مرجع تخصصی کشاورزی و زراعت ایران و جهان

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، فیلم های ایرانی «گردون هشتم»، «بابای اجباری»، «یه آسمون آبی سقف»، «نفس صید»، «حباب»، «اخراجی ها ۲» و «زاپاس» از روز شنبه (۲۶ مهرماه) تا دوم آبان، شایسته کردن ۱۳ راهی آنتن می شوند.

بخش «موضوع نخبه هفته» همچنین که فراغت است به فیلم هایی با مضمون هنر نقاشی بپردازد، در این همین تاریخ و در ساعت ۱۹ به ترتیب فیلم های «نقشی از آتش»، «آقای ترنر»، «کمال الملک»، «ارزیابی همگی چیز کیو»، «چشم درشت»، «مستر بین» و «تلخ عمر» را پخش می نرم.

همچنین در بخش «صحنه گرانبها»، فیلم های ریچل وایس، بازیگر سینما و تئاتر که جوایز اسکار، گلدن گلوب، انجمن بازیگری و جایزه بفتای را در کارنامه هنری خویشتن به ثبت رسانده است، نرم کردن می شود. کنار این اساس فیلم های «صفحه هشت»، «اُز بزرگ»، «واکنش زنجیره ای»، «هیئت منصفه فراری»، «تنها میان امواج»، «مومیایی» و «بازگشت مومیایی» راهی آنتن می شوند. داخل بخش «فیلم های دوست داشتنی» نیز به ترتیب فیلم های «دامبو»، «غول بزرگ»، «کونگ فو یوگا»، «اصلاح رمان زندگی»، «کریپتو»، «دزدان بحری کارائیب۲» و «نیکسون» پخش می شوند.

همچنین فیلم سینمایی کریپتو، علیه ۲۰۱۹ و به کارگردانی جان استالبرگ بخاطر بدوی مرحله چهارشنبه (۳۰مهر ماه) زمانه ۲۳ از این شبکه پخش می شود. این فیلم درباره یک بازرس درستکار درون وال استریت است که تو نفس تحقیق در رابطه با بانک مورد متکی شهر، مخبر درگاه شبکه ای از فعالیت های مالی غیرقانونی می شود و در ادامه می فهمد که رئیس شریک خویشتن او نیز در این شبکه آستان کوشا دارد که داخل شالوده پولشویی و کلاهبرداری مالی از شیوه "بیت کوین" فعالیت می کند و ...

داخل بخش «فیلم های کلاسیک» همچنین «حفره»، «پاپیون»، «یوجیمبو»، «دوازده صندلی»، «آپاراجینو»، «خرابکاری» و «جووالاچی» برای پخش داخل شایسته کردن 1 بامداد درون دیدن محزون شده اند.
شب گذشته، اپل گوشی های هوشمند خانواده آیفون ۱۲ را رونمایی کرد. همه ی اعضای این قوم جدید از 5G پشتیبانی می کنند و این مسئله باعث می شود تا دسترسی کاربران به اینترنت بسیار پرسرعت آسان نمدار از همیشه شود. افرادی که در آمریکا زندگی می کنند، می توانند با خرید این تلفن همراه و استفاده از اپراتورهای ارائه دهنده 5G تجربه جدیدی از دنیای اینترنت داشته باشند.

این همکاری دقیقا همان محصولاتی را شناساندن کرد که بسیاری پیش دماغ کرده بودند. گوشی های هوشمند اپل، آیفون ۱۲ مینی، آیفو ن ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس هستند که بازه بانوا ۶۹۹ تا ۱۴۰۰ دلار را شامل می شوند. شاید بزرگ ترین موافقت این باشد که اپل با معرفی کردن نسخه مینی خانواده جدید خود سعی می کند قیمت مایه های 5G را داخل سطح نسبتا متوسط نگه دارد.

مقاله های مرتبط:آیفون ۱۲ اپل رونمایی شدآیفون ۱۲ پرو و آیفون 12 پرو مکس اپل معرفی شدند

براساس جدیدترین اطلاعات منتشرشده از Counter Research، تاکنون بیشتر دستگاه های اندرویدی به تعاقب ارائه پیشتیبانی از 5G هستند؛ اما اپل ۴۶ درصد میدان ایالات متحده آمریکا را تشکیل می دهد، پس اساسی بود که این شرکت همچنین قابلیت سابق الذکر را ارائه دهد. سری آیفون ۱۲ اطمینان نتیجه خواهد کرد دو پلتفرم پیشرو تلفن های هوشمند موجود در راسته به اینترنت 5G مجهز هستند. این یکی مسئله متجاوز عمده درون دنیای گوشی های هوشمند است که می تواند باعث ایجاد یک چرخه بوسیله روزرسانی (upgrade cycle ) شود.

دانیل ایوز، تحلیلگر Wedbush، درباره ارتقای گوشی های اپل به اینترنت 5G تشریح داد:اینک مدتی است که افزایش تولید و تقاضای آیفون ۱۲ را شاهد هستیم و اپل و تأمین کنندگان آسیایی آن پیش دماغ می کنند برای میزان بزرگ تر ۶٫۷ اینچی ادعا بیشتر از گزینه های دیگر باشد. این قوم انتظارات اپل را افزودن داده و آن ها این محصول را به طور بالقوه گزینه ای بخاطر پیشرفت بیش متجاوز در دهه جاری می دانند. تو گذشته، پیش دماغ بیع آیفون ۱۲ 5G چیزی بین ۶۵ تا ۷۰ میلیون مایه بود؛ اما زمان حال انتظارات اپل افزودن ظاهر کرده و بوسیله بیش از ۷۵ میلیون گویا است که احتمال می جوی به ۸۰ میلیون نیز برسد. نکته بنیانی این است که براساس تخمین ما، زمان حال ۳۵۰ میلیون از ۹۵۰ میلیون آیفون موجود درون بکلی جهان به به روزرسانی احتیاج دارند و به آن نزدیک هستند. معتقدیم که این قضیه باعث می شود که محصولات این همدستی با یک چرخه به روزرسانی بی سابقه روبه رو شوند.انبازی های مخابراتی باید کاربران بیشتری را به بستر 5G اضافه کنند

کایل مک نیلی، یکی دیگر از تحلیلگران مطرح دنیای فناوری، گفته است که اپل احتمالا از دستیار های مالی اپراتورها بخاطر ارتقای محصولات خویشتن بوسیله اینترنت 5G بهره مند می شود. درحال حاضر، شرکت های مخابراتی برای جذب مخاطب تقلیل نمی دهند؛ ولی بوسیله کاربران یارانه ارائه می دهند. بااین حال، شرکت های مذکور حاجت بوسیله افزایش کردن کاربران 5G بیشتری به بستر خود دارند تا از ظرفیت ایجادشده تا سال ۲۰۲۰ مصرف کنند.

علاوه به خشکی امدن این، پایه های اپل تو کشورهای مختلف، به خصوص در چین، باستانی شده و بوسیله بوسیله روزرسانی جدید حاجت دارد. این واقعیت بوسیله ما می گوید که به زودی با چرخه ارتقای عظی (SuperCycle) بخاطر محصولات این شرکت رو به رو خواهیم بود. یکی از نظرسنجی ها مدال داده است که ۷۵ درصد از کاربران آیفون در چروک از استاندارد های ۶، ۷، 6S ،7S و ۸ کاربرد می کنند.

مک دارای خلق گرفته اسمان گفت:با وارسی مناطق اساسی برای چرخه به روزرسانی اپل بوسیله نکات جالبی رسیدیم. مسلما مهم ترین مناطق برای این همکاری آمریکا و اروپا و چین هستند که بوسیله تزیین ۴۵ و ۲۳ و ۱۲ درصد به بیع سره سال ۲۰۱۹ معاون کردند. به نظر ما، ازآنجاکه چند کاتالیزور بود دارد، اکنون شرایط صعود اپل بسیار کم قیمت است.

