مرجع تخصصی کشاورزی و زراعت ایران و جهان

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موجودی خبری پلیس؛ سردار "قاسم رضایی" ۲۹ شهریورماه تو حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه و دیدار با مرزبانان، با اقرار اینکه مرزبانان دنباله دهنده رویه رزمندگان دفاع مقدس هستند، گفت: روحیه دفاع مقدسی تو مرزبانان جاری است و آنها باوقار و اقتدار، مرزها را کنترل می کنند و تو حال مجهز در بهترین شرایط امنیتی در مرزها به سر می بریم.

وی با اشاره بوسیله روابط حسنه مرزی میان ایران و عراق، گفت: روابط خوبی با ناحیه عراق داریم و مرزنشینان همچنین مشارکت مطلوبی با مرزبانان دارند.

سپهبد رضایی تاکید کرد: بنا بر اطلاع دادن کشور عراق، مرزهای این قلمرو برای همایش اربعین بسته است و از زائران و عاشقان امتناع عبدالله الحسین(ع) درخواست داریم با توجه به مصوبات ستاد کرونا، شرکت لازم را داشته و به مرزها مراجعه نکنند.

جانشین حاکم ناجا گفت: مرزهای چهارگانه کاملا بسته است و هیچگونه ترددی انجام نمی شود، سلامت انسان به ویژه زائران برای ما بسیار عمده است.

وی گفت: بین الحرمین بین ایران اسلامی تا کربلا بوده ولی ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده، موجب شد که برگزاری این دنده عظیم متوقف شود، نیز دوستان ما درون عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارند و آنها را نمی پذیرند.

ولیعهد فرمانده ناجا گفت: استان خوزستان، جای اراذل و اوباش گری نیست، خبرهای مبنی بر دزدیدن را همکاران ما بوسیله جد تعاقب می کنند، همچنین در بحث مقابله با اراذل و اوباش، قاچاقچیان غل و کسانی که درصدد برهم کوفتن نظم عمومی هستند، قاطعانه برخورد می کنیم.

سپهبد رضایی به شهروندان وصیت کرد که به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اعلام موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی اخذ کنند.

مرز مهران مسدود است

همچنین؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: سال گذشته یهودی و صدای زیر مردانه و لول و فعالیت بسیار یدکی را از همه دوستان، مدیران، مردم و همه دست اندرکاران در این ایام تماشایی بودیم ولی امسال متاسفانه مصیبت کرونا قلمرو ما و سرزمین عراق و همگی دنیا را درگیر نموده و همه چیز را زیر فروغ خود قرار داده است.

سلیمانی دشتکی گفت: قلمرو عراق از ادخال کامل  زوار اربعین به این سرزمین خودداری  و زیارت اربعین را برای اتباع دیگر کشورها ممنوع کرده است، جمهوری اسلامی بی آرامی بوسیله فکر حفظ کردن جان شهروندان، پیاده روی اربعین چه درون داخل و چه تو بیرون را ممنوع اعلام کرده است.

وی گفت: فخر همه ما خادمی زوار اربعین است، در این وضعیت خاص صلح و صفا مومنان و عاشقان اهل بیت برای همه در رجحان است و اینکه رهبر معظم تنش اسلامی مراسم عزاداری را تک نفره برگزار می کنند این گویای یک پیام پیدا و بی پرده است.

به گزارش ایسنا؛ نماینده عالی شانس در استان از همه زوار و عاشقان امام حسین علیه السلام خواست تحت هیچ شرایطی به سمت مرزهای کشور حرکت نکنند: مرز مهران به طور تمام مسدود است و هیچ ترددی در آن رخ نمی گیرد. با توجه به اینکه مرز مهران کاملا سپرده است و همینطور ممنوعیت ورود زوار از طرف کشور عراق وجود دارد، از حرکت بوسیله سمت مرزهای بین دو کشور به نعوظ جدی خودداری کنند.

سلیمانی دشتکی از نیروی انتظامی و سپاه پاسداران نهضت اسلامی هوی که مبادی ورودی استان را کنترل کنند و اگر اشتباهاً فردی برای زیارت اربعین بااطلاع استان شد از ورود وی جلوگیری شود: اگر تجمعی در مرز بین ایران و عراق ایجاد شود امکان پذیر است باعث مشکلات و دردسرها و تضعیف روابط بین دو سرزمین ایران و عراق شود و سلامت همگی را بوسیله کار بزرگ اندازد. همچنین معاونت دیپلماتیک و امنیتی استانداری نیز با برگزاری کارگروه امنیتی تمهیدات لازم را برای جلوگیری از تردد زوار اربعین داخل استان فراهم نمایند.
تقریبا هفته های شلوغی را ظهر روال می گذاریم. بسیاری از شرکت ها از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی کرده اند و تو این بین به نظر می رسد HMD گلوبال نیز خود را برای معرفی کردن گوشی های هوشمندی دامن برند نوکیا آماده می کند. اخیرا سران HMD گلوبال تیزری در صفحه رسمی توییتر شرکت منتشر کرده اند که خلال آن به برگزاری رویدادی داخل ۲۲ سپتامبر (۱ مهر) اشاره می شود.

با وجود اینکه محصولات در دید گرفته شده بخاطر رونمایی هنوز علنی نشده اند؛ ولی حدس هایی زده می شود. بعضی پیش نوکیا ۸.۳ رونمایی شد و طبیعتا انتظار می رود معیار های جایگزینی برای نوکیا ۷.۲ و۶.۲نیز برای معرفی آماده شده باشند. داخل گزارشی نیز رمز شده بود که طراحی و توسعه نوکیا ۷.۳ به مراحل نهایی رسا و مراحل تولید انبوه را سپری می کند.

از طرفی رونمایی نوکیا ۹.۳ که پرچم دار شرکت HMD گلوبال محسوب می شود تا انتهای سال ۲۰۲۰ تأخیر خورده است. با درنظرگرفتن تمامی موارد ذکرشده دور از حافظه نیست که در رویداد هفته آینده نوکیا از دو گوشی هوشمند نوکیا ۷.۳ و ۶.۳ اطلاعات جدیدی بوسیله دست آوریم. چند ماه پیش HMD  گلوبال از نوکیا ۸.۳ مدل 5G رونمایی کرد؛ اما عرضه آن به راسته به دلایل مختلف ازجمله شیوع مصیبت کرونا و تعطیلی مکرر کارخانه ها به تأخیر افتاد.

رویداد پیش روی HMD گلوبال می تواند موضع نوع دوستی برای سران این باهم اتحاد کردن فراهم آورد تا معلومات جدیدی داخل مورد وضعیت نمایش ی نوکیا ۸.۳ مدل 5G به راسته ارائه دهند. درکنار HMD گلوبال انتظار می جوی هنگام روزهای آینده تماشاچی برگزاری رویدادهایی توسط گوگل برای معرفی کردن پیکسل ۵ و پیکسل 4a معیار 5G و وان پلاس برای معرفی وان پلاس 8T باشیم. مقاله های مرتبط:گوشی نوکیا 7.3 ابتدای مهر معرفی می شودتصویری رندرشده از نوکیا 3.4 در رنگ بندی آبی روبرو شد

بااین حال، هنوز مشخص نیست که چه زمانی اپل گوشی های هوشمند جدید سری آیفون ۱۲ را معرفی خواهد کرد. شیوع بیماری کرونا ضربه سختی نه تنها بوسیله بازار تلفن های هوشمند زد؛ بلکه باعث به تأخیر افتادن بسیاری از محصولات در دست تولید شد.بیشتر بخوانید:پوشش حی ویدئویی زومیت از مراسم Time Flies اپل [نسخه ی آفلاین افزایش شد]شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro به نمایشگر ۱۴۴ هرتز مجهز می شوند؟سامسونگ سری گلکسی اف را برای هم چشمی شدید برنده با شیائومی در بازار هند معرفی کردن می کندگوشی جدید ال جی نمایشگر کشویی گسترش پذیر داردسامسونگ در گلکسی اس 30 اولترا ممکن است از دو دوربین تله فوتو مصرف کند
به گزارش همشهری آنلاین، علی مطهری در حساب کاربری اش درون توییتر نوشت: «دولتهای بحرین و امارات که استرداد فشار آمریکا برای برقراری وفاق با اسرائیل شدند، آنهم بوسیله خاطر پیروزی ترامپ در انتخابات، در واقع سقوط خویشتن را نزدیکتر کردند. اما باید از کویت و عربستان که تو مقابل ضیق آمریکا مقاومت کرده اند به نوعی قدردانی شود تا سیاست متعادل ایران آشکار شود.»
گوگل بیست و یکم مرداد در اطلاعیه ای اعلام کرد که پس از سه سال، اپلیکیشن گوگل مپس (Google Maps) را به فروشگاه آنلاین ساعت های سری اپل واچ برمی گرداند. اهالی مانتین ویو روز گذشته بوسیله وعده ی خود وفا کردند و رسما از بازگشت گوگل مپس بوسیله اپل واچ خبر دادند. نسخه ی اپل واچ گوگل مپس توان های متنوعی بسان تخمین زمان بزمین نشستن به مقصد و مسیریابی قدم به قدم را روی مچ شما فراغت می دهد.

گوگل مپس نخستین کود داخل سال ۲۰۱۵ بخاطر اپل واچ دردسترس قرار گرفت؛ اما درون سال ۲۰۱۷، گوگل بدون ارائه ی توضیحی واضح، اپلیکیشن را بخاطر اپل واچ از دسترس بیرون کرد. از آن زمان تاکنون، امکان دانلود گوگل مپس روی اپل واچ وجود نداشت. گوگل تو آن روزها گفت که امیدوار است روزی بتواند سرویس مپس را به اپل واچ برگرداند. تحلیلگران گفتند برهان واقعی حذف مپس از اپل واچ این بوده که سرو اطلس یابی گوگل چندان با ماهیت شایسته کردن اپل غم خوانی نداشته و به انعام روی فرمان نمی کرده است. 

به نوشته ی رسانه ی 9to5Google، نسخه ی جدید گوگل مپس بوسیله شما امکان نمی دهد که مستقیما ازطریق اپل واچ آماج جدیدی را انتخاب کنید. بدین ترتیب، چنانچه قبلا مسیر حرکت را گلچین نکرده اید، باید حتما سراغ گوشی هوشمند خود بروید و چنین طرز کار را انجام دهید؛ پس از تعیین مقصد، داده های مسیری که باید طی کنید، روی اپل واچ تیمار قرار می گیرد. بنابراین، تجربه ای که اپل واچ عرضه می دهد، فعلا تجربه ای نسبتا ساده است و تمامی نبوغ های پیشرفته ی گوگل مپس را شامل نمی شود که روی گوشی می نبوغ بوسیله آن ها دسترسی محسوس کرد. بااین حال به نعوظ کلی، بازگشت گوگل مپس به اپل واچ معارفه خوشحال کننده ای بخاطر کسانی است که نمی خواهند صرفا از اپل مپس مصرف کنند.



بوسیله نیت نصب گوگل مپس روی اپل واچ، باید مطلع این اپلیکیشن را روی آیفون به جدیدترین نسخه یعنی ۵٫۵۲ به روزرسانی کنید. با مراجعه به این لینک، می توانید به ورق ی دانلود گوگل مپس در اپ استور اپل دسترسی برملا کنید. برای نصب نسخه ی اپل واچ گوگل مپس، باید ساعت هوشمندتان به watchOS 5 یا نسخه های جدیدتر مجهز باشد و این یعنینسل اول اپل واچاز گوگل مپس پشتیبانی نمی کند.

اپلیکیشن نقشه یابی محبوب گوگل پس از سه سال بوسیله اپل واچ بازگشت؛ بااین حال دیگر اپلیکیشن هایی که بوسیله شکلی پیچیده برای اپل واچ از دسترس بیرون شدند (مانند توییتر و آمازون)، هنوز بازنگشته اند.بیشتر بخوانید:چگونه همکاری دو شرکت رقیب گوگل و مایکروسافت برای پیدایش سرفیس دوئو لباس گرفت؟ساعت هوشمند واچ GT 2 Pro و واچ فیت هواوی معرفی شدندنکات کاربردی در جستجوی گوگلاپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۲۰ شهریور)ایمیل تبلیغاتی اپراتور بریتانیایی، تاریخ نمایش آیفون 12 را فاش کرد
ASGHAاگرOOOON تو بازار به متعاقب ابتیاع میکروفن می گردید، قطعا استفاده مشخصی از آن انتظار دارید. میکروفن های موجود بسته بوسیله قیمت و قابلیت ها، هرکدام برای استفاده خاصی کم ارزش هستند. بوسیله عنوان مثال میکروفنی که بخاطر استریم زنده مناسب باشد، شاید برای ضبط موسیقی و...، خروجی بسیار قباحت ارائه درنگ. همچنین، شاید میکروفن های برجسته با سیگنال های حرفه ای مخصوص موسیقی برای پادکست تجربه ی کاربری آسانی به همراه نداشته باشند. درنهایت می دانیم که میکروفن ها صرف کردن نظر از ظاهر و بازه ی قیمتی، هرکدام بخاطر مستمری ی خاصی طراحی شده اند و مهم ترین نکته در انتخاب آن ها، کاربری مدنظرتان است. داخل این پیغام زومیت، تعدادی از میکروفن های برتر راسته را بخاطر کاربردهای مختلف معرفی می کنیم.راهنمای ابتیاع و نکاتی که پیش از خرید میکروفن باید بدانید

پیش از سودا میکروفن، بهتر است با عادت ی عملکرد این وسیله ها آشنایی اجمالی داشته باشید. درون کاربردهای رایج و سنتی استودیویی، میکروفن یکی از برگ آنالوگ محسوب می شد که به دستیار کابل XLR، سیگنال های صوتی را بوسیله کامپیوتر یا کنسول صوتی ارسال می کرد. اغلب از میکسر اندوه تو میانه ی مسیر استفاده می شود که می تواند چند میکروفن را مدیریت یواش. تو چنین ساختاری، سیگنال های ارسالی از میکروفن اغلب خلوص چشمگیری دارند. فرایندهای دیگر همچون EQ و فشرده سازی پویا و نیکوترین سازی جلوه های صوتی تو مرحل تولید انجام می شوند.

میکروفن های دیجیتالی که اغلب بی آرامی با استفاده از رابط USB به وسیله هدف وصل می شوند، عملکردی کاملا متفاوت با میکروفن های مد آنالوگ دارند. در این دستگاه ها، سیگنال صوتی تو در خود میکروفن پردازش و دیجیتالی می شود و در سوی دیگر کابل، بوسیله ادا فرایند خاصی نیاز نیست. هرگونه ویرایش و بهترین سازی که کاربر تو کامپیوتر خود روی سیگنال ها اجرا می دهد، روی سیگنال هایی پیاده می شود که قبلا به صورت دیجیتالی پردازش شده اند. مشخصاتی همچون حداکثر سمپلینگ و بیت ریت را میکروفن تنظیم می کند؛ درنتیجه، هر میکروفن USB را می نبوغ بوسیله مبدل آنالوگ بوسیله دیجیتال (DAC) دانست که معمولا کنترل حجم صدا غم جزو قابلیت های تویی آن محسوب می شود. کنترل حجم نوا در دنیای میکروفن های آنالوگ (Gain Knob) اغلب با استفاده از تجهیزی اضافه عمل می شود که Mic Pre معروفیت دارد. میکروفن های USB در بیشتر مواقع از جک هدفون غصه روزی می برند.میکروفن های USB چند وظیفه را هم زمان ایفا می دهند که یکی از آن ها تغییر سیگنال آنالوگ به دیجیتال است

نفاق حقیقی میان گوناگون میکروفن های USB، در چگونگی پردازش سیگنال دیجیتالی درون آن ها دیده می شود (DSP). برخی از میکروفن ها به چنین ساختارهایی فراهم هستند و بوسیله قیافه زیرکانه ای از آن ها استفاده می کنند. البته برخی دیگر DSP ندارند و تو همان مرحله ی دریافت سیگنال، برای نمایش ی خالص ترین سیگنال با بیت ریت بیش تلاش می کنند. در برخی استاندارد ها، خیر عزب از DSP استفاده می شود؛ بلکه پوشش عالی تو اطراف آن وجود دارد که تنها سیگنال خالص را از خود عبور می دهد. چنین پوشش و ساختاری بسته به کاربری میکروفن برایتان می تواند مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش باشد. معمولا میکروفن هایی با DSP پرعضله و حرفه ای بیشتر برای گیمرها کاربرد معلوم می کنند.

در دنیای میکروفن های استودیویی و خارج از قلمرو میکرون های USB، گوناگون میکروفن با اشتهار های Condenser و Dynamic و Ribbon بود دارند. همچنین، الگوهای قطبی قبض سیگنال غم داخل میکروفن ها تنوع زیادی دارد که با گوناگون معروفیت Cardioid ،Hypercardioid ،Omnidirectional و Figure-eight شناخته می شوند. در میکروفن های USB دیجیتال، در بیشتر مواقع میکروفن های کندانسور را می بینیم که اکثرا الگوهای Cardioid دارند.



از دیگر نکات رادیکال میکروفن های USB می توان بوسیله اول فقره سریع آن ها اشاره کرد. بوسیله اقرار دیگر، این برگ بوسیله نام Plug-and-play شناخته می شوند و به محض اتصال بوسیله کامپیوتر، امکان استفاده از آن ها مجهز می شود. اغلب کند افزارهای استریم و ضبط نغمه بوسیله محض پیوند میکروفن USB آن را معارفه و استعمال بوسیله عنوان ورودی حقیقی را پیشنهاد می کنند. البته تمامی یواش افزارهای موجود حزن لزوما کاملا با میکروفن های USB هماهنگ نیستند. بوسیله نشانی مثال، می استعداد بوسیله کند افزار حرفه ای Avid Pro Tools اشاره کرد که حتی به نشانی نرم ادوات میزان بایگانی موسیقی شناخته می شود؛ اما بخاطر اتصال میکروفن USB به آن به طی مراحل گوناگونی نیاز دارید.

حالا که با ساختار کلی میکروفن های دیجیتالی آشنای شدید، کاربردهای متنوع آن ها و مشخصات موردنیاز بخاطر انتخاب بهترین گزینه را مطالعه می کنیم.مشخصات بهینه میکروفن بازی یا استریم زنده

گیمرهایی که بوسیله دنبال ضبط مراحل بازی خواه استریم زنده ی بازی خویشتن هستند، نیازهایی تقریبا مشابه با موسیقی دان هایی دارند که از میکروفن برای ضبط صدای خواننده استفاده می کنند. البته موسیقی دان ها داخل اکثر موارد سیگنال را خالص بایگانی می کنند و بعد با مصرف از امکانات و برگ دیگر، فرایندهای میکس و ویرایش و اعمال EQ را ایفا می دهند. درمقابل، گیمرها به تجهیزاتی حاجت دارند که پردازش سیگنال را خودکار انجام دهند و به نوعی درون شناسایی سیگنال های زیاد بیش خواه بسیار کم، با هوشمندی بیشتری عمل کنند. درنهایت، اکثر میکروفن های مناسب گیمینگ درون پیاده سازی ساختارهای DSP با قدرت بیشتری عمل می کنند.

فدایی از میکروفن های خصوصی بازی، امکان انتخاب الگوهای قطبی (الگوهای مخصوص گرفتن سیگنال صوتی از سبب های انواع) را به کاربر می دهند. اگرچه الگوی تک جهته ی Cardioid برای اغلب گیمرها کم ارزش به نظر می رسد، برخی از آن ها بوسیله دنبال ضبط صدا از علت های دیگر اندوه هستند. برای چنین کاربرانی، الگوهای Omnidirectional یا Figure-Eight تفویض های مناسبی محسوب می شوند. برخی از میکروفن های گیمینگ هم کلیدهایی خصوصی دارند تا الگو را بخاطر هماهنگی با تجهیزات و کنسول های متفاوت هماهنگ کنند.

از نکات بنیادی اکثر میکروفن های گیمینگ می توان به جک هدفون رمز کرد. اغلب مدل های صنف ای جک هدفون با تأخیر ارسال صدای تقریبا نزدیک بوسیله صفر دارند؛ درنتیجه، استریمرها درون زمان صحبت، فاصله ای بین صداها احساس نمی کنند.مشخصات بهترین میکروفن پادکست

مرام بازپسین اغلب میکروفن ها را می نبوغ در شفافیت صدا جست وجو کرد؛ البته داخل پادکست ما باید به احاطه گوینده بی قراری توجه کنیم. چنانچه گوینده ای تو پادکست داریم که تجربه ای عالی تو امر با میکروفن و برگ صوتی دارد، احتمالا به میکروفنی بدون قابلیت های DSP نیاز خواهیم داشت. درمقابل، چنانچه پادکست بیشتر بوسیله صورت گفت وگو یا با شرکت افراد انواع ضبط می شود، باید از میکروفن هایی با نبوغ پردازش بیشتر کاربرد شود. مثال هایی که بخاطر گیمینگ آوردیم و بلندی و فرودهای ناگهانی تو سیگنال را می توانند حذف کنند، بخاطر چنین سناریویی انتخابی عالی به شمار می روانی.

یکی از عوامل مهمی که در گزینش میکروفن پادکست اهمیت دارد، تعداد افرادی هستند که هم زمان خلال پرونده مصاحبت می کنند. چنانچه تنها یک گوینده در پادکست داریم، الگوی قطبی تک جهته ی Cardioid مناسب خواهد وجود. داخل پادکست هایی که با محوریت گفت وگو ضبط می شوند، استفاده از میکروفن هایی با الگوی قطبی Figure-eight کارسازتر خواهد بود. در این مواقع، می نبوغ میکروفن را در فاصله ای مناسب بین دو گوینده استراحت انصاف که حالت طبیعی تری بی قراری به صدای پرونده شده می دهد.

درون برخی سناریوهای پادکست سازی، ضبط صدای اتاق هم بوسیله نشانی بخشی از محتوای پادکست مدنظر قرار می گیرد. در چنین مواقعی، استفاده از میکروفن های فراگیر Omnidirectional کاربردی خواهد بود. به عنوان مثال، چنانچه پادکست فضایی زنده دارد و در فضا باز یا تمرکز پیاده شدن محیطی خاص (مثلا دفتر فقره یا میخانه یا کافی شاپ) ضبط می شود، می توان از میکروفن های فراگیر کاربرد کرد. البته نکته ی مهم دیگر را فراموش نکنید: در چنین مواقعی، میکروفن هایی که استعداد یکدلی به وسیله های همراه مانند گوشی هوشمند را دارند، کاربرد بهتری خواهند داشت. انواع گوناگونی در بازار بود دارند که حتی قابلیت اتصال به دستگاه های iOS را هم با پورت لایتنینگ فراهم می کنند.

دو تجهیز الزامی مناسب برای میکروفن های پادکست «ویند اسکرین» و «پاپ فیلتر» هستند. این قطعات که اغلب از جنس فوم مخلوق می شوند، وظیفه ی حذف صدای مزاحم و اضافی را برعهده می گیرند. خوشبختانه اغلب میکروفن های موجود درون راسته به چنین تجهیزات اضافه ای حاضر هستند و فقره را برایتان اسودگی می کنند. فراموش نکنید که درنهایت پس از پرونده نغمه برای پادکست، به نرم افزارهای حرفه ای ویرایش نغمه غصه نیاز فاحش می کنید.مشخصات نیکوترین میکروفن بایگانی موسیقی

داخل کاربردهای پرونده موسیقی، میکروفن ها از برگ مهم موردنیاز کاربر هستند. در چنین مواقعی، به میکروفنی احتیاج مشهود می کنید که سیگنالی براق و دقیق را ارسال کند. فداکار از مهندسان صدا و تولیدکنندگان درکنار سیگنال شفاف، میکروفن بایگانی موسیقی را به دلیل خصوصیات و توان های منحصربه بی نظیر انتخاب می کنند. بوسیله عنوان مثال، میکروفن Royer R-R 121 از نوع Ribbon از الگوی-Figure eight بهره می برد که بخاطر بایگانی لحن با قدرت و مهر بیشتر استعمال دارد و البته کمی از صدای محیط را هم ضبط می. بطی ء درمقابل، میکروفنی همچون Shure SM7 همچنین به دلیل شفافیت بسیار زیاد داخل سیگنال های دریافتی، در بایگانی و پخش صوت طرفداران یدکی. دارد بنابراین، مفهومی به نام سیگنال (خالص) Pure درون ضبط موسیقی شاید گمراه کننده. باشد درنهایت، تو ضبط موسیقی به قفا سیگنالی شفاف هستیم که داخل میکروفن های صنف ای به دست می.



آید پس از وارسی مداقه و شفافیت سیگنال، باید مشخصاتی را داخل میکروفن درون نظر بگیریم که بوسیله ضبط صداهایی با شدت متجاوز کم یا زیاد مربوط. هستند به نشانی مثال، میکروفنی که شدت زیاد فشار نوا را بوسیله احسان ضبط می کند، برای پرونده صداهای بلند همچون صدای درام مناسب به دیدن می. رسد درمقابل، میکروفن های دیگر برای ضبط هر مورچه از جزئیات صدا تو جلوه های صوتی صدای خنیاگر کم قیمت. هستند در میکروفن های USB، برای ضبط موسیقی تیمار به طور طاسی به عقب همین خصوصیات هستیم و مفهوم کلی تفاوتی ایجاد نمی. درنگ در مرحله ی اول، باید سیگنال بسیار شفاف داشته باشیم و پس ازآن روی مشخصات دیگر تمرکز.

کنیم داخل کاربرد بایگانی صدا، احتمالا بوسیله میکروفن هایی با DSP (درخورتوجه شبیه میزان های خصوصی) گیمینگ حاجت. نداریم درون ضبط موسیقی، به تعاقب مشعشع ترین و خالص ترین سیگنال هستیم؛ سیگنالی که قبلا روی نوار ضبط می شد و اکنون به نرم افزارهای ویرایش صدا و موسیقی ارسال می. شود پس از ضبط همچنین هرگونه ویرایش و پردازش صدا تو مراحل میکس عمل می. شود برخی از مهندسان صدا، تو زنجیره ی دریافت سیگنال صدا را با کمی EQ خواه فشرده سازی قبض می کنند که البته انعطاف پذیری کمتری در مراحل بهسازی و میکس به آن ها می دهد؛ مربوط به جلوه ها بوسیله نوعی با سیگنال ضبط شده یکپارچه شده. اند البته فراموش نکنید که فشرده سازی سیگنال یا خلق کردن محدودیت درون بازه های داینامیک برای جلوگیری از تخریب ندا در بلندی های موسیقی پیاده سازی می.شود بخاطر میکروفن های ضبط موسیقی بوسیله کمترین میزان پردازش سیگنال تو داخل میکروفن نیاز

داریم نکات یادشده نشان می دهد که رسیدن بوسیله تعادل تو زمان انتخاب میکروفن USB خصوصی ضبط موسیقی دشوار. است درنهایت، به تعاقب میکروفنی هستیم که کمترین مدل پردازش یا DSP را به عارض داخلی داشته. باشد ناگفته نماند میکروفن های مناسب بایگانی موسیقی مثل Beyerdynamics FOX وجود دارند که DSP را اندوه روی سیگنال اعمال می کنند؛ اما قطعا پردازشی کمتر از میکروفن های مخصوص گیمینگ. دارند درمقابل، میکروفن های فراوان و حرفه ای موسیقی هم مانند Sennheiser MK 4 Digital و Blue Raspberry وجود دارند که پردازشی روی سیگنال اعمال نمی.

کنند چنانچه تو بایگانی موسیقی با میکروفن USB بوسیله قفا بهترین چونی ممکن باشید، باید سمپل ریت و بیت ریت را هم در مشخصات تو دیدن. بگیرید همه ی میکروفن های موجود داخل بازار امکان ضبط.44/1kHz 16bit را دارند؛ اما اگر به دنبال تجربه ی حرفه ای نمدار و درخشنده مرطوب هستید، شاید گزینه های 48kH خواه تا اینکه 96kHz با امکانات 24bit انتخاب های بهتری. باشند درنهایت، فراموش نکنید که میکروفن های USB دیجیتال وظیفه ی چند تجهیز مستقل استودیویی را اجرا می. دهند همان طورکه گفته شد، تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال به قیافه خودکار در آن ها ایفا می.شود عامل مهم

قیمت در برگزینی هر تجهیز سخت افزاری، بودجه ی دردسترس کاربر بسیار وقار. دارد حتی درصورت دراختیار داشتن بودجه ی بسیار زیاد، باید درون انتخاب تجهیزات دقت کنید تا میکروفنی مناسب با نیازتان تدارک کرده. باشید بازه ی قیمتی میکروفن های USB موجود درون بازار بسیار متنوع است و گزینه هایی از کمتر از صدهزار تومان تا چندمیلیون تومان پیش روی شما قرار. دارند اگرچه قیمت بیشتر لزوما به معنای کارایی بهتر نیست، ارتباطی نسبی بین قیمت و کیفیت بود.

دارد هنگام خرید میکروفن باید به لوازم جانبی همراه با آن هم دقت. کنید بسته به کارایی و نیازتان، استند و ویند اسکرین و پاپ فیلتر شاید بوسیله عنوان کالا جانبی اجباری تو نظر گرفته. شوند پس پیش از خرید، این نکات را حزن در نظر داشته باشید تا میکروفنی با رخت جانبی کامل مرطوب. بخرید بوسیله اظهار دیگر، تنها به دنبال گزینه ی گرانبها خیس یا کم ارزش تر نباشید و نیازهای خویشتن را تو انتخاب میکروفن درون اولویت ابتدا صبر.

دهید آیا میکروفن XLR بهتر

نیست؟ ضعف پا بر جا میکروفن های USB محدودیت آن ها در ضبط سیگنال های صوتی. است با میکروفن دیجیتال USB، تنها می نبوغ یک خروجی صوتی را ضبط. کرد به هرحال، این تجهیزات برای کاربردهای آن چنان صنف ای طراحی نشده اند و با ستاپ پایه ی کامپیوتری بدون برگ صوتی تکثیر می توان از آن ها استفاده. کرد البته ابزارهای کند افزاری تا حدودی می توانند ورودی های لحن را استثنا کنند؛ اما بازهم فردی هایی برایتان ساختن می.

کنند به طور کلی، اگر به دنبال ضبط همرمان چند میکروفن هستید، میکروفن های USB نیازتان را به عطا برطرف نمی. کنند تو این طور مواقعی، باید به ظهر رابط های صوتی USB یا تاندربولت باشید که ورودی های متعدد را هم زمان دریافت و آن ها را بوسیله صورت فایل های مجزا به کامپیوتر ارسال می. کنند اگر این گزینش را به سناریویی تجهیزات صوتی خود تکثیر کنید، احتمالا تفویض میکروفن XLR بوسیله گزینه های شما اضافه می. شود با افزایش شدن انتخاب XLR، گزینه های متعددی دراختیار خواهید داشت که بحث را از مطالب این مقاله بیرون می. بطی ء این میکروفن ها ارزش بسیار گرانبها رطوبت دارند و اغلب برای کاربردهای حرفه ای استودیویی انتخاب می.شوند بهترین میکروفن های USB بخاطر استریم و

پادکست باتوجه به توضیحات گفته شده، دیدگاهی طاسی درباره ی گزینه های نیازمند بررسی علنی. کردیم زمان حال چند نمونه از میکروفن های کسی را عزیز خطاب کردن موجود در راسته را معاینه می. کنیم برخی از آن ها در میدان داخل موجود نیستند و درصورت نیاز، باید معامله از فروشگاه های بین المللی را مدنظر قرار. دهید البته اغلب میکروفن هایی که درادامه معرفی می شوند، نیازهای ما را برطرف می کنند و درون بازار اندوه موجود.هستند میکروفن Blue

Yeti بهترین گزینه برای پادکست و



گیمینگ میکروفن های بلو استاندارد Yeti در چند نمونه در میدان موجود. هستند استاندارد Blue Yeti Nano یکی از میزان های ارزان قیمت محسوب می شود که متأسفانه در راسته ایران موجود. نیست این میکروفن طراحی کوچکی درمقایسه با میزان Blue Yeti دارد و درون دسته ی میکروفن های اندک از ۱۰۰ دلار جای می. گیرد بلو یتی نانو بخاطر کاربران ابتکاری کار انتخابی عالی محسوب می شود تا اولین امتحان های استریم خویشتن را با آن رقم. بزنند ابعاد کوچک و معادل استیل با وجود مدل سازی فلزی، مدل نانو را به انتخابی عالی برای افرادی دگرگونی می کند که قابلیت حمل را بوسیله عنوان اولویتی بنیادی درون دید. دارند مدل نانو دو الگوی ضبط یک جهته و فراگیر.

دارد میکروفن Blue Yeti X یکی دیگر از اعضای خانواده ی بلو یتی محسوب می شود که برای کاربردهای حرفه ای گزینه ای بسیار برجسته به حساب می. رود کیفیت لحن در نسخه ی X به طور خارق العاده ای عالی. است میکروفنی که چهار الگوی ضبط را به کاربر ارائه می (کند Cardioid-،Bi directional-،Omni directional و)Stereo ، قطعا انتخابی ممتاز برای انواع کاربردها محسوب می. شود در طراحی نسخه ی X، از خصوصیت های نسخه ی نانو نیز استعمال شد تا میکروفنی با ابعاد معقول تر و کمیت سبک پر حرارت از نسخه ی حقیقی به میدان ارائه. شود از قابلیت ها و مزیت های مهم Blue Yeti X می قابلیت به گزینه ی Smart knob با چراغ نشانگر LED و نرم ادوات جانبی و اختصاصی!Vo Ce از همدستی سازنده رمز.

کرد نسخه ی اورجینال بلو یتی داخل فداکار از فروشگاه های داخلی یافت می. شود قیمت این میکروفن تو بازارهای جهانی ۱۶۹ دلار است و می نبوغ آن را بهترین گزینه بخاطر پادکست و استریم بازی. دانست البته تجربه ی کاربردی داخل حوزه های دیگر همچون تولید موسیقی و پادکست هم با بلو یتی جذاب بوده. است وزن Blue Yeti حدودا یک کیلوگرم است و هنوز هم با وجود شناساندن نسخه های جدید X و Nano، نسبت مناسبی از ارزش به ازای هزینه ی پرداخت شده را به کاربر ارائه می.نرم خرید میکروفن Blue Yeti از دیجیکالامیکروفن Rode NT

USB مناسب بخاطر ضبط حرفه ای نغمه و



پادکست اگر به عقب گزینه ای صنف ای برای پرونده صدا، خصوصا پادکست هستید، میکروفن کندانسور رود مقیاس-NT USB گزینه ای عالی محسوب می. شود این میکروفن پنج ولتی با الگوی ضبط صدای یک جهته ، پاسخ گویی فرکانس ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز را بوسیله کاربر ارائه می. کند از قابلیت های حرفه ای میکروفن حزن می توان به کنترل میکس روی خود تجهیز، محافظ پاپ، سه گانه محور و اتصال هدفون بدون تأخیر اشاره. کرد کاربرانی که به ظهر کیفیت درخورتوجه استودیویی داخل پادکست خویشتن هستند، Rode را بوسیله نشانی یکی از گزینه های مهم مدنظر قرار می دهند که البته به پرداخت خرج ای بیشتر از دیگر مدل ها نیاز.

دارد از قابلیت های مهم میکروفن Rode-NT USB می توان بوسیله کنترل حرفه ای علف هرزه به صورت داخلی در دستگاه رمز. کرد این کنترل صداهای افزایش ی مرسوم قرین کیبورد... و را حذف می کند؛ درنتیجه، می توان توقع کرد که محصول رود برای استریمرهای حرفه ای همچنین گزینه ای عالی بوسیله شمار می. رود همان طورکه گفته شد، محافظ پاپ که درکنار میکروفن عرضه می شود، در حذف صداهای مزاحم هوای گرداگرد کاربرد زیادی. دارد این میکروفن را می نبوغ با قیمت حدود/۶ ۳ میلیون تومان در میدان داخل.خرید خرید میکروفن Rode-NT USB از دیجی کالامیکروفن BOYA-BY

PM700 مناسب برای پادکست های



گروهی میکروفن های برند بویا ابد جایگاه ویژه ای درون بازار داشته. اند کاربرانی که بوسیله قفا ضبط پادکست های گروهی و با محوریت گفت وگو هستند، گزینه های متعددی از این برند را درون بازار می بینند که مقیاس ی-BY PM700 یکی از میکروفن های برتر محسوب می. شود میکروفن پنج ولتی بویا که تو خانواد ی کندانسور قرار می گیرد، الگوهای بایگانی متنوعی دراختیار کاربران قرار می. دهد این میکروفن به صبر از سیستم عامل ویندوز و مک پشتیبانی و با طراحی مناسب پایه، بوسیله راحتی نیازهای پادکست گفت وگومحور را برطرف می.

درنگ از استعداد های بنیانی میکروفن بویا-BY PM700 می توان بوسیله رزولوشن ۱۶ بیتی و ۴۸ کیلوهرتزی ندا اشاره. کرد توان وحدت هدفون و مانیتور کردن صدا هم عاری تأخیر دراختیار کاربر قرار می. گیرد طراحی فلزی علیه بویا آن را به گزینه ای بادوام تبدیل می درنگ که برای کاربردهای حرفه ای تمام بیش مناسب به نظر می. رسد همان طورکه گفته شد، چند الگوی پرونده صدا درون میکروفن رومیزی بویا پشتیبانی می (شوند-Omni directional ،Cardiod ،Stereo و-Bi). directional میکروفن بویا با نرخ حدود/۴ ۲ میلیون تومان تو میدان تو فروخته می.شود فروش میکروفن BOYA-BY PM700 از دیجی کالامیکروفن-Audio Technica

AT2020USB پیشنهاد زومیت برای پادکست صنف



ای برند-آدیو تکنیکا غم از فعالان نامدار صنعت لحن محسوب می. شود میکروفن USB این شرکت با برند AT2020 یکی از گزینه های گرامی بخاطر پادکست سازی حرفه ای به احصائیه می. رود میکروفن AT2020 فقط یک الگوی یک جهته را برای بایگانی صدا نمایش می کند؛ درنتیجه تنها برای ساخت پادکست تک نفره کم قیمت خواهد. وجود علیه-آدیو تکنیکا تو نسخه ی پلاس بی قراری نمایش می شود که استعداد های بیشتری به کاربر ارائه می. بطی ء فراموش نکنید که AT2020 در چند میزان با رابط ها ی XLR و USB در بازار ارائه می.

شود میکروفن AT2020USB تمامی نیازهای پادکستر صنف ای از هدفون بازرسی عاری تأخیر تا تکمه های تنظیم ظرفیت ندا را عرضه می. نرم طراحی فلزی میکروفن آن را به گزینه ای بادوام دگرگونی می. کند-آدیو تکنیکا همراه با میکروفن خود سه پایه غصه عرضه می بطی ء که البته طبق بررسی ها، پایداری مناسبی. ندارد به هرحال، نسخه ی USB از AT2020 بخاطر کاربرانی مناسب به رویت می رسد که بوسیله نبال نویز اندک و کنترل بیشتر روی لحن و ابدیت چشمگیر در میکروفن. هستند نکته ی اساسی دیگر این است که مدل سازی AT2020 امکان استفاده از گیره های دیگر بخاطر پیوند رومیزی حرفه ای را بوسیله کاربر می. دهد میکروفن-آدیو تکنیکا را می توان با پرداخت هزینه ی حدودی/۳ ۵ میلیون تومان از فروشگاه های داخلی تمهید.کرد خرید میکروفن-Audio Technica AT2020 از دیجی کالامیکروفن Rode-NT USB

Mini مقرون بوسیله صرفه برای استریم و



پادکست میکروفن نسخه ی مینی از قوم ی جوی NT با ابعاد کوچک، یکی از گزینه های مقرون بوسیله صرفه ی میدان محسوب می. شود شرکت سازنده در این میکروفن از پایه ی مغناطیسی استعمال کرده است که آن را برای قراردادن روی میز مناسب می. کند اگرچه رابط-USB C میکروفن مینی با اکثر لپ تاپ های مدرن هماهنگی دارد، شاید برای برخی از کاربران نیاز به خرید تبدیل را ابداع. کند میکروفن Rode-NT USB Mini درون بازارهای بین المللی بوسیله اشتهار Run NT USB Mini غصه شناخته می شود و ارج ۱۳۹ دلاری. دارد البته در بازار درون برچسب زیاده چرب یا شیرین حدود/۲ ۸ میلیون تومان بخاطر آن دیده می.

شود کاربرانی که به عقب هزینه ی اضافی نیستند و صدای زیر مردانه دارند تا ساخت پادکست خواه استریم ورزش را اولین جنین تجربه کنند، باید Rode-NT USB Mini را بوسیله عنوان گزینه ای مهم در نظر داشته. باشند وارسی های خیلی نشان می دهد که میکروفن مذکور با وجود ابعاد کوچک، برای انواع کاربردها چونی مناسبی را نمایش می. کند میکروفن های

اقتصادی گزینه هایی که پیش ازاین معرفی کردیم، اغلب بانوا گرانبها تر از دومیلیون تومان دارند و شاید بخاطر کاربر داخلی مبتدی، تفویض های مناسبی. نباشند از میان گزینه های موجود در بازار داخل، برند تراست یکی از شریک هایی محسوب می شود که محصولاتی تقریبا باکیفیت را به راسته عرضه می. درنگ اگر به دنبال میکروفن هستیدی که کیفیتی کمی بهتر از هدست ها را داخل بایگانی نغمه و استریم عرضه کند، میکروفن های تراست گزینه های مناسبی.هستند میکروفن Trust GXT

242 نیکوترین گزینه ی اقتصادی بازار برای بایگانی باکیفیت



صوت از میان گزینه های مقرون بوسیله صرفه ی برند تراست می توان به Trust GXT 242 اشاره کرد که با وجود نرخ جهانی ۵۵ دلاری، داخل راسته داخلی با قیمت حدودی/۲ ۸ میلیون تومان فروخته می. شود این میکروفن را می نبوغ گزینه ای ارزان بخاطر کاربردهای عادی با کامپیوتر داخل نظر. گرفت از قابلیت های مهم میکروفن تراست می توان بوسیله پاپ فیلتر و سه پایه اشاره کرد که آن را بخاطر کاربری های معمولی استریم به گزینه ای مناسب تبدیل می. کند قطعا کیفیت ساخت میکروفن مذکور به اندازه ی نمونه های حرفه ای چشمگیر نیست؛ ولی تجهیزات اضافی و امکان همراهی میکروفن به کنسول های بازی، برگزینی آن را کمی منطقی جلوه می.دهد میکروفن Trust GXT 232 و GXT

212 گزینه های اقتصادی بخاطر



استریم میکروفن دیگر برند تراست به صیت GXT 232 پیشنهاد می شود که با سه پایه ی ضدشوک و پاپ فیلتر، کیفیت خرسند کمی برای یک پادکستر و استریمر بدیع کار مجهز می. نرم این میکروفن ۳۵ دلاری که در راسته داخل با قیمت حدودی/۱ ۵ میلیون تومان نمایش می شود، برای استریم بازی گزینه ی مناسبی. است کیفیت کابل و قد ی میکروفن تراست راضی کننده بوسیله نظر می رسد و به هرحال، خروجی بهتری درمقایسه با میکروفن داخلی کامپیوتر یا هدست های گیمینگ. 

دارد ارزان ترین میکروفن برند تراست به نام GXT 212 با قیمت حدودی یک میلیون تومان درون بازار داخل یافت می. شود اگر به متعاقب کم ارزش ترین میکروفنی هستید که کیفیتی بهتر از میکروفن داخلی کامپیوتر خواه هدست ورزش را بوسیله همراه داشته باشد، این علیه را پیشنهاد می. کنیم میکروفن مذکور با سه محور ا ی ساده نمایش می شود و امکان یگانگی هدفون را هم به کاربر می. دهد نکته ی مهم این است که الگوی ضبط تو GXT 212 به عارض (تعمیم-Omni) directional است و شاید برای فضاهای شلوغ مناسب.نباشد میکروفن Yanmai



Y20 از میکروفن های اقتصادی موجود در بازار تو می توان به ینمای Y20 اشاره کرد که با قیمت حدود ۶۰۰ هزار تومان دردسترس. است این میکروفن از رابط/۳ ۵ میلی متری برای اتصال به کامپیوتر بهره می سرما و فیلتر نرم کنندگی صوت. ندارد برای کاربردهای عادی و استریم بسیار مبتدی، ینمای Y20 گزینش بدی نخواهد بود؛ هرچند بخاطر ضبط پادکست آن چنان پیشنهاد نمی. شود از معدود قابلیت های مفید میکروفن مذکور هم می توان به فیلتر بریدن تناوب های پایین اشاره.کرد خرید میکروفن ینمای Y20 از دیجی کالامیکروفن Yanmai-SF

666 گزینه ی مناسب بخاطر جلسات

ویدئویی کم ارزش ترین میکروفنی که می توانیم بوسیله عنوان ابزاری جانبی برای بایگانی صدا پیشنهاد کنیم، Yanmai-SF 666 نام دارد که با ارج حدود ۳۶۰ هزاره تومان فروخته می. شود قطعا با چنین خرج ای نمی نبوغ انتظار کیفیت خیره کننده ای از میکروفن جانبی داشت؛ هرچند با استفاده از آن تو محیط های آکوستیک و با صدای محیطی بیش اندک، کیفیتی درخورتوجه را تجربه می. کنید محصول ینمای از رابط/۳ ۵ میلی متری بهره می برد و فیلتر بطی ء کنندگی خواه بریدن فرکانس های پایین را. ندارند به هرحال، میکروفنی با چنین بازه ی پر پشت شاید تا اینکه نتواند صدا را با کیفیتی بهتر از هدست های گیمینگ پرونده و منتقل.کند بیع میکروفن Yanmai-SF 666 از دیجی کالاجمع بندیمقاله های:مرتبط راهنمای خرید بهترین هدست های خصوصی بازیبهترین اپلیکیشن های استریم و پیدایش

پادکست همان طورکه گفته شد، تو گزینش میکروفن استریم و پادکست، احتیاج کاربر مهم ترین اولویت شناخته می. شود همچنین، فضایی که در آن فرایند استریم یا ضبط را انجام می دهید، نقش مهمی در برگزینی محصول ایفا خواهد. کرد بوسیله هرحال، میکروفن های موجود درون بازار درون انواع بازه ی بانوا برای کاربردهای متنوع نمایش می. شوند پیشنهاد می شود اگر بوسیله پادکست سازی خواه استریم به عنوان فعالیتی جدی نگاه نمی کنید، مطلع از مقیاس های مقرون به صرفه کاربرد.

کنید تولید پادکست و استریم بازی علاوه بر میکروفن، به تجهیزات دیگری هم حاجت دارد که باتوجه به قیمت گران سخت وسایل داخل بازار داخل، بهتر است پروگرام ریزی منظم و بلندمدتی برای خرج ها داشته. باشید فراموش نکنید هزینه های دیگر همچون آکوستیک کردن محیط، نمایشگر، کامپیوتر حرفه ای... و هم درنتیجه و کیفیت بازپسین شما تأثیرگذار.است بیشتر:بخوانید بهترین کارت های گرافیک برای بازی و ساخت محتوای ویدیوییبهترین وب کمینه ها بخاطر جلسات ویدئویی و استریم بازیبهترین هدست های مخصوص بازیراهنمای بیع بهترین گوشی (موبایل شهریور)۹۹ هرآنچه درباره باتری قلمی باید
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، زهره الهیان درون حساب کاربری اش در توییتر نوشت: «آمریکا خویشتن را ضعیف نکند. مجاهدت آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه و بازگشت خودکار تحریمها چماقی می شود برسر خود آمریکا و غرب، چراکه بازگشت تحریمها مساوی با اجل برجام و این قبل از آنکه به ضرر ایران باشد به ضرر غرب و آمریکاست، و مرگ برجام مساوی با نجات قناعت ایران و آغاز دوباره فعالیتهای هسته وقفه»
سنهایزر امروز نمونه جدیدی از هدفون های توگوشی طولانی بی سیم خود را معرفی کرد که مناسب زیرفون از دیگر هدفون توگوشی این شرکت است و در متعاقب ضابطه پرچم دار سنهایزر، یعنی Momentum True Wireless 2، استراحت می گیرد. هدفون جدید سنهایزر با شهرت کامل Sennheiser  CX 400BT True Wireless شناخته می شود و ۱۹۹٫۹۵ دلار قیمت دارد. البته امیدواریم سنهایزر در آینده، صیت ساده لطافت برای محصولاتش انتخاب یواش. CX 400BT True Wireless می کوشد همان کیفیت صدای بسیار برجسته Momentum True Wireless 2 را نمایش دهد؛ بااین حال درون مدل جدید از فناوری حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) خبری حلق. 

هدفون توگوشی CX 400BT True Wireless را نمی توان واقعا هدفونی میان رده به حساب آورد؛ بجهت قابلیت ها و قیمت آن تا حدی باعث می شود خیال کنیم با هدفونی پرچم دار طرف هستیم. سنهایزر عزیمت دارد CX 400BT True Wireless را در اثر جزیی های مشکی و سفید دردسترس تعلق مندان استراحت دهد. فرقی ندارد کدام رنگ را تهیه کنید، سنهایزر CX 400BT True Wireles داخل گوش شما بسیار بزرگ به نظر می رسد. در ماه های اخیر، اکثر شرکت ها تلاش کرده اند هدفون های کامل بی سیم توگوشی را با ابعاد نسبتا کوچک بسازند تا استعمال از آن ها ساده باشد؛ بااین حال، سنهایزر اعتقادی به این ترند ندارد و می خواهد با CX 400BT True Wireles داخل حروف دیگری قدم بردارد. 

