مرجع تخصصی کشاورزی و زراعت ایران و جهان

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ادوبی در جدیدترین به روز رسانی فتوشاپ آیپد، ابزار انتخاب سوژه را به آن اضافه کرده است. این ابزار در آیپد دقیقا قرین با نسخه دسکتاپ فتوشاپ ادا می بطی ء و همان کارایی را دارد. ادوبی نیز وضع به کارگیری اسناد مبتنی پهلو فضای ابری را نیز بهبود بخشیده و تغییرات کوچکی نیز درون رابط کاربری این اپلیکشین بوجود آورده است.مقاله های مرتبط:ادوبی، فتوشاپ لمسی را بخاطر آیپد منتشر کردادوبی نسخه متاخر فتوشاپ CC خصوصی آیپد اپل را معرفی کردفتوشاپ آیپد به محض اشاعه با انتقاد کاربران مواجه شد

اپلیکیشن فتوشاپآیپد، آبان امسال منتشر شد و فوری سیل شکایت و نظرات مخالف طرفداران فتوشاپ را به همراه داشت. بیشتر این انتقادات از این موضوع شاگرد می شد که بسیاری از امکانات فتوشاپ نسخه دسکتاپ در این اپلیکیشن حذف شده بودند.

ادوبی همان زمان به طور رسمی اطلاع دادن کرد :انتشار این اپلیکیشن دامنه فاتحه توسعه فتوشاپ [برای گوشی های هوشمند و تبلت] است و ما در ابتدا کنار دستورها متداول و پرکاربرد برای کاربران فتوشاپ مانند کامپوزیت، روتوش ساده و ماسک کردن تمرکز کرده ایم.به روزرسانی اپلیکیشن فتوشاپ آیپد و تکثیر شدن اسباب انتخاب سوژه

اکانت رسمی ادوبی فتوشاپ به تازگی در توییتر اعلام کرده است که در بوسیله روز رسانی جدید اپلیکشن فتوشاپ آیپد، افزار انتخاب سوژه را بوسیله آن افزوده است.



این وسایل از فناوری هوش مصنوعی در یادگیری ماشین روزی می برد و کاربر می تواند عزب با یک بار لمس صفحه، سوژه مورد نظر خود را در عکس انتخاب کند و خوشبختانه در اکثر موارد کارایی مناسبی دارد و می توانید عملکرد این ابزار را داخل ویدیوی مادون مشاهده کنید.

به علاوه ادوبی عزیمت دارد تا با بهبود تجربه آپلود و دانلود اسناد مبتنی به خشکی امدن ذهن ابری، کارایی و عملکرد این قابلیت را ترقی دهد. در حال حاضر این امکان بخاطر فایل های با پسوند PSD با ظرفیت ۷۵ مگابابت و بیشتر فعال است و برای فایل های کوچک تیز نیز، به سرعت در مشت ادا است.

و درنهایت این بوسیله روز رسانی، ایفا فداکار تغییرات و بهبود ها درون رابط کاربری اپلیکیشن را شامل می شود که بوسیله ثبات و سادگی بیشتر آن منجر می شود و برخی عملکردهای کاربردی اپلیکیشن مانند کنترل تنظیم لایه ها و واقف کردن متن را گشایش می بخشد.بیشتر بخوانید:ادوبی اطلس راه فتوشاپ آیپد را ظاهر کردادوبی با مسئله بازخوردهای منفی اولیه دربرابر فتوشاپ آیپد روبه رو استفتوشاپ کمرا معرفی شد؛ اپلیکیشن دوربین ادوبی با چاشنی فهمیدن مصنوعیفتوشاپ بالاخره داخل قالب یک اپلیکیشن برای آیپد عرضه شدفتوشاپ ابزار انتخاب اجسام را با استفاده از هوش مصنوعی بهبود می بخشد
مقاله های مرتبط:اپل بهترین اپلیکیشن ها و بازی های سال ۲۰۱۹ را معرفی کرد

نمودارهای پروگرام ی Annie براساس داده های فروشگاه های اپ استور در سیستم عامل iOS و گوگل پلی داخل سیستم عامل اندرویدبوده و از ژانویه ۲۰۱۲ شروع شده است. درواقع این برنامه بوسیله مطالعه وضعیت اپلیکیشن فروشگاه های مختلف داخل ده سال گذشته یعنی از سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ پرداخته است. البته بوسیله طور واضحی، این تفریق فروشگاه های ثالث چین را تک مطالعه فراغت نداده و فقط پهلو داده های فروشگاه رسمی iOS و اندروید تکیه کرده تا برترین برنامه ها را شناسایی درنگ.برترین اپلیکیشن های دهه ی ۲۰۱۰FacebookFacebook MessengerWhatsAppInstagramSnapchatSkypeTikTokUC BrowserYouTubeTwitter

قبل از هر چیز باید بگوییم که داخل کل، پردانلودترین برنامه ی دهه ی گذشته برنامه ی فیسبوک بوده است. درواقع فیسبوک، چهار رله شروع اپلیکیشن های کسی را عزیز خطاب کردن این فهرست را با Facebook ،Facebook Messenger ،WhatsApp و Instagram به دست آورده است.



پس از ۴ دستور کار ی فیسبوک، اپلیکیشن اسنپ چت در جایگاه پنجم فراغت خمود که از سال ۲۰۱۰ تاکنون از آمار دانلود بالایی برخوردار بوده است. سپس اسکایپ در جایگاه ششم و توییتر تو جایگاه دهم قرار گرفتند. بوسیله طور کلی پروگرام های ارتباطی و رسانه های اجتماعی در این فهرست در ۱۰ سال گذشته محبوب ترین بودند و هفت مورد از قصبه پروگرام ی لایق فهرست شامل برنامه های ارتباطی و شبکه های مدنی بوده اند.برترین اپلیکیشن های داخل پرداختی دهه ی ۲۰۱۰NetflixTinderPandora MusicTencent VideoLINEiQIYISpotifyYouTubeHBO NowKwai

در این فهرست شاهد برنامه هایی هستیم که با هزینه ی اشتراک و سرویس درون پرداختی، خدماتی را در وارستگی کاربران استراحت می دهند. در صدر آن ها نتفلیکس صبر دارد که یک برنامه ی ارائه ی فیلم و سریال است. پس از نتفلیکس پروگرام ی دوستیابی Tinder و سپس Pandora Music تو جایگاه سومین دستور کار های درون پرداختی قرار گرفته اند. 

