مرجع تخصصی کشاورزی و زراعت ایران و جهان

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

مقاله های مرتبطبهترین فیلم های اکشن ۲۰۱۹بهترین فیلم های خنده دار ۲۰۱۹بهترین فیلم های سهمگین ۲۰۱۹



یکی از معتبرترین وب سایت های نقد فیلم که نمره آن تأثیر بسیار زیادی روی تماشاگران بخاطر برگزینی فیلمی برای دید دارد، وب سایت راتن تومیتوز است. این وب سایت داخل یکی از مقالات اخیر خود، به معرفی کردن بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۱۹ پرداخته است. تو میان آثار معرفی شده که فیروز شدند نمرات قابل قبولی از این وب سایت دریافت کنند، فیلم های اکشن مشابه جان ویک، Cold Pursuit و آثار دیگری مشاهده می شود.

پیش مرطوب در زومجی بوسیله معرفی بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۱۹ پرداخته بودم و این فهرست نیز به شما کمک خواهد کرد تا محصولی تک علاقه خویشتن را پیدا کنید:

Miss Balaدوشیزه بالاکارگردان: کاترین هاردویکبازیگران: جینا رادریگز، آنتونی مکی و اسماعیل کروز کوردوواامتیازِ راتن تومیتوز: ۲۲امتیازِ آی ام دی بی: ۵.۷

فیلم سینمایی Miss Bala یکی از آخرین اقتباس های هالیوودی یک فیلم خارجی است که نه عزب به موفقیت و چونی قسمت واقعی نرسیده و حتی آن را بهبود ببخشد، بلکه کیفیتی بوسیله مراتب پایین تری را نمایش داده است. فیلم دختر بالا اقتباسی از یک فیلم مکزیکی به همین صیت است که در سال ۲۰۱۱ تولید و منتشر شده وجود که داستان گلوریا فونتس که یک چهره پرداز داخل ولایت لس آنجلس است، را قفا می کند که او درون ادامه برای رویت بهترین مانوس خویشتن به تیخوانا در ملک مکزیک سفر خواهد کرد و در دنباله او متوجه دنیای خلافکارها و کارتل مواد مخدر می شود که این عزب مطلع یک فیلم اکشن است. اگرچه سازندگان فیلم تمایل زیادی داشتن تا با بهره بردن از ستارگانی بجهت جینا رادریگز و آنتونی مکیفیلم به اثری مظفر تغییر شود، ولی نتیجه کار نه توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدان را دریافت یواش و نه تماشاگران استقبال خوبی از فیلم کردند. بسیاری از منتقدان باور دارند که فیلم Miss Bala تو ارائه توازن بین چیز پهن های درام و اکشن با مشکل مواجه بوده و همچنین در ارائه یک رمان قانع کننده و جذاب همچنین شکست خورده است.

Gemini Manجمینی منکارگردان: انگ لیبازیگران: ویل اسمیت، مری الیزابت وینستد، کلایو اوون و بندیکت وانگامتیازِ راتن تومیتوز: ۲۴امتیازِ آی ام دی بی: ۵.۷مقاله مرتبطواکنش منتقدان بوسیله فیلم Gemini Man - جمینی من

چی می شد تو یک فیلم شاهد دوتا ویل اسمیت باشیم؟ جواب سؤال داخل فیلم Gemini Man فراغت دارد که در این فیلم اکشن شاهد حضور اسمیت در نقش نسخه جوانی و نسخه کهنسالش هستیم که او هر دو نقش را با کمک فناوری جلوه های ویژه که امروز بسیار ترفیع کرده، بازی کرده است. فیلم Gemini Man داستان یک مامور پا به سن گذاشته ی آژانس حمایت ملی با نام هنری با ورزش ویل اسمیت، را پشت می درنگ که داخل آستانه ی بازنشستگی از طرف سازمان مورد هدف مرگ فراغت می گیرد. او داخل ادامه هوشیار می شود کسی که برای کشتن وی آمده، یک نسخه ی جوان شده و تکامل یافته از خودش است که راحتی است جایگزین وی داخل آینده شود. فیلم Gemini Man با وجود روزی بردن از انگ لی به عنوان کارگردان و عملکرد رضایت جزء بازیگران شبیه ویل اسمیت و مری الیزابت وینستند و همچنین با پشتیبانی جلوه های ویژه چشم نواز و عملکرد متخصص خوب، تو ارائه یک شعر علمی تخیلی و لبالب سست شدن نتوانسته خیلی موفق باشد و با وجود پتانسیل های زیادی که درون فیلم حیات داشت، سازندگان فیلم نتوانستند از آن به خوبی کاربرد کنند. 

Rambo: Last Bloodرمبو: آخرین خونکارگردان: آدریان گرونبرگبازیگران: سیلوستر استالونه، پاز وگا و آدریانا بارازاامتیازِ راتن تومیتوز: ۲۶امتیازِ آی ام دی بی: ۶.۷مقاله مرتبطواکنش منتقدان به فیلم Rambo: Last Blood - رمبو: آخرین خون



فیلم Rambo: Last Blood آخرین ماجراجویی جان رمبو، یکی از محبوبترین شخصیت های اکشن تاریخچه سینما است که مرحله دیگر شاهد حضور سیلوستر استالونه تو تن جان رمبو هستیم. تقدیر پنجم فیلم رامبو جنین دیگر داستان جان رمبو را روایت خواهد کرد که او بیشتر زمان خود را به مزرعه داری سپری می نرم و زمانی که کنسرسیوم های مواد مخدر مکزیک دوشیزه یکی از دوستانش را می دزدند، بوسیله تعاقب آن ها به کشور مکزیک می جوی و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کنسرسیوم های مواد تریاک دنیا روبه رو شود و با آن مبارزه کند. بااین حال، فیلم به پایانی ناامید کننده برای جان رمبو تحول می شود و فیلم عاری داشتن حرف جدیدی به داستان این شخصیت محبوب خاتمه می دهد و صحنه های اکشن و رتبه بندی بزرگسال فیلم نتوانسته مشکلات فیلمنامه و کارگردانی فیلم Rambo: Last Blood را رفع نرم.برای مشاهده سیاهه کامل بهترین فیلم های اکشن ۲۰۱۹ از رویت وب سایت راتن تومیتوز به وب سایت زومجی مراجعه کنیدبیشتر بخوانید:پلی استیشن 5؛ نگاهی بوسیله سخت افزار کنسول تبار نهمی سونیترسناک ترین فیلم های سال ۲۰۱۹ از دید زومجی۱۰۰ ورزش برتر موبایل سال ۲۰۱۹ از نگاه زومجیبرترین بازی های موبایل هفته دوم نرمی از رویت زومجیفیفا 20؛ نقد بازی از نگاه زومجی
براساس شایعه های جدید، انویدیا عزم دارد بوسیله زودی مقیاس جدید اندروید TV باکس محبوب شیلد تی وی را با نام انویدیا شیلد TV پرو معرفی و روانه ی بازار بطی ء. ظاهرا این محصول راحتی است از پردازنده ی تند خیس تگرا ایکس وان پلاس ( Tegra X1) و ریموت کنترل متاخر برخوردار باشد. مشخصات یادشده نخستین بار در صفحه ی مربوط به این دشت در فروشگاه آمازون اعلام شدند. گفتنی اس این صفحه اینک از روی وب سایت رسمی آمازون حذف شده است. وب سایت 9to5Google در گزارشی مرتبط مدعی شده است انویدیا سرود دارد محصول جدیدش را ۲۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۶ آبان ۱۳۹۸) معرفی کردن و ارائه درنگ. 



ظاهرا اندروید TV باکس انویدیا شیلد TV پرو صبر است ازلحاظ ظاهری مشابه مدل به روزرسانی شده ی شیلد TV باشد که در سال ۲۰۱۷ ارائه شده وجود. درواقع، شیلد TV پرو از همان واژه طراحی، ابعاد، تنوع درگاه ها و پایه ی نگه دارنده معیار پیشین بهره مند خواهد بود (تهیه ی این محور اختیاری خواهد بود). تا اینکه مشخصات متخصص شیلد TV پرو نیز بوسیله مشخصات فنی مدل ۲۰۱۷ شیلد TV مانند هستند. براساس اطلاعات فاش شده ی آمازون، این محصول ۱۶ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی فلش و سه گیگابایت حافظه ی رم دارد. 

درکنار فردی های یادشده، TV باکس جدید انویدیا دو تفاوت مهم با نسل قبل خواهد داشت:انویدیا شیلد TV پرو برضد شیلد TV که به تراشه ی Tegra X1 مجهز شده بود، از پردازنده ی سریع برنده  Tegra X1 نصیب خواهد گرفت. ظاهرا خراش ی X1 حداکثر ۲۵ درصد عملکرد تند رطوبت از نمونه معمولی دارد که استاندارد درخورتوجهی به شمار می آید؛انویدیا شیلد TV پرو از ریموت کنترل جدیدی بهره می گیرد که همراه با خود این محصول و در قوطی ی آن نمایش می شود. در این ریموت کنترل، طراحی عجیب سه پهلو لباس را تماشایی هستیم. تو این ریموت کنترل، احتمالا تکمه ی Netflix و دکمه هایی با نور پس بنیان درکنار تکمه هایی دیگر برای کنترل پخش محتوا خواهد داشت.



شیلد TV پرو، مدل جدید اندروید TV باکس انویدیا، از فناوری های جدیدی بخاطر نمایش بهتر محتوا پشتیبانی می درنگ. ظاهرا این وسیله قرار است به فناوری  Dolby Vision HDR برای نمایش بهتر محتوای بصری و Dolby Digital Plus برای پخش بهتر محتوای صوتی مجهز شود. افزون به خشکی امدن این ، شیلد TV پرو از دالبی اتموس (Dolby Atmos) هم پشتیبانی می کند؛ البته مدل پیشین اندروید TV باکس انویدیا نیز از دالبی اتموس پشتیبانی می کرد.  درضمن، انویدیا می گوید تراش ی جدید  Tegra X1 قابلیتی با معروفیت «آپ اسکیل کردن ازطریق شعور تقلبی» (AI Upscaling) را به شیلد TV پرو می آورد. طبق ادعای این شرکت، قابلیت AI Upscaling به رخساره آنی ویدئوها را به وضوح 4K آپ اسکیل می نرم تا جذاب تر به نظر برسند.



افزون بر آنچه گفته شد، می توانید از شیلد TV پرو همچون مقیاس معمولی به عنوان Plex Media Server و هاب SmartThings و Chromecast با صراحت 4K نیز کاربرد کنید. درضمن، امکان استفاده از شیلد TV پرو با دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا وجود دارد. این دشت مبتنی پیاده شدن جهیز عامل اندروید TV خواهد بود و این یعنی امکان اجرای بسیاری از بازی ها و اپلیکیشن ها و سرو استریم بازی جدید GeForce Now انویدیا روی شیلد TV پرو وجود دارد.

طبق صفحه ی حذف شده ی مربوط به این محصول داخل وب سایت آمازون، قیمت انویدیا شیلد TV پرو ۱۹۹/۹۹ دلار خواهد بود و ۲۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۶ آبان ۱۳۹۸) روانه ی بازار خواهد شد. البته فراموش نکنید این میوه هنوز به رخ رسمی شناساندن نشده است و جزئیات یادشده، همگی به صفحه ی آن داخل سایت آمازون مربوط می شوند.

شما کاربران زومیتدرباره ی ثمر جدید انویدیا چه دیدگاهی دارید؟ بیشتر بخوانید:فقره رانی انویدیا داخل میدان رقابتی خراش های فهم مصنوعیمدل های سفارشی جدیدی از کارت گرافیک GeForce GTX 1660 SUPER فاش شدنداولین تصاویر کارت های گرافیک ZOTAC GeForce GTX 1660 SUPER دیده شدندAMD با پردازنده موبایل جدیدش قیمت لپ تاپ های گیمینگ را بوسیله ۶۹۹ دلار کاهش می دهدمعرفی کارت های گرافیک Ampere انویدیا در سال ۲۰۲۰
بوسیله گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام) محمد شالوده زاید آل نهیان خلیفه ابوظبی و ولادیمیر پوتین که بوسیله ابوظبی سفر کرده است در تشریفات تبادل توافقنامه ها و پیغام های تفاهم میان دو سرزمین حضور داشتند.

این توافقنامه ها درون زمینه های اقتصادی، سرمایه گذاری و هوا زیست است که با کمال مطلوب تقویت شراکت راهبردی میان روسیهو اماراتو افزودن فعالیت های مشترک در زمینه های مختلف امضا شد.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک همچنین گزارش داد که در این راستا، شریک «روس اتم» و موسسه انرژی اتمی امارات مطلب تفاهم همدستی درباره استفاده مسالمت آمیز از انرژی اتمی توشیح کردند.

همچنین توافقنامه ای میان وزارت انرژی روسیه با وزارت انرژی و صنعتی امارات داخل حوزه کارمایه به صحه رسید.

پیشتر «یوری اوکاشوف» معاون رئیس جمهوری روسیه اعلام کرده بود که محور گفت و گوهای پوتین در سفرش به امارات کنار توسعه همکاری های دوجانه در مملکت های تجاری و سرمایه گذاری و تبادل نظر در خصوص تحولات بنیادی منطقه ای و جهانی از عموم بایگانی های سوریه، یمن، لیبی و تحولات خلیج فارس متمرکز است.

رئیس جمهوری روسیه از دیرز(دوشنبه) عازم خاورمیانه شد تا با مقامات عربستان و امارات متحده عربی دیدار و گفت و گو کند.

درون سیر روز گذشته پوتین به عربستان همچنین  بسیار از ۲۰ توافقنامه شریک شدن میان دو قلمرو امضا شد.

ولادیمیر نیم چکمه پیشتر درون سال ۲۰۰۷ میلادی بوسیله امارات سیر تکاملی کرده حیات و درون طی این سال ها ۱۰ ملاقات با "محمد بن زاید" ولیعهد ابوظبی داشته است.
بوسیله گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفرقندی، با عنوان این مطلب که در حال مجهز دو بغرنج اساسی در حوزه پزشکی حیات دارد، گفت: مشکل نخست درونی است، متاسفانه همکارانی وجود دارند که با نحوه عملکرد نادرست خود موجب سلب اعتماد رابطه بین مردم و جامعه پزشکی می شوند که این یک صدمه است به همین برهان پالایش از داخل برای ما یک لزوم است.

مهتر کل نظام پزشکیمشکل دوم را عوامل بیرونی دانست و گفت: عده ای نیز با رصد و بزرگنمایی قصور عده قلیلی از همکاران و شمول آن به بی مو اجتماع پزشکی علت اخلال تو امر تداوی می شوند.

ظفرقندی وسواس در انجام اجرا و خواه خودداری از کاربرد دارو را از عوارض متجاوز خطرناک حاصل از سلب متکی بیماران از کادر درمانی دانست و افزود: به همین دلیل مقابله و یکپارچگی درون طبق این هجمه ها از ضروریات حال حاضر اجتماع پزشکی به شمار می رود.

وی، برخورد با تبلیغات غیر حرفه ای در مرزوبوم پزشکی را از وظایف سازمان زیبایی پزشکی دانست و اظهار داشت: تبلیغات در رسانه های مختلف رصد می شود که در قیافه مشاهده تبلیغات نامتعارف پزشکی از لفظ اعضای سازمان در وهله اول تذکر و در صورت جبران تلاقی انتظامی صورت خواهد پذیرفت.

ظفرقندی همچنین عاشق اصابت سرشت های مسوول با افرادی شد که عضو جامعه پزشکی نبوده و داخل حوزه پزشکی با تبلیغات و دخالت های خود درون امر درمان سبب آسیب بوسیله سلامت جامعه می شوند.
به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف در توضیح آخرین وضعیت بیماری مجید تخت روانچی قاصد و پلیس ایران در سازمان ملل متحد، گفت: پس ازآن از رفتن تخت روانچی بوسیله نیویورک، مصیبت سرطان تشخیص داده شد. وی در ایران از بلای ناگهانی خود خبر نداشت.

وی افزود: درون صورتی که از بیماری وی قبل از عزیمت به نیویورک مطلع می شدیم، حتما درمان را در ایران شروع می کردیم اما داخل آمریکا بیماری وی نمره داده شد. پزشک معالج وی نیز اصرار داشت که موقت باید عمل شود.

ظریف درون گفت وگو با مسکن امت ادامه داد: با توجه به دیدن دکتر وی، جراحی داخل نیویورک ادا گرفت. آقای تخت روانچی در حال فراهم مراحل شیمی درمانی را قفا سر می گذارد.

وزیر امور خارجه تو پاسخ به سوالی درباره کشتار بیولوژیک مجید تخت روانچی در نیویورک، گفت: موضوع ترور بیولوژیک تخت روانچی را نفی می کنم، وی در حال درمان است.

مجید تخت روانچی، سفیر و پاسبان ایران داخل سازمان ملل متحد در مجمع امسال اداره ملل، هیئت ایرانی را درون اجلاس سالانه دایره ملل بوسیله سبب بیماری همراهی نکرد. وی در حال حاضر تو بیمارستانی داخل نیویورک بستری است.
تو آخرین روزهای شهریورماه، هواوی میت ۳۰ پرو و میت ۳۰، هیولاهای چند چشم با سخت افزار قدرتمند معرفی شدند. پیش نم گفته شده حیات که هواوی میت ۳۰ پرو با اپلیکیشن و سرویس های گوگل نمایش نخواهد شد. 

داخل رویداد رونمایی نیز غول فناوری چینی این موضوع را تأیید کرد که دستگاه های متاخر عاری نصب پیش تخیل اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل روانه ی راسته خواهند شد. 

مقاله های مرتبط:هواوی میت 30 RS پورشه دیزاین شناساندن شدهواوی تقاضا می کند بسیار از یک میلیون وسیله از سری میت 30 به معامله رسانده است

به فاصله ی کوتاهی از رویداد رونمایی پرچمداران جدید هواوی، معلوم شد که با روشی خاص می قابلیت این اپلیکیشن ها را روی دستگاه های متاخر انتصاب کرد و مورد استفاده قرار داد. اوایل مهرماه، آموزش انتصاب اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل روی هواوی میت ۳۰ پرو منتشر شد تا کاربران بتوانند ازطریق اپلیکیشن LZPlay که در گوگل پلی استور برازنده دانلود و انتصاب است، اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل را روی مایه خویشتن نصب کنند.

حزن زمان با سرایت این خبر، سربزرگی های امنیتی آن نیز مطرح شد. ظاهرا هیچ توضیحی در تک سازنده ی این برنامه ارائه نشده بود و اپلیکیشن به صورت ناشناس منتشر شده بود. اما فداکار هواداران هواوی، با علم به اینکه ممکن است گمارش چنین پروگرام ای برایشان خطراتی داشته باشد، این سربزرگی را بوسیله جان خریدند تا بتوانند از اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل استفاده کنند.

حال ظاهرا یکی از ترقی دهندگان بوسیله نام جان وو، با استناد به مستندات مربوط به API MDM، تأکید می کند که روی آوردن به چنین سیاق هایی، کار بزرگ های زیادی خواهد داشت. از نظر وی، این راهکار، گزینه ی مناسبی بخاطر هواداران هواوی نیست. از سوی دیگر اپلیکیشن LZPlay از وب سایت LZPlay.net حذف شده و در نتیجه کاربران جدید، امکان نصب آن را ندارند. این جریان نشان می دهد، کاربرانی که با دانلود اپلیکیشن قصد دسترسی بوسیله اپلیکیشن ها و سرو های گوگل را داشتند همچنین داخل معرض خطر قرار دارند. اپلیکیشن روی سیستم های نصب شده از فقره افتاده و اصلا فقره نمی کند. چنین پروگرام هایی که تست های SafetyNet را پشت سر نگذاشته اند، می توانند مشکلاتی را برای عملکرد مایه ایجاد کنند. بیشتر بخوانید:هواوی توقع می کند بیش از یک میلیون مایه از سری میت 30 به فروش رسانده استمیت 40 هواوی احتمالا به تراش ۵ نانومتری کرین 1000 مجهز خواهد شدهواوی برگ 5G را سازگار با محیط زیست تولید می کندفناوری شارژ بی سیم گوشی های هوشمند فقط گنجایش تبلیغاتی نداردشروع قدرتمند هواوی میت 30 تو میدان گره
سرگئی لاوروف روز پنجشنبه در مصاحبه با روزنامه کامرسانت با بیان این پیغام اشعار داشت: آمریکا به رخساره معلول درپی تعهدات خود را به نشانی میزبان سازمان ملل متحد الغا می درنگ حال آنکه ولایت سوچی روسیه می تواند میزبان شایسته ای برای مقر سازمان ملل متحد باشد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا اجازه نداده است که دمیتری راگوزین رئیس شرکت دولتی روس کاسموس، کنستانتین کاساچوف رئیس باشگاه امور بین المللی شورای فدراسیون و لئونید سلوتسکی مهتر مجتمع امور بین المللی دومای روسیه همراه من در مجمع جلسه اشتراکی اداره ملل در نیویورک همکاری کنند.

