مرجع تخصصی کشاورزی و زراعت ایران و جهان

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: بعد از پاشیدن یک کلیپ در فضای رمزی مبنی پهلو ضربه زدن راکبان یک موتورسیکلت به سر و قیافه افراد مسن و ایجاد نهر روانی ناشی از این اقدام، موضوع در اجازه فقره ماموران انتظامی شهرستان صبر گرفت.

سرهنگ افشین حیدری افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ۲ نوجوان ۱۶ ساله شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اقرار اینکه تحقیقات تکمیلی نماینده در خصوص انگیزه متهمان دنباله دارد، گفت: افراد معارض می توانند برای طرح شکایت خود و پیگیری پرونده به کلانتری ۱۱ جمهوری شهرستان جهرم رجوع کنند.

حاکم انتظامی شهرستان جهرمخاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند بوسیله هر نحوی با اقدامات خویشتن ایمنی مسئله جامعه را متلاطم سازند، برابر با قانون و بوسیله شدت برخورد می کند.
بر اساس جدیدترین  اخبار بازی، سونی با امضای قراردادی بوسیله بها ۲۵۰ میلیون دلار عزم دارد مالکیت بسرنوشت شوم دچار کردن کوچکی از سهام اپیک گیمز را به دست بیاورد. بوسیله لطف این پیمان نامه ۲۵۰ میلیون دلاری  که درون روزهای آینده بازپسین می شود، همکاری استراتژیک بین  سونی و  اپیک گیمز  متجاوز بیشتر خواهد شد.

البته حتی با وجود این قرارداد، انبازی Tencent با در جوانمردی داشتن ۴۰ درصد از سهام اپیک گیمز، ارشد ترین حق رأی را در تصمیم گیری های مهم آن خواهد داشت. صاحب برند  پلی استیشن  باور دارد همدستی های گسترده ی اپیک گیمز و سونی داخل سال های پیش رو مرزهای اکوسیستم های دیجیتالی، سرگرمی های متفاوت و فن شناسی های بازی سازی را به جلو می راند.

تو حال مجهز به طور کامل از مفاد پیمان نامه بین سونی و اپیک گیمز مطلع نیستیم و نمی دانیم به موجب امضای این قرارداد، چه اتفاقاتی فراغت است رخ دهند. کمتر کسی فکر می کند سونی بخواهد با این سرمایه گذاری، تنها درصدی از سود اپیک گیمز تو بازارهای مختلف را تصرف یواش.

این قرارداد سؤالات مهمی درون حافظه ما خلق کردن می کند: بازی هایی که در سال های آتی توسط اپیک گیمز منتشر می شوند، بخاطر چند ماه در انحصار کنسولی  پلی استیشن 5  خواهند بود؟ وقتی سونی می خواهد یک انحصاری باستانی را روی  کامپیوترها منتشر کند، این کار را فقط با  اپیک گیمز استور  و بدون توجه بوسیله  استیم  ارتکاب می دهد؟ گذر زمان پاسخ سؤال ها را صریح خواهد کرد.

کنیچیرو یوشیدا، مدیرعامل سونی می گوید: «فناوری های گرافیکی  آنریل انجین  5، اپیک گیمز را در خال ی بیش مهمی از صنعت بازی سازی امروز قرار می دهند. آن ها با بازی Fortnite (فورتنایت) مخاطب های بسیار زیادی را همراه سرگرمی های تعاملی کردند و فضای تفریحی جدیدی ساختند. باهم اتحاد کردن ما با این همدستی فقط بوسیله جهان ویدیوگیم محدود نمی شود. ما درکنار یکدیگر مجاهدت می کنیم همه ی مخاطب ها در همگی ی مدیوم های سرگرمی دیجیتالی، امتحان های ارزشمندی داشته باشند».

سونی و اپیک گیمز می گویند به شرکت های بیشتر می اندیشند و راه هایی خلاقانه برای روزی برداری حداکثری از این سرمایه گذاری می یابند.  آویشن سوئینی، مدیر اجرایی و محور گذار اپیک گیمز در این رابطه می نویسد: اپیک گیمز و سونی در دوران فعالیت خود، تجارت های وقار را در محل تلاقی فناوری با خلاقیت بنا کردند. ما چشم انداز مشترکی داریم که درون آن مخاطب ها می توانند تجربه ی سه بعد اینده زنده و جذابی از حضور در فضاهای اجتماعی دیجیتالی داشته باشند؛ جایی که ورزش های ویدیویی، موسیقی و فیلم بوسیله هم گرایی می رسند. ما درکنار یک دیگر، اکوسیستم دیجیتالی بازتر و درون دسترس تری را می سازیم که بین هیچ کدام از سازنده ها و مخاطب ها تفاوتی قائل نمی شود.

 شما کاربران زومیت چه دیدگاهی داخل این بنیان دارید؟بیشتر بخوانید:ارشد ترین پروژه یواش افزاری بانکی کشور با موفقیت انجام شددیجی کالا، کافه بازار، تپسی، فیلیمو و نای تا انتهای تابستان واقف بورس می شوندآمار فروش جهانی کامپیوترهای شخصی در جزئی از جمله دوم ۲۰۲۰ افزایش یافتفاکسکان به درخواست اپل، یک میلیارد دلار در هند سرمایه گذاری می کندبازار رایانه های شخصی در فصل دوم سال ۲۰۲۰ به حالت معمولی بازگشته است
لینکدین، بزرگ ترین شبکه اجتماعب صنف ای برای کسب وکارها است؛ به نحوی که بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک از قانون لینکدین اقدام به استخدام نیروها و متخصصان خویشتن می کنند. شاید بنیادی ترین فردی لینکدین نیز امکان استخدام نیروها از بکلی دنیا باشد؛ زیرا هر فردی از هر خال ای از دنیا قادر به ثبت نام تو لینکدین و ساخت پروفایل صنف ای خود است.

با این حال، تفاوت فرهنگ و زبان ها و گویش ها باعث می شود که گاهی نتوان صیت و شهرت خانوادگی انفراد را به درستی تلفظ کرد. به همین جهت لینکدین، فردی به پروفایل کاربران افزوده است تا افراد بتوانند کلیپ صوتی بوسیله مدت ۱۰ دم را ضبط و به پروفایل خود اضافه کنند.

این کلیپ صوتی شامل معرفی کوتاه و مختصر از فرد می شود تا دیگران امکان تلفظ صحیح نام و معروفیت خانوادگی وی را داشته باشند. جوزف آکنی، مدیر پروژه لینکدین در این باره با ارسال پست بلاگی گفته است: «آیا تاکنون شده نام فردی را مشاهده کنید؛ ولی وضع بی عیب تلفظ آن را ندانید؟» آکنی امتداد می دهد: «دانستن گونه صحیح تلفظ نام فرید مدنظر بیش اهمیت دارد؛ بمنظور بسرنوشت شوم دچار کردن مهمی از تحت تاثیر راحتی دادن وی داخل دیدار ابتدا محسوب می شود.»

با در دید اخذ گپ های مسئولان لینکدین، ویژگی جدید به کاربران اجازه می دهد تلفظ بی عیب اشتهار خویشتن را به پروفایلشان تکثیر کنند. با این حال، این توان هنوز بخاطر بسیاری از افراد افزوده نشده است. برای دسترسی بوسیله چنین قابلیتی می توانید بوسیله پروفایل خود رفته و ویرایش شمایل پروفایلتان را انتخاب کنید.

در سرنوشت ویرایش تصویر پروفایل، گزینه ای برای بایگانی اسلوب بی عیب تلفظ اشتهار و نام خانوادگی یا Record name Pronunciation وجود دارد که با برگزینی آن، قادر به ضبط کلیپ صوتی ۱۰ وقت ای خواهید وجود. امکان حذف، ویرایش خواه جایگزینی کلیپ صوتی نیز در نظر خمود شده است.مقاله های مرتبط:لینکدین کپی کردن کلیپ بورد iOS را ایستا می کندلینکدین نبوغ جدیدی بخاطر کاریابی آسان مرطوب عرضه کرد

با ضبط کلیپ صوتی، آیکونی مقابل تصویر پروفایلتان نمودار می شود که اذن گوش دادن به طرز صحیح تلفظ نام و نام خانوادگیتان به دیگران داده خواهد شد. داخل نظر داشته باشید که این حالت تنها از طریق اپلیکیشن اندروید و iOS لینکدین ممکن است و در نسخه تحت وب نمی توان چنین اقدامی را انجام قسط.

مسئولان لینکدین گفته اند که درون حال حاضر تنها مناطق خاصی دسترسی به توان بایگانی کلیپ صوتی را دارند؛ ولی هنگام ماه آینده، این قابلیت داخل اختیار کاربران بکلی جهان فراغت می گیرد.بیشتر بخوانید:زوم اپ؛ آیدی پی، نوک تیز ترین خدمات بانکی را در جیبتان بگذاریداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱۹ تیر)رویت شواهدی مبنی بر افزوده شدن قابلیت چت متقابل بین فیسبوک مسنجر و واتساپگوگل پلاس برای همیشه تعطیل شد؛ تمامی اپلیکیشن ها به Currents تغییر اشتهار دادندتیک تاک با خطر ممنوع شدن داخل ایالات متحده روبه رو است
شعبه ی هند باهم اتحاد کردن پوکوروز گذشته اخبار کرد قصد دارد ۷ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۷ تیر ۱۳۹۹) با برگزاری مراسمی آنلاین، گوشی ام ۲ پرو (Poco M2 Pro) را برای میدان هند معرفی کند. حال درون بور ی ناچیز سرمد الباقی به شناساندن رسمی پوکو M2 پرو، این گوشی در بنچمارک گیک بنچ برملا شده است. به لطف اضافه شدن پوکو ام ۲ پرو بوسیله گیک بنچ، زمان حال فداکار از مشخصات فنی این گوشی را می دانیم. 

وب سایت گیک بنچ نشان می دهد گوشی جدید پوکو راحتی است با سیستم عامل اندروید ۱۰ دردسترس صبر بگیرد و در جلو معروفیت میزان گوشی داخل گیک بنچ، عبارت Xiaomi POCO M2 Pro تذکر شده است. با اینکه می دانیم پوکو متاخر قرار است به یکی از تراشه های کوالکام فراهم شود، از مدل کنجکاو تراشه مطمئن نیستیم. با این حال، شوق می رود این گوشی تراشه ی هشت هسته ای اسنپدراگون ۷۲۰ با حداقل تناوب کاری ۱/۸ گیگاهرتزی داشته باشد.

گفته می شود پوکو M2 پرو مدل ری برند شده ی ردمی نوت ۹ پرو به حساب می آید. پیاده شدن همین اساس، احتمالا این گوشی هوشمند علاوه بر تراشه ی اسنپدراگون 720G، صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی با وضوح فول HD پلاس و پنل LCD خواهد داشت. مقیاس جدید گوشی های پوکو در بخش کناری خویشتن از حسگر اثرانگشت و باتری حجیم ۵،۰۲۰ میلی آمپرساعتی بهره خواهد سرما. به لطف اشاعه بنچمارک پوکو ام ۲ پرو در گیک بنچ، اکنون می دانیم این گوشی قرار است بوسیله ۶ گیگابایت حافظه ی رم فراهم باشد.



پوکو با انتشار پستی در شبکه ی مدنی توییتر، معرفی گوشی متاخر خود را روز ۱۷ تیر اعلام کرده است. در پست پوکو، از هشتگ FeelTheSurge# استفاده شده که به طور غیرمستقیم به فناوری شارژ سریع العمل پوکو M2 پرو اشاره می یواش. درون نظر داشته باشید ردمی نوت ۹ پرو از فناوری شارژ تند ۳۰ وات یکروز می سرما.

پنل پشتی گوشی پوکو میزبان دوربین چهارگانه شامل دوربین حقیقی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، دوربین سومین ۵ مگاپیکسلی با لنز ماکرو و دوربین چهارم ۲ مگاپیکسلی عمق سنج خواهند بود. درون پنل جلویی گوشی پوکو M2 پرو دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را تماشایی خواهیم حیات. گوشی های پیدایش پوکو عموما سخت ابزار مناسب را با قیمت مقرون به نفع ارائه می دهند؛ بنابراین، احتمالاقیمت گوشی شیائومی پوکو M2 پرو همچنین مقرون بوسیله نفع خواهد بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی مشخصات منتسب به پوکو M2 پرو چیست؟

*تصویر حقیقی مقاله، گوشی ردمی نوت ۹ پرو را نشان می دهد؛ همان محصولی که پوکو M2 پرو صبر است معیار ری برند شده ی آن باشد.بیشتر بخوانید:پیکسل 4a احتمالا به باتری ۳٬۱۴۰ میلی آمپرساعتی مجهز می شودگوشی رول شدنی ال جی احتمالا اوایل 2021 با نمایشگر BOE از راه می رسدآنر X10 مکس 5G با نمایشگر ۷٫۰۹ اینچ رونمایی شدآنر 30 لایت (یوث) با دوربین سه گانه گانه و پشتیبانی از 5G معرفی کردن شدبررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس و ردمی نوت 9 پرو
همشهری آنلاین- علی الله سلیمی: تولید انواع پسماندها در زندگی امروزی به خاص در شهرهای ابهت مانند تهران امری اجتناب ناپذیر است و هر روز ظرفیت یدکی از انواع پسماندهای خشک و پر حرارت در خانوارهای شهری تولید می شود که بازیافت و دفع صحیح و اصولی آن از دغدغه های حقیقی مدیران شهری است. البته این موضوع، یکی از معضلات جهان امروز، خصوصاً کشورهای جهان سومین و در حال ترقی اندوه هست. با این تشریح که بسیاری از خاشاک های تولید شده قرین پسماندهای غذا، قابل بازگشت به چرخه نهاد هستند؛ ولی برخی از آنها مانند تیغ دار کردن و پلاستیک تجزیه نمی شوند و بعضی دیگر تیمار مدت زیادی طول می کشد تا بوسیله دوچرخه نهاد برگردند. درون این میان، یکی از رویکردهای مؤثر که بسیاری از کشورهای جهان در اولویت برنامه های خود داخل شالوده انواع پسماندها صبر داده اند، تفکیک خاشاک از مبدأ است. این کار علاوه بر رعایت اصول بهداشتی، منجر به سلامت کالاهای تولیدشده از مواد بازیافتی هم می شود. از سوی دیگر، با انجام این کار مقدر شدن اضافی از نفقه های جمع آوری و ساماندهی زباله حذف می شود. بی احتمال برای رسیدن به اهداف عالی تو این بنیاد به شمول شدن فرهنگ صحیح بازیافت در میان همه شهروندان نیاز است که لازمه آن بی قراری اطلاع رسانی بهینه و انجام فعالیت های فرهنگی متناسب و مستمر است. بوسیله بیان دیگر، یادآوری موارد به نمودار ساده و پیش افتاده به شهروندان، قرین جمع آوری کاغذهای باطله می تواند به یک موافقت خوشایند تو حوزه بازیافت و داخل نهایت هوا زیست شهری منجر شود. برای دستیابی به این اساسی با آموزش چهره به چهره خواه کلاس های آموزشی تو سنین متنوع جامعه مانند مهدکودک ها، مدارس، دانشگاه ها، مساجد، مراکز تجاری و اداری و همچنین رسانه ها، تهیه فیلم، عکس، پوستر، و بنرهای پیام دار می توان اطلاع رسانی را تکمیل کرد.  
چراکه وقتی دیدگاه شهروندان تبدیل نرم و آنها آماده همکاری شوند با ایجاد امکانات کم قیمت و کافی و پروگرام ریزی صحیح و هدفمند می توان فرهنگ بی عیب بازیافت را داخل جامعه نهادینه کرد و برای ابد از دغدغه مواجهه با گوناگون پسماندهای شهری مرده شد. بنابر این، هریک از ما به عنوان شهروندی که در تولید انواع پسماندهای شهری انباز هستیم، اگر به سهم خود در تفکیک بوسیله موقع و اصولی انواع پسماندها همکاری کنیم، فرهنگ صحیح بازیافت فراگیر و نهادینه می شود و محیط زیست دوره ما هم به مراتب پاکیزه و بدون از نوع آلودگی های زیست محیطی خواهد شد.  
روان کاتالوگی تو فلیپین منتشر شده است که جزئیات شاداب افزاری بوسیله همراه تصاویری از محصول معرفی کردن نشده شیائومی را بوسیله همراه دارد. این معلومات که منتسب به شیائومی ردمی 9A قلمداد می شود، شامل برخورداری گوشی هوشمند جدید شریک شدن چینی از تراش جی ۲۵ مدیاتک است.

شیائومی علامت داده که عزب در بازار گوشی های هوشمند فعالیت نخواهد کرد و در بازارهای دیگر همچنین فهرستی بلند بالا از محصولات مختلف را به کاربران ارائه می دهد. بااین حال، آنچه شیائومی را تو میدان گوشی های هوشمند متمایز می سازد ارائه محصولات مختلف برای دلخواه های متفاوت با بودجه های متحرک بر روی اب است.

طبق آنچه در کاتالوگ منتشرشده داخل فیلیپین ذکر شده است، گوشی شیائومی ردمی 9A دارای تراش هلیو جی ۲۵ مدیاتک خواهد بود که پردازنده مرکزی آن با بسامد ۲ گیگاهرتز کار می نرم. محصول معرفی نشده شیائومی دارای نمایشگری ۶/۵۳ اینچی است که رزولوشن HD را بوسیله کاربران ارائه می دهد.

جنس طراحی نمایشگر گوشی هوشمند جدید به رخساره واترفال یا آبشاری است که درواقع وجود بریدگی داخل بالای نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را بیان می کند. داخل پنل پشتی، دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی قرار اندوهناک است که داخل وسط پنل نقشه کشی شده است و همراه با یک LED از چینشی عمودی کاربرد می کند.



برای تأمین انرژی لازم شیائومی ردمی 9A باتری با حجم ۵،۰۰۰ میلی آمپرساعت تو نظر پژمان شده است. اصولا چنین ظرفیتی از باتری را می قابلیت در محصولات موجود در رده ردمی 9A مشاهده کرد. درون تصور می توان مشاهده کرد که ردمی 9A در رنگ بندی آبی به بازار عرضه خواهد شد. بااین حال امید می رود همدستی چینی رنگ بندی های دیگری نیز برای دشت معرفی کردن نشده خویشتن در نظر گرفته باشد.

مقاله های مرتبط:شیائومی روی دو گوشی کم ارزش مرطوب از ردمی 10 ایکس فرمان می کندگوشی Redmi 9A تأییدیه FCC را دریافت کرد

رسا همراه با ردمی 9A قرار است تلویزیون متاخر شیائومی همچنین رونمایی شود. از فردی های تلویزیون جدید، برخورداری از کروم کست و گوگل اسیستنت خواهد بود. بااین حال، تلویزیون متاخر شیائومی و ردمی 9A عزب محصولاتی نیستند که در کاتالوگ های منتشرشده در فلیپین دیده می شوند. به دید می رسد شیائومی برای عرضهپوکو اف ۲ پرو،بلک شارک ۳ و می اسمارت بند۵ به بازار فلیپین آماده می شود.بیشتر بخوانید:چگونه از بتا iOS 14 به iOS 13.5.1 دانگرید کنیم؟شیائومی و هواوی در سراب بعد اینده گوشی های تاشدنی خود از فناوری UTG مصرف می کنندآیفون SE 2020 مجموع امتیاز ۱۰۱ را از DxOMark دریافت کردوان پلاس نورد به دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود؟اولین تصاویر از سامسونگ گلکسی A01 Core منتشر شد
نتایج بنچمارک پردازنده های ۱۰ نانومتری اینتل تایگر لیک فاش شده است که جنین دیگر عملکرد پردازنده ی چهار هسته ای Core i7-1165G را با پردازنده ی هشت هسته ای AMD Ryzen 7 4700U Renoir برابر نشان می دهد. قبلا نتیجه ی مقایسه ی دو پردازنده در بنچمارک 3DMark 11 منتشر شده بود. فداکار ادعا می کردند که نسخه ی مذکور از کند افزار بنچمارک، قدمت زیادی دارد و بخاطر بررسی پردازنده های مجهز به بیش از چهار هسته، بهینه نیست. اخبار جدید، نتیجه ی بنچمارک را داخل 3DMark Time Spy نشان می دهند که باز هم عملکرد پردازنده ی مرکزی را برابر علامت می دهد و حتی محصول اینتل را در پردازش گرافیکی زورمند تر بیان می درنگ.

پردازنده ی Core i7-1165G7 تو فهرست سریع ترین و قوی ترین پردازنده های Tiger Lake-U درون ایستگاه دوم فراغت می گیرد و داخل رتبه ی بالاتر، پردازنده ی Core i7-11857G7 قرار دارد. پردازنده ی مذکور، چهار هسته و هشت رشته ی پردازشی دارد که در بسامد پایه ی ۲/۸ گیگاهرتز و فرکانس محکمی شده ی ۴/۷ گیگاهرتز فعالیت می کنند. محصول آویشن آبی، از یک پردازنده ی گرافیکی یکپارچه ی Xe نیز نصیب می برد که دوبرابر کارایی بهتر نسبت به تراشه های گرافیکی اولاد ۱۱ دارد.

عملکرد پردازنده ی گرافیکی Xe در تراشه های جدید اینتل متجاوز عالی است

محصول AMD که درون رقابت با پردازنده ی جدید اینتل در نظر گرفته شد، در رله دوم سریع العمل ترین و زورمند ترین پردازنده ی خانواده ی AMD Renoit Ryzen 400 صبر می گیرد. پردازنده ی Ryzen 7 4800U تو جایگاه اول قرار دارد. هر دو پردازنده، در حداکثر نبوغ نقشه کشی گرمایی خویشتن تک آزمایش قرار گرفتند. تراشه ی اینتل تو نبوغ ۲۸ وات و خراش ی AMD در توان ۲۵ وات آزمایش شد. پردازنده ی Core i7-1165G7 از یک حافظه ی LPDDR4x 4266 Mhz حزن بهره می برد که در تمامی (و شاید همه ی) لپ تاپ های مبتنی بر تایگر لیک استفاده خواهد شد.

همان طور که داخل تصاویر منتشرشده از بنچمارک دیده شد، پردازنده ی اینتل در جزء پردازش مرکزی امتیاز ۵۳۰۴ را درافت کرد که با نمره ۵۳۰۲ پردازنده ی AMD تقریبا انطباق می کند. در پردازش گرافیکی، تراشه ی تایگر لیک با برتری ۳۵ درصدی نسبت بوسیله رقیب، عملکردی عالی را از خویشتن نشان می دهد. حتی تایگر لیک در مقایسه با Ryzen 7 4800U هم ۲۰ درصد عملکرد بهتر در بخش پردازش گرافیکی دارد. البته درفش دار AMD به خاطر تعداد بیشتر لفافه های پردازشی، تشخیص CPU با برتری ۳۴ درصد نسبت به دشت آویشن آبی اخذ می نرم. برای مقایسه ی دقیق تر، باید Ryzen 7 4800U را با Core i7-1185G7 مقایسه کنیم. البته درنهایت اینکه پردازنده ی اینتل با نصف تعداد هسته، تفوق ۲۰ تا ۳۰ درصدی را درون پردازش گرافیکی نسبت به پرچم دار AMD ارائه می کند، جالب توجه خواهد بود.

اطلاع دادن سابق علامت دادند که یک نسخه ی مقیاس از تایگر لیک در تنظیمات بالا با بنچمارک Battlefield V آزمایش شد که میانگین ۳۰ فریم برثانیه را ارائه کرد. میزان ی آزمایشی، از درایورها و درنگ افزارهای اولین یکروز می برد که درنهایت قابلیت بالای پردازنده ی گرافیکی Xe را نشان می رحم. برخی کارشناسان، معماری گرافیکی متاخر اینتل برای پردازنده ی لپ تاپ را با دودمان های سابق Gen 9.5 و Gen 11 مقایسه کرده اند. معماری های مذکور در آزمایش متشابه ارزش فریم ۱۳/۳ و ۷/۴ فریم برثانیه را ارائه کرد که انقراض بالا را نسبت به Xe نشان می دهد.

مقاله های مرتبط:بنچمارک تراشه تایگر لیک U به کاررفته تو سرفیس لپ تاپ بعدی مایکروسافت فاش شدهرآنچه درباره پردازنده های تایگر لیک اینتل می دانیم

آزمایش معماری پردازش گرافیکی در محصولات قوم ی تایگر لیک با نسل سابق نشان می دهد که Core i7-1165G7 عملکرد گرافیکی دوبرابر بهتر نسبت بوسیله Core i7-1065G7 و چهار برابر بهتر نسبت به Core i7-10710U دارد که از معماری گرافیکی Gen 9.5 متعلق به پردازنده های اسکای لیک نصیب می برد. درنهایت باز اندوه می توان با قدرت از معماری Xe در پردازنده های متاخر تیم آبی دفاع کرد که عملکرد گرافیکی آن ها را به مدل بسار قابل توجهی بهبود داده است.

پردازنده های اینتل تایگر لیک در ماه های آتی به بازار نمایش می شوند و تغییرات قابل توجهی تو معماری آن ها شاهد خواهیم بود. آن ها از هسته های Willow Cove به جای Sunny Cove بهره می برند که قبلا درون پردازنده های آیس لیک استفاده شده اند. علاوه بر تغییر در هسته ها، تغییراتی در سطح ذهن ی کش و طراحی ترانزیستوری نیز ابداع می شود که با بهینه سازی های امنیتی تراشه ها نیز همراه خواهد بود. اینتل نیز از پردازنده های گرافیکی xe-LP در تراش های تایگر لیک استعمال می کند که عملکرد دو مقابل بهتر آن ها را درون آزمایش های بالا مشاهده کردید.

مشخصات فنی کامل، قیمت پردازنده در فروشگاه های اینترنتی و مقایسه ی کامل انواع CPU را درون بخش محصولات مشاهده کنید؛ انواع CPU اینتل از  یکسره سری Core i3، Core i5 و Core i7 و پردازنده مرکزی AMD رایزن (Ryzen) برای مقایسه و سودا دردسترس کاربران است. ادخال به حصه پردازندهبیشتر بخوانید:سلسله سومین پردازنده های نمونه پذیر زئون اینتل معرفی شدند: ۲۸ هسته، ۵۶ ترد، ۴٫۵ گیگاهرتزتاخیر احتمالی شناساندن رایزن 4000 AMD تا اوایل 2021 [تکذیب شد]اینتل پیش نمایشی از قدرت گرافیکی تایگرلیک با پردازنده گرافیکی Xe را درون بازی بتلفیلد V منتشر کرداینتل پردازنده های موبایل تایگر لیک را به فناوری مقابله با بدافزار مجهز می کندAMD پردازنده های بیشتری در خانواده دسکتاپ Ryzen 4000 Renoir تولید می یواش