مرجع تخصصی کشاورزی و زراعت ایران و جهان

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

همان طور که می دانید اپلیکیشن ها به سه گانه شکل توسط ترقی دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با صیقلی در برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی بوسیله وجد بیایید و ترانه داشته باشید که آن را نصب کنید؛ ولی ناگهان مخبر پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته ایم. درون این مواقع معمولا خواه قید استفاده از آن را می زنیم خواه به دنبال نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه بلدرچین شده بی آرامی ادبیات های خاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب اکید بوسیله گوشی شما وارد نرم.مقاله های مرتبطرفع بغرنج گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و افزودن بوسیله فهرست اپ های خود، داخل آینده هم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، ترقی دهندگان برای تکثیر تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را به مجانی عرضه می کنند؛ بنابراین، توصیه ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی مجانی شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که مراد داشتید، از آن ها مصرف کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی مجانی شده امروز را معرفی کنیم.مجموعه آیکون Ramka Frame



مجموعه آیکونی با طراحی وینتاژ با وحی از چهارچوب عکس قدیمی که بسیار از ۵٬۰۰۰ آیکون مختلف دراختیار کاربر قرار می دهد. کاربران ازطریق این برنامه به مجموعه ی تصاویر پس بن با چونی HD نیز دسترسی خواهند داشت. روشنی آیکون ها با پیمانه ی ۱۹۲×۱۹۲ باعث می شود در هرگوشی که اجرا شوند زیاد ظریف و با کیفیت جلوه کنند؛ همچنین کاربران امکان دارند آیکون های عام درخواست کنند. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مثل Nova Launcher.

مجموعه آیکون Lines Square - Neon



این مجموعه آیکون با الهام از لامپ های نئونی طراحی شده است. کاربر با نصب این کلکسیون به بیش از ۵٬۰۰۰ آیکون متنوع دسترسی خواهد داشت که همراه با ۱۶ تصویر پس زمینه ی با کیفیت یکدلی می شوند. علاوه براین، امکان درخواست آیکون همچنین فراهم شده است تا کاربران بنابر علاقه ی خود آیکون عام درخواست کنند و در به روزرسانی های مربوط باینده قبض کنند. روشنی تصویر آیکون های ارائه شده با اندازه ی ۱۹۲×۱۹۲ است. بخاطر مصرف از این کلکسیون آیکون باید از لانچری استعمال کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ شبیه Nova Launcher.

اپلیکیشن Citizenship App



یک اپلیکیشن برای افرادی که قصد دارند تابعیت آمریکا را قبض کنند. یکی از مراحل اخذ تابعیت یک کشور قبولی در آزمون اعطای تابعیت ایالات متحده (آزمون شهروندی) است. بوسیله طور خلاصه، آزمون اعطالی متابعت ایالات متحده ۱۰۰ سؤال دارد که داوطلبان باید در زمان مصاحبه به رخ شفاهی به ۱۰ سؤال از آن پاسخ دهند. هر بی همتا برای قبولی در این آزمون حداقل باید ۶ پاسخ صحیح داشته باشد. موضوع استفسار ها غالبا مفروضات عمومی از جغرافیا اندوهناک تا برخی قوانین طاسی آمریکا است. با کمک این اپلیکیشن کاربران می توانند با سوالات آشنا شوند و برای موفقیت درون این آزمون آمادگی کسب کنند. این اپلیکیشن سوالات را به چند زبان برگردان کرده است و همچنان درحال افزایش واژه های بیشتری است.

علاوه بر سوالات آزمون تابعیت، در این اپلیکیشن امکان درس زبان انگلیسی ضروری برای موفقیت داخل مصاحبه نیز گنجانده شده است. از سایر انفراد های این پروگرام می توان به برگزینی سوالات محبوب با افزودن ستاره به آن ها و شرکت در آزمون های تمرینی روزانه یا سالیانه یا ماهانه اشاره کرد.

اپلیکیشن Safety Photo Video



این اپلیکیشن یک وسایل محافظت از داده ها شخصی است. با کمک این برنامه می توانید برای عکس ها و ویدئوهای انحصاری خویشتن رمزعبور تنظیم و دسترسی به آن ها را بخاطر سایر افراد غیرممکن کنید. از سایر محدودیت های این اپلیکیشن می توان به درود اثرانگشت بخاطر ورود، گزارش تلاش ناموفق بخاطر دخول با عکس برداری از شخصی که رمزعبور اشتباهی بااطلاع کرده است، قابلیت مدح الگو، ایجاد آلبوم های متنوع در پروگرام برای طبقه بندی عکس ها و ویدئوها اشاره کرد. همچنین این برنامه انفراد هایی نظیر ارائه اطلاعات موقعیت مکانی عکس ها یا عکسبرداری بوسیله وسیله ی اپلیکیشن را نیز برای کاربر فراهم می کند تا بدین زیبایی عکس فقط در اپلیکیشن ذخیره شود.

اپلیکیشن Primalist - a Short List



یک اپلیکیشن برای تهیه ی فهرست کوتاه از فعالیت های روزمره و کارهای ضروری است. این دستور کار همیشه فهرست کارها را در خلاصه ترین شکل امکان پذیر حفظ می کند و کاربر می تواند فقط ۷ کار تحسین کند: بنابراین بخاطر تکثیر فعالیت های بیشتر باید حتما از بین کارهای فهرست شده یک یا چندتا را بعداز ادا حذف نرم. از سایر ویژگی های این پروگرام می استعداد به قابلیت تنظیم هشدار، نمایش ویجت، تنظیم تاریخ، تفویض عنوان برای فهرست، تنظیم قفل با امکان بازشدن به وسیله ی اثرانگشت خواه تشخیص چهره و... اشاره داشت. ناگفته نماند این برنامه کمی از توان های خود را به رخ ویژه و با صیقل داخل برنامه ای دراختیار کاربر فراغت خواهد قسط.

بازی Defense Zone 3 Ultra HD



یک بازی مهیج و اکشن با کیفیتی خیره کننده که نزدیک به ۱۰۰ هزار کاربر کوشا دارد. این ورزش استراتژی دعوایی می تواند ساعت ها کاربر را مشغول خود بطی ء. درون نسخه ی متاخر این بازی که از مدت ها پیش طرفداران در انتظارش بودند، اسلحه های جدید، نقشه های دوست داشتنی با نقاط احساساتی استراتژیک و بسیاری گزینه ی جذاب دیگر فراهم شده است. شعر بازی اما همچنان مانند قبل است و کاربر باید در برابر حمله ی ارتش دشمن پایداری و حملات آن ها را دفع نرم. ازسویی دیگر، هنوز سلاح های نسخه های سابق همچنین دردسترس هستند و کاربر می تواند تصمیم بگیرد که بودجه ی سپاهی خویشتن را صرف کردن چه سلاح با چه استراتژی خواهد کرد.

کاربران بخاطر لذت بازی کردن از بازی بهتر است میزان محنت آن را با سطح آمادگی خود هماهنگ کنند تا بازی برای گیرایی دلسردکننده و ناتوان کننده نشود. نقطه توشه این بازی اکشن، گرافیک بیش بالای آن است که جذابیت گیم پلی را دوچندان می کند. خط دفاعی خویشتن را آماده کنید که جنگنده ها و تانک های دشمن سمت موجودی شما تهاجم می آورند و باید قبل از تسخیر پایگاه، آن ها را شکست دهید.

اپلیکیشن Speedometer GPS Pro



با کمک این اپلیکیشن کاربران قادر خواهند حیات میزان سرعت، مسافت، مدت زمان، موضع مکانی؛ همچنین زمان آغاز و فرجام سیر را تقویم کنند. علاوه براین، برنامه ی پیش روی شما امکان محاسبه ی سرعت متوسط و حداکثر سرعت را همچنین دارد. فرقی نمی درنگ که با چه مایه ی نقلیه ای لول می کنید، این اپلیکیشن قادر به اندازه گیری سرعت حرکت خواهد بود و سرعت را می تواند تو واحدهای متنوع از مایل برساعت گرفته تا گره و کیلومتر برساعت علامت دهد. این اپلیکیشن همچنین، امکان ذخیره ی اطلاعات مسیر را بخاطر کاربر مهیا می کند تا در آینده به اطلاعات آن دسترسی داشته باشد.

اپلیکیشن Simple Photo Widget



این اپلیکیشن کاربری بسیار آسانی دارد و ویجتی روی صفحه ی اصلی بوسیله عرضه درمی آورد که قابلیت نمایش عکس های گالری را دارد. البته، با کمک این اپلیکیشن می توانید نمایش عکس را اندکی شخصی سازی کنید، برای مثال، ازطریق این ویجت امکان افزودن چهارچوب متنوع دارید و حتی با ابزار فراهم شده در اپلیکیشن می توانید چهارچوب سلیقه خود را بسازید و از آن برای عرضه عکس ها کاربرد کنید. از سایر ویژگی های این اپلیکیشن می قابلیت به امکان برگزینی چند عکس، تنظیم و بهسازی رنگ ، عزت و زاویه قاب عکس ها و... اشاره کرد.

اپلیکیشن Touch
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی اکبر اسداللهی امروز دوشنبه اظهار کرد: براساس برآوردهای نخستین ارتکاب شده، اراضی جنگلی استان با عمل اقدامات حفاظتی و احیا خلال یک دهه اخیر حدود ۳۰ درصد رشد و گسترش روبرو کرده است. در حال زیاد از ۲۸ هزار هکتار اراضی جنگلی در استان قزوین وجود دارد که بیشتر آنها به قیافه غیرمتراکم داخل مناطق الموت غربی و خاوری و طارم سفلی قرار دارند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین افزود: ۱۰ ذخیره گاه جنگلی نیز با متد های ارزشمند گیاهی بوسیله معیار ۶۸۴ هکتار در این استان حیات دارد. با توجه به اعتبارات محدود منابع طبیعی برای حفاظت از اراضی ملی از جمله جنگل ها، مشارکت مردم در صیانت از این منابع خدادادی ارزشمند متجاوز مهم و ضروری است.

اسداللهی با اشاره به فعالیت ۱۵۰ محافظ اراضی ملی به شکل افتخاری تو استان قزوین درون قالب شبکه همیاران طبیعت، اعتراف کرد: اداره کل منابع طبیعی آمادگی جذب افراد واجد شرایط و دوستدار طبیعت را بوسیله عنوان محیطبانان افتخاری دارد.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان که امروز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مهدی جمالی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی درون بوئین زهرا و نیز سلیم کریمی بوسیله عنوان محافظ افتخاری منابع طبیعی در آبیک به عنوان نفرات برگزیده در این جشنواره که به شکل مجازی برگزار می شود، تقدیر خواهند شد.

بیش از ۶۰ درصد مساحت استان قزوین را منابع طبیعی تشکیل می دهد. منابع غریزی استان قزوین شامل ۸۵۰ هزار هکتار مرتع، ۲۸ هزار هکتار بیشه و ۲۹ هزار هکتار بیابان است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، خبرنگار وال استریت ژورنال وقوف عدل که شنیده ها از دیپلمات های اروپایی مشعر از آن است که انتظار می رود تا عاقبت امروز، آمریکا نهایتا یک یا حداکثر دو رای تو حمایت از پیش نویش قطعنامه خود در تسلسل تحریم های تسلیحاتی ایران به دست آورد.

این درون حالی است که پمپئو مدعی شد که آمریکا هر آنچه درون توان دارد به کار خواهد مسدود تا بتواند تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امان دایره ملل را تمدید یواش. 

رأی گیری رمزی درون شورای امنیتبر سر قطعنامه آمریکا موجب تسلسل تحریم های تسلیحاتی علیه ایران از بامداد امروز آغاز شده است.

روزنامه نگار خبرگزاری رویترز گزارش داده مهلت این رأی گیری تا زمانه ۱۷:۳۰ عصر جمعه به لحظه محلی است. نتیجه این رأی گیری قدری سپس در یک جلسه شورا اخبار خواهد شد.

دولت آمریکا سپس از خروج از «برنامه جامع رفتار مشترک» خواه برجام بایکوت ها میوه ایران را از عادت پژمان و بوسیله سیاست هایی تهییج آمیز علیه ایران روی آورده است.

تمرکز حقیقی دولت ترامپ در ماه های اخیر روی تلاش بخاطر تمدید تحریم های تسلیحاتی دشت ایران که از روز ۱۸ اکتبر منقضی خواهد شد فراغت پژمان است.

انقضای این تحریم ها یکی از مفاد توافق هسته ای برجام است و آمریکا پیش نویس قطعنامه ای را میان اعضای شورای امنیت توزیع کرده که خواستار جلوگیری از انقضای این تحریم ها است.

در همین زمینه: جزئیات سند آمریکا درباره تحریم تسلیحاتی ایران خودداری تونس و استونی از معرفی کردن قطعنامه ضدایرانی آمریکا در شورای امان روایت رویترز از ضعف اروپایی ها برای توافق با روسیه و چین درباره ایران آغاز رأی گیری درباره قطعنامه مخالف ایرانی | نتیجه رای گیری چه زمانی اخبار می شود؟ چرا رای گیری شورای امنیت درباره ایران تمام شد؟ آغاز رأی گیری درباره قطعنامه ضد ایرانی | حاصل رای گیری چه زمانی اعلام می شود؟
گوگل از مدت ها پیش اراده داشت میان رده ی متاخر خود، یعنی پیکسل 4a را رونمایی کند؛ اما هربار به دلایل مختلف تاریخ رونمایی به تعویق افتاد. فرجام پس از ماه ها، گوگل گوشی پیکسل 4a را ازطریق نشر بیانیه ای مطبوعاتی رونمایی کرد؛ البته پیکسل 4a تنها گوشیجدیدی نبود که در بیانیه ی گوگل محضر داشت. اهالی مانتین ویو گوشی پیکسل ۵ و نمونه 5G پیکسل 4a را هم به قیافه ابتدایی رونمایی کردند. گفته می شود محصول دوم صفحه نمایش بزرگ تری از مدل معمولی دارد. هدف گوگل از معرفی کردن اولیه ی پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G این بود که اعلام کند داخل آینده ای خیر چندان دور گوشی 5G را به بازار عرضه خواهد کرد.

برابر گفته ی گوگل، گوشی پرچم دار پیکسل ۵ پاییز امسال رونمایی و عرضه خواهد شد. براساس سررشته های جدید، گوشی پرچم دار پیکسل ۵ احتمالا صبر نیست مشخصاتی درون حد درفش داران داشته باشد؛ حداقل ازلحاظ پردازنده ی مرکزی. داخل نخست غبطه داشتیم گوگل در پرچم دار جدیدش از خراش های قدرتمند و پرچم دار شریک هایی مثل کوالکام بهره ببرد؛ ولی فهرست شدن پیکسل ۵ درون وب سایت AI Benchmark چیز دیگری اعلام می بطی ء. 

برابر داده های معین شده ازطریق وب سایت AI Benchmark، پیکسل ۵ گوگل داخل کمال تعجب استراحت است به تراشه ی اسنپدراگون 765G کوالکام مجهز باشد. اسنپدراگون 765G داخل دسته ی تراش های باکیفیت میان رده جای می گیرد که شرکت های اضافی به مصرف از آن رغبت نشان داده اند. تراشه ی هفت نانومتری اسنپدراگون 765G هشت هسته ی پردازشی دارد و از پلتفرم فست کانکت ۶۲۰۰ کوالکام پشتیبانی می کند. این یعنی که از وای فای ۶ مصرف می نرم. پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۶۲۰ این تراش تو مقایسه با پردازنده ی گرافیکی اسنپدراگون ۷۶۵، ۱۰ درصد پرعضله تر است. یکی از نکات مثبت تراش را می توانیم بهره مندی از مودم 5G مجتمع برشمریم؛ زیرا اسنپدراگون 765G برضد تراشه ی پرچم دار اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، مودم 5G کانون دارد. باوجوداین، از جوانب دیگر اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کاملا مرجح است. 

گوشی پیکسل 4a گوگل از تراشه ی اسنپدراگون 730G استفاده می کند و بهره مندی پیکسل ۵ از تراشه ی اسنپدراگون 765G داخل نگاه اول همچون قدمی رو بوسیله جلو بوسیله نظر می رسد؛ اما باعث نمی شود انگشت انتقاد را سمت گوگل نگیریم. پیکسل ۴، درفش دار سال گذشته، از تراشه ی اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می کرد. تمامی گوشی های سری پیکسل همواره بوسیله تراشه های پرچم دار سری اسنپدراگون ۸۰۰ مهیا بوده اند و تجهیز درفش دار اتیه به سری اسنپدراگون ۷۰۰ درون نگاه مقدمه بی سابقه به نظر می رسد.

ماه پایانی سال گذشته ی میلادی، کوالکام رسما از تراشه های اسنپدراگون 765G و اسنپدراگون ۷۶۵ پرده برداری کرد. اسنپدراگون 765G مخصوص آن دسته از تولیدکنندگان گوشی هوشمند است که نه عزب به عقب تراشه ی میان رده ی باکیفیت می گردند؛ بلکه نمی خواهند داخل گوشی خود از مودم 5G مجزا کاربرد کنند. به کاربردن مودم جداگانه مصرف باتری را افزایش می دهد. داخل اسنپدراگون 765G، از مودم X52 کوالکام استفاده شده است که حداکثر سرعت دانلود ۳٫۷ گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. 

این نخستین باری نیست که بوسیله نصیب مندی پیکسل ۵ از تراش ی اسنپدراگون 765G دامن زده می شود؛ چراکه پیش تر رسانه ی 9to5Google بوسیله نقل از منابع آگاه، چنین خبری را اعلام کرده بود. به تازگی چند رسانه ی دیگر نیز اخباری تو این بن اعلام کرده اند و همگی روی بهره مندی پرچم دار بعد اینده گوگل از تراشه ای میان رده اتحاد دید دارند. اگر این سررشته ها طعم جزیی حقیقت به خویشتن بگیرند، گوگل به شرکت هایی همانند ویوو، اوپو، HMD گلوبال و... ملحق می شود که همگی تو وسیله هایشان از خراش ی میان رده ی متاخر کوالکام مصرف کرده اند.  مقاله های مرتبط:پیکسل 5 و پیکسل 4a و پیکسل 4a 5G رونمایی شدنداسنپدراگون 765 معرفی کردن شد؛ مقدماتی پردازنده کوالکام با مودم یکپارچه 5G

بوسیله تالیف ی وب سایت AI Benchmark، پیکسل ۵ گوگل قرار است درکنار اسنپدراگون 765G هشت گیگابایت ذهن ی رم و دو گوشی پیکسل 4a و پیکسل 4a 5G نیز ۶ گیگابایت حافظه ی رم داشته باشد. اوایل ماه ساری میلادی، گوگل تأیید کرد پیکسل ۵ بوسیله فناوری 5G مجهز خواهد بود. پیکسل ۵ درکنار نمونه 5G پیکسل 4a قرار است نخستین گوشی های گوگل باشند که به شبکه ی 5G متصل می شوند. گوگل گفته گوشی هایش از هر دو سنخ شبکه ی 5G، یعنی شبکه ی 5G دارای امواج میلی متری و شبکه ی 5G مبتنی بر امواج مافوق ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می کند. گفته می شود پیکسل ۵ بوسیله رخ پیش فرض با اندروید ۱۱ و تو ته رنگ مشکی عرضه می شود. 

گوگل تاکنون رسما به این شناسایی نفوذ نشان نداده است.بیشتر بخوانید:گوشی های اندرویدی به شبکه جهانی تشخیص زلزله تبدیل می شونددوربین شیائومی می 10 اولترا رکوردشکنی کرد و به صدر رده بندی DxOMark رفتمی 10 اولترا شیائومی با شارژ 120 واتی، زوم 120 برابری و نمایشگر 120 هرتزی رونمایی شدکارت های مجازی People Card برای شناساندن کاربران به اتومبیل جست وجوی گوگل اضافه شدگوگل مپس پس از سه گانه سال غیبت به اپل واچ برمی گردد
فون سیستم نمایندگی رسمی برگ مخابراتی و شبکه، علاوه کنار ارائه بهینه بها مرکز تلفن سانترال پاناسونیک، نصب، دستور کار ریزی و رویه اندازی با هزینه آموزش حضوری پایین و ازطریق مقالات بوسیله رایگان نمایش می شود.بهترین قیمت سانترال پاناسونیک

بوسیله نعوظ عمومی اکثر آدم و کارکنان همکاری ها با وسیله های سانترال آشنایی ندارند و برای خرید این تجهیزات با مشکلاتی روبه رو هستند. ما تو تیم متخصص و مهندسی فون جهیز داخل فروشگاه تخصصی سانترال، علاوه کنار ارائه بوسیله روزترین و بهینه مدل های سانترال پاناسونیک، توضیحات کاملا تخصصی درباره امکانات و انفراد های هر محصول قرار داده ایم تا کاربران در هنگام بازدید از صفحات هر ثمر بتوانند مفروضات کاملی در مورد محصول مدنظر بوسیله دست بیاورند.

یعنی در صورتی که هیچ شناختی از تجهیزات مخابراتی به خصوص دستگاه سانترال خواه برگ شبکه ندارید می توانید در فروشگاه فون سیستم به عنوان یک فرد متخصص خرید تامین و با کیفیتی را داشته باشید. مفروضات متین و تخصصی که بخاطر هر دشت در نظر گرفته شده است به شما کمک می یواش تا بتوانید مطابق با احتیاج های خویشتن یکی از دستگاه ها یا تجهیزات جانبی آن ها را خریداری کنید.

علاوه بر ارائه نیکوترین مقدار مرکز تلفن سانترال پاناسونیک، فون سیستم بهترین نرخ برگ مختلف شبکه و مخابراتی را نیز در نظر خمود است تا باهم اتحاد کردن ها و تصرف و کار ها علاوه پهلو مدیریت بهتر ارتباطات خود بتوانند، صرفه جویی اقتصادی نیز درون کسب و فرمان خود داشته باشند. در روزهایی که اکثر شرکت ها بوسیله دورکاری روی آورده اند مصرف از برگ دورکاری و نصب آن ها که توسط تیم متخصص و تخصصی فون سیستم ارتکاب می شود، می تواند بهینه گزینه داخل علت حفظ یا توسعه کسب و امر شما باشد.

آموزش مجانی سانترال

باتوجه بوسیله اینکه بسیاری از افراد امروزه بوسیله قفا پیدا کردن یک شغل با درآمد مناسب هستند، آموزش های مجانی در بن انتصاب و متد اندازی سانترال پاناسونیک تو فون سیستم می تواند بهترین راهنما برای شلنگ برج حمل تو این بنیاد باشد. علاوه به خشکی امدن آموزش های حضوری که به صورت تخصصی و کلاس های آموزشی کوچکتر نظر اساتید متخصص و با تجربه در این زمینه برگزار می شود، می توانید از مقالات آموزشی تخصصی که روی سایت نیز قرار داده شده است برای برطرف کردن همه مشکلات خود کاربرد کنید. آموزش های نمایش شده به صورت متنی و کاملا نظریه و مرحله به مرحله تعیین شده است تا با بیانی شیوا و کاملا ساده بتوانید همگی مراحل نصب و سیاق اندازی میزان های مختلف وسیله سانترال پاناسونیک را انجام دهید.

علاوه بر این تیم متخصص و تخصصی فون سیستم با مشارکت آویشن نویسندگان مرکز اقدام بوسیله تمهید یک پرگیر آموزشی صفر تا صد برنامه ریزی سانترال TDA کرده است. نیز این تیم فنی و تخصصی فون سیستم با همکاری آویشن نویسندگان مرکز اقدام به تمهید یک اطراف آموزشی صفر تا صد برنامه ریزی سانترال TDA کرده است. این دوروبر آموزشی برای برنامه ریزی سانترال TDE و NS500 نیز کارایی دارد و در هوا مشابه می توانید دستور کار ریزی این دستگاه ها را نیز انجام دهید.

یکی از خدمات ویژه و بی همانند فون جهیز را می توان پشتیبانی رایگان یک ساله درون زمینه خدمات سانترال پاناسونیک پیش روی کنیم، که تمامی مشکلات بوسیله بود آمده بخاطر مایه در تند ترین زمان ممکن و به رایگان برطرف می شود.برگ جانبی را بوسیله عارض اصل و اورجینال خریداری کنید

مایه های سانترال و برگ شبکه معمولاً بخاطر راه اندازی یا ارتقا امکانات خود به برگ جانبی مختلفی که می توانند در دسته بندی اصلی و صوری قرار بگیرند، حاجت دارند. برای استفاده از تجهیزات جانبی باید حتما با استاندارد های مختلف و نحوه رویه اندازی آن ها و امکاناتی که دراختیار شما استراحت می دهند، آشنایی کاملی داشته باشید. تیم فون سیستم علاوه بر آموزش ها و توضیح مشخصات هر وسیله در قسمت فروشگاه، تمامی رخت جانبی دستگاه را بوسیله صورت عنصر و اورجینال دراختیار مشتریان صبر می دهد.

کمترین مقدار میدان را به دلیل اینکه فون جهیز به عنوان نمایندگی رسمی تجهیزات مخابراتی فعالیت می کند، می توانید از ما دریافت بخواهید. از انواع تجهیزات جانبی می استعداد به کارت سانترال، تلفن سانترال، آمپلی فایر، پیجینگ، تجهیزات شبکه و ... رمز تجلی. همچنین در صورتی که قصد خرید برگ استوک و کارکرده را داشته باشید، بهترین پیشنهاد ما استفاده از تجهیزاتی است که فون سیستم به صورت استوک و با گارانتی یکساله برومند دراختیار شما قرار می دهد.

پس چنانچه می خواهید رایگان آموزش سانترال ببینید و بهترین تجهیزات را به عارض نو و استوک تهیه کنید، حتما از خدمات ویژه ی فون جهیز بخاطر سازمان ها و شریک شدن ها و نیز همکارانی که داخل زمینه نصب و گونه اندازی مدل های مختلف سانترال و دوربین های مداربسته فعالیت می کنند، استعمال کنید.بیشتر بخوانید:ایسوس سرویس؛ رویه حل مشکلات شیرهدار افزاری و نرم افزاریفروش فوری ساینا در بازار خودروهای کارکرده با خودرو45ثبت نام طولانی ترین دوره آموزشی آنلاین نقشه کشی UX بارهنما کالجیادگیری مهارتهای شغلی با چراغخرید و فروش دنا پلاس ایران خودرو با خودرو45
پس از انتشار اطلاع دادن و گمانه زنی های گوناگون، سامسونگ ساعاتی پیش بوسیله صورت رسمی از جدیدترین گوشی های خانواده ی گلکسی رونمایی کرد. گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا اکنون به عنوان درفش داران اصلی سامسونگ هوشیار رقابت با سایر محصولات دنیای موبایل خواهند شد. تو سوی دیگر نیز گلکسی زد فولد ۲ با گشایش های بی نهایت و حذف تمامی ایرادات خاندان پیشین خود (به گفته ی سامسونگ) بوسیله راسته عرضه خواهد شد تا برگ جدیدی از دنیای فناوری را ورق بزند.



گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا حداقل روی کاغذ گوشی های متجاوز قابل به شمار می قضیه. پردازنده ی قدرتمند، نمایشگر ارشد و باکیفیت، طراحی زیبا، دوربینی توانمند، باتری حجیم و قلم اس پن با تاخیر بیش اندک، همگی گی از جمله مواردی هستند که خانواده ی نوت ۲۰ را به یکی از بهترین محصولات حال حاضر تبدیل می کنند. 

قیمت و زمان ارائه ی گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا به شرح زیر است:نرخ گلکسی نوت ۲۰: ۹۹۹ دلار بخاطر مقیاس ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازیقیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا: ۱۲۹۹ دلار بخاطر مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازیقیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا: ۱۴۹۹ دلار برای میزان ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی

پیش فروش محصولات از فردا آغاز می شود و اولیه دستگاه های در تاریخچه ۲۱ اوت (۳۱ شهریور) به مشتریان تحویل داده می شود. گلکسی نوت ۲۰ داخل رنگ جزیی های طوسی، سبز و برنز و گلکسی نوت ۲۰ اولترا نیز در رنگ های مشکی، سفید و برنز به سودا می رسند. 



گلکسی زد فولد ۲ دیگر ستاره ی کهکشان سامسونگ وجود که امشب بوسیله رخساره رسمی معرفی شد. این گوشی که از فرم فکتوری مشابه با نسل اول گلکسی فولد نصیب می برد، بوسیله دو نمایشگر AMOLED با ابعاد ۷.۶ اینچی (معیار اصلی) و ۶.۲ اینچی مجهز است. شیشه فوق ساخته جدید سامسونگ همچنین وظیفه ی محافظت از نمایشگر پا بر جا را برعهده دارد. پردازنده ی توانمند اسنپدراگون ۸۶۵ همچنین وظیفه ی مطمئن توان پردازشی را برعهده دارد تا با محصولی متجاوز توانمند مواجه باشیم.

سامسونگ بها و زمان عرضه ی دقیق گلکسی زد فولد ۲ را اعلام نکرده است. این همکاری در دید دارد در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) اطلاعات بیشتری داخل خصوص گوشی معروفیت گرفتار اطلاع دادن نرم و امکان پیش ابتیاع برای کاربران نیز از همان تاریخچه مقدور خواهد بود. بدین تزیین پیش بینی می شود تحویل گوشی نیز درون همان ماه سپتامبر (شهریور-مهر) ایفا شود. با این که جزئیات رسمی در خصوص ارزش گلکسی زد فولد ۲ درون دسترس نیست، پیش دماغ می شود این گوشی با قیمت حدود ۲۰۰۰ دلار (۱۹۸۰ دلار) به سودا برسد. گوشی تاشوی متاخر سامسونگ درون دو فام برنزی و مشکی نمایش خواهد شد.بیشتر بخوانید:جزئیات نخستین گوشی های میان رده بعدی وان پلاس معلوم شدسامسونگ از پراکندن «سه قبیله» از اندروید بخاطر شماری از گوشی هایش خبر می دهدگلکسی تب S7 سامسونگ دربرابر گلکسی تب S6؛ تفاوت در چیست؟سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا داخل موافق رقباگلکسی بادز لایو دربرابر گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس
جیم جردن از نمایندگان کنگره ی ایالات متحده ی آمریکا است که به تفکر هیاهوی بسیار درون روانی برگزاری جلسه ها شناخته می شود و عموما بحث و جدل زیادی با دیگر پاسبان ها به اسلوب می اندازد. این پلیس ی جمهوری خواه مردمان اوهایو، روز گذشته همچنین توانست این رویکرد خود را حفظ کردن کند. در جلسه ی شنیدن چهارشنبه که با حضرت بزرگان صنعت فناوری برگزار شد، تماشاچی همان هیاهوی همیشگی جردن بودیم. 

مجلس نمایندگان ایالات متحده کمیته ای فرعی دارد که بوسیله صورت خاص روی قوانین ضدانحصار (آنتی تراست) متمرکز است و انبازی های مبصر را پایین تر ذره بینِ تحقیقات می سرما. این کمیته مدت ها است تحقیقاتی عمیق انجام می دهد تا با نظارت روی فعالیت های چهار شرکت ارشد حوزه ی فناوری یعنی اپل، گوگل، آمازون و فیسبوک، احتمال باطل سازی قوانین ضدانحصار توسط آن ها را موردبررسی صبر دهد. در جریان برگزاری مجمع ی مشاجره آمیز و بنیانی دنده ی آمریکا با محوریت احتمال بروز رفتار انحصارگرایانه ازسوی بزرگان فناوری، جیم جردن از یکی از ضابطه گذاران هم حزبی اش بوسیله شدت اوقات تلخ شد و دعوایی کوتاه با او ایفا عدل. در کنفرانس ی شب گذشته، جیم جردن همان جیم جردن ابدی حیات.

دعوای کوتاهی که از آن گفتیم در زمانی آغاز شد که مری گی اسکنلون، نماینده ی حزب دموکرات از پنسیلوانیا، سؤالات خود را با این جمله ی آغازین مطرح کرد: «ممنونم آقایان. مایل هستم توجه شما را از تئوری های تبانی ی حاشیه ای به قانون ضدانحصار جلب کنم». این جمله ی مری گی اسکنلون به روشنی خطاب به جیم جردن گفته شد. جیم جردن تو مدت زمان نسبتا محدودی که دراختیار داشت مباحث مختلفی درباره ی جهت گیری سیاسی گوگل مطرح کرد. جردن به سوندار پیچای، مدیرعامل گوگل گفت او و تیمش بوسیله صورت مخفیانه بوسیله هیلاری کلینتون درون جریان پویش های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ کمک کرده اند.



پس از اظهارنظر اسکنلون، جیم جردن با صدای بلند دست افزار های او را اندازه کرد تا از گفته های خودش دفاع نرم.دیوید سیسیلین، نماینده ی دموکرات و رئیس هیئت مدیره ی کمیته ی قضایی مجلس نمایندگان، با صدای اهتزاز درون پاسخ به جردن گفت: «الان نفس دست افزار زدن شما زدودن». در همین دم بود که یکی دیگر از اعضای کنگره به جردن گفت: «ماسکت را روی صورتت فراغت بده» تا به صورت غیرمستقیم به او بگوید که دهانش را ببندد. براساس قانون پسند شده توسط کنگره، هر یک از قانون گذارانی که به طرح سؤال مشغول نمی شود باید بوسیله منظور حفاظت دربرابر کروناویروس ماسک روی صورت خود فراغت دهد. جردن همچنین درباره ی مبحثی که از آن با صیت «فرهنگ خنثی سازی» یاد می درنگ سؤالاتی پرسید و پاسخ هایی که دریافت کرد باعث تعجبش شد. مدیران عامل همکاری های فناوری سعی کردند این سؤالات را بوسیله شکلی محتاطانه پاسخ دهند.جیم جردن، نماینده ی جمهوری خواه، درون جلسه ی چهارشنبه با بزرگان فناوری، همان جیم جردن همیشگی بود

خروش جیم جردن تنها یکی از لحظاتی بود که به عنوان اتفاقات برجسبه ی میتینگ ی استماع شب گذشته ی کنگره از آن یاد می شود. داخل میتینگ ی دیشب اتفاقات مهم زیادی افتاد. مدیران عامل شریک های فناوری تقلا کردند در کمال شفافیت سؤالات را پاسخ دهند. بااین حال به دفعات پیش آمد که این افراد (به خصوص جف بزوس، مدیرعامل آمازون) گفتند نمی توانند به سؤال پاسخ دهند.

داخل جلسه ی دیشب مجموعا چهار نفر از مدیران فناوری یعنی آویشن کوک از اپل، جف بزوس از آمازون، سوندار پیچای از گوگل و مارک زاکربرگ از فیسبوک حضور داشتند. نمایندگان کنگره تکاپو کردند بفهمند که آیا قدرت و منابع مجلل اپل، آمازون، گوگل و فیسبوک باعث شده که این مشارکت ها دست به حذف رقیب بزنند و قوانین را نقض کنند یا خیر. درواقع برخی نمایندگان پارسا هستند این شرکت ها با زیرساخت ها و منابع پایگاه تلاش می کنند میدان را بوسیله صرفه خود تغییر دهند تا دیگر کسب و کار مجبور شوند «با» آن ها امر کنند خیر «علیه» موجودی. 

ماجرای فروشنده ی تاریخ آمازون

جف بزوس پس از بیانیه ی آغازین خود، به برهان برخی مشکلات متخصص ارتباط آنلاینش را با کنگره از مشت رحم و همین موضوع باعث شد بوسیله مدت بسیار از یک ساعت هیچ طرز سؤالی از خود او پرسیده نشود. فردی که نخواسته نامش نمایان شود به رسانه ها گفته مشکلی که در جریان برگزاری کنفرانس پیش آمد ازسوی آمازون نبود. این فرید می گوید آمازون بوسیله دفعات سیستم ارتباطی را آزمایش کرده و این جهیز هیچ گونه مشکلی نداشته است.

پس از یک شکاف زمانی تقریبا دو ساعته، بزوس انتها بازگشت تا به سؤالات نمایندگان پاسخ دهد. لوسی مک بث، نماینده ی دموکرات ایالات جورجیا، فایل صوتیِ ضبط شده ای را بخاطر بزوس پخش کرد. این فایل صوتی، مربوط به یکی از فروشندگان کتاب حیات که در پلتفرم آمازون تاریخچه می فروخت. این فروشنده مدعی شد آمازون بوسیله مرور زمان چیزهایی را که شرکت او می توانسته بفروشد محدود کرده تا اینکه او نتوانسته به مدت ۱۰ ماه حتی یک کتاب هم بفروشد (این فرد می گوید همدستی دامن مالکیتش ۱۴ کارمند دارد). این فروشنده درون ادامه ی سخنانش گفت ایمیل هایی که برای آمازون و شخص جف بزوس رسول عمدتا نادیده خمود شدند.

بزوس در پاسخ گفت چنینی شرایطی غیرقابل قبول بوده و او این موضوع را موردبررسی راحتی می دهد. بااین حال مک بث گفت این دشوار بوسیله نوبه ی خود مدال می دهد که آمازون تو پلتفرم خود بوسیله طور دوباره با کسب و کارهای کوچک بدرفتاری می بطی ء. نماینده ی دموکرات بخانه برگشتن جورجیا در این زمینه گفت: «قضیه فقط درمورد یک کسب و کارِ بوسیله خصوص تراشیدن. من نگرانم آن چیزی که شنیدیم نوعی الگوی رفتاری باشد و اساسا این الگوی رفتاری باید تغییر کند».«هروئین آمازون»

بسیاری از کسانی که اخبار را پیگیری می کردند هواخواه برگزاری نشست ی جف بزوس بودند. بزوس که امروزه ثروت مندترین فرد گیتی است از مدت ها پیش مصاحبه ی مهمی ارتکاب نداده و حضور او درون برابر نمایندگان دنده اتفاق مهمی بود. بوسیله همین دلیل بیشتر حواشی میتینگ ی دیشب هم به جف بزوس مربوط می شود. بزوس در طول جلسه تقلا کرد با تلاش به سؤالات پاسخ دهد. 

دیوید سیسیلین در کمی از سخنان خود داستانی جالب برای مدیرعامل آمازون تعریف کرد. سیسیلین از یک فروشنده ی پوشاک گفت که به عارض سالانه تو آمازون ازطریق فروش یک نوع کالای به خصوص، ۶۰٬۰۰۰ دلار درآمد به گریبان می زده است. سیسیلین می گوید پس از اینکه آمازون بیع همان میوه را آغاز کرد، مقیاس فروشِ فروشنده ی موردبحث یک شبه بوسیله صفر کاهش بی پرده کرد. آمازون همان محصول را با قیمت پایین تر دردسترس قرار بود؛ به حدی پایین که فروشنده ی دیگر نمی توانست با آن هم چشمی کند.دیوید سیسیلین: این شرکت ها قدرت انحصارگرایی دارند و فدایی از آن ها باید تو تیمار شکسته شوند

سیسیلین درباره ی این موضوع گفت: «شرکتی که از آن دست افزار زدم و در ماخذ ی فروش پوشاک کوشا است، شریک شدن با آمازون را این نحو وصف می بطی ء که بخاطر تان نقل می کنم: آمازون برای مدت زمانی با شما همکاری می کند زیرا دریافت چکِ درآمد به رخساره هفتگی، احساس بیش مرحمت بوسیله شما می دهد. درون گذشته بمنظور عبارت بهتری سراغ نداشتیم، این سیاست شرکت را 'هروئین آمازون' خطاب می کردیم، چون شما را ترغیب می بطی ء همچنان به فعالیت تان دنباله دهید، چیزهایی را که حاجت دارید به مشت بیاورید و ضربت بعدی را دریافت کنید. در پایان روز، متوجه می شوید این شخص که ظاهرا درحال سود رسانی بوسیله شما است و باعث می شود حس دهش هویدا کنید، درنهایت قرار است مایه ی نکبت تان شود».

پس ازآن از این گفته ها سیسیلین از بزوس پرسید که چرا باید یکی از شرکای تجاری این شرکت، آمازون را با فروشنده ی مواد مخدر مقایسه کند، مدیرعامل آمازون گفت: «با توصیفاتی که درون آن نقل مقاطعه شنیدم کاملا کشمکش می کنم». جف بزوس تو دنباله ی سخنانش اضافه کرد که آمازون درهای خرده فروشی خویشتن را به روی فروشندگان خارجی باز کرده تا بوسیله مشتریان سود برساند و برگزینی های بیشتری به آن ها نمایش دهد.

درهم شکستن بزرگان فناوری

شاید بتوانیم بگوییم که رادیکال ترین پاره نشست ی استماع شب گذشته ی کنگره، داخل حصه انتهایی رخ داد. این کنفرانس پنج ساعت و نیم طول کشید و حاوی مباحث پراهمیتی بود؛ اما اتفاقی که در جزء بازپسین افتاد توانسته داخل شبکه های اجتماعی توجهات کاربران را احضار نرم. دیوید سیسیلین، پلیس ی دموکرات و رئیس هیئت مدیره ی کمیته ی قضایی مجتمع نمایندگان، در اظهارات اختتامیه گفت که کنگره تو نظر داشت اقداماتی سخت علیه بزرگان فناوری (که اصطلاحا از آن ها با عبارت Big Tech یاد می شود) انجام دهد.مقاله های مرتبط:بیانیه آغازین مدیران عامل شرکت های بزرگ فناوری برای مجمع سرنوشت ساز با جماعت نمایندگانخلاصه میتینگ شب گذشته کنگره ایالات متحده با اپل، آمازون، گوگل و فیسبوک

سیسیلین درون این باره گفت:این جلسه ی استماع حقیقتی را بخاطر غلام روشن کرده است: این مشارکت ها به نحوی که امروزه فعالیت دارند، از قدرت انحصارگرایی برخوردار هستند. شماری از آن ها باید درون هم شکسته شده شوند؛ همه ی آن ها باید به درستی مافوق قانون دربیایند و [درون مقابل اتهامات] پاسخ گو بمانند. ما باید تامین شویم قوانین ضدانحصار که نخستین کود بیش از یک قرن پیش نوشته شده اند در عصر دیجیتالی هم متین باشند.بیشتر بخوانید:چرا مایکروسافت تو جلسه شنیدن دنده آمریکا پیشگاه نداشت؟خلاصه مجمع شب گذشته دنده ایالات متحده با اپل، آمازون، گوگل و فیسبوکتیم کوک به وضوح از محاکمه های اپل در قبال اپ استور دفاع کردعرضه سرفیس دوئو تا کمتر از یک ماه دیگر آغاز می شودجزئیات فناوری بازسازی شمایل تو پلی استیشن 5 تو یک پتنت فاش شد
سونیAطبقGHAROOOONGHAROOOON اعلام سابق خود، ترانه دارد فردا، ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۰ ۷ (مرداد ۱۳۹۹ ،)دوربین جدیدی با نام Sony a7S III رونمایی نرم درحالی. که بور ی زیادی تا رونمایی رسمی دوربین نداریم، تصاویر آن در فضای وب روشن شده اند تا ما را با نقشه کشی معنوی علیه آشنا کنند براساس. 

آنچه از گوشه و پیاده شدن شنیده ایم، دوربین سونی از حسگر جدید ۱۲ مگاپیکسلی زیاد سریع و توان S S-Cinetone مصرف خواهد کرد. این یعنی محتوای خلق کردن شده با a7S III در همان زمان ثبت حالتی بدیع و سرزنده دارند. دوربین متاخر سونی می تواند ویدئوهای فول HD را با نرخ ۲۴۰ فریم به خشکی امدن وقت و ویدئوهای 4K را با نرخ ۱۲۰ فریم بر دم بوسیله صورت ۱۰ بیت 4:2:2 و ازطریق HDMI ویدئوهای 4K RAW را با نرخ ۱۲۰ فریم بر نفس بایگانی یواش.

ظاهرا Sony a7S III ویدئوهای 4K با عمق ۱۰ بیت 4:2:2 را تنها تا نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به صورت داخلی ضبط می بطی ء. در دوربین مذکور می توان با استفاده از شیوه ی Downsampling ویدئوهای 4K را بوسیله 1080p دگرگونی کرد. این استعداد باعث می شود a7S III درزمینه ی ثبت ویدئوهای 1080p متجاوز ممتاز انجام کند. گفتنی است در این ویدئوها از Line Skipping و خیساندن پیکسل ها خبری حلق. 



دوربین جدید سونی نمی تواند بوسیله عارض داخلی ویدئو RAW ضبط یواش واز  بیت ریت ۶۰۰ مگابیت بر لمحه یکروز می سرما. ایزوی پایه ی این دوربین برای S-S LOG3 برابر با ۱۰۶ است و داخل آن، از ایزو دوگانه خبری. نیست طبق شنیده ها، حداکثر ایزو دوربین طی فیلم برداری به ۴۰۹،۶۰۰ می. رسد خروجی RAW دوربین سونی عمق ۱۶ بیت دارد و سونی مطالبه می بطی ء a7S III گستره ی داینامیکی ۱۵ استاپ عرضه می. دهد به لطف بهبود یواش افزار، کاربر می تواند پس از پرونده ویدئو و خلال ویرایش، لرز آن را کاهش. دهد در دوربین جدید سونی، از منظره یاب الکترونیکی با وضوح QXGA معادل ۹٫۴۴ میلیون عمه کاربرد خواهد شد و جهیز فوکوس خودکار دوربین قرار است همان سیستمی باشد که در a7R IV استعمال شده. 

است طبق گفته ی افشاگران، Sony a7S III از جهیز خنک کننده ی پسیو عاری سروصدا برخوردار خواهد بود و راحتی نیست دستخوش مشکل داغی بیش از پیمانه. شود افزون براین، دوربین متاخر سونی محدودیتی برای زمان فیلم برداری عرضه نخواهد داد و طبق ادعای شرکت ژاپنی، خلال حداقل یک ساعت فیلم برداری با زیادترین نرخ فریم ممکن دچار داغی بیش از حد نمی. شود این دوربین از کارت ذهن UHSII و CFexpress A Type A پشتیبانی می کند و فراغت است شباهت زیادی به a7R IV داشته باشد و از ورقه عرضه کاملا چرخان شبیه به-Sony ZV 1. روزی ببرد دکمه ی بایگانی ویدئو به مقدر شدن بالایی دوربین نقل مکان شده است و دقیقا درون پشت دکمه ی شاتر. 



راحتی دارد قیمت دوربین سونی a7S III حدودا ۴،۰۰۰ یورو خواهد وجود و این دوربین به تری در فروشگاه های BHphoto (و) Fotokoch آلمان سیاهه. شده است سونی در اطلاعیه ای رسمی، فردا یعنی هفتم مرداد را به عنوان تاریخ شناساندن اعلام. کرده است رسانه ی سونی آلفارومرز می گوید تاریخ نمایش ی دوربین سابق الذکر برای اواسط (اوت ۲۰۲۰ اواخر) مرداد ۱۳۹۹ گلچین.

شده است ناگفته نماند سنت آنلاین سونی:زمانه ۱۸ ۳۰ فردا برگزار می شود و زومیت آن را طولانی پوشش. خواهد انصاف دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی تصاویر فاش شده از سونی a7S III:چیست؟بیشتر بخوانید راهنمای خرید دوربین عکاسیخبرگزاری آسوشیتدپرس با سونی قرارداد تجاری توشیح کردکانن احتمالا دوربین های خانواده EOS 5D را بازنشسته کرده استنیکون یک لنز و دو مبدل تله متاخر معرفی کرددوربین نیکون Z5 با سنسور ۲۴ مگاپیکسلی
فاکس کان مونتاژِ گوشی های آیفون ۱۱ در هند را در کارخانه ی این همدستی واقع داخل روستا چنای آغاز کرد. اعلام مربوط به این رویداد را تعداد یدکی از رسانه های محلی داخل ده مذکور تأیید کردند. مونتاژ گوشی های جدید اپل درون هند علامت دهنده ی گشادگی تولید آیفون های ساخت هند پس از تولید آیفون XR داخل سال گذشته است. درحالی که مونتاژ آیفون ۱۱ بوسیله تازگی داخل هند آغاز شده، ابتدایی محموله از این محصولات داخل خُرده فروشی های محلیِ این قلمرو دردسترس خریداران است.مقاله های مرتبط:آیفون SE 2020 به اهداف اصلی خود دست یافته استآیفون 12 اپل احتمالا دارای سیستم فوکوس خودکار بهبودیافته خواهد حیات

درون گذشته نیز، کوپرتینونشین ها محصولات مختلفی همچون اولین قبیله از گوشی آیفون SE، آیفون 6s و آیفون 7را ازطریق شرکت ویسترون در هند تولید کرده بودند. مونتاژ آیفون های ۱۱ داخل هند عایق از این می شود که اپل ۲۰ درصد مالیات وضع شده برای واردات گوشی های تولیدشده در خارج از کشور مذکور را صیقلی یواش. بوسیله علاوه، این طور اقدامی امکان دستیابی به بها های رقابتی در معیار های متنوع از محصولات اپل را حاضر می نرم.

باتوجه به اینکه گوشی آیفون ۱۱ تو میان استفاده کنندگان محلی در هند با استقبال مواجه شده است، چنین رویدادی احتمالا به اپل امکان خواهد داد رهبری خودش در راسته گوشی های پرچم دار را بیش ازپیش گسترش دهد. براساس گزارش های اخیر، فاکس کان برای پراکنده کردن تجهیزات تولید آیفون داخل بیرون از چین، قصد دارد بیش از یک میلیارد دلار در کارخانه های تولیدی خودش درون هند سرمایه گذاری کند.برای مطالعه ی کامل مطالب مرتبط با گوشی های جدید اپل دربرگیرنده مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و ویدیوی نگاه نزدیک، به صفحه های آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس و آیفون 11 مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:گلکسی M51 احتمالا دوربین علو گسترده ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشتتاریخ معرفی آیفون 12 اپل مشهود شداوپو A72 نسخه 5G همراه با خراش دایمنسیتی 720 رونمایی شدگوشی های سامسونگ در آلمان، جایگزین کارت های شناسایی می شوندایالات متحده درصدد توسعه اینترنت کوانتومی است
ویروس کرونا نه تنها در سرتاسر جهان، مشکلات مصونیت و اجل ومیر را به همراه داشت، بلکه بحران اقتصادی ابهت را برای بسیاری از ساکنان عنف ی زمین خلق کردن کرد. تعداد اضافی از کشورهای جهان، صرف رویت از ترقی یافته خواه درحال توسعه بودن، درحال دست وپنجه کند کردن با مجادله جدیدی هستند که به تفکر تعطیلی های گسترده در تصرف وکارها به خاطر همه گیری جهانی، ایحاد شد. کارمندان اضافی بیکار شده اند و مردم در اکثر نقاط جهان نسبت به پیش از مسری کووید ۱۹، فقیرتر شده اند. دراین میان، وضعیت اقتصادی برای عده ی قلیلی از انسان بهتر هم شده است. بوسیله عنوان مثال، جف بزوس، تنها داخل عرض یک روز ۱۳ میلیارد دلار ثروتمندتر شد.

بلومبرگ در جدیدترین گزارش خویشتن ادعا کرد که جف بزوس، مبصر ترین افزودن ثروت خود را داخل روزهای اخیر تجربه کرده است. البته این بزرگ ترین رشد، از هشت سال پیش تاکنون محسوب می شود که بلومبرگ، سیاهه میلیاردرهای جهانی را منتشر می درنگ. نرخ سهام آمازون در روز دوشنبه ی هفته ی سیال نمو ۷/۹ درصدی را تجربه کرد که درنتیجه ثروت بزوس را با افزایش ۱۳ میلیارد دلاری به ۱۸۹/۳ میلیارد دلار رساند.ثروت جف بزوس اینک از ارج بازار انبازی هایی همچون اکسون موبیل و نوکیا و مک دونالد بی قراری بیشتر است

ایالات متحده حالا در میانه ی متشنج شبیه به رکود بزرگ اقتصادی درون دهه ی ۱۹۳۰ قرار دارد. دراین میان، ثروتمندترین فرد دنیا در سال سیال ۷۴ میلیارد دلار ثروتمندتر شد. ثروت ۱۸۹/۳ میلیارد دلاری بزوس، اینک از ارزش بازار شریک شدن های نامی عظمت همچون اکسون موبیل، نوکیا و مک دونالد بی آرامی بیشتر است.

داخل دوران بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا، بسیاری از صنایع همچون هوانوردی و خودروسازی با ایستایی جدی روبه رو شدند. در چنین وضعیتی فدایی از کسب وکارها همچون آمازون و فدایی سرو های آنلاین دیگر، مسیر رشد را طی کردند. ای مارکتر پیش بینی می کند حجم تجارت الکترونیک داخل ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ رشد ۱۸ درصدی را امتحان خواهد کرد. درون همین حین، کاهش ۱۰ درصدی داخل حجم کل لقمه فروشی نسبت به سال گذشته پیش بینی می شود. کسب وکار دیگر آمازون که بوسیله رشد سالانه ی آن ها دستیار خواهد کرد، سرویس ابری AWS است.

مقاله های مرتبط:افزایش ثروت جف بزوس و ایلان ماسک تو دوران همگی گیری ویروس کرونااثرات کرونا کنار گیتی که پس از انتها همه گیری همچنین ادامه خواهند داشت

شوهر قبلی جف بزوس که در جریان جدایی از او، به یکی از ثروتمندترین افراد گیتی تبدیل شد غصه از افزایش نرخ سهام آمازون سود برد. افزایش قیمت سهام تو هفته ی جاری باعث شد تا ثروت مکنزی بزوس بی آرامی ۴/۶ میلیارد دلار بیشتر شود و او به رتبه ی ۱۳ تو سیاهه ثروتمندترین افراد دنیا برسد. مکنزی حالا پس از فرانسوا بتانکو می یر، وارث برند لورئال، دومین زن دارا جهان است.

ثروتمندتر شدن جف بزوس شاید برای برخی از کارمندان و کارگران آمازون، ناراحت کننده باشد. غول بازرگانی الکترونیک درون موضوع رفتار با نیروی انسانی هیچ گاه حیثیت خوبی نداشته است. اعتراض های بی شمار کارمندان آمازون همیشه داخل صدر اخبار دنیای تصرف وکار صبر دارد که اخیرا حزن درکنار کارمندان هول فودز، تو حرکتی موسوم بوسیله sick-out نسبت به شرایط موثر در دوران همگی گیری کووید ۱۹ اعتراض کرده اند.

جف بزوس تنها فردی نیست که در دوران همه گیری کرونا، ثروتمندتر شد. فوربز می گوید از ماه مارس تا مه، ۲۵ نفر از ثروتمندترین افراد جهان، تو مجموع ۲۵۵ میلیارد دلار به ثروت خویشتن افزوده اند. ظاهرا ویروس کرونا که در مطلع ویروسی بی طرف فرض می شود که ثروتمند و فقیر را بوسیله یک اندازه ترساندن می کرد، به مرور در مسیری قرار می گیرد که به صرفه ثروتمندان ادا می نرم.بیشتر بخوانید:eBay کسب وکار تبلیغاتی خود را به مبلغ ۹/۲ میلیارد دلار فروختفروش آرم؛ غرض سازنده سافت بانک یا خطایی هولناک؟کاهش ۵۰ درصدی بیع گوشی های هوشمند در هند هنگام فصل دوم ۲۰۲۰افزایش نفقه مجوزهای آرم شاید برخی مشتریان را بوسیله سمت رقبا سوق دهدVMware احتمالا سپس از تابستان ۱۴۰۰ از بیرونی جدا می شود