برترین ورزش های موبایلی دهه ی ۲۰۱۰Subway SurfersCandy Crush SagaTemple Run 2My Talking TomClash of ClansPouHill Climb RacingMinion RushFruit Ninja8 Ball Pool

درون این فهرست شاهد پیشگاه شریک های بازی سازی مختلفی هستیم. فهرست شامل ورزش هایی بوده که زیادترین آمار دانلود را در ده سال گذشته داشته اند. بازی Subway Surfers از شرکت  Kiloo از نظر تعداد دانلود شگفت انگیز ظاهر شد و بیشترین دانلود را از کاربران هندی داشت. درواقع می توان گفت که ملک هند ۱۵ درصد دانلود Subway Surfers را تو iOS و اندروید داشته است. برترین ورزش های موبایلی درون پرداختی دهه ی ۲۰۱۰Clash of ClansMonster StrikeCandy Crush SagaPuzzle
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از  فارس، رضوان سلماسی پشت شنبه ۲۳ آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به دستورالعمل اجرایی ابلاغی از سازمان دهیاری ها و شهرداری های وزارت کشور با نشانی «شهرهای دوستدار نوزاد» اظهار کرد: بر اساس اجرای بندهای ۶ و ۲۱ ماده ۵۵ قانون شهرداری مبنی پیاده شدن تأسیس و احداث مسکن های مورد نیاز برای فضاهای بازی و باغ کودکان و معاون مالی به راه اندازی و مدیریت آنها و مصوبه شورای عالی استان ها در مورد طرح «ده دوستدار نوزاد»، بلوغ شهرداری ها برای ارزان سازی فضاهای عمومی، توسعه مسکن های ابزار بازی، اطلاع امکانات حمایتی مردمی از کودکان و مشارکت در برگزاری جشن های مرتبط با کودک در شهر ابلاغ شده است.  

وی با تأکید پیاده شدن این که چشم انداز این اقدام، نائل شدن ایران به عنوان کشوری دارای شهرهای دوستدار نوزاد تو منطقه با ترقی شهرهای سرمشق داخل این زمینه تا سال ۱۴۱۵ مطرح شده است گفت: چنانچه مدیران شهری بوسیله منظور رفع احتیاج کودکان دستور کار ریزی کنند، به نعوظ حتم بخاطر سایر اقشار از جمله معلولان، سالمندان و... همچنین پروگرام ریزی خواهد داشت تا بوسیله اهداف «آرمان شهر» برسیم.  

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با توجه به اهمیت حضور کودکان بوسیله عنوان آینده سازان جامعه، تداوم اجرای صحیح طرح «شهر دوستدار کودک» را مورد تأکید کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر دانست و گفت: مأموریت این طرح، تقلا برای ارتقای چونی زندگی کودکان در شهرها مبتنی بر قیمت های بومی و با تأکید کنار ابعاد رشدی کودکان محتوی نمو شناختی، جسمانی، اجتماعی، هیجانی، ظاهری و پرورش خلاقیت های آنهاست.  

وی با اقرار این که «شهر دوستدار نوزاد» قرار است فضاهای شهری را شایان با حاجت کودکان مهیا، آماده سازی و استانداردسازی کند تا دغدغه والدین برای آستان کودکان رفع شود؛ بر انسان پایه وجود داشتن قصبه تأکید کرد.  

سلماسی با اشاره به اصول فضای شهر دوستدار بچه افزود: «خانه دادن دوستدار نوزاد»، شهری است که کودکان را در کانون توجه قرار داده و داخل راستای مناسب سازی، مطلوب سازی و بسترسازی از منظر کالبدی، اجتماعی و فرهنگی بطرف خانه برای فعالیت کودکان تلاش می یواش.  
وی گفت: با این طرح آنها همچنین مانند سایر شهروندان منطبق با نیازهایشان می توانند داخل بطرف خانه زندگی کنند و ماخذ ساز رشد و ارتقای ابعاد جسمی، روانی، مدنی و قشری آنها از جمله امنیت، نشاط، سلامت و... کودکان است.  

رئیس کانون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان برنامه ریزی و مدیریت؛ نظارت و ارزیابی، فعالیت های ترویجی، آموزشی و امور پشتیبانی از برنامه ها و اقدامات مرتبط با بخانه برگشتن دوستدار بچه توسط شهرداری در همدستی با سایر دستگاه های ذی ربط را دامنه استفاده اجرایی دستورالعمل و سطح فعالیت آن برشمرد.  

وی گفت: ساختن بسترهای لازم برای بروز خلاقیت های کودکان و نوجوانان در شهر؛ ارتقای رله ملی و بین المللی شهرها به اختصاص کلانشهرها در حوزه روستا دوستدار کودک؛ توسعه، نظارت، استانداردسازی، سطح بندی و ترتیب مندسازی فضاهای فعالیتی کودکان در شهر و تشجیع مشارکت کودکان درون مدیریت شهری، پروگرام ریزی و نقشه کشی شهری از یکسره اهداف این طرح شهری است.  

سلماسی مطمئن امنیت و امنیت برای حضور فعال و با نشاط کودکان و نوجوانان در دهکده افزایش، فرصت های شادمانی و دیدار کودکان با یکدیگر در محلات شهری؛ معاون به ارتقای مصونیت جسمی و سیلان کودکان و انتظام جمعیت کودکان؛ ایجاد سبب و بزرگداشت و حمایت از راه اندازی ها و فعالان حوزه دهات دوستدار کودک و ترقی و ارتقای کیفی بازیکده ها یا فضاهای بازی مطلوب برای کودکان داخل شهرها را از دیگر اهداف بنیادی طرح «شهر دوستدار صغیر» دانست.  

وی عمران، معماری و شهرسازی؛ فرهنگ اجتماعی؛ سلامت و محیط زیست؛ حقوق شهروندی و همچنین روابط عمومی و بین الملل را قلمروی موضوعی دستورالعمل اجرایی ابلاغی «شهر دوستدار کودک» اعلام و اقرار کرد: در رویت ستاندن فضاهای ورزش کودکان نیز امری ضروری بوده است، زیرا این عمده فضای شهری روباز، عمومی و دارای تعاملات مدنی پویاست که بوسیله طور ویژه و با مرام ارتقای کیفیت عمر کودکان و بسترسازی فعالیت های خلاقانه و سرگرم کننده برای رشد مطلوب آنها برنامه ریزی خواهد شد.
به گزارش همشهری آنلاین، امروز ارج دلار و یورو در بازار تهران کاهش شدیدی داشت. زر و ارز قیمت استاندارد تغییر قیمت سکه طرح متاخر ۴،۵۷۴،۰۰۰ تومان ۳۹،۰۰۰- تومان مسکوک طرح همیشه ۴،۴۸۵،۰۰۰ تومان ۱۰۱،۰۰۰- تومان نیم سکه ۲،۴۸۵،۰۰۰ تومان ۴۰،۰۰۰- تومان ربع مسکوک ۱،۵۷۲،۰۰۰ تومان ۴۰،۰۰۰- تومان سکه گرمی ۹۲۱،۰۰۰ تومان ۱۰،۰۰۰- تومان هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۶۲،۰۰۰ تومان ۱،۸۰۰- تومان اونس طلا ۱۴۶۷.۲۴ دلار ۲.۶۲ دلار دلار ۱۳،۰۹۰ تومان ۷۵۵- تومان یورو ۱۴،۴۰۰ تومان ۷۵۰- تومان درهم ۳،۶۱۰ تومان ۱۳۰- تومان
iOS 13 داخل حالی معرفی کردن شد که کوپرتینونشین ها ادعا می کردند این نسخه توجه بیشتری بوسیله کنف و حریم مخصوص کاربران دارد. اواسط خردادماه گفته شد iOS 13 با تمرکز بر امنیت کاربران، نقشه ای از ردیابی موضع مکانی اپلیکیشن ها ارائه می دهد. 

آخرین اخبار حاکی از آن است که ظاهرا تا اینکه زمانی که سرو های موقعیت مکانی (Location Services ) برای تمامی اپلیکیشن ها در حالت غیرفعال استراحت دارند، کماکان داده های مربوط به موضع مکانی کاربر جمع آوری می شود. 

مقاله های مرتبط:آسیب پذیری امنیتی در آیفون و توسعه پروگرام صید باگ اپلگوگل چندین نقص امنیتی داخل گوشی های آیفون کشف کرده است

 برایان کربس (Brian Krebs) مدعی است آیفون 11 پرو ازطریق GPS، داده های مکانی کاربران را جمع آوری می بطی ء. جالب است که جمع آوری داده های موقعیت مکانی بوسیله صورت مخفی هم انجام نمی شود و علامت مربوط بوسیله فعال بودن موقعیت مکانی در قسمت نوار نوتیفیکیشن وسیله دیده می شود.

براساس خط مشی حفظ کردن حریم خصوصی اپل، گوشی آیفون به رخ دوره ای موقعیت جغرافیایی کاربر را به عارض رمزگذاری شده به شبکه های Wi-Fi و دکل های سلولار تلفن همراه ارسال می کند. اپل پیش تر اعلام کرده بود که امکان غیرفعال کردن این ویژگی بوسیله صورت سیستماتیک و برای هر اپلیکیشن گوشیبه عارض مجزا وجود دارد.

برایان کربس تو ویدئویی نشان داده که حتی زمانی که ردیابی موضع مکانی برای هر اپلیکیشن به رخساره جداگانه غیرفعال می شود، بعد از یکدلی بوسیله اینترنت، GPS داده های مربوط به موضع مکانی کاربر را جمع آوری کرده و یک ارباب ناشناس را پینگ می کند. یکی از مهندسان اپل در بیانیه ای اخبار کرده است که هیچ گونه خطر یا تهدید امنیتی متوجه کاربران اپل نیست. ارائه آیکون ردیابی موضع مکانی به صورت کاملا طبیعی برای پروگرام هایی که در قسمت تنظیمات امکان تحول وضعیت پیگیری موقعیت مکانی را ندارند، عرضه داده می شود و موضوع مهمی نیست. ولی سؤال اساسی این است که آیا اپل چیزی را از کاربران خود پنهان می کند؟ زیرا ویژگی هایی در IOS حیات دارد که کاربر کنترل زیادی روی آن ها ندارد و عملا نمی تواند این ویژگی ها را خلوت درنگ.

 برای تجسس ی کامل مطالب مرتبط با گوشی های جدید اپل محتوی مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و ویدیوی نگاه نزدیک، بوسیله صفحه های آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس و آیفون 11 مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:آیفون های سال آینده احتمالا حسگر اثر انگشت زیر ورق نمایش دارندنمایشگر Pro Display XDR اپل استاندارد جدیدی را به دنیای نمایشگر معرفی می کنداپل بهترین اپلیکیشن ها و بازی های سال ۲۰۱۹ را معرفی کردتخمین ابتیاع ۳ میلیونی ایرپاد اپل در بلک فرایدی و دوشنبه سایبریاحتمال عرضه چهار مدل گوشی آیفون 5G اپل در سال ۲۰۲۰ و سالانه دوبار معرفی کردن آیفون از سال ۲۰۲۱
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از جماران، در همین رابطه، یک روشنفکر معتقد است اگر یک کنفرانس ملی با جناب معتمدین مردم و شخصیت های مورد اعتماد نظام در خصوص معاینه حوادث اخیر تشکیل شود، بسیار خوب است. زیرا ما فراتر از تشکیل محکمه بخاطر بازداشت شدگان اعتراضات اخیر، نیاز به تشکیل یک کمیته منبع یاب برای گزارش و بررسی شفاف ابعاد و خسارات وقایع اخیر داریم. تو ادامه پاره هایی از گفت وگوی «نواخت شریعتی» با جماران را بخوانید:

موضوع تجرید احسان شریعتی ریشه های اعتراضات اخیر داخل جامعه یکی از اهداف انقلاب ایران داخل سال ۵۷ آرمان و مرام قسط و تو پیش شهود راه رشد و ترقی ای متفاوت با گذشته بود تا اجتماع ای آزاد و عادلانه و همگون پر حرارت از منظر اقتصادی و اجتماعی بوسیله وجود آید. همچنین قرار وجود راه نمو و توسعه ای جامعه ای سزاوار سرزنش با اقلیم و محیط زیست و میراث فرهنگی و تاریخی و عدالت مدنی شکل گیرد. در واقع، طرحی بخاطر آینده به سمت مردم سالاری که تو آن منافع و مصالح آدم برتر شمرده شود و داد و قانون بر آن حاکم باشد.

