مرجع تخصصی کشاورزی و زراعت ایران و جهان

به گزارش همشهری آنلاین، دونالد ترامپ حتی پیش از روز رای گیری ادعا کرده حیات که در رای های پستی به ضرر و او تقلب می شود و بعد از روز رای گیری هم همچنان مطالبه می کند که دموکرات ها به رای سازی دست خورده اند و متحدانش هم از ادعاهای بی پایه او حمایت کرده اند. باطل کردن آرا و شکایت بوسیله دادگاه ها

ترامپ پیش از انتخابات یکی از متحدان نزدیکش را بوسیله اربابی بی مو سرو پستی آمریکا منصوب کرده بود و اقدامات او باعث تاخیر در روانی پردازش حمل های پستی شده بود. گزارش هایی بی قراری درباره تحویل نشدن به موقع آرای پستی منتشر شده است.

هر ایالت مقرراتی برای زمان پست شدن یا دریافت رأی های پستی دارد. بوسیله علاوه رأی ها باید معیارهای معینی را داشته باشند، بخاطر شهید امضاهای رأی دهندگان تو رأی ها باید با امضای موجود در پرونده های ثبت نام فرید برای رأی دادن معادله داشته باشد. جمهوری خواهان سرود دارند تا با این هنجار احترام رای ها را بوسیله چالش بکشند.

وکلای حزب جمهوری یا در جریان انتخاباتی درون ماه ژوئن (خرداد) تو قصبه پنسیلوانیا شاهد قانون شمارش رأی ها بوسیله مقامات این روستا بودند و همه قاعده هایی که می توانند با آن ها اعتبار رأی ها را به چالش بکشند، آماده کرده اند. پیاده شدن زمینه گزارش ها ترامپ هم هزاران مباشر را آماده کرده است تا پس از انتخابات بخاطر شکایت درباره عزت رأی ها بوسیله دادگاه ها شکایت کنند.

داخل عارض پذیرفته شدن این شکایت ها به محکمه های بدوی ممکن است مسئله قضایی بوسیله محکمه استیناف و نهایتا دربار عالی بکشد. با توجه به اکثریت محافظه حکم فعلی درون میان متهم های دربار ممتاز (۶ به ۳) ترامپ امیدوار است در چنین مواردی دربار برجسته بوسیله نفع او رای دهد.

مواردی از تعرض طرفداران ترامپ تو بیرون مراکز شمارش آرا در چند روستا گزارش شده است. ترامپ با سخنانش درباره تزویر گسترده درون انتخابات ممکن است چنین اعتراضاتی را تشدید کند و آشوب خیابانی خلق کردن یواش. تباین درون تعیین رای های الکترال بخانه برگشتن ها

پس از اتمام سیلان محاسبه آرا هر دهات کنار حسب قوانین تویی خود روندی را برای از کار افتادن انتخابات آغاز می کند که زود عرفی بر حسب ده ها متفاوت است. اما درون نهایت همه قریه ها باید تا ضرب الاجل ۸ دسامبر (۱۸ آذر) همه شکایت ها و اعتراض ها را حل وفصل کنند و نتایج را نهایی کنند. در غیر این صورت کنگره مقدور است از تصویب آرای مجمع گزینندگان خواه کالج الکترال آن بخانه برگشتن خودداری کند.

اگر ضرب الاجل اعلام نتایج نهایی نزدیک شود و هنوز دهات ها نتایج انتخاباتشان را نهایی نکرده باشند، ممکن است اتفاقات دیگری بی قراری رخ دهد. مجالس قانونگذاری ایالتی بر اساس قانون اساسی آمریکا اجازه دارند گزینندگان یا الکتورهای روستا را بخاطر رای اعطا کردن در کنفرانس گزینندگان یا کالج الکترال انتخاب کنند.

حزب جمهوری خواه و دونالد ترامپ در چند ایالت کلیدی از جمله میشیگان، پنسیلوانیا، کارولینای شمالی، فلوریدا، آریزونا و ویسکانسین کنترل مجالس ایالتی را داخل مشت دارند. امکان پذیر است این مجالس با توجه پشته گرفتن اعتراضات به لحاظ آرا تصمیم بگیرند که نتایج انتخابات بی حیثیت است بنابراین نتیجه شمارش را نپذیرند و بدون توجه به آن گزینندگانی را بخاطر امن از ترامپ تفویض کنند. دموکرات ها اندوه در این مواردی می توانند کینه توزی کنند، مثلا در روستا پنسیلوانیا که فرماندار دموکرات است، چنانچه حلقه ایالتی بخواهد عاری توجه بوسیله آرای عمومی گزینندگان را انتخاب کند، فرماندار هم ممکن است انتخاب این گزینندگان را نامشروع بخواند و تاییدیه نتایج را بوسیله «بایگانی ملی» بفرستد و گروه جداگانه ای از گزینندگان دموکرات را انتخاب یواش. هیاهو ضابطه بنیانی

گزینندگان هر روستا  تو ۱۴ دسامبر (۲۴ آذر) در ساختمانی کانون ایالتی جمع می شوند و رای خود را اخبار می کند، داخل سناریوی فرضی ما ممکن است دو دسته مجزا از گزینندگان در آنجا حاضر شوند و جدیت کنند رای دهند.

داخل چنین مواردی بوسیله اصطلاح یک «بحران ضابطه اساسی» بوسیله حیات می آید، چرا که سر اساسی آمریکا در چنین مواردی پیدا زدودن.

در چنین موردی این پنج گزینه امکان پذیر است رخ دهند:

گزینه اول: یک توجیه از متمم دوازدهم قانون اساسی آمریکا این است که رئیس مجلس سنا که معاون رئیس جمهور است (در این تک مایک پنس) باید تصمیم بگیرد که کنگره کدام رای های الکترال را قبول کند. در این مورد مایک پنس ترامپ را نم اخبار می کند.

گزینه دوم: اگر تو ایالتی دو دسته نقیض گزینندگان گزینش شوند، ممکن است کنگره آرای الکترال آن ایالت را کنار بگذارد و در  مجموع آرای الکترال بوسیله حساب نیاورد.

گزینه سومین: یک تعبیر کردن دیگر از روال شمارش آرای الکترال گزینندگان شریف آنهایی هستند که فرماندار ایالت رای هایشان را از کار افتادن کرده است. در این رخساره این گزینه عملی می شود که یکی از دو مجلس فدرال یعنی مجلس نمایندگان یا کانون سنا بوسیله آن رای دهد.

گزینه چهارم: رئیس محفل نمایندگان (درون این مورد نانسی پلوسی از حزب دموکرات) رئیس جمهور بلافاصله می شود تا کنگره در تک نتایج به سازش برسد. البته پرت است جمهوریخواهان این گزینه را بپذیرند.

گزینه پنجم:: دیوان عالی آمریکا محلول اختلاف میان طرفین را بوسیله عهده داری بگیرد که با توجه بوسیله اکثریت محافظه فقره دیوان عالی ممکن است نتیجه به صرفه ترامپ تمام شود.
  • ۹۹/۰۸/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی