مرجع تخصصی کشاورزی و زراعت ایران و جهان

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از رویترز این همدستی می گوید بر تجلیل احتیاطات مربوط به بی خطر بودن و سایر موارد حتی قصد دارد این واکسن را در کودکان کمینه سن تر بی قراری آزمایش یواش.

جانسون اند جانسون تو بیانیه ای اطلاع دادن کرد تو حال حاضر در حال مباحثه با موسسه های بازرس و همکارانش درباره وارد کردن انباشتگی کودکان به کارآزمایی های بالینی اش است.

سازمان طعام و داروی آمریکا می گوید بنیانی است که شرکت های داروسازی واکسن هایشان را روی کودکان هم آزمایش کنند.

گروهی از پزشکان بروز نگرانی کرده اند که خویشتن واکسن ها مقدور است باعث ابداع یک وقوع نادر تهدیدکننده حیات به معروفیت «نشانگان التهابی چندسیستمی» در برخی از کودکان شوند. قبلا این عارضه در شماری از کودکان مبتلا بهکووید-۱۹گزارش شده بود.

همدستی رقیب فایزر از قبل آزمایش واکسنش بخاطر کووید-۱۹ که با همکاری همکاری آلمانی بیوان تک در دست تولید است، در افراد ۱۲ تا ۱۸ سال مطلع کرده است. واکسن شرکت فایزر از تکنولوژی جدید mRNA (ًًRNA پیامبر) استفاده می بطی ء که تا به حال واکسن تاییدشده ای بر بنیاد آن ساخته نشده است.

جانسون اند جانسون از یک آدنوویروس عامل سرماخوردگی برای واگذاری ماده ژنتیکی کروناویروس به تو سلول های بدن بخاطر تند مزاج شدن پاسخ حمایت استعمال می کند. این پلتفرم که AdVac

نامیده می شود، قبلا در واکسنی بخاطر ویروس ابولا که تو اوائل امسال در اروپا اثبات شد، بوسیله کار رفته و بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر شامل نوزادان، کودکان و زنان باردار آن را دریافت کرده اند.

سابقه یک فن شناسی از لحاظ بی خطر وجود داشتن برای سازمان های بازرس عظمت دارد. اغلب موارد سمیت ناشی از پلتفرم مورد استفاده در واکسن هستند، نه اینسرت های ژنتیکی متفاوتی که در آنها گذاشته می شود. بنابراین جایگزین کردن مواد ژنتیکی ابولا با مواد ژنتیکی کروناویروس جدید احتمالا شاق عمده ای از لحاظ بی خطر بودن واکسن ایجاد نمی کند.

جانسون اند جانسون آزمایش واکسن کرونایش را در یک کارآزمایی بالینی مرحله سومین که داخل اواخر ماه سپتامبر (اوائل نرمی) شامل ۶۰۰۰۰ نفر اول کرده است. این شریک شدن در اوائل این ماه مجبور شد این کارآزمایی را بوسیله علت رخ اعطا کردن یک تصادف پزشکی وخیم در یکی از شریک کنندگان ایستا بطی ء. این بررسی در هفته گذشته مکرر آغار شد. آشنایی با رویکردهای متفاوت برای ساختن واکسن کرونا کودکان ممکن است در شروع واکسن کرونا دریافت نکنند
  • ۹۹/۰۸/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی