مرجع تخصصی کشاورزی و زراعت ایران و جهان

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

اینستاگرام قابلیت جدیدی دراختیار کسب و کارهایی مانند کاباره ها استراحت داده تا بتوانند ازطریق استیکرها در استوری هایشان سفارش بگیرند یا گیفت کارت بفروشند یا تا اینکه کمک های نقدی دریافت کنند. این شبکه به تازگی همدستی اش با سیستم سفارش آنلاین غذای ChowNow را آغاز کرده است. درون این همکاری، اینستاگرام دکمه ها و استیکرهای Order Food  را دراختیار میخانه های محلی قرار داده تا در تصاویر و استوری های خود از آن استفاده کنند و از این طریق بتوانند خوردنی و موادغذایی یا گیفت کارت های خود را بفروشند.مقاله های مرتبط:اپلیکیشن IGTV اینستاگرام به روزرسانی شدقابلیت Direct Messages به نسخه وب اینستاگرام اضافه شدبه گفته ی اینستاگرام، این دکمه ها و استیکرها کاربران را مستقیما به ورق ی وعظ در ChowNow متصل خواهد کرد و کاربران می توانند این استیکرها را در استوری های خود استعمال کنند تا کاربران بیشتری از این ویژگی های جدید آگاه شوند. این قابلیت جدید اینستاگرام درون اوضاع واحوال کنونی همگی گیری ویروس کرونا کمک اهمیت خواهد کرد؛ اوضاعی که باعث تعطیلی و زیان اقتصادی تصرف و کارها، مخصوصا کاباره ها شده است.

ChrisNb ، مدیرعامل و ماخذ گذار ChowNow، در بیانیه ای اخبار کرد:در همگی گیری بی سابقه بیماری، ChowNow تمام منابع خود را بخاطر دستیار به اقتصاد رستوران های محلی بوسیله فقره اندوهناک و محصولات و خدمات جدیدی ارائه کرده است. این فردی جدید اینستاگرام نیز یکی دیگر از ابزارهای ارزشمندی است که دراختیار رستوران ها قرار داده ایم تا بدون هزینه و کمیسیون بتوانند موعظه بگیرند و درآمد خود را حفظ کنند.



عکس ها و فیلم های غذا، ازجمله محتوای متداول و محبوب در اینستاگرام هستند و این قابلیت متاخر امکان سفارش طعام را ازطریق اینستاگرام به کاربران خواهد رحم. اسباب جدید اینستاگرام روش بازاریابی مطلوبی بخاطر رستوران ها است و راهکاری آسان برای اطلاع رسانی به مشتریان خواهد بود. درواقع، هرکسی که به متعاقب وصیت غذا از رستوران های محلی باشد، می تواند ورقه ی رستوران مدنظرش را در اینستاگرام عقب درنگ و فقط با کلیک روی تکمه ی Order Food یا برچسب Order داخل استوری، کاربر به سیستم سفارش دهی آنلاین ChowNow متصل خواهد شد و می تواند پس از سفارش، سکه را صیقلی کند.  این ویژگی متاخر اینستاگرام فعلا تو ایالات متحده و کانادا دردسترس است و احتمالا در هفته های آینده در دیگر نقاط جهان منتشر خواهد شد.بیشتر بخوانید:ضدعفونی سازی فضاهای عمومی تأثیری پیاده شدن مقابله با ویروس کرونا می گذارد؟داستان برون رفت بنیاد گذاران اینستاگرام از شرکت تو کتاب جدیدی منتشر شدارائه خدمات گردشگری ازطریق پلتفرم های آنلاین مجددا امکان پذیر می شودگوپرو از تعدیل نیرو بوسیله جهت همه گیری ویروس کرونا معارفه داداپل ویدئو وحی پاره «خلاقیت جریان دارد» را بوسیله همراه منابع آموزشی به اشتراک گذاشت
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از نیوزویک نوشت: بررسی های مشترک پژوهشگران چینی، تایوانی و استرالیایی مدال می دهد ویروس کرونادر ماه های اخیر جهش یافته و تماشاگر تغییرات زیبنده مال اندیشی ای بوده است. این دستاورد تازه علمی حاصل وارسی ۱۰۶ معیار از ویروس ۲ -SARS-CoV است که عامل بلای ناگهانی کوویدـ۱۹ داخل سراسر دنیا بوده است.