آمریکا با سوء استعمال از میزبانی سازمان ملل بوسیله مسوولان کشورهایی که به لحاظ سیاسی با آنها مشکل دارد، روادید ادخال به این کشور و پیشگاه داخل میتینگ های سازمان را نمی دهد در همین ارتباط خبرهای منتشر شده حاکی است که واشنگتن از صدور روادید بخاطر یک سوم اعضای هیات ایرانی برای حضور در دایره ملل نیز خودداری کرده است.

لاوروف در ادامه سخنان خود گفت: ژوزف استالین رهبر وقت شوروی سابق زمانی که موضوع تعیین کشور برای میزبانی مقر اداره ملل مطرح حیات پیشنهاد داد که سوچی میزبان شود، من هم معتقدم که سوچی از عهده میزبانی مقر اداره ملل به خشکی امدن می آمد.

شهر بندری سوچی در ساحل دریای سیاه واقع شده است و اکنون به تفرجگاه اصلی ثروتمندان روس برای گردشگری دگرگونی شده است ضمن اینکه ولادیمیر نیم چکمه مهتر جمهوری روسیه فدایی از مهمترین نشست های بین المللی خویشتن را در این ایالت که استالین به آن فرع زیادی داشت، برگزار می کند. پاسخ محکمی به آمریکا داخل مساله روادید خواهیم داد

لاوروف داخل بخش دیگری از این مصاحبه با اقرار اینکه روسیه پاسخ محکمی بوسیله آمریکا درون خصوص روادید سفر به این ناحیه خواهد داد، اشعار داشت: درون آینده نزدیک مواردی پیش خواهد آمد که مقام های آمریکایی بخواهند به روسیه سیر تکاملی کنند.

وی ادامه عدالت: پارسال طرف آمریکایی اصرار داشت که سناتور رون جانسون را در قالب هیات آمریکا بوسیله روسیه راه دهیم اما از آنجا که نام او درون فهرست تحریم های ما قرار داشت از سفرش به روسیه جلوگیری کردیم. مصادره اموال دیپلماتیک روسیه/ اقدام آمریکا دزدانه است

وزیر خارجه روسیه تو مقدر شدن دیگری از این گفت وگو به ممیزی مایملک دیپلماتیک روسیه درون آمریکا اشاره کرد و پیش روی داشت: آنها (آمریکا) تو مورد اموال دیپلماتیک روسیه واقع داخل این کشور متشابه دزد اقدام کردند و رفتار آمریکا با ما مانند دزدی در روز روشن بود.

وی امتداد رحم: مصادره مایملک دیپلماتیک روسیه درون آمریکا در دوره باراک اوباما رئیس جمهوری لحظه این کشور صورت گرفت و واشنگتن معیارهای بین المللی ازجمله کنوانسیون وین را با ورود بدون دستور به املاک سیاسی ما عرشه پا گذاشت هر چند که نصیب و قسمت دمکرات آمریکا در آن زمان تکاپو داشت با این رفتار شکست درون انتخابات زوجیت جمهوری آمریکا را تلافی کند.

فسخ بیعت منع موشکی

وزیر امور خارجه روسیه در بخش دیگری از سخنان خویشتن آمریکا را مجرم و مسئول ابطال پیمان منع موشک های هسته ای کوتاه و میان سرما خواند و با اشاره بوسیله ملاقات معاونان خود با همتایانشان از آمریکا طی سال گذشته، اظهار داشت: ما پیاده شدن شفافیت متقابل اقدامات دو طرف اصرار داشتیم.
لاوروف گفت: ما می خواستیم از سکوهای پرتاب موشک آمریکایی ام.کا-چهار یک در رومانی و لهستان بازدید و در مورد موشک های هدف در این گیرایی ها گفت وگو کنیم اما طرف آمریکایی با پیشنهاد قانونی ما براساس مصالحه لگن کرد.

وی امتداد رحم: آمریکا فقط با نابودی سکوهای موشکی روسیه پایین تر کنترل کامل آنها راضی می شد که از دیدن مسکو موقعیت گستاخانه ای است.
بوسیله گفته لاوروف، طرف آمریکایی سپس از ما خواست که موافقت چین را برای چسبیدگی به معاهده منع موشک های هسته ای احضار کنیم اما ما مشکلی با چینی ها نداریم و تمایلی هم به ایجاد اختلاف با آنها نداشتیم. ماجرای جاسوس آمریکا در کاخ کرملین

وزیر امور خارجه روسیه در امتداد مصاحبه درباره اولگ اسمولنکوف فردی که مدتی در دژ کرملین فرمان کرده و جاسوس آمریکا از آب درآمد و هم اینک درون این کشور است، نیز گفت: من هیچ با اسمولنکوف دیداری نداشتم و نمی دانم که آیا وی توانسته ضربه ای به ما بزند یا موفق نبوده است.

لاوروف این را هم گفت که چنانچه دو قلمرو(روسیه وآمریکا) حاجت بوسیله اعتمادسازی دارند باید در هر موردی که تردید و تردیدی وجود دارد، با یکدیگر وارد مذاکره شوند نه اینکه مسائل را رسانه ای کنند.

براساس گزارش رسانه های آمریکا، اولگ اسمولنکوف ۵۰ ساله اواخر دهه ۹۰ و پیش از بوسیله قدرت رسیدن پوتین، خبردار وزارت خارجه روسیه شد. او درون اواسط دهه ۲۰۰۰ به عنوان ادیب دوم سفارت روسیه در واشنگتن مبتلا به حکم شد و طبق بررسی ها داخل امور مالی و اقتصادی فعال وجود.
براساس روایتی که رسانه های آمریکایی مطرح می کنند، او در همین مدت موفق می شود به یوری اوشاکوف قاصد وقت روسیه داخل آمریکا و کمک فعلی نیم چکمه در امور بین الملل نزدیک شود و اعتماد او را به خود دعوت کند.
او همزمان با اوشاکوف واشنگتن را به آماج روسیه ترک می نرم و از آن زمان تا پیش از ترک روسیه همواره رئیس خویشتن را دنبال کرده است.
جگر ماه پس از انتصاب اوشاکوف به جانب دستیار امور بین الملل پوتین، اسمولنکوف هم توانست راهی برای ورود به کرملین هویدا کند و کاری در بخش محاکمه خارجی دولت روسیه داشته باشد و در سال ۲۰۱۰ نیز دمیتری مدودف رئیس جمهور وقت روسیه درجه اسمولنکوف را ارتقا داد و همسرش نیز به کرملین پیوست تا اینکه نیروهای امنیتی آمریکا از سست شدن لو رفتن وی توسط دونالد ترامپ، او را بوسیله همراه خانواده از روسیه خارج می کنند و به آمریکا می برند. امکان برگزاری اجلاس نورماندی درباره اوکراین

لاوروف در بخش دیگری از مصاحبه خاطرنشان کرد که امکان برگزاری اجلاس چهارجانبه نورماندی درباره اوکراین وجود دارد اما برگزاری آن به موضع روسیه بستگی ندارد.
وی به تعهدات دولت اوکراین برای اجرای توافقنامه مینسک اشاره کرد و گفت: کی یف همچنان از اجرای این توافق خودداری می کند.
به گزارش ایرنا، گروه نورماندی از روسیه، اوکراین، فرانسه و آلمان تشکیل شده و کمال مطلوب آن پایان دادن بوسیله اختلافات داخلی اوکراین با جدایی طلبان درون شرق این ملک است. مخالفت روسیه با تثبیت موجودی های حیله گر داخل نزدیکی مرزهای خود

وزیر خارجه روسیه درون بسرنوشت شوم دچار کردن دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد که کشورش مخالف تثبیت پایگاه های متقلب در مجاورت مرزهای خویشتن و برگزاری رزمایش سربتو تو کشورهای همسایه است.
وی درباره اقدامات روسیه در سال ۲۰۰۸ علیه گرجستان و واداشتن ارتش این سرزمین برای تعاقب نشینی از اوستیای جنوبی تصریح کرد که این اقدامات روسیه با درنظر شهود وضعیت ساکنان این منطقه و آبخازیا رخساره گرفت.

لاوروف در پاسخ به این پرسش که آیا روسیه با اقدامات خویشتن در تک اوستیای جنوبی و آبخازیا درهای ورود گرجستان به ناتو را بست، گفت: ما هیچ دری را نبستیم.
به نظر می رسد هواوی با معرفی زننده ترین خوشه ی آموزش هوش مصنوعی جهان و دستور کار ریزی برای سرمایه گذاری ۱/۵ میلیارد دلاری برای استخدام ترقی دهندگان کند افزار، اراده ورودی قدرتمند بوسیله بازار رایانش ابری را دارد.

