مرجع تخصصی کشاورزی و زراعت ایران و جهان

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

هوندا سیویک یکی از پرفروش ترین سدان های هوندا است که ابتیاع نسل انتها آن به طور سالانه به حدود ۳۰۰ هزار وسیله تو سال تنها داخل بازار آمریکا رسا است. اما این خودرو داخل ایران عزب در ۲ سال متوالی آن هم بوسیله صورت محدود وارد بازار شد. شرکت گلرنگ موتور که وارد کننده این خودرو بود، نتوانست شرایط نیکی را بخاطر معامله این خودرو در ایران فراهم درنگ. به همین دلیل نیز افرادی که قصدخریدوفروش هوندا سیویک را داشتند، با دیدن شرایط نا به سامان این خودرو در بازار ایران، از تصمیم خود منصرف می شدند. اینگونه بود که میدان دست دوم این خودرو در ایران بوسیله دست نابودی سپرده شد و تو حال حاضر با بود کمبود و بها بالای قطعات این خودرو سودا هوندا سیویک کارکرده نیز با وجود تمام ویژگی های مثبتی که این ژاپنی با کیفیت دارد، تو رویت خریداران ایرانی ارزش چندانی ندارد.
اما در مقابل کیا سراتو اجبار ای، در بازار ایران سال هاست که حضور فعالی دارد و تا اینکه نسل دوم آن نیز توسط سایپا مونتاژ شد و در دسترس خریداران ایرانی راحتی گرفت. این خودرو با وجود شرایط خوب و خدمات پس از فروش بهتری که داشت توانست در میدان ایران به بیع مرحمت برسد. سراتو تیمار چنان نیز با مدل های متاخر وارداتی و مونتاژی خویشتن تو راسته ایران حضور دارد. اما کدام یک از این خودروها داخل عمل برتری را از آن خویشتن می کنند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با یک بررسی دقیق تر به تفوق این دو در بخش های متنوع اثر ببریم. چونی اتومبیل و مشخصات فنی هوندا سیویک و کیا سراتو



کیا سراتو وارداتی در بازار ایران با موتور ۲ لیتری خود نمایش می شود. این موتور اقتدار تولید ۱۵۴ اسب بخار نیرو و ۱۹۴ نیوتون متر گشتاور را دارد. در موافق آن هوندا سیویک با اتومبیل ۱٫۸ لیتری خود ۱۳۹ اسب تبخیر نیرو و ۱۷۳ نیوتون متر گشتاور تولید می یواش. هرچند بر روی کاغذ سراتو بوسیله نظر در این مدخل تفوق دارد. اما در عمل با اینکه هوندا سیویک از نیروی کمتری برخوردار است شتاب ۰ تا ۱۰۰ برابری را ارائه می دهد. هر دو این خودروها تو مدت ۱۰٫۵ لحظه از حالت سکون بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر شایسته کردن می رسند.
علاوه به خشکی امدن این گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک سیویک نسبت به گیربکس ۴ دنده سراتو هماهنگی بیشتری با اتومبیل خویشتن برقرار کرده و کیفیت سواری آن را در سطح بالاتری قرار می دهد. هم چنین مصرف سوخت هوندا سیویک نیز نسبت بوسیله سراتو در سیکل ترکیبی حدود ۱ لیتر کمینه است. بررسی امکانات رفاهی و کنف داخل کابین هوندا سیویک و کیا سراتو



داخل این مقایسه مدل های ۲۰۱۳ این خودروها رایج رویت است. با ورود به کابین این دو خودرو از همان فاتحه متوجه برتری طراحی و امکانات بیشتر هوندا سیویک خواهید شد. این سامورایی قدرتمند در کابین خویشتن امکاناتی مانند کروز کنترل هوشمند، ترمز پارک برقی و ترمز اضطراری، سنسور نقطه کور، سنسور تغییر لاین، سنسور پیشگیری از تصادف جلو، دوربین عقب و دوربین جانبی، سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته به همراه پیشتیبانی از اپل کارپلی و اندورید اتو و صندلی راننده ۸ حالته برقی را نمایش می دهد که در کیا سراتو دیده نمی شود. با یک مشاهده سطحی دانا سیستم های کمک راننده پیشرفته تر و همچنین امکانات رفاهی بهتر اتاقک هوندا سیویک خواهید شد.
با این اوصاف اگر شرایط بهتری برای این خودرو مهیا می شد، خریدهوندا سیویک کارکرده نیز می توانست برگزینی بسیار مرحمت باشد. فضای در کابین و حمل وهله هوندا سیویک و کیا سراتو



شرایط نشستن بخاطر سرنشینان جلو تو هوندا سیویک بهتر است زیرا فضای جلو پا داخل این خودرو برای سرنشینان جلو بیشتر از سراتو است و داخل سفرهای طولانی مدت بخاطر راننده آزار دهنده نخواهد بود. فضای جلو پا بخاطر شرنشینان دنبال درون هر دو خودرو تقریباً یکسان است مربوط به هر دو از ابعاد و بور محوری تقریباً یکسانی در قسمت قفا روزی می برند. حالت مدل سازی سقف تو هر دو نیز به صورت فست بک است که احتمالاً بخاطر افراد قد بلند قدری مشکل ساز خواهد شد.
نحوه طراحی و ساخت صندلی ها داخل هوندا سیویک ارگونومیک برنده است و قرار بیشتری برای سرنشینان خودرو مجهز می کند. هم چنین، فضای حمل بار همچنین در این خودرو کمی بیشتر از سراتو است. بنابراین باز اندوه هوندا سیویک در این بخش تفوق را از آن خود می کند. واج پایانی

همانطور که مشاهده می کنید، هوندا سیویک از دیدن کیفیت پیدایش و طراحی از کیا سراتو سرتر است. اما افسوس که شرایط کریه این خودرو در بازار ایران، از فروش بیشتر آن جلوگیری کرده است. همه این موارد هنگامی در عمل موفقیت آمیز خواهد حیات که شرایط فروشهوندا سیویک در ایران نیز مانند دیگر خودروهای بازار حیات و می توانست خود را بوسیله مشتریان ایرانی مدلل نرم.
منبع : ویرلن
برخلاف آنچه تابه امروز آموخته ایم، هرکسی می تواند خلاقباشد.خلاقیت فقط ویژۀ موسیقی دانان، هنرمندان و نویسندگان نیست. خلاقیت تو تمام شغل ها و مبنا های زندگی وجود دارد و صرفا در آثار هنری یافت نمی شود. وقتی به این باور برسیم که ما هم می توانیم فردی خلاق باشیم و از خلاقیت خویشتن برای پیشرفت و یافتن راه های تازه کاربرد کنیم، نگرش متفاوتی محسوس می کنیم، از تکرار کارهای همیشگی مشت برمی داریم و سعی می کنیم راه های ابتکاری ای را امتحان کنیم. البته در این مسیر نباید از اشتباه و انقراض بترسیم، چون بدون خبط و شکست نمی توانیم به موفقیت و پیشرفت برسیم. تو ادامه مبدا میزان هایی از افراد خلاقی را اشعار می کنیم که دگرگونی های ابهت در جهان خلق کردن کرده اند، سپس ۳ مورد از تأثیرات بهره گیری از خلاقیت پنهان خفیه مان را بر عمر ویژگی بررسی می کنیم.

حتما بخوانید:۷ اصلی که برای خلاق وجود داشتن باید بدانیدافزایش خلاقیت؛ حتی چنانچه تامل می کنید ذاتا خلاق نیستید، این نکات را بخوانید۷ توصیه برای داشتن ذهن خلاق

منظور از خلاقیت، ویژگی های خلاقانه ای مانند فکر کردن کردن بوسیله شکلی مبتکرانه و متفاوت، کشف کردن راه حل های جدید برای مشکلات قدیمی و ترکیب کردن دو ایده برای چسبیدگی به ایده ای جدید است. برای نمونه، زمانی که هنری فورد (مؤسس همکاری خودروسازی فورد) اتومبیل را ساخت، مردم فقط به این فکر می کردند که اسب های تند تری داشته باشند!

یا ایلان ماسک (Elon Musk) را تو نظر بگیرید. او برای حل کردن مشکل ازدحام خیابان ها درون شهرها اسلوب حلی کاربردی یافت؛ وضع حل او هایپرلوپ (Hyperloop) بود. هایپرلوپ شکل جدیدی از محموله ونقل سریع زمینی است که مسافران را با سرعتی بیش از ۱۱۲۵ کیلومتر بر ساعت جابه مکان می بطی ء. هایپرلوپ سیستمی از نقب های زیرزمینی است که شهرهای بنیادی مرکزی را به یکدیگر متصل می کند. در این جهیز برای جابه جایی مسافران، سواری ها، و بار از کپسول های تمیز و بیش سریعی کاربرد می شود که تو نقب های زیرزمینی قرار دارند. ماسک در رویت دارد که برای حمل ونقل اتومبیل ها به تونل، از آسانسورهایی استفاده کند که موتور ها را بوسیله زیر زمین می برند.



مثال آخر، مثالی است از شریک شدن Saltwater Brewery در دهکده فلوریدای امریکا. این همدستی باشگاه هایی شش تایی را برای امانت بندی مجری های خود ابداع کرده است که جانواران بحری می توانند آنها را بخورند. در حالی که حلقه های شش تایی معمول که تو نهایت از دریاها و اقیانوس ها سر درمی آورند، موجودات بحری را می کشند، این مجتمع ها غذای موجودات بحری را تأمین می کنند. برای پیدایش این حلقه ها از محصولات جانبی تولید آب واحد فشار هوا کاربرد شده است و دارای واحد فشار هوا خواه گندم هستند. البته این حلقه ها فقط برای ماهی ها شایان نوشیدن نیستند و مردم ها نیز می توانند آنها را بخورند! تأثیر خلاقیت بر زندگی محدودیت

سپس از مرور چند نمونه از ایده های خلاقانه، تأثیر خلاقیت پیاده شدن زندگی انفراد را بررسی می کنیم: ۱. خلاقیت موجب می شود چشم انداز بهتری داشته باشیم



افرادی که سعی می کنند داخل زندگی روزمرهٔ خود خلاق باشند (مثلا مسیرهای جدیدی را به محل کارشان می یابند، درون آشپزی خلاقیت به هزینه می دهند یا جدول محلول می کنند) ویژگی های شخصیتی مشترکی با افراد خلاقی مانند هنرمندان، طراحان و موسیقی دانان دارند. این محدودیت های مشترک عبارت اند از: کنجکاوی انگیزه (Drive) فکر و ذهنیت باز استحکام و پشتکار مثبت اندیشی

بعضی از مطالعات نیز علامت داده است افرادی که هموار به دنبال یافتن راه های خلاقانه هستند، اندک درمورد دیگران قضاوت می کنند و انعطاف پذیری بیشتری دارند. بنابراین تعجبی ندارد که میان خلاقیت و افزایشسلامت مسئله رابطهٔ روشن و واضحی وجود دارد (که می تواند به دلیل مهارت های برتر متفکران خلاق در حل مسئله باشد).

امیدوارم که این دلایل کافی باشد و متقاعد شده باشید که کاوش داخل نیمهٔ خلاق خود می تواند چشم اندازتان تو عمر را بهتر نرم. ولی بهترین وضع رسیدن بوسیله خلاقیت چیست؟افزایش اعتما به لمحه.

وقتی اعتمادبه حین بالایی داریم، از تجربه کردن چیزهای جدید و خارج شدن از مخروبه راحتی یا محیط امن خود ترسی نخواهیم داشت. مخروبه قرار یا comfort zone حالتی رفتاری است که تو آن، عملکرد فرد خنثی است و سعی می درنگ با عدم فعالیت و دوری از ریسک پذیری زیاد، شرایط مدلل خود را حفظ کند.

امتحان کردن چیزهای جدید و خارج شدن از کنج راحتی، هر دو موجب می شوند که غول خلاقیت خفیه ما از چراغ سحر بیرون بیاید و قدرت جادویی اش را به ما مدال دهد!

اما چطور می توانید اعتمادبه حین خویشتن را بالا ببرید؟ با رویارویی مداوم با چالش ها و غلبه بر آنها. ۲. خلاقیت انگیزه اضافه فرصت ها می شود



معمولا افراد خلاق فرصت های بیشتری را داخل زندگی خود می یابند. چون آنها آموخته اند که چطور با موانع و مشکلات از زاویهٔ دیگری تلاقی کنند و آنها را به فرصت تبدیل کنند. آنها بیشتر از دیگران فرصت ها را می بینند، زیرا که ذهن بازتری دارند. ولی کسانی که از خلاقیت خود استفاده نمی کنند ممکن است این فرصت های پنهان را از دست بدهند.

برای مدل فردی که مدیر ارشد یک شرکت بیمه بود، شغل خویشتن را از مشت داد. او بیش از ۱۰ سال در آن شرکت کار کرده حیات و هرچند شغلش چندان جذابیتی برایش نداشت ولی با درآمد آن هزینه های عمر اش را تأمین می کرد.

وقتی بوسیله او گفتند کارش را از دست داده است، ابتدا شوکه شد و به شدت نگران شد. ولی او محدودیت انعطاف پذیر و خلاق است و پس از چند روز برنامه ای ریخت تا علاوه پهلو پیدا کردن شغلی جدید، تغییر مثبتی در زندگی حرفه ای خود ساختن بطی ء. او با استعمال از مهارت های مدیریتی و دانش عمیقی که درمورد امورمالی و بیمه داشت، به عنوان مشاور تصرف وکار مطلع بوسیله فقره کرد.

با حیات اینکه او ابتکاری تو این فرمان مشغول شده است، چندین مشتری ظاهر کرده است و به دید می رسد که شغل جدیدش، شغلی شاد و موفق خواهد بود.

اگر حس می کنید زندگی یکنواخت و درمانده کننده ای دارید، برای وارسته کردن خود از این زندگی ملالت بار تعدادی از موارد دامن (یا همهٔ آنها) را امتحان کنید: حرکت کنید: سکون و بی حرکتی یعنی اسیر ماندن. ولی حرکت کردن، آزاد شدن از بندهاست! بوسیله دنبال چیزهای مثبت باشید: وقتی بوسیله دنبال چیزهای مثبت باشید، در را به روی فرصت ها باز می کنید. از چیزهای کوچک مقدمه کنید: لزوما نباید جهش بزرگی داشته باشید. با ساختن تغییرات کوچک همچنین می توان روند روبه جلوی پایداری را خلق کرد که توقف ناپذیر است. ۳. خلاقیت جهت می شود آزاد باشیم و بتوانیم همگی چیز را به حزن بریزیم

من شکست نخوردم. فقط ۱۰ هزار راهی را یافتم که به خراج نرسیدند. – توماس ادیسون ابونمان گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter

این سخن توماس ادیسون به شکل هوشمندانه ای علامت می دهد که خلاقیت، بوسیله معنای امتحان کردن و آزمودن است و امتحان کردن و آزمودن همچنین معمولا با اشتباه کردن همراه است!

اگر تابه حال طرح ریز گرافیکی را در حال فقره کردن تماشا کرده باشید، حتما متوجه شده اید که آنها دائما چیزها را تغییر می دهند تا زمانی که به تصویر و حسی که می خواهند برسند. بیشتر افراد خلاق حزن به همین شکل کار می کنند. آنها به امتحان کردن چیزهای متاخر و متفاوت ادامه می دهند تا زمانی که بوسیله نتیجه ای که می خواهند برسند و بگویند: «آها، خودشه».

شما چطور؟ آیا از امتحان کردن چیزهای جدید می ترسید؟ نگران از دست دادن اعتبارتان هستید؟ اگر این طور است، خلاقیت درونی خویشتن را سرکوب کرده اید. بخاطر رها کردن آن باید هشیاری را کنار بگذارید و از موانع ذهنی ساختهٔ خودتان عبور کنید. وقتی بیاموزید که افکار و ایده هایی داشته باشید که از تفکرات و معیارهای شایستگی فعلی تان رها هستند، راز داشتن عمر خلاق را خواهید آموخت.

همهٔ ما خلاق هستیم و با انجام پیشنهادهای گفته شده درون رفعت برای همیشه می توانیم از این نیروی پنهان خود بهره مند شویم. با بهره گرفتن از خلاقیت درونی خود، عمر ما در مسیر تازه ای قرار می گیرد، مسیری که بوسیله شادی، خرسند و توفیق می رسد. در ادامه بخوانید: ۱۰ پرورش عمر که برای موفقیت به آن حاجت دارید

مجموعه صوتی یادگیری، هوش و استحکام حافظهمجموعه بهترین مقالات «چطور» برای داشتن حافظه ای قدرتمند و استقامت هوش و قدرت درس

مشاهده علیه
به گزارش خبرگزاری ایبنا به نقل از لیت هاب، بسیاری از موسسات خیریه در امور ادبی ابد تمرکز خویشتن را برای رساندن تاریخچه رایگان به مشت افراد کمینه درآمد مجاهدت می کنند. چندی از کتاب فروشی ها نیز هواخواه مشتری نمی متشابه و خودشان تاریخ را به دست طرفداران کتاب می رسانند.
 
یکی از جدیدترین موسسات تازه لباس محزون در این زمینه بنیاد خیرات اسپیک ایزی (SpeakEasy) است که پروژه ای را اول کرده است که هدف آن رساندن تاریخ به تمام قصبه های آمریکاست. این پروژه در کامیونی اختصار می شود که برای فروش و نمایش کتاب به قیافه متحرک طراحی شده است. سازمان مذکور پیش از این طرح های مختلفی درون زمینه های ادبی فرهنگی اجرا کرده است که کامیون تاریخ از آخرین نمونه های آن است.
 
بناء کتاب اسپیک ایزی در اصل یک بنیان خیریه فرهنگی هنری است که در سال ۲۰۱۳ داخل ده نیویورک تاسیس شد ولی بیشتر کارهای فرهنگی آن درون ده های مختلف آمریکا فراخ شده است. شعار این موسسه ایجاد مکانی بخاطر گردهم آوردن نویسندگان و خوانندگان کتاب ها با گونه های ابداعی و جدید است.
 
در مسیر ثبت شده بخاطر سفر این کامیون از نیویورک تا لوئیزیانا و نیو اورلئان همه ایستگاه هایی برای تامین تاریخچه برای مناطق دور افتاده کشور آمریکا بوده است.
براساس توافق های صورت گرفته میان مجموعه تئاتر شهر، شهرداری تهران و راه اندازی طاس هنرهای نمایشی؛ علاوه بر تداوم طرح انضباط شهری در محدوده چهارراه ولیعصر، نمایش های میدانی به صورت پیوسته و در تمامی کشش سال درون این فضا انجام خواهد شد.

مدیر مجموعه تئاتر دهکده از پیش نویس تفاهمی گفته است که طبق آن محوطه تئاتر بطرف خانه به محل اجراهای آیینی تحول می شود و این تفاهمنامه بوسیله زودی بوسیله امضای مجموعه و شهرداری تهران می رسد.

سعید اسدی داخل این باره می گوید: باید بلوغ ساختمان کناری تئاتر قصبه نیز مشخص شود و با تبدیل آن به یک مرکز رشد تئاتری، موزه زنده هنرهای نمایشی، کتابخانه، فضای نمایشگاهی و گالری خیابانی به توسعه امکانات نمایشی در این فضا کمک کنیم. همچنین اتلیه های نمایش و فروش مهارت های هنری و شکل دهی به راسته تسلط های هنری بوسیله جای محصول از دیگر طرح هایی است که شهرداری می تواند در به ثمر پیوستن آن نقش اساسی داشته باشد.

شهردار منطقه ۱۱ نیز درون این باره می گوید: با توجه به اجرای طرح انضباط شهری و پیراستن فضای گرداگرد مجموعه تئاترشهر، شهرداری و سازمان فرهنگی هنری آمادگی کامل دارند تا در بن پشتیبانی مالی و سخت افزاری اجرای آثار نمایشی در پهنه رودکی و ازجمله تو پیشخوان تماشاخانه شهر با مجموعه تئاتر دهکده همکاری کنند.

نصرالله آبادیان از صف بودجه مستقلی برای اجرای آثار نمایشی میدانی در این پهنه بخاطر سال آینده اطلاع داده است.

شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی کشور نیز تو این بنیاد می گوید: تعامل و شرکت ما می تواند بوسیله در رو از این وضعیت کمک درنگ. ما می دانیم که چه فشاری را از جانب دستفروشان تاب می کنید؛ اما واقعیت این است که آنها نیز بخاطر معیشت خود نیاز به مکان های مجزایی دارند و مجموعه تئاتر شهر نباید به عنوان مکانی که ثبت ملی شده است در این ماخذ متضرر شود.

محوطه تئاتر شهر زمانی به یک غوغا تبدیل شد که میان دو نفر - که گویا از دستفروشان چهارراه ولیعصر بوده اند - نزاع مسلحانه و تیراندازی اتفاق افتاد.

معضل دستفروشان

این روزها اگر درون میادین ارشد تهران و خواه سایر شهرهای بزرگ ایران قدم بزنید، گروه های مختلفی از دستفروشان را می بینید که اجناس متنوعی دارند. اجناسی که قیمت پایگاه نسبت به مغازه ها کمتر و کیفیت آنها معمولا پایین زیرفون است. درون وضعیت اقتصادی کنونی و افزودن روزبه روز قیمت ها؛ دیگر اغلب مردم نمی توانند به کیفیت کالاهایی که می خرند، فکر کنند. شاید به همین برهان مشتریان دستفروشان داخل خیابان ها و خواه متروی تهران روزبه روز افزایش صریح می کنند. از طرف دیگر افزایش بیکاری هم به متجاوز شدن تعداد دستفروشان منجر می شود.

اواخر خرداد امسال، شهرداری منطقه ۱۱ از آمادگی شهرداری بخاطر جمع آوری دستفروشان خبر داده حیات. برای اجرای این طرح با نهادهای مسئول و ازجمله نیروی انتظامی هماهنگی لازم انجام شده وجود. اجرای طرح انضباط شهری در محور چهارراه ولیعصر، جمهوری، لبافی نژاد و دوره تئاتر شهر و پارک دانشجو مصوبه شورای تأمین استان نیز قبض و به نیروی انتظامی، یگان حفاظت شهرداری تهران، معاونت خدمات شهری، حریم بان و شهربان ابلاغ شده حیات.

تو روز نهم تیرماه، ۱۷۰دستفروش خیابان ولی عصر با نوشتن نامه ای خطاب به شهرداری، طالب اسکان طرح ضربتی انضباط شهری شدند. مدتی پس از آن همچنین ۳۰۰ فعال اجتماعی و روزنامه نگار با نگارش نامه دیگری خواستار رسمیت بخشیدن بوسیله حرفه دستفروشی و ادامه امر دستفروشان شدند.

اینک از تعداد دستفروشان داخل فضای دوره چهارراه ولیعصر و پارک دانشجو کاسته شده و سطر رفت وآمد عابران که به شدت مصنوع شده وجود مکرر به شکل نخستین خود بازگشته است ولی بخاطر تداوم این شرایط باید راهی به جز استقرار دائمی مأموران یافت. شاید برپایی نمایش های خیابانی بتواند به بهبود و حفظ فضای اطراف مسکن تماشاخانه شهر معاون کند.
استعمال از کد تخفیف تو هنگام سودا آنلاین یکی از کیف بخش ترین مراحل فروش آنلاین است. برای اینکه لذت ابتیاع کم قیمت خیس را بدست می آورید و این فرصت را وجب می آورید تا لوازم خواه خدمات مورد نظر خود را ارزان تیز تدارک کنید. اما چطور کد تخفیف فروشگاه های آنلاین را وجب بیاوریم؟ استراحت می کنیم تا این فروشگاه ها، کد تخفیف خود را ار قانون پیامک یا ایمیل برایمان ارسال کنند یا اینکه برای بدست آوردن آن ها درون اینترنت جستار می کنیم؟ احتمالا تفحص کردن ایده آل ترین گزینه شماست. ولی سوال این است منبع واقعی معین کردن کد تنزل کجاست و کجا می توانیم نیکوترین و معبترترین کدهای تخفیف را فاش کنیم؟ شناساندن حصه کدهای تقلیل تخفیفان

یکی از اهداف واقعی تخفیفان، اتساع اعطا کردن ارتباط با فروشگاه های اینترنتی و استارت آپ ها در بکلی کشور است. تخفیفان قصد دارد تا تجربه خرید به نفع و مناسب را نه فقط داخل بستر تخفیف گروهی بلکه در تمام وب سایت ها و اپلیکیشن هایی که شما به طور معمول داخل آن بیع می کنید، گسترش دهد. به همین دلیل این سازمان از بهمن ۱۳۹۶ تصمیم بوسیله ارائه کدهای تقلیل فروشگاه ها و اپ های معتبر گرفت. نتیجه این بسط همکاری، ارائه کدهای تخفیف فروشگاه ها و اپلیکیشن های معتبری همچون دیجی کالا، دیجی استایل، فیلیمو، اسنپ مارکت، اسنپ فود و… شده است.
زمان حال شما در سایت تخفیفان می توانید هم کد تخفیف انواع فروشگاه های اینترنتی را مشاهده کنید و هم اگر کد تخفیفی دارید که قصد استفاده از آن را ندارید، در سایت تخفیفان ثبت کنید. تخفیفان بوسیله شما برای هر کد تخفیف ثبت شده هزاره تومان جاه معامله درون سایت تخفیفان را می دهد. بهترین کدهای کاستن داخل تخفیفان

دانستن این موضوع که تو تخفیفان چه کدهای تخفیفی با بیشترین استقبال روشن است به شما خیر فقط داخل خریدتان معاون می کند، بلکه اثر می برید که از چه سایت ها یا اپلیکیشن هایی زیادترین استعمال و فروش می شود. در ادامه قصد دارید شما با بهترین کد های تخفیف تخفیفان آشنا کنیم. کد تخفیف فیلمو؛ بی قفه فیلم ببنید!

با کد تخفیف تعهد پرداخت فیلیمو می توانید به سادگی هزاران فیلم و سریال متنوع ایران و گیتی را به صورت آنلاین سیاحت کنید. فیلیمو یک سرو آنلاین تماشای فیلم است که توسط سرویس وجه اشتراک مجله ویدیو آپارات بنا شده و امروز خرید وجه اشتراک مجله فیلیمو با کد کاستن فیلیمو به سادگی امکان پذیر است.
مهمترین ویژگی فیلیمو هماهنگی کیفیت پخش فیلم و سریال با سرعت اینترنت شما است تا فیلم در طی تماشا قطع نشود. البته فیلیمو با کیفیت HD تمام فیلم ها را برای شما پخش خواهد کرد و از بابت کیفیت فیلم هیچ جای نگرانی نخواهید داشت. یک فردی دیگر و فوق العاده فیلیمو در این است که شما بوسیله استراحت می توانید با اینترنت ایرانسل، همراه اول، مبین نت، های وب، پارس آنلاین، آسیا تک و تدبیر آوا بوسیله صورت رایگان و نامحدود و بدون استعمال ترافیک، آنلاین فیلم و سریال سیاحت کنید. این سرویس آنلاین فقط مختص فیلم و سریال های تویی و ایرانی زدودن. با کد کاستن فیلیمو، شما بوسیله سریال و فیلم های محبوب اجنبی نیز دسترسی دارید و امکان تماشای آن ها بوسیله رخساره دوبله شده خواه با زیرنویس را خواهید داشت. کد تنزل دیجی لوازم

فروشگاه دیجی رخت ازجمله باستانی ترین فروشگاه های اینترنتی است که راه اندازی شده است و امروزه ازجمله مهم ترین وپربازدیدترین فروشگاه های اینترنتی در کشور محسوب می شود. چونی و ارائه خدمات و محصولات عزیز ارائه شده درون دیجی کالا ازجمله اهداف اصلی فروشگاه دیجی کالا بوده که تاکنون نیز در این حکم موفق بوده. از جمله دلایلی که می قابلیت همکاری دیجی کالا را یک شرکت بزرگ و پیشرو درون مبنا کد کاستن بیان تجلی همکاری این شریک شدن با تعداد زیاد اضافی از فروشندگان است که علت محبوبیت این شرکت شده است.
اگر قصد خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا رادارید می توانید کالای خود را با قیمتی کمتر بخرید. برای این کار فقط کافیست تا به قسمت کدهای تخفیف دیجی کالا داخل سایت تخفیفان مراجعه کنید. کد تخفیف دیجی استایل

از دیگر کدهای تخفیف ارائه شده توسط شریک تخفیفان می قابلیت بوسیله کد تخفیف ابتیاع از دیجی استایل اشاره کرد. دیجی استایل که یکی دیگر از وب سایت های وابسته به دیجی رخت است. با کد تنزل دیجی استایل می توانید بهینه ها را کم ارزش تر بیع کنید. فروشگاه اینترنتی دیجی استایل یکی از مبصر ترین و تام ترین مراکز آنلاین عرضه پوشاک باکیفیت است که درون آن تمامی کالاهای مرتبط با پوشش، باکیفیتی مطلوب و کم نظیر و با قیمتی مناسب ارائه می شود.
آویشن دیجی استایل کامل تلاش خود را بوسیله کار بسته است تا محصولاتی را که به مشتریان اش عرضه می کند، علاوه به خشکی امدن تناسب با معیارهای ایرانی و اسلامی، زیبایی و اصالت را حزن به همراه داشته باشند. دیجی استایل متد های فروش را به طور طاسی دگرگون کرده و هر روز افراد بیشتری را به امتحان این روش وسوسه می بطی ء. داخل دیجی استایل چهار عنصر حرف اول و پایان را می زند: اصلات برند کالا، نرخ مناسب، تحویل روزانه و خدمات پس از فروش. یکی از اهداف اصلی دیجی استایل درون کنار برطرف کردن نیاز ابتیاع زننده و مطمئن اینترنتی، معرفی کردن و عرضه ی کالاهای فاخر ایرانی، باکیفیتی اندک نظیر و مدل سازی به روز است.
گزینش موضوع خوب گامی بنیانی به سوی اجرای یک سخنرانی اثربخش است. هنگامی که داستانی ستایش می کنید، دوست دارید مخاطب تان دلبستگی مند و مشتاق باشد؛ پس موضوعی برمی گزینید که برای مخاطب گیرا باشد. همین موضوع برای سخنرانی حزن صادق است. طی انتخاب موضوع، مخاطب تان را درون دید بگیرید. از خودتان بپرسید: چه موضوعی برای مخاطب دوست داشتنی خواهد بود؟



اگر مطمئن نیستید که چه موضوعی برگزینید، موارد زیر را تو دیدن بگیرید: رویدادهای جاری (نامه ها، رسانه های دیگر) تجربه های شخصی مشغولیت های خودتان؛ آیا مخاطب تان شناختی از اصول اولیه یا اصطلاحات مخصوص سرگرمی شما دارد؟ کارتان؛ آیا موضوعاتی هست که شما داخل حین کارتان آموخته باشید و برای افرادی که با حرفه ی شما آشنا نیستند، کاری باشد؟ تاریخ هایی که احتمالا اخیرا خوانده اید

ترفند این است که تا جایی که می توانید، به مخاطبی که شنونده ی شماست، نزدیک باشید. زمینه های تخصص تان

هنگام گزینش موضوع، زمینه هایی را که در آنها تخصص دارید، در دید بگیرید.

بسیاری از افراد تو زمینه هایی خاص، فنی هستند. متخصصان، کسانی هستند که دانشی تام از چیزی دارند که اغلب افراد ندارند. تخصص زمانی است که کسی دانش زیادی داخل حوزه ای ظاهر دارد. دانشمندانِ موشکی فنی هستند؛ و همین نعوظ تجرید گرانی که درباره ی فوتبال داخل تلویزیون واج می گویند. وقتی داخل پی تفویض موضوعی بخاطر خطبه تان هستید، هر شالوده ای را که درون آن تخصص دارید، داخل دید بگیرید. انتظار نداشته باشید که درباره ی موضوعی که از آن آگاهی اندکی دارید یا اصلا چیزی نمی دانید، گویا و سلیس سخن بگویید. روان بودن خطبه شما نسبتی یمین با دو شرط مهم دارد: علم تان درباره ی آنچه صبر است بگویید و آشنا بودن تان با قاعده ی گفتنِ آنچه که می دانید به مخاطب.

بن ی تخصصی شما شاید موضوع نواخت باشد که درباره اش خطبه کنید؛ در مدت از پیش با آن آشنایی دارید. یکی از مزیت های این آشنایی این است که زمان مربوط به پژوهش را کاهش می دهد. در عوض، پژوهش اغلب با هدفِ اصلاح و غنی کردنِ تخصص تان و اطمینان از آشنایی تان با مباحث دوره آن موضوع انجام خواهد شد.

با گزینشِ شالوده ای که دانشی تخصصی و صنف ای درباره اش دارید، حدس اینکه سخنرانی تان به شکلی مؤثر به مخاطب منتقل شود، افزایش می یابد. برای مخاطب، شما مرجع موضوعی هستید که درباره اش واج می گویید؛ پس برخورداری از بینش پیشین، به ظن زیاد تأثیرگذار است. سخنرانی ای که بوسیله گستره ی تخصصی تان مربوط است، بر دانش وسیع ی شما تکیه گاه دارد و داخل این حالت، شما آسان تر می توانید نکات اختصاص موضوع را برای مخاطب تشریح دهید. بنیان های تک علاقه تان

زمان برگزینی موضوع، به شالوده هایی بیندیشید که به آنها فرع مند هستید.

درحالی که اغلب افراد در زمینه هایی فاش تخصص دارند و دارای دانش و مهارت بالایی هستند، معمولا بنیان هایی وجود دارد که شاید چندان درباره گیرایی ندانند؛ ولی بوسیله دانستنِ بیشتر عاشق هستند. یک تمبر شاید شوقِ کلکسیونرشدن را تو ویژگی برانگیزد؛ یا شاید دوست تان طیِ گفت وگویی، ایده ای را به شما معرفی کردن کرده است که بخاطر تان جذاب است؛ ولی زمانی نداشته اید که آن را به شکلی جامع تجسس کنید. وقتی می کوشید تا موضوعی معتمد بخاطر خطبه تان برگزینید، هر زمینه ای را که به آن علاقه مند هستید، داخل نظر بگیرید.

مزیت های بسیاری بخاطر خیز وجو داخل زمینه های موردعلاقه بخاطر موضوع سخنرانی تان وجود دارد. وقتی درباره ی موضوعی کندوکاو می کنید، از تعلق ی صِرف به شناختی خوب حرکت می کنید. از این راه، مسیر شما بازتابنده ی مخاطبی است که شما با وی گفت وگو خواهید کرد. مرام شما به عنوان سخنران، این است که مخاطب را بوسیله موضوعِ خطبه تان علاقه مند کنید و سپس درون طول سخنرانی، به آنها درباره ی موضوع اطلاعات بدهید.

خلال گزینش موضوع، به زمینه ای بیندیشید که مورد دلبستگی تان است. سپس، از خودتان چند پرسش کنید؛ مثلا «چرا بوسیله نظرم این موضوع جالب است؟» و «دقیقا چه چیز، این موضوع را برایم جذاب می کند؟» حس کنجکاوی ابتدایی را دنبال کنید و ببینید که چطور می توانید این حسِ تعلق را در سخنرانی تان بازسازی کنید تا مخاطب تان، به شیوه ای مشابهِ خودتان، به موضوع علاقه مند شود. سپس، بیندیشید که چطور می توانید این دلبستگی را با استیناف در این زمینه و آموختنِ بیشتر، غنی کنید. شعار خطبه شما، تربیت مخاطب از همان مسیری است که خودتان پیش تر رفته اید؛ یعنی از اشتیاقی با دوست اندک به سوی درکی آگاهانه. طوفان فکری

طوفان روحی روشی است برای یافتن موضوع مناسب بخاطر خطبه.

شما زمینه های تخصص تان را در نظر گرفته اید. به مبنا های تک علاقه تان تیمار اندیشیده اید؛ اما هنوز در تلاشید تا موضوعی بخاطر سخنرانی تان انتخاب کنید. علاوه بر این رویه های انتخاب موضوع مناسب، طوفان روحی دستگاه ای مؤثر برای طرحِ موضوعات احتمالی سخنرانی است.

بوسیله یک میتینگ ی طوفان فکری مانند آنچه قرار است در طول یک طوفان واقعی رخ دهد، بیندیشید. ایده ها را مانند باران ببینید. طوفان های خوب سرشار از بارش هستند و یک نشستِ طوفان فکریِ خوب باید سرچشمه ی ایده های فراوانی باشد. جلسه ی طوفان فکری، اگر به خوبی مدیریت شود، با یک رعدوبرقِ لحظه ای، موضوعِ گران کردن ای را برای خطبه تان کشف می کند.

هدف نشستِ طوفان فکری این است که به خودتان اجازه دهید شمار زیادی ایده را که معمولا در وفاق با کمال مطلوب خاصی هستند، تولید کنید. هنگام تندباد فکری برای موضوعات سخنرانی، بالای کاغذ سفیدی بنویسید: «سخنرانی ام باید درباره ی چه موضوعاتی باشد؟» سپس، زیر این پرسش، هر آنچه را که به ذهن تان خطور می کند، طیِ مدت زمانی مشخص، بنویسید. بکوشید برای این پرسش، بیشترین پاسخ های متفاوتی را که از حافظه تان می گذرد، روی کاغذ ثبت کنید.

طوفان روحی یکی از سیاق های متعددی است که بوسیله شما دستیار می بطی ء تا نیکوترین موضوع را برای سخنرانی تان نمایان و گزینش کنید. تندباد فکری، نسبت به دیگر اسلوب های ایده یابی، شما را با آرامش بیشتری به ایده ی پایانی می رساند. از تندباد فکری، به عنوان راهی برای رسیدن بوسیله ایده های متفاوت بخاطر موضوع نصیب بگیرید. بکوشید در طول طوفان فکری تان، ایده های موضوعیِ خلاقانه ای مطرح کنید. موضوعی که به مرحمت انتخاب شده باشد، کلیدی بخاطر سخنرانی قاهر است. بازپسین کردن موضوع

پس از تولید ایده های گوناگون، زمان آن است تا موضوع را بوسیله بحثی محدود کنید که مطمئن هستید بخاطر سخنرانی تان کم قیمت است.

پس از پژوهش و کندوکاو فراوان، موضوعی را انتخاب کرده اید. تهنیت! حالا قسمت شیرین داستان از راه می رسد: آن موضوع را قابل مدیریت کرده و سخنرانی تان را پرورش دهید. به حکم مقدماتی، بوسیله عنوان تعیین هدفی عمومی فکر کنید. اکنون هدف این است که هدف تان را محدود کنید و محورش را صریح کنید.

اگرچه چسبیدگی بوسیله این تصمیم گیری آسان نبوده است، غرض گیری درباره ی موضوعی کلی، فقط شما را به سوی تدریس یک خطبه هدایت کرده است؛ و نه به لفظ عاقبت کار. برای نمونه، اگر تصمیم بگیرید که موضوع تان درباره ی بسکتبال باشد، این موضوع بسیار وسیع است. سخنرانی تان درباره ی تاریخ ی بسکتبال خواهد بود؟ یا درباره ی بازیکنانی مشخص؟ یا قوانینی خاص؟ بازپسین کردنِ موضوع تان، عبارت است از فرایند شناسایی موضوعات فرعی؛ این موضوعات، پارامترهای سخنرانی تان را شکل می دهند. چنان که این پرسش ها نشان می دهند، انتخاب موضوعی کلی فقط قدم نخست است؛ آنچه باید انجام دهید، شناسایی قدم ی وفاق تان با موضوعِ خطبه از ضابطه شاخه آن بوسیله حصه های عمده است.

وقتی رفتار به محدودکردنِ مملکت های مشخصِ موضوع کلی تان می کنید، نکته ی عمده این است که چقدر زمان بخاطر خطبه تان دارید. هر چه زمان تان کمتر باشد، موضوع باید محدودتر شود. اگر زمان تان بخشی بیشتر است، شاید بتوانید دامنه ای فراخ برنده را پوشش دهید. از محدودیت های زمانی بوسیله نفع خودتان بهره بگیرید و دامنه ی سخنرانی تان را مصنوع برنده کنید.

مشخص کردنِ دامنه ی موضوع نه تنها نگارش سخنرانی را آسان خیس می کند، بلکه احتمال انتقال مؤثرتر سخنان تان را به مخاطب افزایش می دهد. پوشش قدم ای محدود بوسیله شما اذن می دهد تا مفروضات جزئی تری را در نظر بگیرید و موضوع تان را بوسیله شکلی جامع تر و عمیق تر بیان کنید. وقتی سخنرانی تان به خشکی امدن موضوعی خاص متمرکز است، مخاطب آسان مرطوب می تواند آن را تعاقب یواش و با توجه به هدف سخنرانی تان، آگاه یا متقاعد شود.

مجموعه آموزش خطبه و فن بیان احاطه سخنرانی و تدبیر بیان را بیاموزید و مخاطبان را مات و مبهوت خویشتن کنید.

24،000 تومان20،000 تومان مشاهده دشت
ابتدای سال گذشته که صحبت از گونه اندازی سامانه ای به صیت ۱۳۷ بخاطر استفهام به مشکلات، التماس ها و شکایات شهروندان در شهرداری همدان شد، کمتر کسی فکرش را می کرد که این ایده به بار بنشیند و ما را از آن همه ردیابی بی مولود نجات دهد. اصلا مگر می شد تو مجموعه مدیریت شهری همدان که با مشکلات اضافی دست وپنجه نرم می کند، وضع اندازی چنین سامانه قدرتمندی را باور کرد؟ اما واقعیت این است که از ۱۵ ماه پیش این سامانه نحو اندازی شده است و چند هفته پیش نیز بوسیله رخ رسمی از آن رونمایی شد.

بنابراین فقط یک تماس با ۱۳۷ می تواند شما را از مراجعه حضوری به شهرداری و خلال کردن روندی که ذکر آن رفت، رهایی دهد. نیمه یکروز را از ساختمانی این سامانه بازدید کردیم و از نزدیک در جریان تمام نحوه عملکرد این سامانه فراغت گرفتیم. محمد گلشن، مسئول مرکز ۱۳۷، توضیحات کاملی درباره آن به ما داد که در ادامه بخشی از آن را می خوانیم.   آغاز کارتان بخاطر راه اندازی مرکز ۱۳۷ از کجا بود؟

از ماه ها پیش پیشنهاد رویه اندازی مرکزی در شهرداری برای جستجو به امور شهروندان مطرح بود تا آنها مجبور نباشند برای ادا کارهای کوچک در بخانه برگشتن مراحل مرموز اداری را هنگام کنند. مقدماتی گام برای متد اندازی این مرکز گردآوری معلومات دیگر شهرها بود تا بدانیم آیا شهرهای دیگر نیز چنین سامانه ای را اسلوب اندازی کرده اند یا مانند همدان بوسیله همان شیوه سنتی بوسیله امور شهروندان رسیدگی می کنند. در جریان گردآوری این داده ها متوجه شدیم ۴ شهر تهران، مشهد، البرز و قم چنین سامانه ای را سیاق اندازی کرده اند. در دومین گام نمایندگان جامع الاختیار همگی بخش های مجموعه شهرداری را شناسایی کردیم و برای این که بدانیم کدام بخش ها را باید برون سپاری کنیم داخل ۶ ماه نخست سال ۹۷ حدود ۲۵۰ جلسه تخصصی درون این زمینه برگزار کردیم. در برابر باید طولانی شاخص های سازمان ها و معاونت های شهرداری استخراج می شد تا بدانیم کدام کارها را می توانیم از سر سامانه ۱۳۷ انجام دهیم و کدام کارها فقط باید به صورت رجوع حضوری انجام شوند.

در نهایت حدود ۱۱۰۰ کار استخراج شد و به مدیران سازمان های خویشی شهرداری اصرار کردیم که این تعداد حکم باید به عارض الکترونیکی انجام شود و دیگر بوسیله هیچگاه اسکناس در این حوزه ها رجوع حضوری شهروندان را نخواهیم داشت چون می دانستیم شهروندان همدانی سال هاست از مراجعه حضوری و پیگیری چند ماهه التماس های پشیز خود کوفته شده اند. داخل امتداد متوجه شدیم این ۱۱۰۰ کار را ۶۰۰ نفر در مجموعه شهرداری ارتکاب می دهند و درباره امکان پذیری یا غیرممکن بودن التماس های شهروندان غرض گیری می کنند. به همین دلیل با هر کدام از این ۶۰۰ نفر بوسیله همراه زیرمجموعه شان جلسات متعددی برگز    ار کردیم و درباره اقداماتی که باید عمل دهند صحبت کردیم. می خواهم این را بدانید که چه کارهای ثقل بخاطر رویه اندازی چنین مجموعه ای ارتکاب شده است.   نرم وسایل سامانه چگونه و توسط چه کسی نقشه کشی شد؟

داخل ۶ ماه دوم سال ۹۷ جلب برای همکاری های طراحی نرم افزار داخل همدان صادر کردیم تا هرکس می خواهد و می تواند این نرم ابزار را برای ما نقشه کشی بطی ء. ضمن این که از مطلع دایره فناوری داده ها شهرداری را درون سیلان این موضوع قرار داده بودیم. تاکید شهردار بر کاربرد از شرکت های بومی همدان بود، اما خبردار شدیم طراحی نرم افزار این سامانه از عهده شرکت های همدانی برنمی آید و حتی فرصت ۲ ماهه ای بوسیله این شرکت ها دادیم که جوابگو نبود. به همین دلیل فراخوان کشوری صادر کردیم که به دنبال آن ۴ همدستی ارشد برای طراحی نرم ادوات مورد حاجت ما اطلاع دادن آمادگی کردند. جلسات متعددی با آنها برگزار کردیم و در نهایت یک همدستی را برای عمل این کار توانمند دیدیم و کار طراحی درنگ افزار را بوسیله آن سپردیم.   این درنگ ادوات چگونه تک کاربرد قرار می گیرد؟

۶۰۰ نفری که قبلا به آنها اشاره کردم بخاطر مصرف از این نرم اسباب آموزش دیدند و به دو قیافه نصب روی رایانه و انتصاب روی گوشی های تلفن همراه خویشتن آن را تحویل گرفتند تا دیگر دستاویز ای برای استفهام بوسیله مشکلات شهروندان نداشته باشند و نتوانند مسائلی شبیه تکمیل ساعت کار اداری یا دسترسی نداشتن به رایانه محل کار خود را دستاویزی برای روی زمین ماندن کار شهروندان راحتی دهند. خدمات شهری، متخصص عمرانی، شهرسازی و معماری، حمل ونقل و ترافیک و همچنین فرهنگی اجتماعی ۵ سازمان شهرداری بودند که این بطی ء ابزار را با نام کاربری و اشاره عبور اختصاصی از ما تحویل گرفتند.   از میزان وفاق ها بگویید.  

تو ۹ ماه اخیر به بیش از ۱۲ هزاره مشکل از طریق این سامانه رسیدگی شده است و با ارائه مستندات به خرسند ۷۷ درصدی رسا ایم و در بر آن با ۲۳ درصد نارضایتی مواجهیم. نکته جالب این که الان می دانیم نارضایتی ها از کدام بسرنوشت شوم دچار کردن شهرداری است و انجام کارها در کدام بخش ها قفل شده است و کدام مدیر کم کار کننده می درنگ. در مقابل بخش هایی را که خوب فرمان می کنند نیز می شناسیم.

اکنون امر بوسیله آخرین شخصی که باید آن را ادا دهد ارجاع داده می شود و نظام ارجاع درون در تو حذف شده است. الان دیگر می دانیم در ۲۴ شایسته کردن گذشته درخواست های شهروندان بیشتر تو چه حوزه ای بوده است و پیام های آنی و همچنین پیام های خطرساز را داریم. تو مدخل تابلو اعلانات کارهای شاخصی را که شهرداری عمل داده است بوسیله نمایش می گذاریم. کارها درون نرم اسباب به صورت منطقه ای، سازمانی، کشور ای و به تفکیک مقدر شدن های مختلف سزاوار سرزنش بازدید است و تقلا خواهیم کرد به تفکیک خیابان کوچک ای برسیم. در حال فراهم چیزی به صیت رسیدگی به شکایات تاکسیرانی، اتوبوسرانی، معاونت های شهرداری، سازمان ها و مقدر شدن های مختلف نداریم و همه اینها تو سامانه ۱۳۷ متمرکز شده است.

عملکرد ۱۰ سازمان شهرداری آنلاین بررسی می شود و مشخص است کدام سازمان، معاونت، مدیریت و سایر حصه ها کم کار کننده می کنند خواه کار خود را مستحکم عمل می دهند. مساله دیگر حل شدن مشکلات شهرداری نواحی است و این بخش ها دیگر کاملا فعال شده اند و فرمان خویشتن را به درستی ایفا می دهند. دیگر درون شهرداری نواحی نیروی بیکار نداریم و دیگر هیچگاه درخواست کوچک و بزرگی در شهرداری روی زمین نمی ماند. هر ماه همچنین ۳ کارمند نمونه معرفی می شوند و مشخصات آنها در سامانه به نمایش گذاشته می شود و این یعنی عملکرد کارمندان شهرداری رصد و ثبت می شود.   نحوه عملکرد نیروهای این مرکز چگونه است؟

زمانی که شهروند با سامانه تماس می گیرد و مساله ای را مطرح می کند، پیام او با جزئیات تمام درون هر بخش ثبت می شود. شهروندانی که با سامانه رابطه می گیرند به ۲ بخش شهروند عادی و همیار شهرداری تقسیم می شوند و طبعا پیام های همیاران شهرداری از اولویت بالاتری برای جستار برخوردار است. همچنین بخاطر داشتن جزئیات آدرس های ثبت شده از لفظ شهروندان به یک نقشه شهری تمام نیاز داشتیم که موجود نبود و طی ۳۰ روز یک نقشه تقریبا کامل از خانه دادن تهیه و در سامانه بارگذاری کردیم که در حال حاضر نقشه مرجع برای همه سازمان ها و ادارات محسوب می شود.

در ادامه همگی مکالمات با اطلاع تماس گیرنده ضبط و مراقبت می شود تا برخورد نیروهای سامانه با شهروند رصد شود. برای هر درخواست یک کد پیگیری تعریف می شود و پیام برای یکی از آن ۶۰۰ نفر که مسئول اجرای درخواست است، ارجاع و برای حل شاق زمان بندی تعیین می شود. چنانچه مستخدم ما در حل شاق یا تفحص به درخواست شهروند کوتاهی کند بوسیله او ذکر داده می شود و درون عارض اعاده کوتاهی، ثبت در پرونده و تو نهایت اقدام به جابه جایی کارمند مورد نظر می شود. برخی موارد نیز ذکر شخص شهردار را تو پی دارد. پیام ها نیز به ۲ پاره امکان پذیر و غیرممکن دسته بندی می شوند و ۷۱ حالت بخاطر آنها پیش بینی شده است. بعد از انجام امر از واحد بازخورد با شهروند بستگی می گیرند و صحت عمل امر و حل مشکل را استعلام می کنند.   شهردار چقدر با این سامانه درون ارتباط است؟

تمام اطلاعات سامانه داخل مراجعه حضوری شهردار به مرکز تو اختیار او فراغت می گیرد و وی درون قضیه کامل اتفاقات ده در حوزه مدیریت شهری قرار می گیرد. شهردار حالا دیگر می داند بیشترین خواسته شهروندان چیست، کجای شهر بیشتر بغرنج دارد، کدام مدیر و حقوق بگیر پرکار است و درون مقابل کدام مدیر و کارمند ناچیز موثر می کند. درصدد هستیم اطلاعات سامانه ۱۳۷ روی بودجه بنشیند تا تخصیص بودجه ها بهتر انجام بگیرد. شهردار حتی می تواند از این به بعد با جزئیات آماری درباره عملکرد شهرداری با اصحاب رسانه صحبت کند. واقعیت این است که ۱۳۷ شهردار را نجات داد چون قبلا سازمان ها و معاونت های مختلف شهرداری گزارش عملکرد وسیع و طویلی از اقدامات خویشتن نمایش می دادند با این حال نارضایتی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری زیاد بود، ولی اکنون هیچ مدیری تو کلکسیون شهرداری نمی تواند آمار مصنوعی ارائه دهد. داخل واقع ۱۳۷ تنها مرجع رسیدگی به عملکرد نیروهای شهرداری است. با راه اندازی سامانه ۱۳۷ شورای شهر غم خاموش شده است، چون شهروندان به مراجعه حضوری به شورای بخانه برگشتن نیاز ندارند.

کارمندان شهرداری نیز استخلاص علنی کرده اند برای اینکه این سامانه عملکردشان را به نمایش می گذارد و به توضیحی نیاز نیست.  از آنجایی که شهروندان به سوی مصرف از درنگ افزارها به جای مصرف از تماس تلفنی رفته اند، آیا امکان این که در آینده شهروندان بتوانند با نصب نرم ادوات ۱۳۷ روی گوشی های تلفن همراه خویشتن درخواست های خود را ثبت کنند، وجود دارد؟
یک نسخه از این بطی ء افزار را روی گوشی تلفن همراه کارکنان شهرداری نصب کرده ایم و آنها می توانند درخواست های خود را از بخش های دیگر داخل آن ثبت کنند تا رسیدگی شود. چنین برنامه ای را با عنوان «چشم ولایت» بخاطر شهروندان عادی طراحی کرده ایم که بوسیله زودی داخل اپ استور و کافه بازار قرار خواهد گرفت تا شهروندان با استفاده از آن التماس های خویشتن را ثبت کنند.   واحد پشتیبان بخانه برگشتن

مسئول مرکز ۱۳۷ همدان با رمز به راه اندازی واحد «پشتیبان شهر» توضیح می دهد: نوروز سال گذشته یک نفر با ۱۳۷ ربط گرفت و گفت: غلام از شهر دیگری بوسیله نشانی مسافر بوسیله همدان آمده ام و در مدرسه اقامت داشته ام. وسایلم را جمع کرده ام و می خواهم به بطرف خانه دیگری بروم اما سوئیچ داخل خودرو مانده و در قفل شده است لطفا بوسیله بغرنج من استفهام کنید. محلول این مشکل تو حوزه وظایف شهرداری نبود ولی برای معاون به این مسافر کلیدساز فرستادیم و مشکلش حل شد.

این موضوع باعث شد ایده سیاق اندازی واحد پشتیبان ده به ذهنمان برسد و اشتغال های حساس را در سامانه وارد کردیم و چنانچه شهروندی اطلاعاتی درون این بن بخواهد تو اختیار او فراغت می دهیم. در ایام نوروز سال سیال نیز درون قالب برنامه «از ۱۳۷ بپرس» درباره اماکن گردشگری، تاریخی، اقامتی و موارد دیگر که مسافران و گردشگران به آن نیاز دارند خبر رسانی کردیم و پاسخگوی آنها بودیم. طبق آمار در ایام نوروز ۱۵ هزار ارتباط از سوی گردشگران و مسافران داشتیم. این کار را ادا دادیم تا آنها با خاطره خوش همدان را ترک کنند. با جامعه هتلداران و مهمانپذیرها میتینگ گذاشتیم و گفتیم حاضریم یک نسخه از نرم افزار سامانه را درون اصالت آنها قرار دهیم و آمار تفکیکی اتاق های خالی هتل ها و مهمانپذیرهای روستا را تو آن منتشر کنیم تا اگر مسافری نیاز داشت هتل ها و مهمانپذیرهایی را که حجره خالی دارند به او شناساندن کنیم.
ایسنا بوسیله نقل از رویترز نوشت: حملات تند و برنده ترامپ به جروم پاول اینک زیاد از هر زمان دیگری شدت پژمان است و به نظر می رسد پاول زیر تنگ کردن شدیدی از طرف ترامپ برای کاهش نرخ بهره قرار دارد. ترامپ اخیراً به خبرنگاران گفته است که پاول امر خویشتن را استوار انجام نمی دهد و او اگر بخواهد می تواند پاول را اخراج بطی ء.

البته انتقادات ترامپ از پاول تنها محدود به مساله نرخ نصیب نیست و ترامپ اخیراً به دلیل ارج برابری دلار در برابر سایر ارزها که به عقیده وی بسیار از حد حقیقی و جهت کاهش هم چشمی پذیری محصولات آمریکایی در مقابل محصولات اروپایی و چینی شده است نیز از پاول انتقاد کرده است.

ترامپ گفت او این حق را دارد که پاول را طرد کند، هر چند که تمایلی برای ایفا چنین کاری ندارد. با این حال جروم پاول در واکنش بوسیله این اظهارات گفته است که موافق قانون، دوره ریاست وی پهلو بانک مرکزی آمریکا چهار ساله است و وی تمایل دارد تا پایان مهلت عرفی در سمت خود ابدی بماند.

فداکار از کارشناسان حقوقی نسبت به این اظهارات ترامپ ابراز شک کرده و گفته اند که برابر قانون، برکناری رئیس فدرال رزرو در مملکت قدرت مهتر جمهور نیست. جف هویزر، مدیر اجرایی مؤسسه "ریوالوینگ دور پروجکت" گفت: فشار زیادی روی وی (پاول) است ولی وی باید بایستد. نه فقط به پندار خودش بلکه به این خاطر که نجات بانک مرکزی در معرض خطر فراغت محزون است.

رفتار بانک مرکزی آمریکا بخاطر افزایش نرخ نصیب با انتقادات عریض ترامپ مواجه شده است و وی بارها گفته است سیاست های فدرال رزرو به تضعیف صرفه جویی آمریکا می انجامد. رسانه های آمریکایی اخیراً گزارش داده اند ترامپ پنهانی به دنبال برکنار کردن جروم پاول، مهتر فدرال رزرو است.

از سوی دیگر اما پاول داخل واکنش به انتقادات رئیس جمهور آمریکا گفته است که بانک مرکزی در سیاست گذاری های پولی خویشتن به هیچ اسکناس عرشه تأثیر فشارهای خارجی قرار نخواهد گرفت و ملاک تصمیم گیری برای سیاست های پولی، آمارهای اقتصادی از وضعیت کلان کشور است.
دانشمندان از گوشه وکنار گیتی درون آلمان گردهم آمده اند تا وضع هایی برای کسب درآمد از دی اکسیدکربن نمایش کنند. آن ها می خواهند این مدفوع گلخانه ای را به ماده ای تبدیل کنند که نه عزب عوارضی بر سخت گیری بحران اقلیمی زمین نداشته باشد؛ بلکه برای بشر بافایده هم باشد.

دانشمندان ادعا نمی کنند این فناوری توانایی حل شاق تغییرات اقلیمی را دارد؛ ولی بر این باورند که می تواند قدمی تو راه حل مسئله باشد. پیش ازاین نیز، روش های نوآورانه ای بخاطر به کارگیری دی اکسیدکربن در ساختار موادی نظیر سوخت ، پلیمر، کود، پروتئین ها، فوم و بلوک های خانه پیشنهاد شده بود.

تا همین اواخر نیز، فرض غالب این بود کارخانجاتی که سوخت فسیلی زیادی کاربرد می کنند، نهایتا مجبور خواهند بود دی اکسیدکربن تولیدشده در فرایندهای خود را جذب و درون زیر زمین دفن کنند. بااین حال، این راهکار بسیار پرهزینه و درعین حال، کمینه بازده است. بنابراین، دانشمندان به این ایده ی دوست داشتنی می اندیشند که چطور می قابلیت از دی اکسید کربن بوسیله رخ ماده ی تازه کار ابتدایی و ارزشمند استفاده کرد. کتی آرمسترانگ، مدیر روزی گیری از کربن تو دانشگاه شفیلد، موضوع را این روش توضیح می دهد:بوسیله محصولاتی متناسب با سبک عمر خود حاجت داریم و هرچیزی آثار ویژه ی خود را دارد. باید بتوانیم محصولات خود را بدون افزودن اشاعه کربن تولید کنیم و چه بهتر که بتوانیم از دی اکسیدکربن مازاد همچنین برای این تولیدات بهره ببریم.مقاله های مرتبط:تکنولوژی دربرابر شورش فضا زیست: مرطوب نهایی کدام است؟راهکاری نو برای بازیافت دی زنگ کربن از محیط و انتشار سلبی

بسیاری از شریک شدن های نوپای فعلی که از دی اکسیدکربن استفاده می کنند، درحقیقت در رده ی صنایع ترویج منفی کربن قرار می گیرند. این تعبیر بدان معنا است که در این صنایع، میزان ترویج کربن کمتر از کربن جذب شده تو فرایند است. همین حالا هم تقریبا سه گانه شرکت تو بریتانیا آستان دارند که درآمدزایی از این ماده ی انقلابی را فاتحه کرده اند. درادامه، سعی می کنیم دستورالعمل موفقیت این شریک ها را مطابق ادعای خودشان برایتان نقل کنیم، حداقل تا آنجا که درون حوزه ی مفروضات محرمانه ی این شرکت ها قرار نمی گرفت.معرفی کردن سه صنعت چیره در درآمدزایی از کربنتولید کود از دی اکسیدکربن؛ شرکت CCm Technologies، سوئیدون انگلستان

کارخانجات تولید وهله از دی اکسیدکربن در سوئیندون می توانند راهکاری برای تجاری سازی این مدفوع باشند.

دستورالعمل:ریختن فضولات گاوی بوسیله همراه زائدات ذرت درون وسیله هاضم زیستی، تجزیه ی مواد به دستگاه ی باکتری ها و تولید بیوگاز (این بیوگاز می تواند بخاطر گرمایش منازل استفاده شود)مخلوط کردن لجن پسماند ناشی از مرحله ی قبل با پسماند غنی صنایع کودسازی، رله های تصفیه ی فاضلاب، مزارع و صنایع غذاییپمپاژ دی اکسیدکربن بوسیله در مخلوط با مرام تسهیل روند خیساندن موادمغذی با لجن

میوه نهایی: دانه های وعده باکیفیتی که تو تولید، میزان دی اکسیدکربن تمام عیار بیشتری را جذب کرده اند. این فناوری غم زمان حال چیره شده میدان صادراتی جذب کند.اماله دی اکسیدکربن درون شربت و آب جو؛ مزارع Strutt
چنانچه هویت را بُعد فرهنگی حیات مردم درنظر بگیریم، مکمل بُعد زیستی(بیولوژیکی) او قرار دارد. کیستی هر انسان از اسلوب ملیت، شهر، طبقه اجتماعی، خانواده، سطح تحصیلات و ریختگی زندگی او شناخته می شود. ظهور جوامع مدرن و اهمیتِ بُعد فردی، خلاف جوامع پیشامدرن که ابعاد اجتماعی بزرگی داشت هویت ساز جامعه امروز است.

جامعه شناسان معتقدند فکر و تفویض فرد تابعی از نوع اقدام روزمره او خواهد بود؛ اینکه بی همتا چه می خورد، چه می پوشد و چگونه راه می جوی بر اندیشه اش اثرگذار است؛ به عبارتی از تفکر، رفتار و از رفتار، اندیشه دائم درون حال تولید و بازتولید است. با انباشت ثروت و ساخت طبقات جدید و شوق بوسیله منزلت یافتن و قرار شهود در جایگاه برتر، سبک های نوینی از زندگی کردن به حیات می آورد.

با نمود امکانات مادی و مازاد منابع، بیش از آنکه فقط نیازهای ضروری افراد مطمئن شود، همراه با نظم اقتصادی سرمایه داری که وجودش وابسته بوسیله استعمال و تولید است، نیازهای مصنوعی نمایان شدند؛ نیازهایی که از درون آن دلخواه و ریختگی زندگی به جهان آمد.

افراد دلخواه هایشان متفاوت شد و پس از آن بود که سلیقه و هویت به یکدیگر چین خوردند. سلیقه ها هویت را درود کردند و هویت داشتن در گروی سلیقه ای اختصاص صبر گرفت؛ طریق تفریح، گذراندن دم و فراغت، غذاخوردن، لباس پوشیدن، بازی و ... در این گزارش محمد حیدرپور -جامعه شناس و استاد دانشگاه- درباره تنوع سلیقه و جلال آن تو سبک زندگی و منزلت اجتماعی افراد با ما صحبت کرده است. فردی بازر انسان تو تنوع سلیقه است

معمولا چنین است که سلیقه توسط گروه و طبقه ای آوانگارد و فرمانده بر جامعه تولید می شود. نیاز به تنوع و مصرف همچنین ضامن تولید سلایق و از مُدافتادگی است؛ درون مولود می استعداد اینطور درنظر گرفت که چگونه ابراز هویت، تضادهای طبقاتی، پویش های اجتماعی در غالب تجلی و افول مُدها و سبک زندگی های مختلف از شیوه مفهومی به نام سلیقه، تحلیل و بررسی می شود. نقش مُد و دلخواه بخاطر فهم پویش های اجتماعی در هر اجتماع مدرنی ابهت تقدیر سازی دارد.

یوکا گرونو در تاریخچه جامعه شناسی دلخواه با اتکا بوسیله نظر جامعه شناسان توضیح می دهد که چگونه مُد، به نشانی شکلی از بازی، جامعه مدرن را به غصه می چسباند و بین نیروهای متضاد فردگرایی و اجتماع پذیری، توازن پایدار می نرم. حیدرپور با تعریفی از مردم و ماهیت او می گوید: «فلاسفه، از ارسطو تا امروز، تعاریف مختلفی درباره مردم ارائه کرده اند. جان استوارت میل، فیلسوف صد ۱۹معتقد است که ویژگی مردم درون تنوع است؛ تعریفی که انسان ها را با سلایق متنوع قسمت قسمت کردن بندی می کند.

انسان ها بنا بر اینکه در کدام طبقه مدنی مدح و تأیید می شوند، سلایق متفاوتی نیز دارند. هرچند فردی های ژنتیک نیز در این باره سهیم هستندند، اما ویژگی های اجتماع شناسانه و رشد کردن در جامعه سهم بیشتری درون شکل گیری سلیقه دارد؛ در نتیجه امروز با انسان هایی روبه رویم که سلایق متفاوتی دارند؛ تنوعی که اگر بخوانیم دلخواه خاصی را با نگاهی ایدئولوژیک به آن جامعه تزریق کنیم، اتفاق خوشایندی نمی افتد و اختیار ارتکاب افراد آن جامعه سلب می شود،

درحالی که ویژگی بازر مردم در تنوع سلیقه نمود روشن می بطی ء». او با اعتقاد بوسیله این تفاوت در استیل عمر و نگرش، متقی است طبقات اجتماعی از نوشیدن خوردنی تا پوشش و چیدمان اسباب و... متفاوتند؛ «نظام در تمایز است و در اجتماع ای که ادب های مختلفی حیات دارد، مجموعه ای از سلیقه ها شکل خواهد گرفت که باعث طراوت و طرب در اجتماع می شود. همین تنوع و تزیین نوعی همبستگی ایجاد خواهد کرد. اما باید دید جامعه و در رفعت آن حاکمیت، چگونه به این تمایز نگاه می کنند؟ آیا احترامی برای این تنوع سلایق قائل هستند؟ باید توجه کرد تنوع سلایق که بنا به نوع جغرافیا و فرهنگ جامعه شکل می گیرد و همین توجه مقدور است همبستگی اجتماعی ابداع درنگ. » سبک زندگی اسلامی- ایرانی؛ آری، خیر!

گئورگ زیمل -جامعه شناس آلمانی- معتقد است : «سلیقه مجموعه ای از معناهای مورد نظر فرد است که استیل عمر را خواهد تاسیس». اما این نظر چقدر می تواند درون سبک عمر که حاکمیت امروز به تعاقب آن است معنا پیدا درنگ. چند سالی است که رسانه های ایران بوسیله ظهر تثبیت روش ای با ریشه های مشترک برای عمر افراد اجتماع هستند که با نام اسلامی- ایرانی آن را می شناسیم. این استیل زندگی چقدر برساخته از عینیت است؟ آیا رسانه ها تو شیوع چنین نگرشی به این تنوع دلخواه ای توجه کرده اند؟

به اعتقاد حیدرپور در جامعه ما مجموعه ای از شبکه های فرهنگی دولتی وجود دارد که با نگاهی ایدئولوژیک درصدد طرح و ابداع سبک زندگی اسلامی- ایرانی هستند که اگر به این ریختگی از عمر نگاه و توجهی بسیط شود، مجموعه ای از خرده اتیکت ها را دربر می گیرد. او می گوید: «چه ایرادی دارد ریختگی اسلامی- ایرانی درصورتی که کلکسیون ای از خرده ادب هاست رایج شود؟ اما اگر چنان نباشد و نصیب و قسمت با نگاه محدود و منقبضی با این ماجرا روبه رو شود، می تواند تأثیر کوتاه مدتی داشته باشد و تبدیل به راه و سبک زندگی نشود. این را از خاطر نبریم که ما تو جامعه جهانی و در سیطره شبکه های اجتماعی زندگی می کنیم که کارایی طالع را در فرهنگسازی حداقلی کرده است.

تحدید رسانه ای درون عصر جهانی شدن برداشته شده و ابزارهای جدید و جهانی، سلیقه افراد و ریختگی عمر آنها را دگرگونی داده است و در عنصر این جهان است که بخاطر انسان استیل زندگی رک می درنگ. » ماکس وبر -جامعه شناس آلمانی- سبک زندگی را نماد منزلت مدنی می داند. این در حالی است که چنین تعریفی داخل جامعه، با تحریف و کج فهمی مقلوب شده و منزلت اجتماعی برساخته از معانی دستمالی شده بورژوازی معنا یافته است.

حیدرپور دلیل این کج فهمی را خودخواهی افراد می داند و می گوید: «وبر در نظریات خود بوسیله سنخ مصرف اشاره می کند و پارسا است نوع مصرف، منزلت اجتماعی فرد را می سازد. افراد با نوع کاربرد شان در اثر جداسازی خود از جامعه هستند. تو ایران گاهی فرد با اختیار کردن اسباب (پول، ماشین، خانه، تجملات و...)، بین خود و جامعه فاصله گذاری می کند و خود را از آن منفک می داند.

این روانی بیمارگونه هیچ ربطی بوسیله منزلت اجتماعی که وبر به آن رمز می کند، ندارد. ارزش های انسانی بنا به علم و توانایی های ویژگی تمجید می شود. این سنخ تمایزگزینی کج فهمی از منزلت مدنی است. هیچ کس منکر تنوع نیست، ولی امروزه ارزشمند شدن با ابزار مادی بیمارگونه است». پیشنهاد این جامعه شناس در ایجاد تمایز، معاون قبض از نخبگان فرهنگی و جامعه شناسان است. حیدرپور می گوید: «با کمک نخبگان می توان از ابتلای جامعه به بیماری ابزارگرایی جلوگیری کرد و اجتماع را در دست خط درست خود صبر انصاف. »