مقایسه نمونه های سابق الذکر با ۳۹ ژنوم ویروس سارس که از کشورهای مختلفی مانند آمریکا، چین، اسپانیا، برزیل، استرالیا، فنلاند، ایتالیا، نپال، زور جنوبی و غیره جمع آوری شده اند علامت می دهد که اگرچه قابلیت جهش ویروس کرونا و تنوع ژنتیکی آن کمتر از ویروس بیماری سارس است، ولی همین تیک های ناچیز هم می تواند جریان تولید واکسن را تا حدی طولانی کند.

البته برخی از این محققان در این بنیان خوش بین ترند و می گویند جهش های ویروس کرونا تو حدی محو که تولید زننده واکسن و داروهای ضدکرونا را با مشکل عمده ای مواجه کند. بوسیله گفته آن ها، یکی از ژن های پروتئینی ویروس کرونا که عامل چسبیدن ویروس یادشده به سلول های بدن مردم است تا پیمانه زیادی ثابت و بدون تغییر جاویدان باقی مانده است.

اولین مقصد پریدن ویروس کرونا از نمونه ای از ویروس ۲ - SARS-CoV به دست آمد که مربوط به کشور هند بوده است. این ویروس جهش یافته از توانایی کمتری بخاطر اتصال به گیرنده های سلول های بدن مردم موسوم به ۲ ACE برخوردار است. در عین حال نمی استعداد پیش بینی کرد درون آینده روند جهش ویروس کرونا چگونه خواهد بود و چنانچه جهش های بیشتری قیافه دهد، ساخت واکسن ویروس مذکور با چالش های قطعی مواجه می شود.
به گزارش همشهری آنلاین، پیروز حناچی تو توئیتر نوشت: تصمیمات ما در موضوع شیوع کرونا تابع نظرات کارشناسی متخصصان است.

حناچی ادامه داد: شهرداری تهران برای صیانت از جان مردم تا امروز در تصمیم و اقدام پیشتاز بوده است و در نهایت تابع مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

شهردار پایتخت از هشتگ "باهم به مصونیت میرسیم" در این توئیت استفاده کرده است.

وزیر بهداشت عصر امروز اطلاع دادن کرد که تمامی طرح های ترافیک در سطح سرزمین تا وقوف ثانوی اجرا نمی شود و انسان از خودروهای شخصی برای تردد استفاده کنند.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و خبر رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۰ هزار و ۲۹ نفر در ملک به نعوظ قطعی بوسیله ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۵ نفر داخل ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور بوسیله ۴ هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.
مرسدس بنز 600 Pullman یکی از لوکس ترین خودروهای کلاسیک مرسدس بنز است و همان طور که همه می دانیم عظمت متجاوز زیادی دارد. این خودرو داخل دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ اتومبیل افراد مهم، ستارگان سینما و موسیقی، سیاستمداران و مدیران بود. 

مرسدس بنز 600 Pullman درون دو نسخه ی دارای بور محوری کوتاه و بلند به تولید رسید که نسخه ی بلند آن دارای کبد در بود. مرسدس بنز 600 Pullman بین سال های ۱۹۶۳ تا ۱۹۸۱ روی خط تولید قرار داشت و تعداد ۲۶۷۷ دستگاه از آن به تولید رسید. 



خاص ترین نسخه داخل بین مدل های این خودرو مرسدس بنز مدل 600 Landault است که تنها ۵۹ دستگاه از آن به تولید رسید. نسخه ی Landault این خودرویک معیار لیموزین بوده و یک دستگاه از آن درون وب سایت Auto Leitner برای معامله گذاشته شده است. 

این معیار یک نسخه ی تولید سال ۱۹۷۵ است که در فاحش بیرونی مانند دیگر 600 Pullman بوسیله نظر می رسد. با کمی مداقه در بدنه ی خودرو بیدار رنگ اختصاص سفید متالیک این خودرو خواهید شد که Perlmutt Weis نام دارد. این ته رنگ کاملا خاص بوده و در کاتالوگ های مرسدس بنز در آن زمان حیات نداشت. مقاله های مرتبط:حراج کادیلاک الدورادو CadMad شوتینگ بریکنمونه ای کمیاب از تاکر 48 آماده حراج شد

با ورود به کابین این 600 Pullman متوجه تغییرات بزرگی خواهید شد به طوری که امکانات 600 Pullman به اندازه ی یک میباخ مدرن هستند. در اتاقک خودرو همگی چیز بازسازی شده است و بسیاری از قطعات از مرسدس میباخ ۶۲ لیموزین به ارث فصیح اند. از بین این امکانات می قابلیت به سقف پانوراما و نشان هنده های روی سقف رمز کرد. فهرست امکانات این خودرو آنقدر زیاد است که در یک مقاله نمی توان به طولانی آن ها اشاره کرد. 