حجم سرمایه گذاری متاخر غول فناوری چینی حزن رده با رقبایی بجای علی بابا، تنسنت، آمازون، گوگل، مایکروسافت و دیگر باهم اتحاد کردن های آمریکایی حوزه ی ابری قرار می گیرد. هواوی بزرگ ترین تأمین کننده ی تجهیزات مخابراتی دنیا و دومین تولیدکننده ی بزرگ گوشی های هوشمند در گیتی محسوب می شود؛ اما باوجود فعالیت دوساله در مملکت ی رایانش ابری، هنوز راه درازی در پیش دارد.

کِن هو، یکی از مدیران ارشد هواوی از برنامه ریزی غول فناوری چینی برای سرمایه گذاری ۱/۵ میلیارد دلاری هنگام ۵ سال آینده شناسایی داد. مقابل گفته ی وی، آن ها قصد دارند تعداد توسعه دهندگان خویشتن را از ۱/۴ میلیون نفر بوسیله ۵ میلیون افزایش دهند که چنین جهشی قطعا پشتوانه ی خوبی برای هواوی به ارمغان خواهد آورد؛ ادعایی که اگر چینی ها بتوانند در عالم واقعیت به آن تام عمل بپوشانند، قطعا شاهد تغییرات شگرفی در جایگاه هواوی و برنامه های آینده این غول دنیای فناوری خواهیم وجود. 

کن هو در ادامه ی صحبت هایش می گوید:آینده ی بازار رایانش متجاوز مجلل خواهد حیات و ارزشی نزدیک به ۲ تریلیون دلار خواهد داشت. ما بوسیله سرمایه گذاری با استراتژی متمرکز شدن روی چهار مملکت ی اصلی ادامه خواهیم قسط. ما مرز های معماری را جابه مکان خواهیم کرد و روی پیدایش پردازنده هایی برای شرایط مختلف تنخواه خواهیم گذاشت، مرزهای روشنی برای تجارت خواهیم داشت و یک اکوسیستم آزاد را توسعه خواهیم انصاف.

در ابتدای مطلب، درباره ی خوشه ی آموزش هوش مصنوعی با اشتهار اطلس ۹۰۰ گپ کردیم که لقب نوک تیز ترین خوشه ی آموزش فهمیدن بدلی جهان را با خود به یدک می کشد. اطلس ۹۰۰ قدرت بالای خود را مدیون پردازنده های خفیه اش است که یک جامعه قدرتمند را تشکیل داده اند. برای درک بهتر میزان توان این خوشه، ردی تراشیدن بدانید آموزش ResNet-50 (استاندارد زرین سنجش عملکرد آموزش فهم جعلی) با این فناوری عزب ۵۹/۸ دم به کشش خواهد انجامید؛ که نسبت به رکورد جهانی قبلی، ۱۰ ثانیه تند تر است.

موافق ادعای هواوی، محصول جدیدشان امکانات بیشتری داخل دسترس دانشمندان به ویژه داخل حوزه های تحقیقاتی و نوآوری های تجاری فراغت می دهد؛ از مهم ترین حوزه های فعالیت اطلس ۹۰۰ می توان بوسیله پیش دماغ وضعیت آب و هوا، رانندگی خودران و اکتشاف نفت اشاره کرد. نکته ی مهم آنکه، هواوی سیستم جدید خویشتن را در سرور های ابری هواوی کلاود نیز پیاده سازی کرده است تا افراد از سراسر جهان داخل صنایع مختلف دسترسی اسایش تری به توان پردازشی اطلس ۹۰۰ داشته باشند.بیشتر بخوانید:هواوی پروگرام ای بخاطر قفل گشایی بوت لودر پرچم داران سری میت 30 نداردتوضیحات هواوی داخل مورد فناوری Palm Rejection تو میت 30 پرومدیر عامل هواوی از خرید ۲۰ میلیونی سری میت 30 می گویدهواوی امکان آنلاک کردن بوت لودر میت 30 پرو را فراهم می کندهواوی با حیات تحریم های آمریکا بوسیله پیشتازی داخل حوزه 5G ادامه می دهد