این اهداف هم بوسیله زبان مذهبی مطرح می شد در شعارهایی برای اینکه «فرماندهی رحم علی» و..، هم به محاسبه سیاسی و اجتماعی مانند استقلال، آزادی و جمهوری. اما متاسفانه پس از تنش بتدریج از مسیر عدالت طلبی درون همگی عرصه ها فاصله گرفتیم و به خاص پس از جنگ با طرح های اجتماعی-اقتصادی از دوران سازندگی تاکنون موسوم به «نولیبرال»، هرچند این شهرت و اصطلاح قابل بحث باشد، شکاف طبقاتی سخت گیری شد و..، دعوا معیشتی گشاد کنونی محسوس شد. دلیل بوسیله امر بردن واژه «نئولیبرال» برای دوران سازندگی از این نظر آن را «نئولیبرال» می نامند که شعار قناعت بازار و خصوصی سازی و آزادسازی قیمت ها و ..، را سرمی دهد. در لیبرالیسم کلاسیک در دموکراسی های مدرن غربی اما، حاکمیت قانون و تقسیم قوا صورت پژمان که رمان را متفاوت می یواش. در قلمرو ما، با سابقه ای ۲۵۰۰ ساله درون عادات اقتدارگرایی حکومتی نظام پادشاهی، اساسا بورژوازی ملی لیبرالیسم بوسیله معنای کلاسیک فرمانده حلق. دادرسی های اقتصادی نولیبرال به سبک اقتدارگرایانه حکومتی اتخاذ و اخبار و اعمال می شود؛ از رانت و معلومات و.. حکومتی بهره می برد و...، که همه اینها درون تباین با هدف و مشی لیبرال داخل غرب قرار دارد. از جمله این که پدیدار نیست که ثروت ملی در سرزمین غنی ما چگونه مدیریت و توزیع و خصوصی سازی می شود؟ به خصوص در ارتباط با درآمد اصلی که خراج از ابتیاع نفت است و امکان دخول سرمایه های کلان را به کشور می دهد. و این «درآمد» بوسیله زبان مرحوم زنده یاد حکیم سحابی، «یک درآمد نیست، بلکه یک سرمایه غریزی ملی است که فروخته می شود و می بایستی برمبنای آن تولیدی درست خلق کردن می شد تا از آن راه «درآمد» بدست آید.

درآمد محسوب کردن فروش نفت مشابه این می ماند که کوه ها و زمین هایمان را بفروشیم. درآمد ملی پا بر جا محسوب شدن «ابتیاع نفت» باعث شکست بنیه تولیدی و اقتصادی می شود. به همین دلیل غم وجود که دکتر مصدق می گفت «صرفه جویی منهای نفت»، یعنی اقتصاد خودمتکی و مولد و سالم. وقتی نفت به نشانی منبع درآمد کشور درمی آید، امکان بروز همه فسادها از همینجا تغذیه می شود؛ و می بینیم که متصل شماری ربودن گر در بخش های گوناگون نظم پیش و پس از نهضت به گونه ای مزمن تو کمین انجام غوغا مالی نشسته بودند.

البته به دلیل اینکه نظم ایران پس از انقلاب، نسبت بوسیله زیبایی گذشته، عمومی تر یا بوسیله تعبیری مردمی تر شده و اقشار مختلفی در آن دخیل شده اند، کنترل و کیفیت نخبه گرایانه اش هم کمینه شده است. بنابراین، مقدور است قسمت قسمت کردن ها و اقشار مختلفی به صورت گسترده تری ذینفع در برنامه های غیراصولی شده باشند، به اعتنا بوسیله محیط زیست، تا میراث فرهنگی و انصاف اجتماعی و مصالح اکثریت جامعه. چنان که می بینیم کلکسیون این مسائل روی تیمار انباشته و بحرانی شده اند، بوسیله نحوی که چنانچه حوادث دو دهه قبل را وارسی کنیم متوجه این انباشتگی انفجاری «تلاطم های داخل در تو»خواهیم شد. تفاوت های اعتراضات سال های اخیر چه با وقایع پس از انتخابات سال ۸۸ پس از انتخابات سال ۸۸ یک جنبش مدنی اعتراضی در تک مناظره رأی و اقتضای شفافیت دیپلماتیک به وجود آمد. اما پس از این که آن وقایع بوسیله نتیجه مشخصی نرسید، جامعه در دهه بعد هوشیار فاز جدیدی شد و حول مسائل مطالباتی و صنفی و با کردار گری و نفوذ های انفجاری در تیک ها و حرکت های اجتماعی-اقتصادی میوه دادرسی های کلان «نولیبرالی» که آزادی قیمت ها، گرانی و نفخ و اختلافات طبقاتی را تشدید می کرد، لباس گرفت. درون حالی که بحران معیشتی موجود باعث شده تا علاوه بر این که طبقه متوسط نگران آینده خود شوند، اقشار تهی دست دیگر ناتوان از ادامه بقا شوند.

این وضعیت عمدتا درون مناطقی مشهودتر است که تو آن مجادله های اعتراضی اخیر رخ داده است. زمینه مدنی بسط اعتراضات از سال ۹۶ تا کنون را بوسیله صراحت می بینیم که اغلب مجلس های اصلی اعتراضی تو مناطق فقیر و محروم بوده است. بنابراین اعتراضات دو سال اخیر با اعتراضات اواخر دهه ۸۰ از این حیث متفاوت است که جنبش اعتراضی ۸۸ جهش اشکوب متوسط شهری جامعه وجود که نسبت عدم شفافیت ها در گردون حاکمیت روال معترض حیات. موضوع اصلی اعتراضات اخیر اما قضیه معیشت و «نان» و اعتراض به این ست که نمی نبوغ با ریتم تورم و گرانی ادامه بقا داد.

این اعتراضات مدال دهنده شکاف میان انسان و حاکمیت به معنای اعم خود است. این شکاف درون دو دهه اخیر هم بوسیله صورت سیاسی و غم اقتصادی خویشتن را نشان داده است. اما آنچه شرایط را متشنج تر می کند حاضر بودن شفافیت، ابهامات و معماهایی است که به دلایل  گوناگون غم می تواند از درون نظم برخیزد و و هم از سوی سرخوردگان و حاشیه نشینان اجتماع هم  از بیرون از سرزمین و قدرت های بی قرار روی آن تنخواه گذاری شود و بهره برداری های لازم صورت گیرد، به گونه ای که این برش حالتی انفجاری و خشونت نابینا وتخریبی مطلق به خود بگیرد. این روانی می تواند ما را ملتفت فازی کند که سرنوشتی مشابه لیبی، سوریهیا افغانستانپیدا کنیم. دلایل اعتراضات در درون خاورمیانه عربی و جهان اسلام به طور کلی اکثر تشنج هایی که در خاورمیانه عربی و جهان اسلام به وضع افتاده، اعتراضات کنار حقی علیه وضع موجود و زیبایی ها و حاکمیت هایی است که بوسیله کلمه لنینی، دیگر نمی توانند مانند سابق کشورهایشان را سازمان کنند بمنظور دچار خودکامگی و تلاطم شده اند. همچنین شورش معیشتی و ناامیدی موجب بروز اعتراض داخل این کشورها شده است.

بنابراین، اعتراضات در خاورمیانهعربی هم دلایل سیلان داشته، هم دلایل اقتصادی و سیاسی که سال ها روی تیمار انباشته شده اند. و از دیگر سو، البته شکی اندوه ازاله که قدرت های خارجی بر روی این اعتراضات سرمایه گذاری و به نحوی تلاش کنند تا آنها را به سمت خویشتن بکشانند. چه بسا فداکار تزیین ها مشابه اسرائیل منفعتی تو تثبیت اوضاع درون خاورمیانه نداشته باشند و بوسیله تعاقب این باشند که بنیه کشورها فرسوده و در همین وضعیت فعلی پایا بماند. بنابراین، اینکه چرا این جستن ها در فدایی کشورها پر ازار شده خواه به هرشکل موفق نشده اند، بحث دیگری است. داخل همه آنها اما، شروع قیام ها از تعرض به وضعیت موجود ناموجه بوده است. نه اعتراض کردن غلط است و نه مسئول شرایط موجود معترضین هستند همگی غلبه ها در این طور موقعیت هایی به نفوذ و به انحراف کشیدن دست خط جنبش های اعتراضی تامل می کنند. ولی این دلیل بر این نمی شود که ما انقراض و بنیاد خفیه و دلایل موجه اعتراضات را نبینیم. برای نمونه، اگر در کشوری بیشتر تعرض و انقلاب فراخ و فیروز می شود و تو کشور دیگری کمتر، علت آن است که مدیریت تاکنونی تزیین ها داخل فدایی کشورها و روش موجود یکی ترد نمدار از فداکار دیگر بوده است. بعضی کشورها نتوانستند اعتراضات درون اجتماع خود را جمع و ظلم کنند و همین باعث فروپاشیدن کشورها شده است. در این وضعیت، عده ای به اشتباه می پندارند که شاید اعتراض از اساس مغلوط بوده و مسئول این طور وضعی منتقدین خواه معترضین بوده اند، درون حالی که اینها مسئولین مقدماتی نیستند و رفتارشان واکنشی علیه وضع موجود بوده است. مسئول اصلی، مسئولین همه کشورها هستند.

در ملک ما، سیاست های دولت های پس از جنگ مبتنی به خشکی امدن مبانی «سوسیال دموکراتیک» نبوده است. یعنی محاکمه هایی که پیاده شدن پایه دفاع از تامین و پوشش های اجتماعی، محلول اختلافات طبقاتی و دفاع از اکثریت اجتماع بوده باشند، رعایت و اعمال نشده است و سطح اقدامات تو این حد بوده که ما بتوانیم در قناعت معاملات و مبادلات کلاسیک انجام دهیم. به تعبیری دیگر، دلایل صرف بازاری آورده و چنین بینشی را فرمانده کرده اند. نگاهی به شعارهای اعتراضات و اینکه چرا هرچه گذشته فراموش برنده می شود، «زرین»تر می شود این شعارهای حاشیه نویسی ای که به شکلی واکنشی به ویژه تو اعتراضات دوسال قبل سرداده شد، و گاه ادامه آن را درون شعارهای نژادی پاسارگاد و کمتر تو اعتراضات اخیر تماشاگر بودیم، واکنش هایی اند که ناشی از قیاس غلط یا مغلطه میان طرز موجود با وضع گذشته برمی خیزد و جامع آن یعنی اینکه چگونه رویه گذشته به وضع فعلی تحول شد، و این از دل آن برآمد ناگفته می ماند. مقایسه های میان وضع موجود با گذشته تنها در بُعد آزادی های اجتماعی و یکسری نمادهای صوری قرین و اغلب مربوط به دوره کوتاه بهای نفت بالا و ریخت و پاش های ناشی از آن تو جامعه، عارض می گیرد. در حالی که باید یک مقایسه رادیکال میان آن دوروبر با سیستمی آزاد و دموکراتیک و معطوفبه عدالت اجتماعی رخساره گیرد تا نحو واقعی آن دوران بوسیله تمثال کشیده شود.

داخل اطراف گذشته، نطفه هایی کاشته شد که امروز رشد یافته اند و انقلاب نیز علیرغم کود هایی که داد نتوانست جلو آن روندها را بگیرد. برای نمونه، پس از آن که تو پرگیر پهلوی جهیز سنتی تولید فئودالی کشور به خشکی امدن اندوه خورد و راحتی شد سیستم بورژایی از دل آن خارج آید، مهاجرت روستائیان به شهرها فاتحه شد و پس از نهضت نیز ادامه محسوس کرد. به نحوی که شکل گیری کلان شهرهای امروز ثمر همان دادرسی کلان است. یعنی مسئله کشت داخل روستاها ایستا و هیچ قناعت سالم صنعتی جایگزین آن نشد.

ابد این تمایل داخل میان یکسره جامعه وجود داشته که گذشته را با حال مقایسه نرم و به تعبیری هرچه گذشته فراموش تیز می شود، «زرین»نمدار می شود. در حالی که گاه زرین به معنای «خیلی زرد» بوده است! داخل چنین حالتی نقاط منفی به فراموشی ودیعه می شوند و تنها خاطرات خوبش به یاد می ماند. ما در ملک روندی را هنگام کرده ایم و متاسفانه این روند به جایی نرسیده که بتواند بدیل خواه آلترناتیوی آزاد و عادلانه و رشدیافته برای وضع موجود بنشاند. این نقشی است که روشنفکران و نیروهای آگاه جامعه باید انجام کنند تا جامعه به جای چنین مقایسه هایی و حسرت گذشته ای را که از وضعیت آن باخبر نبوده، به تفکر و مشت اندرکار طرحی نو بخاطر آینده شود.