برخی از مهم ترین امکانات این مدل شامل صندلی های برقی با گرمکن و سردکن، سیستم تهویه مطبوع خودکار جلو و تعاقب مجزا، یخچال، نورپردازی داخلی، صفحه عرضه تاشونده ی مبصر با نبوغ پخش DVD، سیستم صوتی دالبی، یگانگی بلوتوث و دوربین نظر جلو و تعاقب است.

تمامی این تغییرات در حالی اعمال شده اند که به کلاسیک بودن خودرو ضغطه ای دانا نکنند و از این نظر سازنده کار خود را به خوبی ادا داده است. این مرسدس بنز قبلا داخل سال ۲۰۰۷ نیز توسط مرکز کلاسیک مرسدس بنز مورد بازسازی قرار گرفته بود. 

فرایند ی بازسازی این خودرو از سال ۲۰۰۷ آغاز شده و در کل ۳/۲۳ میلیون دلار هزینه در بر داشته است. برای اینکه کلاسیک بودن خودرو حفظ کردن شود تمامی قطعات واقعی محتوی موتور و جعبه دنده حفظ کردن و نگه داری شده اند. 

درون مقدر شدن پیشرانه گواه مصرف از موتور ۶/۳ لیتری V8 درون این خودرو هستیم که ۲۴۷ اسب دود غلبه دارد. این موتور بوسیله یک جعبه کنگره ۴ سرعته خودکار حاضر است. راندمان این خودرو بسیار اختصاص تنها ۱۱۱۲ کیلومتر است و به نرخ ۲/۱۵ میلیون یورو (حدود ۲/۳۲ میلیون دلار) بخاطر فروش گذاشته شده است.



 بیشتر بخوانید:مرسدس AMG E53 تیونینگ Hofele رونمایی شدمرسدس AMG G63 با کابین چوبی کارلکس دیزاین رونمایی شدمرسدس AMG GT63S با تیونینگ ویلزاندرمور رونمایی شدمرسدس بنز C111/II پنجاه ساله شدحراج مرسدس بنز کلاسیک 560 SEL 6.0 AMG
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، حسین کریم در نشست مطبوعاتی امروز دوشنبه ۱۸ فروردین که تو دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد، اقرار کرد: خلال یک ماه و نصف گذشته به کمک همیاری و همکاری مردم، تلاش کادر بهداشت و درمان، شرکت ارگان های درگیر با موضوع کرونا و معارفه رسانی درست اصحاب رسانه توانسته ایم تا حد قابل قبولی در مقابل ویروس کرونا پیروز شویم.

وی ادامه عدالت: در روزهای اول شیوع کرونا در البرز با مشکلات خاصی مواجه بودیم که کمبود تجهیزات و امکانات محافظتی، تشویش و اضطراب گسترده داخل میان مردم، قاچاق برگ بهداشتی و درمانی، عدم تجانس در توزیع اقلام ضدعفونی کننده و کمبود امکانات درمانی بخشی از آنها بود.

وی گفت: طی این مدت علی رغم فشار و استرسی که بوسیله کادر بهداشت و درمان استان خبردار شد، تک تک آنها مثل سربازان دوران جنگ در نگرش نوکری خود حاضر بوده و بدون صبر بخاطر حفظ سلامت و جام همشهریانمان سعی کرده اند.

این مسئول توضیح داد: با تلاش اعضای ستاد مدیریت کرونای استان امروز به جایی فصیح ایم که بخاطر بیش از ۷۵ درصد البرز نشینان تست غربالگری ارتکاب شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد: خوشبختانه بعد از پیک اولیه این بیماری به وضعیت مناسبی در استان روان ایم و تعداد بیماران بستری از ۵۰۵ نفر به ۴۳۰ نفر فصیح است.

وی تاکید کرد: علاوه براین طی این مدت فیروز شده ایم سن ابتلا به این بیماری را بالاتر دستگیر و بوسیله این ترتیب آمار جوانانی که بر اثر کرونا جان خود را از دست می دهند را کاهش دهیم.

کریم افزود: متوسط سن ابتلا به این بیماری در البرز طی روزهای مقدمه مسری ۵۰ سال بوده که اینک به حدود ۶۰ سال رسیده است.

وی پافشاری کرد: خوشبختانه از ابتدای عالمگیر این ویروس تا کنون هیچ یک از کارکنان و کادر بهداشت و درمان استان بر پی ابتلا بوسیله این ویروس جان خود را از مشت نداده اند.

سخی پافشاری کرد: واقعیت این است هر چند ما از ایجاد تلاطم جدی در کشش یک ماه و شقه اخیر جلوگیری کرده ایم ولی اگر قرار باشد روند معمولی سازی بوسیله زندگی مردم بازگردد جنگ جدی لطافت در پیش خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز اصرار کرد: اگر با باز شدن اصناف، بانک ها، ادارات و ... مردم بخواهند قرین روزهای عادی و بدون رعایت اصول بهداشت فردی و رعایت اصل فاصله گذاری مدنی درون فضاهای عمومی تردد داشته باشند، به احتمال بسیار اردیبهشت و خرداد سختی در پیش خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: اگر آدم تعظیم نکنند هر مغازه، اداره، بانک و... می تواند نقل مکان کننده ویروس باشند.

کریم تاکید کرد: از مردم التماس داریم با حساسیت ۱۰ برابر بیشتر از یک ماه و نیم گذشته اصول بهداشت انفراد را رعایت کنند، از منزل خارج نشوند و در صورت اکراه برای خروج حتماً مواد ضدعفونی کننده به همراه داشته باشند.

وی با اشعار اینکه هنور قدری از تصمیم گیری دولت برای معمولی سازی امور ایفا نشده و ۳۰ فروردین درون این خصوص تصمیم گیری می شود، گفت: افکارعمومی نباید رخصت دهد برخی شرایط  معمولی جلوه داده شود.

وی با بیان اینکه درست است که معیشت برخی داخل این روزها به ریسک افتاده، بیان کرد: تصور کنید که یکی از عزیزانتان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست بدهد، در این شرایط با چند میلیارد تومان می توان این آسیب را تکرار کرد.

کریم خاطر نشان کرد: افرادی که پولی پس انداز دارند، ماشین و مسکن دومی دارند الان زمان خرج کرد آن برای حفظ سلامت خود و خانواده است زیرا اگر کوچکترین مشکلی پیش بیاید دیگر قابل جبران نخواهد حیات.

وی افزود: از مردم درخواست می شود با بزرگداشت وعظ ها در خصوص چگونگی پیشگیری از این بیماری وضعیت حفظ جان خود و عزیزانشان را فراهم کنند تا با یاری الهی و مراعات مردم و تلاش تیم مصونیت شلنگ شیوع این ویروس از میان برداشته شود.
از ماه ها پیش رسانه های متنوع به نقل از منابعی آگاه اخبار کرده بودند که اپل روی ردیابی هوشمند کار می کند. این ردیاب هوشمند که بوسیله ردیاب های ساخت Tile شباهت دارد، احتمالا با نامایرتگز (AirTags) عرضه خواهد شد. خلال چند وقت اخیر کارشناسان متعددی احتمال معرفی کردن ایرتگز را قوت بخشیده اند، اما به لطافت اپل به رخساره شیفته مهر تأیید بر هذیان خورده است. اهالی کوپرتینو ساعاتی پیش ویدئویی در کانال رسمی یوتیوب خود منتشر و تو آن به ایرتگز رمز کردند. ویدئوی موردبحث که اکنون حذف شده است (اما داخل انتهای مقاله می توانید آن را ببینید) ضمن اعلام تاسیس ردیاب هوشمند، نام ایرتگز را نیز برای آن تأیید می کند. مقاله های مرتبط:معروفیت ردیاب هوشمند اپل ایرتگز خواهد بودجدیدترین اطلاعات تأییدشده از ردیاب هوشمند اپل

ایرتگز مشهور جدید برای ما به حساب نمی آید و پیش خیس آن را در شایعات متعددی شنیده بودیم؛ اولیه کود در اکتبر سال گذشته بود که رسانه ی 9to5Mac به آن اشاره کرد. داخل آن زمان گفته شد که اپل روی نوعی ردیاب هوشمند شبیه به Tile فرمان می نرم که سازگاری کاملی با اپلیکیشن Find My دارد.  با این حال این نخستین باری است که اپل به روشنی حیات ردیاب هوشمند خویشتن را تأیید می درنگ و از این پس اطمینان مولود کرده ایم ایرتگز واقعا وجود دارد. ناگفته نماند تو شماری دیگر از سررشته ها برخی رسانه ها مدعی شده بودند که ردیاب های جدید احتمالا با نام اپل تگز (Apple Tags) عرضه می شوند، شایعه هایی که به لطف انتشار ویدئوی اپل، می توان شیار قرمزی روی آن ها کشید.

ویدئوی منتشرشده در کانال رسمی اپل که منوی Find My iPhone را به نمایش می گذارد، عزب بوسیله معین کردن نام ردیاب هوشمند اکتفا نمی کند و معلومات دیگری همچنین درون به خشکی امدن دارد. به خشکی امدن اساس آنچه تو ویدئو دیدیم، ردیاب های ایرتگز دارای نوعی توان اختصاص خواهند حیات که به واسطه ی آن امکان ردیابی را به صورت آنلاین همچنین خواهند داشت. درواقع به لطف این جنس استعداد که اپل از آن با نام Offline Finding یاد می کند، امکان ردیابی ایرتگز حتی درزمانی که کاربر بوسیله شبکه ی وای فای یا سلولار هموار نباشد، وجود دارد. این گفته ها با برخی از هذیان همخوانی دارند؛ زیرا پیش نم رسانه هایی گفته بودند که خراش ی جدید به کاررفته در ایرتگز به فناوری رادیویی علو پهن باند مجهز خواهند بود. امروزه گوشی های خانواده ی آیفون ۱۱ اپل از تراشه ای مثل به صیت U1 استعمال می کنند؛ U1 باعث اضافه دقت داده های مربوط به لوکیشن کاربر می شود. 



اسکرین شات بالا مربوط به ویدئوی حذف شده ی اپل است؛ همانطور که می بینید، اپل ضمن اشاره بوسیله معروفیت AirTags، از وجود قابلیتی جالب با نام Offline Finding داخل ایرتگز خبر می دهد، قابلیتی که با اتکا به آن می توان عاری وحدت به شبکه ی وای فای یا سلولار، گجت اپل را ردیابی کرد

اشتیاق می رود ایرتگز اپل، ردیابی هوشمند به فرم سازمان ای باشد و از خراش ی U1 یا تراشه ای مشابه نصیب بگیرد. بدین ضابطه ایرتگز سازگاری کاملی با گوشی های آیفون و آیپدهای اپل خواهد داشت. گفته می شود آیفون ها و آیپدها از روال اپلیکیشنی ویژه بوسیله نوعی رابط کاربری مبتنی پیاده شدن فناوری واقعیت افزوده دسترسی پیدا خواهند کرد تا از سر آن، بوسیله راحتی ایرتگز را پیگیری کنند. استعداد موردبحث با معاینه کد نسخه های بتای پیشین جهیز عامل iOS کشف شده است. 

شباهت ردیاب اپل به ردیاب های ساخت Tile، انتقاداتی را نیز از لفظ این شرکت تو اثر داشته است. نماینده ی Tile به لطافت گفته است که رفتارهای ضدرقابتی اپل نه تنها بهتر نشده، بلکه بدتر شده اند. Tile نیز به پروگرام های اختصاص ی اپل بخاطر یکپارچه سازی ایرتگز با اپلیکیشن Find My اشاره کرده است. برابر این گفته ها، ردیاب های Tile و دیگر ردیاب های بلوتوثی نه عزب توانایی ادغام با Find My را نخواهند داشت بلکه برای پیگیری مکان اشیاء باید به صورت مداوم از کاربر التماس کنند مجوز دسترسی به لوکیشن را درون پس اساس به آن ها بدهد. با این حال ظاهرا ایرتگز فراغت ازاله این گونه باشد. 

ردیاب هوشمند اپل خواهد توانست وسایلی بسان گروه مفتاح یا چمدان را در دنیای واقعی ردیابی کند تا از گم شدن آن ها نگران نباشید. درواقع شما این ردیاب را بوسیله وسیله ی موردنظر خویشتن هموار می کنید و هر موقع آن را پیدا نکردید، می توانید بوسیله سراغ استعمال از اپلیکیشن Find My بروید. اطلاعات نمودار شده نشان می دهند Find My به تب جدیدی با نام Items مجهز خواهد شد که از قاعده آن، امکان ردیابی انواع اشیاء فراهم می شود. ایرتگز اپل در صورت نزدیک شدن به آیفون، با حساب کاربری iCloud همگام سازی خواهد شد، دقیقا همچون چیزی که امروزه بخاطر ایرپادز می بینیم. نیز اگر آیفونِ کاربر از ایرتگز فاصله ی زیادی بگیرد، اعلانی روی گوشی ظاهر خواهد شد. این یعنی اگر کلیدهای خود را داخل جایی بیندازید و حواس تان نباشد، آیفون با ارائه اعلانی به شما می گوید که از کلید خویشتن بور ی زیادی گرفته اید. 