قیمت هدفون سنهایزر CX 400BT True Wireles تقریبا ۲۰۰ دلار است

بخاطر بزرگ وجود داشتن ابعاد CX 400BT True Wireles می قابلیت دلایلی مطرح کرد. گفته می شود سنهایزر به قصد گنجاندن برگ صوتی لازم درون CX 400BT True Wireles مجبور شده فضای نسبتا شکوه را بوسیله آن ها اختصاص دهد؛ باوجوداین، ظن دارد سنهایزر خواسته باشد طراحی هدفونش را از دیگر هدفون های موجود در میدان شاخص کند. ابعاد بزرگ هدفون می تواند مزیت هایی همچنین به همراه بیاورد. برای مثال، به لطف تجهیز CX 400BT True Wireles بوسیله سطح نسبتا بزرگ، می توانید به سادگی با انگشت خویشتن روی آن ضربه بزنید و فرمان های مختلف را صادر کنید. سنهایزر می گوید ازطریق اپلیکیشن عام این شرکت می استعداد تعیین کرد که با هربار ضربه کوفتن روی هدفون، چه فرمانی انجام شود. 

در داخل هدفون CX 400BT True Wireles، از همان درایورهای هفت میلی متری True Momentum Wireless 2 استعمال شده است. سنهایزر در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام می نرم که درایور هفت میلی متری هدفون جدید می تواند صداها را با کیفیت استریو و بیس عمیق پخش کند.



در هدفون جدید سنهایزر، همچون True Momentum Wireless 2 می توانید ازطریق اپلیکیشن موبایلی موافق دلخواه ی خویشتن صدا را انتظام کنید. CX 400BT True Wireles با هربار شارژ حداکثر هفت روزگار بوسیله نعوظ مداوم موسیقی پخش می کند که با احتساب کیس شارژ، این مدت به بیست شایسته کردن می رسد.

تو هدفون جدید سنهایزر، از بلوتوث ۵٫۱ استفاده شده است و این هدفون از کدک های SBC و AAC و aptX پشتیبانی می کند. همچون میزان گران قیمت هدفون های توگوشی سنهایزر، CX 400BT True Wireles فقط می تواند داخل آنِ واحد به یک دستگاه متصل شود. درزمینه ی برقراری تماس، CX 400BT True Wireles می تواند عملکرد مناسبی از خود مدال دهد. سنهایز می گوید این هدفون از میکروفون هایی با توان کاهش سروصدای محیط بهره مند است تا تعاملات صوتی کاربر طبیعی بوسیله گوش برسد.



بها CX 400BT True Wireless صد دلار ارزان تر از هدفون توگوشی درفش دار سنهایزر است و همین موضوع باعث شده نبوغ های کمتری از آن داشته باشد. همان طورکه رمز کردیم، در هدفون جدید سنهایزر برخلاف True Momentum Wireless 2 از فناوری حذف نویز فعال بی بهره است و دربرابر نفوذ کردن آب همچنین مقاوم تراشیدن و از مدل پرچم دار ابعاد ارشد تری دارد.

سنهایزر دعوی می کند که هدفون ۲۰۰ دلاری اش می تواند در نقش هدفونی روزمره برای کاربران کار بطی ء. فراموش نکنید که در این بازه ی نفیس هم چشمی بسیار موکد است و شرکت های مختلف بوسیله طور جدی درون میدان هدفون های توگوشی دخول کرده اند. سنهایزر سابقه ی درخشانی درزمینه ی کیفیت صدا دارد و همین می تواند برگ خیس ی هدفون متاخر این شرکت باشد. بیشتر بخوانید:هواوی از هدست فری حاضر بودن پرو رونمایی کردسامسونگ غم برای نام گذاری گلکسی بادز لایو از عبارت Beans مصرف می کندهدفون سونی WH-1000XM4 با بها ۳۵۰ دلار معرفی شدگلکسی بادز لایو دربرابر گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاسمقایسه گلکسی بادز لایو با رقبا؛ بهترین هدفون بی سیم کدام است؟
جانشین گوشی اکسپریا 5 دربین گوشی های هوشمند سال ۲۰۲۰ میلادی سونی هنوز شناساندن نشده است. رواق بلس، یکی از افشاکنندگان شناخته شده، به تازگی اولین عکس از گوشی جانشین این معیار را منتشر کرده است. نقشه کشی قشری همان نعوظ که خواهش می رفت، نمونه ی کوفته مرطوب گوشی سونی اکسپریا وان مارک ۲ با اندکی تحول است.

برای شروع به سراغ دوربیناصلی داخل چهارچوب پشتی می رویم. خوشبختانه، همچنان لوگوی زایس *T داخل جای خود محفوظ است. اما ماژول سه گانه بعدی ToF از مجموعه ی دوربین اصلی حذف شده است. این حسگر در مقیاس های پرچم دار دقیقا زیر لوگوی زایس قرار می گیرد. گذشته از این، دوربین اکسپریا ۵ مارک ۲ احتمالا مثل دوربین اکسپریا وان مارک ۲ خواهد بود.



نکته ی اینده که می توان از روی عکس افشاشده به آن رمز کرد، قرارگیری دکمه ی شاتر روی لبه ی جانب راست است. ناگفته نماند که سونی تنها شرکتی است که همچنان روی گوشی های هوشمند خود دکمه ی ابکی افزاری مخصوص عکاسی استراحت می دهد. اگر با دقت بیشتری عکس را تجسس کنیم خواهیم دید که دکمه های دیگری نیز روی این لبه تعبیه شده اند.مقاله های مرتبط:سونی از نسخه محدود اکسپریا وان مارک 2 با ۱۲ گیگابایت ذهن رم رونمایی کردسونی جزئیات دوربین اکسپریا وان مارک 2 را توضیح کرد

گوشی اکسپریا ۵ نیز این تکمه ی زیادی را داشت که وجودش ضروری بود، زیرا حسگر اثرانگشت تعبیه شده در لبه، توانایی ایفای نقش دکمه ی پاور را نداشت. این قضیه تو سری گوشی های مارک ۲ محلول شد و تا اینکه مدل های میان رده ی اکسپریا ۱۰ مارک ۲ همچنین دیگر با چنین مشکلی مواجه نبودند.

یکی از امکاناتی که در اکسپریا ۵ مارک ۲ بود دارد و در نسخه ی اصلی آن دردسترس کاربر فراغت نگرفته بود، ورودی جک ۳/۵ میلی متری است. با اندکی دقت می استعداد این ورودی را در لبه ی بالایی پیدا کرد.

متأسفانه افشاکننده ی عکس، اطلاعاتی درباره ی اندازه ی نمایشگر منتشر نکرده است. مدل اصلی این گوشی، نمایشگری با اندازه ی ۶/۱ اینچ داشت که باعث شده وجود بخاطر قرارگیری در سری گوشی های کامپکت بزرگ باشد. اما باتوجه به شایعات منتشر شده در ابتدای سال، پیش دماغ می شود کمیت ی نمایشگر گوشی جدید سونی در بازه ی ۵/۶-۵/۸ اینچ راحتی بگیرد. نمایشگری با این حد باعث خواهد شد تا اکسپریا ۵ مارک ۲ به عنوان کوچک ترین گوشی 5G شناخته شود. البته هنوز این داده ها موکد حلق و باید برای تأیید یا رد این شایعات، تا رونمایی رسمی خواستار بمانیم.

نمونه پا بر جا گوشی اسکپریا ۵ در نمایشگاه IFA سال ۲۰۱۹ معرفی کردن شد و حدس می رود باردیگر همچنین این اتفاق رقم بخورد و نسخه ی جدید این مدل داخل نمایشگاه ایفای سال جاری در تاریخ ۱۳ شهریور معرفی شود.بیشتر بخوانید:سونی برای تأیید اعتبار پیش فروش پلی استیشن 5 راهکار بی سابقه ای را در پیش می گیرداینجوی 20 و 20 پلاس هواوی در تصاویر مشخص شده خودنمایی کردندویدیوی تبلیغاتی ایسوس به ویژگی های دوربین ذن فون ۷ می پردازدپوکو ایکس 3 شیائومی از نمایشگری با بها ترمیم ۱۲۰ هرتز استفاده می کندمشخصات سخت افزاری گلکسی A12 سامسونگ فاش شد
فقط اینکه کودکان غالبا علائم بلای ناگهانی را نشان نمی دهند، بوسیله این معنا نیست که آن ها هیچگاه اثری از ویروس ندارند. درحالی که کودکان ممکن است نسبت بوسیله بزرگسالان با ارزش پایین لطافت به کووید ۱۹ مبتلا شوند و علائم خفیف تازگی را ابراز دهند یا اصلا علائمی نداشته باشند، وقتی دچار ویروس می شوند، ممکن است مقادیر بالایی از آن را حمل کنند. براین اساس، حتی بدون نشان دادن علائم آشکار، احتمالا کودکان مبتلا بوسیله کووید ۱۹ ناقل هستند و حساب بالایی از ذرات ویروسی را از مدرسه به ساختمان و از پشت منتقل می کنند.

آلسیو فاسانو، متخصص گوارش کودکان در بیمارستان کودکان ماساچوست داخل بوستون، می گوید: «درجریان دنیاگیری کووید ۱۹ ما عمدتا افراد دارای علائم بیماری را مورد غربالگری قرار می دادیم، بنابراین به این نتیجه گیری نادرست رسیدیم که بیشتر افراد عفونی را بزرگسالان تشکیل می دهند. اگرچه نتایج ما نشان می دهند که کودکان دربرابر این ویروس محافظت نمی شوند. ما نباید کودکان را به نشانی منتشرکنندگان احتمالی ویروس کنار بگذاریم.»

گفته می شود وارسی ی جدید که در فراز یک شیوع درون دو بیمارستان در بوستون عمل شده است، جامع ترین تجزیه و تحلیلی است که تاکنون درمورد کودکان مشغول به کووید ۱۹ عمل شده است. نویسندگان در میان گروهی متشکل از ۱۹۲ خردسال و بالغ دارای سن صفر تا ۲۲ سال، ۴۹ کودک را برملا کردند که حامل ویروس عامل کووید ۱۹ یعنی SARS-CoV-2 بودند و ۱۸ صغیر نیز وجود داشتند که دستخوش سندرم التهابی چندسیستمی در کودکان (MIS-C) بودند که وضعیتی مرتبط با کووید ۱۹ است. این کودکان در مقایسه با بزرگسالانی که بوسیله علت کووید ۱۹ رنجور بودند، دارای سطوح بالاتری از ویروس کرونا داخل مجاری هوایی خصوصا در دو روز اول ابتلا بودند.

لائل یونکر، متخصص جگر کودکان از بیمارستان عمومی ماساچوست گفت: «من اشتیاق نداشتم وعده ویروسی آن ها تا این اندازه بالا باشد . در یک بیمارستان، همه ی اقدامات احتیاطی برای درمان بزرگسالانِ به شدت بیمار اتخاذ می شود، ولی بار ویروسی این بیماران بستری شده به معیار زیبنده توجهی پایین تر از صغیر ظاهرا سالمی است که در آن حوالی با بار ویروسی بالایی درحال گردش است.» این نتیجه ناراحت کننده است بجهت داشتن بار ویروسی بالاتر می تواند به معنای انتشار بیشتر ویروس و بنابراین، خطر اعلی سرایت باشد. درحالی که بررسی ی سابق الذکر بوسیله طور مستقیم قابلیت واگذاری ویروس را تک تجسس قرار نداده است، یافته ها نشان می دهند که ممکن است کودکان منبع پنهان انتشار ویروس باشند.مقاله های مرتبط:نقش کودکان درون انتشار ویروس کرونا چیست؟کودکان به قطع  بزرگسالان در گستردن ویروس کرونا مؤثر هستند

اگرچه مطالعات دیگر نشان داده اند که کودکان نسبت به بزرگسالان گیرنده های ایمنی کمتری برای SARS-CoV-2 دارند، پژوهش متاخر پیشنهاد می کند این امر تأثیر ناچیزی روی حضور واقعی ویروس دارد. درعوض، حتی به نظر می رسد وقتی کودکان علائم خفیفی را نشان داده یا اصلا علائمی ندارند، درواقع مقادیر بالایی از ویروس را با خود حمل کنند که این مقدار ویروس برای علیل شدن یک فرد بزرگسال کافی است. با درنظر گرفتن زمان عفونت، کودکان بیمار نسبت بزرگسالانی که بوسیله خاطر عفونت شدید SARS-CoV-2 به لوله گذاری نای نیاز داشتند نفاق آشکاری را در کود ویروسی نشان نمی دادند. پژوهشگران در وارسی ی خود می نویسند: «جنین ویروسی در کودکان در مرحله ی نشان دار/اولیه به نعوظ زیبنده توجهی والاتر از بزرگسالان بستر ی شده بیش بدحال حیات که بسیار از ۷ روز دچار علائم مصیبت بودند.»

برخی از پژوهش های اولیه درمورد بزرگسالان مدال می قسط که بارهای ویروسی بالاتر با پیامدهای شدیدتر بلای ناگهانی مرتبط است ولی بوسیله دلایلی، به نظر نمی رسد این طور چیزی درمورد کودکان سفت باشد.

داخل پایان، نویسندگان می گویند این واقعیت می تواند اجرای استراتژی های کنترل عفونت را دشوارتر کند، خصوصا که به رویت می رسد علائم خفیف کووید ۱۹ شبیه بیماری های مرسوم دیگر باشد. نویسندگان می نویسند: «خبر عفونت SARS-CoV-2در کودکان درون قضیه فصل آلرژی گرده و آنفولانزا در پاییز چالش برانگیزتر نیز خواهد شد.»

درحالی که معمولا تب نخستین نشانه ی کووید ۱۹ است، مطالعه نشان داد که عزب نیمی از کودکان مبتلا بوسیله عفونت های فعالانه SARS-CoV-2 دچار تب بالایی بودند. این موضوع نشان می دهد که ممکن است غربالگری دمایی، ابزار کارآمدی درون بازگشایی مدارس و مهدکودک ها نباشد. درعوض، نویسندگان تمرکز بر استراتژی هایی نظیر فاصله گیری اجتماعی، استفاده از ماسک، غربالگری ویروسی و/یا آموزش از سیاق دور را پیشنهاد می کنند. نویسندگان چنین نتیجه گیری می کنند: «عاری اقدامات کنترل عفونت بسان مواردی که تذکر شد، مخاطره یدکی وجود دارد که دنیاگیری تداوم رک یواش و کودکان بتوانند ویروس را به مسکن های خود آورده و افراد بزرگسال را که درمعرض خطر بالاتر توسعه موارد موکد بیماری صبر دارند، مبتلا کنند.»

تو جوامع کم درآمد که داخل آن چندین طایفه اغلب با بی قراری دامن یک سقف زندگی می کنند، این کار می تواند کاملا کشنده باشد. در این مطالعه تقریبا ۲۰ درصد از عفونت های حاد SARS-CoV-2 و موارد MIS-C دارای مواجهه ی خانگی با ویروس نبودند. هنوز بی پرده محو که چگونه این عفونت داخل ساختمانی یا دبستان عالمگیر پیدا می کند ولی استیناف های اخیر نشان می دهند که ممکن است با سن نوزاد ارتباط داشته باشد. برای مثال به نظر نمی رسد کودکان دارای سن کمتر از ۱۰ سال به قطع ی کودکان بزرگ نم ویروس را منتشر کنند. فاسانو می گوید: «این تجسس حقایق به شدت مورد نیازی را بخاطر سیاست گذاران فراهم می یواش تا بهترین تصمیمات مقدور را برای مدارس، مهدکودک ها و دیگر موسساتی که به کودکان خدمت رسانی می کنند، اتخاذ کنند. کودکانی یکی از منابع احتمالی انتشار این ویروس هستند و این فقره باید در مراحل برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس مورد توجه قرار گیرد.»

فاسانو نگران اتفاقی است که با بازگشایی طولانی مدارس رخ خواهد داد.

نتایج این مطالعه در روزنامه ی Journal of Pediatrics منتشر شده است.بیشتر بخوانید:چرا می توان درمورد واکسن کرونا خوش بین بود؟وزارت بهداشت: سلامت داوطلبان کنکور از سر کدملی ردیابی می شودنیمی از آمار جان باختگان کرونا درون ایران متعلق به تهران استایران سومین کشور جهان ازنظر بها ابتلای کادر درمان بوسیله کرونا استآغاز کارآزمایی ۴۰هزار نفری برای آزمایش واکسن تأییدنشده کووید ۱۹ داخل روسیه