در همین راستا می بینیم که رویکرد رسانه های فارسی خسارت خارج از ملک همچنین کنار همین محور است که نظام گذشته را بهتر از سیستم فعلی نشان دهند و طوری وانمود کنند که انگار کامل مطالبات معترضان در ناحیه در بازگشت بوسیله روش گذشته خلاصه می شود! در این بستگی می توان چه تحلیلی داشت؟

اقلیت ها و بقایای نظامات و نیروهای سابق با قدرت مادی و تبلیغاتی به ارث مانده از گذشته و به اتکای کنار غلبه های مبصر و رقیب منطقه می خواهند جهش های انتقادی و اعتراضی اجتماع را کاستن به اقلیت همفکر خود دهند و تصرف کنند. آنها نیز سرمایه گذاری می کنند برای اینکه جستن ها را بوسیله سمتی که می خواهند تربیت کنند؛ همانطور که درون درون نظام نیز کسانی سعی می کنند تا کچل اعتراضات را به «نزاع گری» تقلیل دهند، این دو طیف مکمل هم می شوند تا صدای واقعی اعتراض آدم شنیده نشود. تو این طور وضعیتی جنبش دعوی محور مردم قربانی این دو طیف می شود. پاسخ به یک سوال: جامعه ما چه می خواهد؟ و چه اقشاری از ناهنجاری های موجود در رنجند و دست به تعرض می زنند باید پرسید مگر اجتماع ما چه می خواهد؟ جز یک نظام مدنی- اقتصادی سالم و انسانی و پیشرفته ومتعالی تر؟ اقشاری تو جامعه از ناهنجاری های موجود در رنجند. در نتیجه دست بوسیله تعرض می زنند. بنابراین معلوم است که اجتماع چه می خواهد؟ یک نظام اقتصادی تضمین کننده شغل که دانشجوی فارغ التحصیل بتواند در آن کار پیدا کند و «فرار مغزها» اتفاق نیفتد. گریختن مغزها چه علتی دارد؟ یکی از این علت ها عیبناک بودن سیستم آموزش و تدریس از سویی و نظام اقتصادی ما به طورکلی از دیگر سو است که نمی تواند نخبگان را جذب درنگ. در نتیجه، پدیده هایی بسان هزیمت مغزها، ملالت جوانان و ناامیدی از اصلاح وضع موجود، و...، جملگی دلایلی نمودار فرهنگی، اقتصادی و مدنی دارند.

باید دید رسانه های نیروهایی تو خارج که می کوشند برای داخل بدیل و آلترناتیو بسازند، بین خود درون همان حدی که قدرت دارند چه سنخ نظام های دموکراتیکی بوسیله وجود آوردند؟ چنانچه سازمان، حزب یا گروهی هنوز نتوانسته «دموکراسی» موعود  خود را درمیان خویشتن نظری کند، دیگر چگونه حرفش حقانیت خواه جاذبه خواهد داشت؟ ولو اینکه غلبه تبلیغاتی وتخریبی بالایی و استاندارد تاثیرگذاری زیادی هم داشته باشد.

رسانه ها و گروه های کوچکی هم همواره می توانند فساد و جنجال زیاد روش بیندازند و خبرساز شوند، اما تاثیر خبری به معنای غلبه و سرمایه اجتماعی محو. به همین برهان هم هست که نیروهای هراسناک درون هر سوی جهان همدیگر را استقامت می کنند؛ به نحوی که یکی از آن سوی دنیا می گوید «های» و دیگری از این گوشه می گوید «هوی». بنابراین نوعی «وحدت منفی» میان بی آرامی برقرار می سازند.

در موافق این خطرات محتمل، روشنفکران و نیروهای آگاه و مصلح باید دانایی و قدرت پیش دماغ و پیش گیری داشته باشند و طرز های پایدار و اصولی را انتخاب کنند. زیرا که وقتی خشونت یا صحنهٔ مجادله داخلی معلوم شود، گرد و غباری ایجاد خواهد شد که تفکیک صفوف از یکدیگر ناممکن می شود. در چنین فضایی هرنوع سوءاستفاده ای از هر فروغ می تواند عارض گیرد. وقتی شفافیت و گفت وگو باشد، تیمار به نفع معترضین است هم مسئولین. اما داخل وضعیت فساد داخلی و خشم کور، خواسته های برحق از میان می رود و نمونه های بسیاری برای اثبات این مدعا حیات دارد. ضرورت تشکیل یک «کمیته منبع یاب ملی» برای اعاده توکل میان آدم و مسئولان، تشکیل یک «کمیته گوهر یاب ملی» بخاطر بررسی عین ها، و نمایش اطلاعات موثق دوره حوادث اخیر ناحیه ضروری است. در حوادث مربوط به سال ۸۸ نبود چنین «دیده بنیان گذار» نقیصه ای ملی و موجب اعتبار یافتن داده ها منتشر تو فضای رمزی و آنتن ها می شد. بوسیله نظر می رسد که تو این مقطع، پرداختن بوسیله چنین مسأله ای نقش و مواجب وکلا و حقوقدانان مستقل کشور باشد تا خطاب به دستگاه قضایی و افکار عمومی با شفافیت عینی و حرفه ای، به گلچین تعداد قربانیان، مدل خسارت ها، تشخیص مسئولیت ها تو هر دو سو و اختصار رفع ابهام در همه ابعاد این وقایع همت نمایند.

نقش رسانه ها نیز زیاد مهم است که بتوانند بی طرفانه و بوسیله صورت مستقل مسائل بوسیله حیات آمده را فراسوی التهابات قفا کنند. بنابراین با این که ممکن است ردیابی این مسأله برای اهل رسانه بهایی سنگین بوسیله دنبال داشته باشد، بازاز اصول اخلاقی صنف ای آنهاست که داخل پی کشف حقیقت باشند. شما بنابه تمجید شغلی و تو مقام گزارشگر و خبرنگار باید با اجتماع وابستگی محکم کنید و بدون وحشت از صیقل هزینه، خبرهای واقعی را مخابره کنید.

 وقتی دست افزار از اخلاق خورده می شود. همه مقصریم. از این منظر است آن سخن ابوذر غفاری که می گوید: «در شگفتم از کسی که در خانه اش نانی نمی یابد و با شمشیر آخته اش به خشکی امدن آدم نمی شورد». می توانند بگوییند مردم چه تقصیری دارند که یکی گرسنه است؟ ابوذر می گوید طاس جامعه به محاسبه اخلاقی مجرم است. نتیجه گیری اخلاق این که نمی نبوغ بی اختلاف حیات: چو عضوی بوسیله درد آورد روزگار/ دگر عضوها را نماند صبر. امروز می بینیم در بخش هایی از جامعه انگار هیچگاه اتفاقی نیفتاده و آنها زندگی عادی خود را دنبال می کنند. در حالی که بخش های دیگر اجتماع همزمان چنین رنج هایی را بردبار شده اند و چنین مصایبی برایشان اتفاق افتاده است. 

ولی علاوه بر همه جامعه که مسئول اخلاقی است، مسئولین به شمارش حقوقی نیز از همگی مسئول تراند. آنها نمی توانند اتفاقات را به گردن منتقدین، معترضین بیندازند و آنها را به اقلیتی تقلیل دهند که بوسیله نام «اغتشاشگرانی» معرفی کنند که دست به خشونت برده اند. راه هایی نظیر پارازیت و فیلتر جوابگو ازاله باید نوعی «کنفرانس ملی» تشکیل شود اگر نوعی «کنفرانس ملی» با محضر معتمدین آدم از سویی و شخصیت های مورد متکی زیبایی از دیگرسو بخاطر معاینه حوادث اخیر تشکیل شود، علامت رشد و بلوغ اشتراکی کشور ما درون جهان تلقی خواهد شد. زیرا ما فراسوی فکر قصاص و دادرسی بازداشت شدگان اعتراضات اخیر، نیاز به تشکیل نهادی بخاطر بررسی منصفانه و بی طرفانه ابعاد و خسارات  وقایع، فراسوی برخوردهای جناحی و تصفیه حساب های سیاسی، اخیر داریم. و خلاصه، ضابطه برخورد به گونه ای باشد که هم افکار عمومی ایران و هم افکار اشتراکی دنیا را قانع بطی ء.

زیرا امروز با وسایلی که وجود دارد، همه چیز در دنیا علنی است. یعنی همانطور که ما اعتراض «جلیقه زردها»ی فرانسه را وقت به لحظه در شبکه ها می بینیم، آنها نیز اعتراضات داخل قلمرو ما خواه کشورهای دیگر مشاهده می کنند. نباید چنین تلقی کنند که بوسیله محض انعقاد اینترنت دیگر خبری منتشر نمی شود. بی وسواس روش هایی بسان پارازیت و فیلتر جوابگو ازاله و تنها باعث ابداع درآمد برای اشخاصی می شود که از این راه در پیاده شدن ارایه راه های دورزدن این امور امرار معاش می کنند. شاید بی قراری مشاوره های چنین قشر و افراد «تکنیسینی» است که مسئولین را مجاب می کند تا از چنین وضع کارهای ناموفقی استفاده کنند.

خیر مسئولین و نه آدم نباید فریب چنین وضع هایی را بخورند و چنین برداشت شود که اگر بیش از یک هفته اینترنت قطع شده، این امر باعث زنهار عمومی شده است. بدبختانه فداکار این طور نگاهی دارند. در حالی که دنباله چنین روندی خویشتن دامن سریع العمل به حسّ ناامنی می شود. به نحوی که وقتی ما از وقایع خبر نداشته باشیم، باعث پخش نگرانی عمومی و گسترش شایعات در ملک می شود. پیمانه اینترنت و اقداماتی از این دست بسیار از آن که منجر به امان برای کشور شود، اقدامی تحریک کننده در جامعه است. در همگی جای دنیا اعتراض رخ می دهد. ولی وقتی اینترنت پیمانه می شود هر خبری عاری ذات و غیردقیق درست قلمداد شده و به سرعت پخش می شود.

متد حل این است که تیمار تزیین و حزن مردم از مجموعه اعتراضات و انفجارهای گذشته درس بگیرند و راه رادیکال این تراشیدن که با گسترش «تپش و طمع و بی خبری» اوضاع را کنترل کنیم. بوسیله نظرم ایدهٔ کمیته حقیقت یاب ملی متشکل از چهره های مردمی، حقوق دانان و مسئولین اندیشه خوبی است. با این کار متکی جامعه به بود می آید، و در غیراین رخ باز خشم ها بیش از پیش انباشته می شوند و بر گستره اعتراضات در آینده خواهد افزود.
چنانچه بوسیله لیست پردازنده های پرفروش فروشگاه آمازون نگاهی بیندازیم، تقریبا هشت مورد از ده پردازنده ی برتر لیست شده، از AMD بوده و فقط دو پردازنده از اینتل دیده می شود. البته سواد پرفروش ترین پردازنده ها به صورت ساعتی به روز می شود و همان طور که اشاره شد تاکنون AMD زیادترین محصولات پردازنده دسکتاپ را در این مسوده داشته است. شاید تعجب برانگیز باشد اما برترین پردازنده تو این دسته بندی Ryzen 7 2700X از AMD بوده است.مقاله های مرتبط:پردازنده ۶۴ هسته ای تردریپر 3990X مستشار AMD بوسیله زودی رونمایی می شودAMD تنظیمات سریع ترین هسته در درنگ اسباب رایزن مستر را همگام با ویندوز 10 تنظیم می کند

البته این موضوع واقعاً شوکه کننده نیست، زیرا که از زمان ارائه ی سری ۳۰۰۰ رایزن، منابع مختلفی از افزایش روز افزون خرید پردازنده های AMD خبر داده اند. البته با نگاهی وسیع تر به دنیای پردازنده ها و جدا از پردازنده های دسکتاپ خواهیم دید که اینتل هنوز در حصه جهیز های تجاری، لپ تاپ ها، آقا و دیگر دستگاه ها فروش بالایی دارد و همچنان پرفروش ترین بوده است؛ البته AMD نیز تو این بنیان ها فروش نیکی را از آن خویشتن کرده است. درواقع بوسیله رغم سودا بالای پردازنده های AMD، گزارش های مالی اینتل همچنین همچنان سودآوری بیشتر این شریک را نشان می دهند. این کمپانی در سه ماهه ی ثالث سال ۲۰۱۹ هنوز زیر فشار تقاضای بالای پردازنده های ۱۴ نانومتری خود قرار دارد.



با کامل این موارد، تصویری ناراحت کننده برای اینتل، به عنوان ارشد ترین سازنده ی پردازنده تو دنیا به حیات آمده است. از سویی این انبازی گرفتار تقاضای پردازنده های ۱۴ نانومتری و تأخیر داخل توسعه ی لیتوگرافی ۱۰ نانومتری بوده؛ از سوی دیگر نیز ناچار بوسیله کاهش ارج به عزم رقابت با پردازنده های توانمند AMD است.

همان طور که گفته شد، پردازنده های پرفروش سواد آمازون به ترتیب پردازنده ی مستشار 7 2700X، رایزن 5 2600 و رایزن  5 3600 است. اما ایستگاه اینتل در این رده بندی چیست؟ بعد از سه گانه رله ابتدا که متعلق بوسیله AMD بوده در رله چهارم و ایستگاه ششم شاهد پردازنده های Core i5-9600K و Core i9-9900K اینتل بودیم. درون جایگاه پنجم نیز مجددا نام AMD با پردازنده ی رایزن 7 3700X به چشم می خورد.بیشتر بخوانید:سودا بیشتر کارت های گرافیک انویدیا درمقایسه با AMD در سه گانه ماهه سومین ۲۰۱۹استفاده تراش سازان مبصر از چیپلت ها جهت تداوم قانون موربه لطف مشارکت مدیاتک و اینتل، لپ تاپ های 5G دل و اچ پی به میدان ارائه می شوندپردازنده ۶۴ هسته ای تردریپر 3990X مستشار AMD به زودی رونمایی می شوداپل تو دادخواهی ثمر Fortress به اینتل ملحق شد
مقاله های مرتبط:شایسته کردن هوشمند Honor MagicWatch 2 با زندگی باتری ۱۴ بسرعت رونمایی شدآنر دو گوشی V30 و V30 پرو را با دوربین سه گانه گانه ۴۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از 5G معرفی کردن کرد

آنر دیروز درون پکن محصولات مختلفی از جمله دو گوشی هوشمند، دو لپ تاپ و یک زمانه هوشمند معرفی کرد. علاوه بر این، آنر فهرستی از گوشی های هوشمندی که رابط کاربری Magic UI 3.0 به خشکی امدن پایه ی اندروید ۱۰ دریافت می کنند را اطلاع دادن کرد.

این سیاهه شامل آنر ۲۰، آنر۲۰ پرو، آنر ۲۰ آی، آنر مجیک ۲و آنر ۱۰ لایت است که قبلا این به روزرسانی را دریافت کرده اند یا درون حال دریافت آن هستند.

دیگر گوشی هایی که درون آینده این به روزرسانی را گرفتن می کنند:آنر ۱۰آنر وی ۱۰آنر ۸ ایکسآنر ۹ ایکسآنر ۹ ایکس پروآنر ۲۰ اسآنر ۲۰ لایت



آنر هیچ خط سیر زمانی برای گوشی هایی که این به روزرسانی را قبض می کنند، اعلام نکرده؛ ولی باتوجه بوسیله عرضه ی فعلی، امکان پذیر است بیش از چند ماه دیگر فهرست بالا اتمام شود.بیشتر بخوانید:ساعت هوشمند Honor MagicWatch 2 با عمر باتری ۱۴ روزه رونمایی شدآنر دو گوشی V30 و V30 پرو را با دوربین سه گانه گانه ۴۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از 5G شناساندن کردنمونه تصویر گرفته شده با دوربین آنر V30 دیده شدآنر دو ویدئوی تبلیغاتی از گوشی V30 منتشر کردطراحی آنر مجیک واچ 2 روبرو شد
به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا به نقل از ریدرز دایجست نوشت: متخصصان می گویند یک روش می تواند به شما در کاهش حد کمک درنگ و آن اندوه محدود کردن تعداد کالریدریافتی از عادت رژیم غذایی و سوزاندن کالری زیادی با ورزش است. در ادامه با فواید تناسب تن آشنا می شوید. ۱۱نسخه از ۱۱ سرزمین برای تناسب پیکر انرژی بدنی شما بالا می جوی

زمانی که وزن کمتری دارید، انرژی کمتری صرف انجام کارهای یومیه می کنید. کاهش وزن کارکرد اکسیژن شما را گشایش می بخشد، بنابراین حین فعالیت های پرانرژی وقت اندک نمی آورید. حافظه شما استحکام می شود

 مطالعات محققان سوئدیدر سال ۲۰۱۳ علامت عدل که زنان سالمند بعد از ۶ ماه دنبال کردن پروگرام کاهش وزن نمرات بهتری در آزمون های ذهن کسب کردند. کاهش خطر ابتلا بوسیله عطارد

اضافه کمیت علت بروز التهاب می شود که خویشتن آن آغازگر تغییرات سلولی تو بدن است. یک وارسی ایفا شده روی زنان یائسه علامت عدل که درجات خطرناک التهاب تنها با کاهش ۵ درصدی معادل بدن متناسب تخفیف است. نتایج این معاینه در مجله تحقیقات سرطان بوسیله چاپ رسیده است. لذت بردن از فعالیت های جسمی

زمانی که اضافه معادل دارید نسبت به افرادی که وزن طبیعی دارند، فعالیت های جسمانی ممکن است علت درد مفاصل و سوزش ریه های شما شود. وقتی فاتحه به لاغر شدن می کنید، دیگر انجام بازی در شما احساس انجام یک حکم روزمره شیرهدار و طاقت فرسا را ایجاد نمی درنگ و بیشتر به رخساره شبیه تجربه ای سرگرم کننده درمی آید. علاوه پیاده شدن این ریختگی پیمانه بودن علت می شود، شما نوک تیز تیز و نیرومندتر شوید. پیاده شدن گذاشتن داروها

حفظ یک قطع مناسب می تواند شما را در طبق بیماری های قلبی و دیابت محافظت کند. ولی چنانچه از قبل دچار اضافه وزن باشید و بوسیله این بیماری های مشغول باشید، چه می شود کرد؟ اطلاع خوب: کاهش وزن هنوز می تواند مفید باشد. این مصیبت ها لزوما از بین نمی روند، اما مقدور است علائم مصیبت شما و قیمت دارویی که شهود می کنید، کاهش یابد. برای مثال ممکن است بتوانید دوز داروهای ضدفشارخون و پایین ِآورنده کلسترول را کاهش دهید، یا یاد بگیرید بدون تنقیه های روزمره انسولین، دیابتنوع ۲ خود را کنترل کنید. اضافه کیفیت رویا

 بنابر مطالعات، افرادی که حداقل ۵ درصد وزنشان را در طی یک دوره کبد ماهه کاهش می دهند به طور متوسط ۲۲ دقیقه بیشتر از قبل می خوابند و پیش از این محققان فنلاندی گزارش کرده بودند که کاهش متعادل معادل به میزان شایان توجهی باعث گشایش علائم معادل تنفس تو وقت خواب شده است. افزایش شانس داشتن پسر

چاقی داخل زنان با ناباروری و سندرم تخمدان پلی کیستیک همراه است و زمانی که یک زن جوان چاق می شود، باردار شدن بخاطر او مشکل نم خواهد شد. از آنجا که وزن والده درون عهد بارداری و حتی قبل از آن با تمامی پیامدهای سلامتی بخاطر فرزند در تماس است، کاهش پیمانه و لاغرشدن کمک می کند که فرد از داشتن یک بارداری سالم و فرزندی سالم مطمئن شود. افزایش سلامت چشم

 در اکثر افراد کاهش وزن در واقع باعث نگهداری بینایی آنها در برابر عوارض مربوط به چاقی مانند بسان دیابت جنس ۲ می شود.