گفته می شود ردیاب هوشمند اپل صبر است باتری تعویض شدنی داشته باشد. این باتری احتمالا مثل به باتری های دایره ای شکل و کوچکی خواهد بود که درون بسیاری از ساعت ها و البته نمونه های جدید ردیاب های Tile یافت می شوند. تو بخشی از کدهای داخلی صریح شده ی اپلیکیشن Find My آمده است: «بخش پشتی ثمر را بازکنید و باتری آن را بردارید».

گرچه هنوز اپل به صورت رسمی ردیاب هوشمند ایرتگز را معرفی نکرده است؛ اما اشاره به این محصول تو ویدئوی منتشرشده روی کانال رسمی این شرکت، به رخ تلویحی حیات آن را تأیید می کند. این موضوع همچنین نشان می دهد که زمان یدکی تا معرفی کردن ایرتگز اپل باقی نمانده است.

تو فرجام می توانید نظاره گر ویدئوی حذف شده ی اپل باشید:



شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد ایرتگز دارید؟بیشتر بخوانید:آموزش استفاده از آیفون و آیپد به عنوان وب کمتر بخاطر جلسه های ویدئوییفروشگاه آنلاین اپل از آیفون SE به عنوان معروفیت آیفون 4.7 اینچ 2020 یاد کردآنچه تاکنون از Apple Watch 6 می دانیممقایسه قیمت گوشی های پرچم دار از سال ۲۰۱۰ تاکنوناپل از نمونه های جدید هوم پاد، آی مک و آیپد رونمایی می کند
سعادتمند نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند پس از ۲۰ فروردین بخاطر آغاز بوسیله کار برخی کسبه و بازگشایی فدایی مراکز علمی و فرهنگی و مذهبی براساس ارزیابی خطر در آن بازه ی زمانی خبر داد. او درباره ی اجرای طرح غربالگری و مقابله با کرونا و بور گذاری اجتماعی گفت:امروز آمار ما تو غربالگری کرونا از ۶۷ میلیون نفر گذشته که ۵۵ میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از قانون تماس تلفنی غربالگری شده و ۱۱ میلیون و ۵۷۰ هزار نفر همچنین از طریق سامانه salamat.gov.ir تخمین شده اند. این رقم زیاد شایان توجه بوده و تک توجه افکار عمومی و کسانی که اقدامات بهداشتی را بررسی می کنند در جهان قرار محزون است. پایش در این سطح و باتوجه بوسیله گستردگی سرزمین ما بی بسان است. این نشان می دهد که مردم ما نظام اشتی را به عنوان مطمئن ترین نظام نمایش ی نوکری می شناسند.

نمکی گفت در این بین، تاکنون ۴۳۰ هزار نفر ویزیت شده، ۳۰۴ هزار نفر بدون بغرنج بوده اند، ۱۰۴ هزار نفر نگهداری در منزل را دریافت کرده و ۲ هزار و ۵۸۴ نفر درمان سرپایی گرفتن کرده، ۱۹ هزار و ۲۴۷ نفر بوسیله درمانگاه ها انتقال شده اند که ۵ هزار و ۹۸۸ نفر در بیمارستان بستری شده اند.

وزیر بهداشت می گوید گام دوم طرح فاصله گذاری مدنی با نشانی بور گذاری هوشمند اجرا خواهد شد که این برای پس دادن کسبه ای که کار آن ها ارائه ی خدمات خاصی به مردم است و بازگشایی فدایی مراکز علمی و فرهنگی و خدماتی و مذهبی با پروتکل هایی است که کارشناسان اخبار خواهند کرد تا قلمرو به وضعیت معمولی رطوبت برگردد.

نمکی درمورد وضعیت بیماری در کشور گفت:درون حال حاضر وضعیت در همه ی استان ها بوسیله مراتب بهتر از قبل است، البته این به معنی مهار بیماری کووید ۱۹ در کشور نیست، بلکه بیماری مدیریت شده است و درنتیجه نباید دچار توهم شویم. در حال مهیا داخل بار ی مدیریت مصیبت صبر داریم و چنانچه بلای ناگهانی کووید ۱۹ مهار شود، اعلام می شود.

