مرجع تخصصی کشاورزی و زراعت ایران و جهان

به گزارش همشهری آنلاین سرمربی پرتغال در نشست خبری پیش از ورزش برابر کرواسی نسبت به احتمال رکوردشکنی رونالدو داخل مذاکره گل های ملی واکنش علامت انصاف. سانتوس داخل خصوص اینکه آیا ملی پوشان پرتغال بوسیله رونالدو برای شکستن رکورد دایی کمک می کنند؟ گفت: قطعاً نه. بازیکنان در ورزش های رسمی به آن فکر نمی کنند. هیچکس به رکورد رونالدو فکر نمی کند.

سرمربی پرتغال ادامه داد: اینکه بازیکنان بگویند به رونالدو پاس می دهیم تا گلزنی کند؛ این ممکن نیست. حتی رونالدو هم این را یار ندارد. شاید این پیوستگی در ورزش های دوستانه رخساره بدهد. من بوسیله وزن کافی در اسب سواری بوده ام که بدانم این موافقت داخل موقعیت های متفاوت قیافه داده است و به یک نفر برای شکستن رکورد کمک شود. این اتفاق افتاده است. گاهی اوقات بازیکنانی بود دارند که می خواهند به بی آرامی تیمی خود کمک کنند؛ حتی به صورت ناآگاهانه.

سانتوس مداومت کرد: انسان با هم تلاش و کمک می کنند تا یک نفر بوسیله رکورد و افتخارات شخصی برسد ولی داخل این تک غیر مقدور است. تامین هستم رونالدو تیمار به این موضوع به عنوان یک چیز مثبت نگاه نمی درنگ.
  • ۹۹/۰۸/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی