مرجع تخصصی کشاورزی و زراعت ایران و جهان

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

هنگامی که از اعتقاد به تئوری های توطئه ی احمقانه درباره ی ویروس کرونا سخن بوسیله میان می آید، جوانان استرالیایی مستعدترین اشخاص هستند و البته شاید حداقل در نظرسنجی ها خودشان را این وضع نشان می دهند. براساس نظرسنجی تیم تحقیقاتی Essential Research درون استرالیا، یک پنجم شرکت کنندگان در بازه ی سنی بین ۱۸ تا ۳۴ سال گفته اند بوسیله نوعی اعتقاد دارند مدیرعامل پیشین مایکروسافت، بیل گیتس، در ساخت و گسترش ویروس کرونا نقش داشته است.

همین تعداد از شریک شدن کنندگان در نظرسنجی، به این سؤال که «آیا شبکه ی بی سیم 5G برای گسترش بیماری کووید ۱۹ استفاده می شود؟»، پاسخ مثبت داده اند. با اضافه سن، تعداد افرادی با این طور عقایدی کمینه شده است و ۱۳ درصد از انبازی کنندگان درون بازه ی اهل سنت ۳۵ تا ۵۴ سال به تئوری های یادشده پاسخ مثبت داده اند. همچنین، تنها ۴ درصد از دسته بیش از ۵۵ سال به عملی ی احمقانه درباره ی شبکه ی 5G و ۸ درصد از آن ها بوسیله مزخرفات درباره ی بیل گیتس معتقدند.

در این نظرسنجی، براساس جنسیت، ۱۵ درصد از ۵۲۴ مرد پاسخ دهنده درقیاس با ۹ درصد از ۵۴۹ زن همدستی کننده به تئوری 5G معتقد بودند. درعین حال، ۱۴ درصد از مردان و ۱۳ درصد از زنان بوسیله تئوری مربوط بوسیله بیل گیتس باور داشتند. درمجموع، این نظرسنجی علامت انصاف کم از یک هشتم، یعنی ۱۲ درصد از جامعه ی آماری معاینه شده، معتقدند شبکه ی بی سیم 5G برای اتساع ویروس کرونا استفاده می شود و درون همین حال، ۱۳ درصد از شریک کنندگان به این سؤال که «آیا بیل گیتس تو پیدایش و مسری بیماری کووید ۱۹ نقش داشته است؟» پاسخ مثبتی داده اند.

مقاله های مرتبط:میانه روی آزمایی: ویروس کرونا و 5G؛ دو پدیده جهانی و سوژه متاخر نظریه پردازان تئوری توطئهیوتیوب ویدئوهای مدعی ارتباط شیوع کرونا با شبکه ی 5G را حذف می کند

درحدود ۴۰ درصد از پاسخ دهندگان گفته اند معتقدند ویروس کرونا تو آزمایشگاهی درون شهر ووهان چین مصنوع شده است و همین تعداد شرکت کننده نظر مخالفی داشتند. همچنین، ۷۷ درصد از اجتماع ی آماری اعتقاد داشتند شیوع ویروس کرونا در گره بدتر از آن چیزی است که در آمار رسمی پکن نشان داده می شود.

صبح امروز، وزیر ارتباطات استرالیا، پائول فلچر، تکاپو کرد هرگونه وابستگی بین ویروس کرونا و فناوری 5G را انکار کند. وی گفت انتشار چنین اطلاعات اشتباهی و غیرمسئولانه و خطرناک، بالفعل برای اجتماع زیان بخش است. او گفت:هرگونه تقریر اعتقاد مبنی پیاده شدن ارتباط بین فناوری 5G و ویروس کرونا بی پایه واساس است. همان گونه که مدیر ارشد پزشکی (مشاور ارشد اقبال درون امور درمانی) گفت، 5G باعث [ابتلا به] ویروس کرونا نمی شود و این ویروس را پخش نمی کند. نصیب و قسمت استرالیا هرگونه ویران کاریِ زیرساخت های ارتباطی را بردباری نخواهد کرد. از استرالیایی ها می خواهم هرگونه فعالیت مشکوک را به پلیس محلی خود گزارش دهند. آسیب واردشده به شبکه ی تلفن موبایل، ارتباطات حیاتی را وزن و مخاطره جدی ایجاد می کند و اگر انحصاری نتواند با مرکز اورژانس تماس بگیرد، ممکن است به اجل او منجر شود.

همچنین، فلچر گفت حمله به دکل های مخابراتی خطا است. با اینکه مناطق اطراف استرالیا به دنبال رفع ویژگی ها درباره ی ویروس کرونا هستند، تو نظرسنجی یادشده درحدود یک چهارم از شرکت کنندگان معتقد بودند شانس باید داخل یک ماه آینده اذن دهد انسان در مکان های کار کننده و رستوران ها درگاه یابند. یک چهارم نیز فرض می کنند فرجام ژوئن، زمان مناسبی برای رفع محدودیت ها است. همچنین، ۲۵ درصد معتقدند برای برداشتن قرنطینه هنوز مهلت است و تنها ۹ درصد از افراد، خواستار رفع فردی ها داخل اسرع لمحه هستند.بیشتر بخوانید:آیا کاربرد از آسانسور می تواند باعث ابتلا به ویروس کرونا شود؟همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۳۰ اردیبهشت ۹۹]سخنگوی قضا و قدر: واقف فاز مهار کرونا شده ایمهرآنچه درمورد بیماری جدید مرتبط با کووید ۱۹ در کودکان می دانیمنتایج امیدبخش کارآزمایی مادرنا: واکسن کرونا ممکن است تا انتها ۲۰۲۰ آماده شود
شیائومی روز گذشته بوسیله صورت رسمی مدلی مقرون به صرفه تر از هدفون های توگوشی خویشتن را که عموما شباهت زیادی به ایرپادز اپل دارند معرفی کرد. هدفون توگوشی جدید شیائومی که با نامXiaomi Mi AirDots 2 SE از آن یاد می شود غم اکنون داخل چین قابل پیش سودا است و تقریبا نصف AirDots 2s نرخ دارد. می ایرداتز ۲ SE شیائومی روز ۱۹ مه ۲۰۲۰ (۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹) با ارزش ۲۴ دلار درون دسترس صبر می گیرد. 

بزرگ ترین تفاوت Mi AirDots 2 SE با استاندارد استاندارد به این موضوع برمی گردد که معیار SE از کدک باکیفیت LHDC پشتیبانی نمی کند؛ بااین حال شیائومی از پشتیبانی AAC توسط می ایرداتز ۲ SE شناسایی می دهد. هدفون متاخر مجهزبه فناوری بلوتوث ۵ است. آن نعوظ که شیائومی می گوید سیگنال مربوط به لحن به صورت هم زمان به هر دو سَری هدفون منتقل می شود؛ چنین رویکردی درون طراحی، اتصال بین می ایرداتز ۲ SE با دستگاه مقصد را تسکین پر حرارت می سازد.



مقابل داده ها رسمی هر یک از سَری های Mi AirDots 2 SE وزنی حد ۴/۷ گرم دارند؛ این هدفون می تواند با یک بار شارژ تا پنج ساعت بوسیله طور مداوم موسیقی پخش کند. کیس ۴۸ حرارت هدفون استاندارد شارژدهی آن را به ۲۵ ساعت ارتقاء می دهد.

امکان شارژ طولانی کیس هدفون ازطریق پیشگاه USB-C در احترام ۱٫۵ ساعت وجود دارد. متأسفانه این کیس از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند؛ قابلیتی که نبود آن با درنظرگرفتن برچسب ارزش ۲۴ دلاری هدفون، کاملا تفسیر پذیر است. هدفون متاخر شیائومی درکنار موارد یادشده از فقره های صوتی پشتیبانی می کند. هدفون مقرون به صرفه ی شیائومی از درایور ۱۴/۲ میلی متری بهره می برد. 

شیائومی می ایرداتز ۲ اس ای از فقره لمسی پشتیبانی می بطی ء و می تواند بوسیله صورت خودکار تشخیص دهد که درون گوش کاربر صبر اندوهناک است یا خیر؛ بدین زیبایی اگر هدفون را از شنوایی دربیاورید پخش موسیقی متوقف می شود و چنانچه آن را مجددا در شنوایی استراحت دهید تماشاچی امتداد ی پخش موسیقی خواهید بود.



هدفون متاخر شیائومی با رابط کاربری MIUIکه مختص به گوشی های هوشمند این شرکت است، سازگاری ویژه ای دارد. ازطریق رابط کاربری گوشی های شیائومی می قابلیت درصد شارژ باتری هریک از سَری های هدفون می ایرداتز ۲ اس ای و کیس آن را مشاهده کرد. به علاوه بوسیله محض اینکه کیس را باز کنید گوشی هدفون را تشخیص می دهد و به آن وصل می شود. 

طبق اعلام رسمی شیائومی هدفون می ایرداتز ۲ اس ای همچون مدل بانوا خیس 2s از فناوری حذف نویز محیطی (Environmental Noise Cancellation) پشتیبانی می کند؛ «حذف نویز محیطی» مشهور تجاری است که شیائومی از آن بخاطر اشاره به حذف نویز محیط بوسیله هنگام برقراری ارتباط اشاره می درنگ. نصیب مندی هدفون جدید شیائومی از میکروفون دوگانه باعث فراهم شدن استعداد موردبحث در آن شده است. فراموش نکنید که می ایرداتز ۲ اس ای از فناوری حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) پشتیبانی نمی بطی ء. مشخصات فنی هدفون توگوشی می ایرداتز ۲ SE شیائومیبلوتوث ۵ برای همراهی به دستگاه های مبتنی کنار سیستم های عامل اندروید و iOSدرایور ۱۴/۲ میلی متریپشتیبانی از کار لمسی برای کنترل حجم صدا و معاوضه کردن موسیقیمیکروفون دوگانه برای فناوری حذف نویز محیطی (Environmental Noise Cancellation) و فرمان صوتیحسگر فرو سرخ بخاطر نمره پوشیده شدن توسط کاربر؛ چنانچه هدفون را در گوش بگذارید موسیقی آغاز می شود و چنانچه آن را از گوش دربیاوربد تماشاگر توقف پخش موسیقی خواهید بودوزن ۴/۷ گرم (برای هر هدفون) و ۵۸ گرم (بخاطر کیس شارژ)۵ ساعت شارژدهی مداوم (خویشتن هدفون) به همراه ۲۰ ساعت تکثیر ازطریق کیس شارژ. امکان شارژ ِ کیس ازطریق درگاه USB Type-C در جاه ۱/۵ روزگار وجود داردمزین بوسیله رنگ سفید

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد هدفون ۲۴ دلاری جدید شیائومی دارید؟بیشتر بخوانید:گلکسی A51 سامسونگ پرفروش ترین گوشی اندرویدی در سه ماهه مبدا ۲۰۲۰برخورداری ردمی 9 شیائومی از باتری پنج هزار میلی آمپرساعتی تأیید شدسامسونگ و هواوی راسته گوشی های هوشمند سازگار با 5G را تصاحب کرده اندپوکو F2 پرو با خراش اسنپدراگون 865، پنل سوپر AMOLED و دوربین چهارگانه شناساندن شدشیائومی ردمی K30 ریسینگ با تراشه اسنپدراگون 768G رونمایی شد
انویدیا با پاشیدن ویدئویی در یوتیوب، یک روز پیش از رویداد GTC 2020 اطلاعاتی کلی از سیستم DGX A100 منتشر کرد. این جهیز به نسل اینده پردازنده های گرافیکی انویدیا موسوم به امپر مجهز خواهد وجود. معلومات اولیه از آن، هفته ی پیش در رسانه ها منتشر شد؛ اما پراکندن ویدئو نشان می دهد انویدیا قطعا به زودی سیستم پردازش گرافیکی قدرتمندی درون دسته ی HPC معرفی خواهد کرد.

جهیز جدید انویدیا بوسیله اشتهار DGX A100 شناخته می شود که کاربردها و بازار کمال مطلوب آن را به نیکی نشان می دهد. سیستم DGX به عارض عام برای کارایی های یادگیری عمیق و پردازش بسیار قدرتمند کاربرد می شوند. این سیستم با یکروز مندی از حجم های متعدد ابرپردازشی خود، قابلیت های بی شماری تو فرم فاکتور ورک استیشن عرضه می نرم. انویدیا قبلا راهکارهای DGX را با مصرف از پردازنده های گرافیکی پاسکال و ولتا عرضه کرده بود؛ اما رویکرد جدید و عرضه ی میوه مبتنی پیاده شدن امپر، دستاورد مهمی در مسیر فعالیت های شریک محسوب می شود.

در ویدیوئی که انویدیا منتشر کرده، مدیرعامل شرکت، جنسن هوانگ، دیده می شود که مین برد DGX A100 را از فر آشپزخانه خارج می یواش. این ویدئو با عنوان «جنسن چه می پزد؟» منتشر شد و داخل جزء توضیحات آن اندوه می خوانیم: «بزرگ ترین کارت گرافیک دنیا بدیع از فر درآمده».

جهیز های DGX مبتنی بر ولتا با هدف ارائه ی خدمات و گزینه های هنگفت بیشتر بوسیله کاربران گروه ی HPC معرفی کردن شدند. از آن دسته از محصولات، می نبوغ به DGX Station اشاره کرد که از چهار پردازنده ی گرافیکی V100 بهره می سرما. دشت دیگر DGX-2 وجود که با بهره مندی از ۱۶ پردازنده ی گرافیکی Tesla V100 بوسیله شهرت بزرگ ترین پردازنده ی گرافیکی دنیا شناساندن شد.

همان طورکه گفته شد، انویدیا جهیز جدید DGX A100 را مبتنی بر پردازنده های امپر تولید و عرضه می کند. نام گذاری سیستم همچنین به عطا نشان می دهد از پردازنده های گرافیکی GA100 در این سیستم استفاده می شود. GA100 را می نبوغ بزرگ ترین پردازنده ی گرافیکی داخل خانواده ی Ampere دانست که از پیکربرندی پرچم دار 128SM بهره می برد.مقاله های مرتبط:نمایش احتمالی پردازنده گرافیکی انویدیا امپر در فصل چهارم سال جاریTSMC سفارش تولید پردازنده های گرافیکی ۷ نانومتری انویدیا را شهود کرد

جهیز DGX که در ویدئو شاهدش هستیم، از هشت پردازنده ی گرافیکی امپر بهره می برد و هیت سینک های عظیمی درکنار آن دیده می شود. فراموش نکنید سیستم های DGX A100 برای کاربردهای کارفرما و HPC طراحی شده اند؛ به همین دلیل، از خنک کننده ی پسیو استفاده می کنند. ۶ هیت سینک درکنار پردازنده های گرافیکی درون این جهیز دیده می شود. پردازنده ها احتمالا با سوئیچ های اینترکانکت GPU-to-GPU و GPU-to-CPU به هم متصل می شوند.

به هرحال، اطلاعات بیشتری از این سیستم در مشت نیست و تا انتشار اطلاعات تکمیلی چند نصیب باید خواستار بمانیم. پردازنده های گرافیکی امپر به نعوظ حتم دگرگونی های عظیمی درون بازار HPC ایجاد می کنند. تاکنون، اطلاعات متعددی از آن ها مشهود شده است که عملکرد قدرتمند ۳۰ ترافلاپس را بخاطر برخی از نمونه ها نشان می دهد.بیشتر بخوانید:TSMC سفارش تولید پردازنده های گرافیکی ۷ نانومتری انویدیا را دریافت کردانویدیا قرارداد خرید ملانوکس را نهایی کرددسترسی به برخی بازی ها درون درخت سرو GeForce Now انویدیا غیرممکن شداستفاده از کارت گرافیک انویدیا برای بهبود کیفیت ارتباط های صوتی و تصویریتاریخ برگزاری جلسه GTC 2020 انویدیا اطلاع دادن شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهیار مشایخی روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت اظهار کرد: این سازمان مجوز پیدایش دستگاه های یاد شده را صادر کرده است.

وی گفت: برنامه ریزی شده تا در چند روز آینده خط تولید این دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی مرتبط با آن تو استان وضع اندازی شود.

عارف کریمی که دانشجوی ترم آخر مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است،  گفت: طراحی و ساخت این مایه ها با تقلا شبانه یکروز یک تیم کاری در مدت ۲۰ روز انجام شد.

وی اظهارکرد: این دستگاه طبق خواسته اپراتور و بوسیله رخساره کاملا اتوماتیک و هوشمند افراد و سطوح تک دید را از تمامی زوایا ضد عفونی می کند.

کریمی بیان کرد: دستگاه ها با قابلیت صرفه جویی در کاربرد صاعقه دارای سنسور حرکتی به ترانه امتیاز ادخال فرد به داخل است. از این دستگاه می توان درون بیمارستان ها، ادارات، بانک ها، دانشگاه ها و تمامی مراکز تجاری و دیگر اماکن اشتراکی و پرتردد استفاده کرد و قابل تولید تو فام و جنس و اندازه های متنوع است.

این عضو انجمن نخبگان و پژوهشگران جوان کشور گفت: این وسیله دارای جواز تاسیس بخاطر تولید، طراحی و مونتاژ از وزارت و سازمان صنعت، معدن و بازرگانی و دارای عده تاسیس و کد است.

وی درون تک خرج تولید این دستگاه اضافه کرد: تاکنون حدود ۹میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای تولید این مایه نفقه شده و نرخ فروش آن نصف موارد قرین اجنبی و داخلی آن است.

کریمی گفت:  صفر تا صد این دستگاه تولید درون است. درون استان های دیگر نیز این دستگاه وجود دارد، اما تاکنون فقط در خراسان شمالی توانسته ایم مجوز و کد ساخت آن را شهود کنیم.

وی از استقبال خوب آدم از این دستگاه وقوف قسط و اظهار کرد: اگر بخواهیم قرین خواه دستگاه را از کشورهای دیگر وارد کنیم اندوه به موجب تحریم ها با دشوار مواجه می شویم و هم مقدار آن بیشتر خواهد بود.
ماه گذشته شرکت شیائومی از دو گوشی هوشمندردمی نوت ۹ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس در هند رونمایی کرد. پس از چندی نیز نسخه جهانی گوشی شیائومی ردمی ۹ پرو با نام ردمی نوت ۹ اس معرفی شد. حال، باهم اتحاد کردن چینی نسخه استاندارد ردمی نوت ۹ و نسخه جهانی ردمی نوت ۹ پرو مکس را با نام ردمی نوت ۹ پرو رونمایی کرد.

شاید چنین نام گذاری بخشی گیج کننده باشد؛ ولی نسخه جهانی سری ردمی نوت ۹ را می نبوغ نسخه استاندارد ردمی نوت ۹، نوت ۹ اس و نوت ۹ پرو نامید.مشخصات سخت افزاری ردمی نوت ۹ (Redmi Note 9)

نسخه استاندارد سریردمی نوت ۹ دارای نمایشگری ۶/۵۳ اینچی با برخورداری از پنل IPS LCD و رزولوشن FHD است. حفره ای داخل بالای نمایشگر تعبیه شده تا دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی داخل درون آن قرار گیرد. در پنل پشتی همچنین می توان ماژول دوربین را مشاهده کرد که متشکل از دوربین پا بر جا ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر GM1 سامسونگ، دوربین علو گسترده ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی بخاطر ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگری برای نمره عمق در تصویر می شود.



علاوه پیاده شدن ماژول دوربین، رله حسگر اسکنر اثرانگشت نیز درون پنل پشتی دیده می شود. تو قلب دشت متاخر شیائومی تراش هلیو جی ۸۵ مدیاتک قرار دارد که متشکل از پردازنده ای ۸ هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-G52 می شود. از نظر عملکرد می قابلیت هلیو جی ۸۵ را بین دو تراشه جی ۸۰ و جی ۹۰ تی استراحت داد.

ردمی نوت ۹ در دو نسخه ذهن رم ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه می شود و تعلق مندان امکان خرید آن تو دو گزینه حافظه پس انداز سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی را خواهند داشت. مستمری تامین انرژی نیز به باتری با ظرفیت ۵،۰۲۰ میلی آمپرساعت با امکان شارژ ۱۸ واتی ودیعه شده است. دشت متاخر شیائومی مبتنی بر اندروید ۱۰ است و از امکاناتی متشابه جک هدفون ۳/۵ میلی متری، چیپ NFC و درگاه مادون قزل بهره می سرما.



از دیدن قیمت، ردمی نوت ۹ به صورت زیر به خرید خواهد رسید:۳ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی با قیمتی معادل ۱۹۹ دلار۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت ذهن ذخیره سازی با نفیس پیمانه ۲۴۹ دلار

از نظر رنگ بندی، ردمی نوت ۹ در سه اثر جزیی بندی خاکستری، سبز و سفید بوسیله زودی نمایش می شود.مشخصات پر اب افزاری ردمی نوت ۹ پرو (Redmi Note 9 Pro)

نسخه جهانی ردمی نوت ۹ پرو مشخصات سخت افزاری مشابه با نوت ۹ پرو مکس دارد که برای میدان هند داخل نظر خمود شده است. گوشی معرفی شده شیائومی از نمایشگری ۶/۶۷ اینچی با رزولوشن FHD و پنل IPS LCD بهره می سرما. درون پنل پشتی می توان ماژول چهارگانه دوربین با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را مشاهده کرد.



ردمی نوت ۹ پرو از تراشه اسنپدراگون 720G قدرت می گیرد و حسگر اسکنر اثرانگشت نیز تو لبه جانب حق گوشی هوشمند استراحت خمود است. محصول جدید شیائومی در سه طعم جزیی بندی سفید، خاکستری و سبز بوسیله زودی عرضه می شود. نرخ مقیاس های مختلف ردمی نوت ۹ پرو به شرح زیر است:۶ گیگابایت حافظه رم بوسیله همراه ۶۴ گیگابایت ذهن ذخیره سازی با پر پشت پیمانه ۲۶۹ دلار۶ گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه پس انداز سازی با بانوا پیمانه ۲۹۹ دلاربیشتر بخوانید:نسخه جهانی شیائومی می نوت 10 لایت معرفی شدرندرهای رسمی ردمی نوت 9 فاش شدبهترین گوشی از ۷ میلیون تومان به بالاشیائومی می 10 Youth با معروفیت می 10 لایت زوم به بازار جهانی راه می یابدشیائومی می 10 یوث 5G با دوربین پریسکوپ و ارزش مقرون بوسیله صرفه معرفی شد
شیائومی پس از هفته ها خواهش سرانجام صبح امروز با برگزاری مراسمی اختصاصی از جدیدترین نسخه ی رابط کاربری خود تحت عنوان MIUI 12 پرده برداری کرد. MIUI12 که جایگزین مستقیم MIUI 11 به شمار می آید بهبودهای متنوعی از شمارش بصری به خود دیده است و قابلیت های بیشتری درون آن به چشم می خورند. بدین زیبایی کاربران گوشی های سازوار با MIUI 12 از کلکسیون ی متنوعی از قابلیت ها بهره مند خواهند شد. در MIUI 12 شاهد حالت تاریک (Dark Mode) بازسازی شده و تمرکز بیشتر روی مباحث حریم مخصوص و امنیت هستیم. در رابط کاربری موردبحث نیز انیمیشن ها و والپیپرهای جدیدی گنجانده شده اند.

شیائومی به هنگام رونمایی MIUI 12 اعلام کرد که رابط کاربری MIUI در حال حاضر ۳۱۰ میلیون کاربر ماهانه ی فعال دارد. چینی ها نیز مدعی شده اند MIUI 12 نخستین سیستم عامل موبایلی جهان به شمار می آید که قاهر به گذراندن آزمایش خاص ی مؤسسه ی TÜV Rheinland درون زمینه ی محافظت پیشرفته از حریم خصوصی کاربران شده است. در دنباله به نعوظ مفصل به بررسی جزئیات مختلف MIUI 12 می پردازیم.

دارک مود ۲

حالت تاریک جدید رابط کاربری MIUI 12 که شیائومی از آن با نام Dark Mode 2.0 یاد می کند ضمن تاریک کردن فضای کلی رابط کاربری، قابلیت کاهش تلالو والپیپرها را به گوشی های شیائومی می آورد. قابلیت دارک مود ۲ خودش را با زمانه های ویژه وفق می دهد و این یعنی بوسیله نرم کردن زمان هرچه به شب نزدیک شوید، سیلان مبهم شدن والپیپر بوسیله تدریج بیشتر می شود. 

شیائومی همچنین به نحوه ی ارائه متن ها بوسیله هنگام جابه جایی کاربر در بین حالت های تاریک و روشن، اشاره کرده است. براساس گفته های شیائومی، گوشی های مهیا به MIUI 12 می توانند بوسیله عارض خودکار میزان ضخامت و برجستگی فونت را به منظور کاهش مدل انعکاس به هنگام روشن وجود داشتن حالت تاریک انتظام کنند. به علاوه MIUI 12 این توانایی را دارد که براساس تلالو محیط، کنتراست فونت را تنظیم کند. این قابلیت ها دست به دست غم می دهند تا میزان خوانایی متون MIUI 12 در محیط های کمتر نور، پشته برود.

توجهی ویژه به جلوه های بصری

شیائومی درون MIUI12 سعی کرده است تغییراتی بی پرده در پیدا کلی رابط کاربری اعمال کند. در این رابط کاربری جدید تماشاچی نمایش اطلاعات اصلی سیستم بوسیله شکلی گرافیکی هستیم؛ بدین ترتیب کاربر می تواند وضعیت طاسی گوشی نظیر درصد باتری، میزان اشغال بودن ذهن و... را درون صفحه ای خاص مشاهده یواش. شیائومی از این زبان طراحی با نام «Sensory Visual Design» یاد می درنگ. همان طور که از نامش پیدا است، در این زبان طراحی گواه توجهی ویژه زیرفون به محتوای بصری هستیم.

در MIUI 12 طی مراجعه به منوی تتظیمات یا بررسی حصه های متنوع گوشی نظیر نمونه اشغال بودن ذهن ی پس انداز سازی، اطلاعاتی که نیاز دارید در قالب نمودارهای خطی و هندسی به نمایش درخواهند آمد. این موضوع باعث می شود دستیابی بوسیله معلومات موردنیاز به شکلی ساده تر انجام بگیرد و لذت بیشتری به کاربر منتقل شود. در تصاویر بالا می توانید شاهد نمونه ای از نمودارهایی باشید که در MIUI 12 بود دارند.

سوپر والپیپرها

شیائومی درون MIUI 12 از والپیپرهای جدیدی پرده برداری کرده و آن ها را سوپر والپیپر (Super Wallpapers) نامیده است. شیائومی تو رابط کاربری متاخر خود معیار های سه بعدی انیمیشن سازی شده ی زمین و مریخ را با دقت بالا ساخته و در رابط کاربری جدیدش راحتی داده است. شیائومی می گوید این نمونه های سه گانه بعدی براساس جدیدترین داده های مولود از اکتشاف فضا ساخته شده اند.

امکان مشاهده ی سوپر والپیپرهای MIUI 12 روی ورقه ی هوم مایه و همچنین صفحه ی قفل وجود دارد. به هنگام فعال بودن حالت تاریک، سوپر والپیپرها نیز حالتی تاریک بوسیله خویشتن می گیرند و با کل سیستم عامل هماهنگ می شوند. شیائومی با والپیپرهای جدید تلاش زیادی کرده است تا تجربه ی بصری لذت بسرنوشت شوم دچار کردن رطوبت را به کاربران خود نمایش دهد.

انیمیشن های متاخر

همان طور که اشاره کردیم، شیائومی تلاش کرده است در MIUI 12 تمرکزی ویژه روی جلوه های بصری داشته باشد و این رابط کاربری را از جوانب زیادی متحول بطی ء. MIUI 12 در همین راستا شامل انیمیشن های متنوعی در جزء های مختلف خواهد حیات. در این رابط کاربری انیمیشن های مربوط بوسیله آب و هوا به شکلی واقع گرایانه به نمایش درخواهند آمد. این انیمیشن ها می توانند نحوه ی تغییرات آب و فضا را به شکلی بی یواش و از طریق نوعی ویدئوی تایم لپس داخل گوشی، به تصویر بکشند.

انیمیشن آیکون اپلیکیشن ها نیز قرار است در MIUI 12 بهبودهایی به خویشتن ببیند. از این پس آیکون ها براساس ژست حرکتی مورداستفاده توسط شما، بازخوردهایی بی درنگ از خود مدال خواهند قسط. شیائومی می گوید اعمال تغییر تو جهت و سرعت ژست های حرکتی باعث می شود آیکون اپلیکیشن ها تو MIUI 12 بوسیله شکلی متفاوت از خویشتن عکس العمل نشان دهند. همچنین وقتی که بخواهید اپلیکیشنی را حذف کنید، جلوه ی موج خواهد توانست روی آیکون های کناری نیز جای پا بذارد و آن را به شکلی جالب به حرکت دربیاورد. رابط کاربری موردبحث گوشی های شیائومی همچنین قرار است دارای انیمیشن هایی جدید برای چرخاندن صفحه، باز و بسته کردن اپلیکیشن ها و... باشد.

ژست های حرکتی متاخر

MIUI 12 افزون بر موارد فراز میزبان چندین ژست حرکتی جدید خواهد شد تا تجربه ی کاربری را ارتقاء دهد. درون رابط کاربری جدید، می توانید در پنل نوتیفیکیشن انگشت خود را بوسیله سمت پایین بکشید (به پایین سوایپ کنید) تا بدین نظام امکان برقراری تعامل با نوتیفیکیشنی ویژه برای تان فراهم شود؛ عاری اینکه مجبور شوید کاری را که در آن لحظه انجامش می دهید، رها کنید. کاربر همچنین می تواند در پنل نوتیفیکیشن انگشتش را بوسیله استاندارد بیشتری به سمت پایین بکشد تا آن را به پنجره ای کوچک تبدیل کند. پس از انجام این کار، کاربر خواهد توانست پنجره ی کوچک نوتیفیکیشن ها را به قرار تو بخش های مختلف ورق جابه مکان کند تا اثری مشابه بوسیله حالت Split-Screen ایجاد شود.

AI Calling

شیائومی از سال گذشته با اعمال بهبودهایی خاص داخل دستیار مبتنی بر ادراک مصنوعی خود یعنی Xiao AI آن را قادر ساخته است به مناسبت های کاربران به جای آن ها پاسخ دهد. نبوغ موردبحث Xiao AI شباهتی زیاد بوسیله Call Screening گوگل دارد که پیش تر بوسیله هنگام رونمایی گوشیپیکسل ۳ معرفی شد. 

شیائومی هنگام معرفی کردن MIUI 12 گفت پس از حدود یک و نصف سال آزمایش قابلیت موردبحث، دستیار درک قدر یا بهای چیزی قلابی Xiao AI توانسته است ۴ میلیون تماس را برای کاربران پاسخ دهد. ناگفته نماند که این قابلیت به شکلی محدود و در فاز آزمایشی برای شماری از کاربران درون دسترس قرار پژمان حیات. چینی ها به صورت رسمی از آستان قابلیتی تحت عنوان AI Calling درون دستیار هوشمند رابط کاربری MIUI 12 وقوف داده اند.

به لطف AI Calling کاربران خواهند توانست شفاهی را که انتظار دارند معاون گوشی با آن به وابستگی ها پاسخ دهد، شخصی سازی کنند. همچنین امکان جابه جایی درون بین حالت های پاسخ دهی خودکار خواه دستی به ارتباط ها برای کاربران فراهم می شود. در حال حاضر برملا محو که شیائومی سرود دارد قابلیت AI Calling را صرفا برای کاربران چین درون دسترس استراحت دهد خواه آن را برای کاربران بین المللی نیز منتشر کند.

بهبود در مملکت ی محافظت از حریم شخصی

شیائومی در MIUI 12 تلاش کرده است مانوری ویژه رو توان های امنیتی و محافظت از حریم مخصوص بدهد. در همین راستا رابط کاربری جدید گوشی های این شرکت بوسیله قابلیت های پیشرفته تری داخل مرزوبوم ی حریم خصوصی فراهم شده است. از این پس در گوشی های شیائومی خواهید توانست انتخاب کنید که مجوزهای خاص فقط یک بار بوسیله اپلیکیشن ها اعطا شود؛ حتی این امکان حیات دارد که مجوزهای اپلیکیشن ها تنها زمانی در دسترس شان راحتی گیرد که در حال استعمال کردن از آن ها هستید. به عبارتی دیگر، همین که اپلیکیشن را بستید، مجوزهای داده شده به آن ابطال می شوند. در اپلیکیشن هایی که بوسیله صراحت اعلام نمی کنند چه مجوزهایی روی گوشی نیاز دارند، گزینه ی Always Allow ارائه نخواهد شد.

MIUI 12 همچنین به کاربران دستیار خواهد کرد به شکل بهتری روی نحوه ی رفتار اپلیکیشن ها نظارت کنند. این رابط کاربری جدید گزارش نحوه ی رفتار هر اپلیکیشن را به کاربر ارائه می دهد که حاوی اطلاعاتی جالب است. جزئیاتی که MIUI 12 ارائه می دهد خیر تنها شامل رفتار اپلیکیشن است بلکه اطلاعاتی را که هر اپلیکیشن جمع آوری می کند همچنین درخود دارد. رابط کاربری شیائومی نیز به صراحت می گوید که هر اپلیکیشن از کدام اپلیکیشن های دیگر استفاده می کند. تمامی این داده ها بوسیله همراه چندین داده ی دیگر همگی در یک جا بوسیله شما مدال داده خواهند شد.

از این پس درون گوشی های شیائومی مسئله به اشتراک گذاری تصاویر پناه تیز از قبل خواهد شد. شیائومی می گوید داخل MIUI 12 معلومات حساس نظیر جزئیات کنجکاو مایه پیش از ارسال تصاویر برای بقیه، از فایل آن ها حذف می شود.  کتاب انتشار MIUI 12

براساس اعلام رسمی شیائومی، این انبازی قصد دارد نسخه ی پایدار رابط کاربری جدید را تا فرجام ماه ژوئن ۲۰۲۰ (خرداد - نشانه ۱۳۹۹) در دسترس صبر دهد. به علاوه نسخه ی آزمایشی این رابط کاربری از ساعت ۶:۰۰ بامداد فردا به وقت تهران، آغازبه حکم خواهد کرد. کاربرانی که نسخه ی بتا را دریافت می کنند خواهند توانست داخل راستای رفع باگ ها قدم بردارند و مشکلات احتمالی را بوسیله شیائومی گزارش دهند تا این شرکت نسخه ی نهایی MIUI 12 را تا حد امکان بوسیله شکلی بی نقص در دسترس صبر دهد. گوشی های متجانس با MIUI 12

شیائومی اعلام کرده است گوشی هایی که در ادامه می آیند صلاحیت دریافت نسخه ی جدید رابط کاربری MIUI را دارند. توجه داشته باشید که در جدول زیر، ۸ دستگاه شروع (منتهی به ردمی کی ۲۰) سری فاتحه دستگاه هایی هستند که بوسیله MIUI 12 به روزرسانی خواهند شد. ۵ مایه بعد اینده (از می میکس ۳ تا ردمی ۷ پرو) سری دوم خواهند بود. ۴ دستگاه پایان نیز مواردی هستند که قرار است دیرتر از بقیه به روزرسانی MIUI 12 را شهود کنند. فهرست گوشی های سازگار با رابط کاربری MIUI 12ردیفنام گوشی۱Xiaomi Mi 10 Pro۲Xiaomi Mi 10۳Xiaomi Mi 10 Youth Edition۴Xiaomi Mi 9 Pro۵Xiaomi Redmi K30 Pro۶Xiaomi Redmi K30۷Xiaomi Redmi K20 Pro۸Xiaomi Redmi K20۹Xiaomi Mi Mix 3۱۰خانواده ی Xiaomi Mi 8۱۱Xiaomi Redmi Note 8 Pro۱۲Xiaomi Redmi Note 7۱۳Xiaomi Redmi Note 7 Pro۱۴Xiaomi Mi Mix 2۱۵Xiaomi Redmi 8۱۶Xiaomi Redmi 8A۱۷Xiaomi Redmi 7۱۸Xiaomi Redmi 7A۱۹Xiaomi Mi CC9۲۰Xiaomi Mi CC9 Pro۲۱Xiaomi Mi CC9e

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد رابط کاربری MIUI 12 شیائومی چیست؟

قیمت گوشی، مشخصات متخصص و هر اطلاعاتی که بخاطر خرید ارزان و آگاهانه ی انواع گوشی های شیائومی حاجت دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه ی مشخصات متخصص انواع گوشی های شیائومی و برند ردمی تو کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همه در این بخش در دسترس شما خواهد وجود.مشاهده سواد گوشی های شیائومیبیشتر بخوانید:شیائومی می 10 یوث 5G با دوربین پریسکوپ و ارزش مقرون به صرفه معرفی کردن شدشیائومی به دنبال نمایش گوشی هوشمندی با دوربین ۱۵۰ مگاپیکسلی در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ استسری ردمی نوت 9 شیائومی پنج شنبه ۱۱ به عارض جهانی ارائه می شودشیائومی پتنتی از دوربین سلفی با توان چرخش افقی ثبت کردجزئیات جدید شیائومی از Dark Mode 2.0 و رابط کاربری MIUI 12
AموافقGHAROOOON اعلام نشریه های اروپایی، خودرو ام جی ۵ برقی قرار است بعد از بازگشایش نمایشگاه های خودرو در بریتانیا، فروشش آغاز شود و در سه ماهه ی چهارم سال ۲۰۲۰ نمایش می شود. همچنین، خودرو کراس اور ام جی HS نیز با سامانه ی پلاگین هیبرید امسال روانه ی بازار می شود.

تاکنون، جزئیاتی از این معیار منتشر نشده است؛ ولی درواقع ام جی ۵، نسخه ی جدید و ارتقا یافته ی خودرو برقی رووی Ei5 است که از سال ۲۰۱۸ در بازار چروک ارائه می شود. شرکت رووی (Roewe) که همانند ام جی زیرمجموعه ی گروه چینی SAIC است، از امانت ی باتری ۵۲/۵ کیلووات ساعتی به همراه موتور الکتریکی با قدرت ۱۱۵ اسب بخار تو Ei5 مصرف کرده است؛ درنتیجه، این خودرو برقی با هربار شارژ کامل می تواند ۴۲۰ کیلومتر مسافت را خلال درنگ و حداکثر سرعت آن نیز ۱۵۰ کیلومتر پیاده شدن شایسته کردن است.

مقاله های مرتبط:خودروی چهارچرخ محرک و تمام برقی MG تا سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شدنگاهی عمیق به ام جی ZS مقیاس ۲۰۱۹

البته قدرت محرکه ی ام جی ۵ ممکن است از کراس اور برقی ZS با قدرت ۱۴۳ اسب بخار به عاریت گرفته شود. درحال حاضر، ام جی ZS برقی تنها مقیاس الکتریکی این خودروساز در راسته بریتانیا است. ناگفته نماند استاندارد های جدید اروپایی امکان پذیر است مسافت کمتری برای باتری ام جی ۵ تخمین بزنند. طول، عرض، ارتفاع و فاصله ی محوری رووی Ei5 به ترتیب ۴/۵۴، ۱/۸۲، ۱/۵۴ و ۲/۶۷ متر است.

از رویت امکانات و کیفیت، انتظار می جوی ام جی ۵ از همان تجهیزات موجود در کراس اور های HS و ZS استفاده یواش. ناگفته نماند خودرو ام جی ۵ طی عرضه در بریتانیا، عزب میزان برقی کلاس خویشتن درون میدان خواهد حیات. میزان پایه ی Ei5 در میدان چین با قیمت ۱۳۰ هزار و ۸۰۰ یوآن (۱۵ هزاره یورو) عرضه می شود. بدیهی است ام جی ۵ تو بریتانیا با مقدار گران تازگی ارائه خواهد شد و احتمالا قیمتش فرق زیادی با ام جی ZS برقی ۲۵ هزار و ۴۰۵ یورویی نداشته باشد.بیشتر بخوانید:وانت برقی لردزتاون اندورنس سال ۲۰۲۱ نمایش می شوداسمارت EQ فورتو با تیونینگ برابوس معرفی کردن شدمدیر پروژه تسلا مدل S S لوسید ایر را مدح کردایلان ماسک جزئیات جدیدی را از تسلا سایبرتراک فاش کردشاسی بلند برقی ترایتون با شعاع حرکتی ۱۱۰۰ کیلومتر معرفی کردن
بیل گیتس هفته ی گذشته با شرکت درون مصاحبه ای ویدئویی در لینکدین، به صحبت درمورد دعوا فعلی بهداشتی در سراسر دنیا پرداخت. این مصاحبه بوسیله صورت حی پخش شد و حدودا ۲۲ دقیقه طول کشید که چنانچه تمایل داشته باشید می توانید آن را با مراجعه به این ورق مشاهده کنید. 

گیتس در مصاحبه ی جدید خود به نقش طالع آمریکا تو مدیریت شرایط بحرانی این کشور بوسیله دلیل همگی گیری ویروس کرونا اشاره کرده است. او همچنین ضمن اشاره به آثار بی اندازه کرونا روی اقتصاد بوسیله بررسی مباحث و چالش های دیگری پرداخته است که امروزه تقریبا همه ی ما تو سراسر گیتی مجبور به دست و پنجه درنگ کردن با آن ها هستیم. بیل گیتس تو قسمتی از مصاحبه اش دیدگاه خود را در رابطه با این موضوع که احتمال دارد مردم پس از اتمام شرایط قرنطینه ی فعلی نیز همچنان بسیاری از فعالیت های خودشان را به رخساره مجازی انجام دهند، پرداخت. 

امروزه بسیاری از کشورها و مناطق مختلف گیتی محدودیت هایی سخت گیرانه برای مسافرت تدوین و از مردم التماس کرده اند تا حد امکان درون خانه بمانند؛ بدین ترتیب امکان اجرای فاصله گذاری اجتماعی به عزم مهار کرونا بوسیله شکل بهتری مهیا می شود. به دلیل همه گیری کرونا دفاتر کاری بسیاری از شرکت ها تعطیل شد و به همین دلیل کسب و کارها و مؤسسه های آموزشی مجبور شدند خودشان را با وضعیت وفق دهند و فعالیت هایشان را به صورت آنلاین پیش ببرند. 

به برهان خانه نشین شدن بسیاری از افراد و نیاز آن ها به برقراری ارتباط با یکدیگر، امروزه شکوه سرویس هایی نظیر مایکروسافت تیمز و گوگل میت و زوم و اسلکدوچندان شده و افراد بسیار زیادی داخل حال استفاده از آن ها هستند. این بسترها به مردم امکان می دهند از فاصله ی دور و به شکلی کارآمد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

براساس گفته های بیل گیتس، جبر افراد بوسیله کار کردن از اسلوب دور و بوسیله لباس رمزی می تواند آثاری طولانی مدت روی نحوه ی امر کردن آن ها بگذارد؛ آثاری که ظاهرا حتی پس از اتمام قرنطینه نیز پابرجا خواهند ماند. بیل گیتس عقیده دارد به برهان تعاملات مجازی افراد با یکدیگر، نحوه ی کار کردن آن ها دیگر مشابه قبل نخواهد شد و با رویه هایی نوین جایگزین می شود؛ حتی اگر بی مو مسئله فقره کردن پایگاه تغییر نکند، حداقل پاره هایی از آن دست خوش تغییر می شود. 

بیل گیتس در بخشی از مصاحبه ی خود می گوید:برخی چیزها بسان سفرهای مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش و تجاری بود دارند که تردید دارم هرگز به حالت قبل برگردند. قطعا همچنان شاهد سفرهای کاری خواهیم بود؛ اما به میزان کمتر.

گیتس نیز درون مصاحبه ی متاخر به پیش روی دیدگاهش درمورد مجازی ماندن برخی چیزها تا اینکه پس از تکمیل قرنطینه و شرایط متشنج فعلی، پرداخته است. او تو این مناسبت می گوید:تو رابطه با دبیرستان ها من اندیشه می کنم فعالیت های اجتماعی نظیر خودی پیدا کردن و وقت گذراندن با آن ها که برای انجام دادن گیرایی باید بوسیله رخ فیزیکی حضور داشته باشید، کاملا غیرقابل جایگزینی هستند و به همان حالت قدیم باقی می متشابه. از طرفی دیگر در حوزه ی یادگیری باید بگویم که اگر روی وسیله خود اینترنت داشته باشید و معلم تان به مرحمت بتواند [به لباس مجازی] به تدریس مباحث مختلف بپردازد [می توانید به منت درس را یاد بگیرید، نیز] با درنظرگرفتن این حقیقت که هزینه ی این کار داخل حد تدریس درون آزمایشگاه های فیزیکی نیست، دید استقبال شدید مردم از این موضوع علو العاده است. با این حال پارسا هستم که همه ی ما خویش داریم وضعیت تحصیلی بوسیله خصوص داخل دوره ی پیش از دانشگاه به حالت قبل برگردد تا کودکان و نوجوانان به مرحمت بتوانند نحوه ی معاشرت را یاد بگیرند و با دوستان شان وقت بگذرانند.

تو مصاحبه ی متاخر بیل گیتس همچنین شاهد اظهارات دیگر او در وفاق با شرایط منحصربه بی تا فعلی بوسیله دلیل همه گیری کروناویروس هستیم. گیتس از مدتی پیش همکاری با فداکار مؤسسه ها را اول کرده است تا داخل خوش نویسی مهار کووید ۱۹ قدم های مثبتی بردارد. به لطف معاون های مالی بیل گیتس و افرادی دیگر، روند آزمایش واکسن کرونا به شکل سریع رطوبت پیگیری می شود. ظاهرا در حال حاضر متخصصان تو حال آزمایش هفت واکسن برای ویروس کرونا هستند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟ به رویت شما پس از اتمام همه گیری ویروس کرونا، نحوه ی کار کردن مردم بوسیله حالت عادی باز خواهد گشت؟بیشتر بخوانید:چگونه تفاوت گوناگون سرفه را تشخیص دهیم؟ بازنگری استارتاپ ها درباره کنفرانس های ویدئویی در زمان شیوع کرونااپلیکیشن ماسک چیست و چگونه از مسری بیماری کرونا پیشگیری می کند؟همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲ اردیبهشت ۹۹]درهم شکستن تکبر و گستاخی؛ پرورش به یادماندنی کووید ۱۹ برای بشریت