کیانوش جهانپور، مهتر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز در مورد زمان شروع فاصله گذاری اجتماعی گفت که این طرح از هفته اول شناسایی بیماری کووید ۱۹ در کشور اجرا شد. او توضیح رحم:مقاله های مرتبط:رئیس جمهور: اجرای مدل قرنطینه چینی درون ایران و هیچ کشور دیگری امکان پذیر نبوددر وهله ی ابتدا که بور گذاری اجتماعی معتدل اجرا شد، قسمت عمده بوسیله صورت داوطلبانه وجود که به تبیین و خشنود کردن عمومی ایفا گرفت. در مرحله ی دوم و در آغاز سال جدید، اجبارهایی به آن اضافه شد. درون مرحله ی بعد براساس ارزیابی خطر، اگر فرایند مدیریت بلای ناگهانی بوسیله سمتی رفته باشد که مدیریت بیماری پیوستگی افتاده باشد می توانیم وارد مرحله ی فاصله گذاری اجتماعی هوشمند شویم. در این کود بی آرامی فناوری مفروضات شالوده خواهد بود و حزن برخی انفراد ها کاهش خواهد یافت.

تا قفا امروز۴۷ هزاره و ۵۹۳ نفر بوسیله طور موکد در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این میان ۳۰۳۶ نفر بوسیله جهت ابتلا به این ویروس متورم کرده و ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر نیز گشایش یافته اند.بیشتر بخوانید:اطلاعات ۵ میلیون کاربر سیب اپ واضح شد [بیانیه سیب اپ]همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۱۳ فروردین ۹۹]آیا حدس ابتلای گربه ها به بیماری کووید ۱۹ وجود دارد؟رئیس جمهور: اجرای استاندارد قرنطینه چینی در ایران و هیچگاه قلمرو دیگری امکان پذیر نبودبیش از ۴۰۰ دوره ی آنلاین رایگان؛ بهینه فرصت پرورش درون زمان شیوع بلای ناگهانی کووید ۱۹
خودروی مفهومیبیوک GL8 Avenir، مینی ون لوکس خودروساز آمریکایی که سال گذشته در نمایشگاه شانگهای رونمایی شده بود، اینک بوسیله واقعیت تبدیل شده است. اوایل ماه جاری، بیوک اطلاع دادن کرد که این خودروی مفهومی را تولید می کند. در آن زمان، جزئیات مربوط به این مدل دردسترس نبود، اما اکنون اطلاعات بیشتری درباره ی GL8 اونیر بوسیله همراه چند تصویر تازه وجود دارد که به ما کمک می کند نگاهی به این مینی ون بیندازیم.



بیوک GL8 Avenir تنها در گره داخل دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و  پیش سفارش این معیار آغاز شده است. مشتریان می توانند داخل ازای صیقلی مبلغ ۶،۸۸۸ یوان (۹۷۰ دلار)، GL8 Avenir را پیش سودا می کنند. این خودرو با شعار رقابت با لکسوس LM، مرسدس بنز کلاس V و فولکس واگن Viloran، در سه پیکربندی مختلف چهار، ۶ و ۷ صندلی نمایش می شود.

طراحی GL8 Avenir متشابه مقیاس مفهومی آن به دید می رسد؛ با این حال، تباین های جزئی همچنین بود دارد. آینه های جانبی داخل مدل تولیدی، بزرگتر از آینه های موجود درون مدل مفهومی هستند. نقشه کشی سپر جلوی نسخه تولیدی همچنین کاملا متفاوت است. چراغ های جلوی ماتریسی LED و جلوپنجره با طرح الماس بدون تغییر به نظر می رسند. هنوز نمی دانیم که آیا تغییرات مهمی تو سرنوشت عقب ایجاد شده یا نه؛ زیرا بیوک تصاویر دقیقی ارائه نکرده است، اما چراغ های عقب بین این دو میزان مستوی هستند.

درحالی که بیوک GL8 Avenir از نمای بیرونی به حد کافی جذاب به دید می رسد، اما ارتقای داخل کابین بیشتر و تام نمدار است؛ زیرا داخل کابین، بیشترین اهمیت را برای خریداران خودروهای لوکس چندمنظوره دارد. مینی ون جدید بیوک، صندلی های چرمی را با تزئینات و دوخت سفارشی ارائه می دهد و نیز مدل ۶ صندلی آن به میزهایی در ردیف دوم مهیا است.



داشبورد دارای صفحه ارائه فراخ ای است که دو نمایشگر ۱۲/۳ اینچی را ادغام می نرم. آخرین فناوری وحدت بیوک eConnect ۳.۰ نیز شامل بوسیله روزرسانی های بی سیم، ورقه ارائه ۱۴ اینچی هدآپ (HUD)، آینه دنبال دیجیتال و همچنین سازگاری با اپل کارپلی و بایدو لایف می شود. سرویس OnStar 4G LTE نیز نظیر سیستم نورپردازی کابین با ۱۲۸ فام به عارض استاندارد حیات دارد. بیوک GL8 Avenir نیز به جدیدترین فناوری های ایمنیمانند کنترل حرکت درون مرکز جاده، اعلام خطر شلوغی ترافیک، قابلیت تشخیص برداشتن مشت از روی امر و سایر موارد شامل ۲۰ قابلیت رانندگی هوشمند حاضر شده است.مقاله های مرتبط:بیوک آنکور ۲۰۲۰ و مدل برقی Velite 6 MAV در چین رونمایی شدندبیوک LaCrosse فیس لیفت بخاطر بازار چین معرفی شد

سنخ چهار صندلی لوکس ترین نسخه ی این سری به احصائیه می رود، زیرا که دارای دو صندلی شبیه بزرگ در عقب است. صندلی های عقب از نبوغ های خم شدن و تهویه و ماساژ برخوردار هستند. دو نمایشگر روی کنسول که صندلی های عقب را از حزن استثنا می کند بخاطر تنظیم صندلی و عملکرد تهویه و همچنین سیستم صوتی Bose Centerpoint کاربرد می شود.

بیوک GL8 Avenir از پیشرانه بنزینی چهار سیلندر ۲ لیتری LSY همراه با توربوشارژر بهره می برد که ۲۲۷ اسب بخار غلبه تولید می کند و به جعبه دنده ۹ سرعته خودکار همواره می شود. تحویل این ون در چروک از تابستان امسال آغاز خواهد شد و خبری از بیع آن در ایالات متحده نیز نخواهد حیات. بیشتر بخوانید:چالش خودروسازان جهان برای مواجهه با ویروس کروناتعطیلی خودروسازان آمریکایی بوسیله برهان کرونا تمدید شدهمکاری جنرال موتورز و ونتک لایف برای تولید دستگاه تنفس مصنوعیسه کارخانه فورد داخل اروپا به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدمرسدس بنز eVito Tourer رونمایی شد
بدوی اتوبوس با پیشرانه احتراق داخلی در ۱۲ مارس ۱۸۹۵، دقیقاً ۱۲۵ سال پیش نمایش شد. این اتوبوس بین شهرهای Siegen و Netphen و Deuz فعال وجود و توسط Netphener Omnibus-Gesselschaft اداره می شد. این نخستین اتوبوسی وجود که از قدرت اسب و توربین بخار بهره نمی برد. درون ۲۹ مارس ۱۸۹۵، این شرکت اتوبوس دوم را نصیحت داد که تو ۲۶ ژوئن ۱۸۹۵ تحویل داده شد. هر دو اتوبوس از پیشرانه افقی تک ستون در عقب استفاده می کردند که دارای ظرفیت ۲/۹ لیتر و تنها ۵ اسب دود غلبه حیات.



اتوبوس ۱۲۵ سال پیش بر محور بنز Landauer ساخته شد و مبصر ترین خودرویی وجود که Benz
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از الجزیره کنار بن دستور ملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی از شهروندان خواسته می شود برای جلوگیری از انتشارویروس کرونا در خانه هایشان بمانند.

این منع رفت وآمد از ساعت ۷ بعدازظهر تا ۶ بامداد بخاطر ۲۱ روز ادامه خواهد یافت.

مقامات سعودی روز یکشنبه ۱۹ مورد متاخر عفونت با ویروس کرونا اعلام کردند و احصائیه کچل موارد عفونت در این قلمرو به ۵۱۱ مورد رسید که بیشترین میزان تو میان کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس است.

امارات متحده عربی نیز که تا به حال ۱۵۳ مورد بیماری کووید-۱۹ را گزارش کرده است، روز دوشنبه اعلام کرد همگی پروازهای مسافربری ورودی و خروجی به این قلمرو برای ۲ هفته لغو خواهند شد، اما پروازهای باربری ادامه خواهند یافت.

وزارت بهداشت امارات همچنین اعلام کرد همه فروشگاه ها و مراکز تجاری تو این کشور تعطیل خواهند شد و فقط داروخانه ها، سوپرمارکت ها و بازارهای ماهی، سبزی جات و گوشت که با مهم فروشان سروکار دارند، باز خواهند ماند.

رستوران ها نیز در امارات فقط اجازه تحویل طعام به خانه ها را خواهند داشت.

دولت امارات نیز از انسان میل به سوا موارد ضروری ماند خرید خوردنی و دارو یا انجام «مشاغل ضروری» از خانه خارج نشوند.