محرک های رشد منطقه ای عبارت اند از:تغییر قضیه خرج به روزرسانی گوشی های هوشمند و یارانه ارائه شده برای دستگاه های مخابراتی ایالات متحده آمریکاافزایش سود سهام اپل درون برابر هواوی داخل اروپا، به دلیل محدودیت های تجاری این شرکت چینی درون ایالات متحده آمریکاداده های نظرسنجی اخیر گره که نشان دهنده منفعت سهام اپل داخل آینده ای نزدیک است

همه شواهد موجود داخل دنیای گوشی های هوشمند به ما از شرایط بیش خوب اپل بخاطر تیک متجاوز خوب وقوف می دهند. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره این جریان چیست؟ آیا پس از نمایش خانواده آیفون ۱۲ شاهد یک چرخه بوسیله روزرسانی مجلل داخل 5G و محصولات اپل خواهیم بود؟بیشتر بخوانید:رویداد ضربان وجوی گوگل فردا برگزار می شود5G درون دهه آینده تریلیون ها دلار سود برای شرکت ها بوسیله ارمغان می آوردآیا گوگل باید سیستم LiDAR آیفون های جدید را به اندروید بیاورد؟مقایسه عمر باتری آیفون ۱۲ با آیفون ۱۱ و دیگر آیفون هااپل شارژر را از مجری آیفون ۱۱، آیفون XR و آیفون SE 2020 هم حذف کرد
چند ماه از اتحاد های میان هواوی و دولت آمریکا می گذرد؛ اما همچنان این شرکت نتوانسته به این کشور ثابت کند برای چین جاسوسی نمی کند. هنوز ماجرای میان این دو به تکمیل نرسیده که دولت دیگر همچنین به جمع کشورهای مخالف با هواوی و سیاست های چین اضافه شده است. دولت انگلستان با انتشار گزارشی رسمی، محضر هواوی در خاک خویشتن را محکوم کرد. تو متن این گزارش، گفته شده است که شواهد واضحی درباره ساخت وپاخت این شرکت و حزب کمونیست چین وجود دارد. این روند ادعای کوچکی ازاله و اگر درست باشد، هواوی در دردسر بزرگی بی ریا است.

بااین همه، هواوی پس از نشر گزارش مذکور سکوت نکرد و با صدور پاسخی اعلام کرد که این گزارش بی اعتبار است و بسیار از آنکه مبتنی پیاده شدن واقعیت باشد، براساس دیدن شخصی نوشته شده است. واج گوی این شرکت چینی دراین باره گفت:مردم پشت پرده ی این تهمت ها را می بینند و آنچه هواوی تو ۲۰ سال گذشته بوسیله انگلستان ارائه داده، به خاطر می آورند.

مقاله های مرتبط:آمریکا اسناد جاسوسی هواوی را به متحدانش عرضه کردآمریکا با جاسوسی از هواوی، اسنادی ثمر آن ها کشف کرد

براساس یافته های کمیته ی دفاعی حلقه عوام (House of Commons Defence Committee)، اقبال گره تأمین مالی هواوی را برعهده دارد و این امر بوسیله آن دستور می دهد محصولات خود را با مقدار بسیار ارزان بفروشد. در دنباله یکی از محققان امنیتی نیز دعوی کرده است که تاکنون هواوی فعالیت های اطلاعاتی و امنیتی اضافی انجام داده است. کمیته ی سابق الذکر در گزارش خود حاصل گرفته که کاملا فاحش است با وجود ادعای هواوی، این شریک به شدت با قضا و قدر گره و حزب کمونیست این ناحیه در ارتباط است.

درحال حاضر، همکاری های بریتانیایی از تجارت تجهیزات 5G با هواوی منع شده اند و مجبورند تجهیزات نصب شده را تا سال ۲۰۲۷ حذف کنند. هنگامی که نوبت انگلستان سعی کرد کتاب این موافقت را به سال ۲۰۲۵ نقل مکان بطی ء تا این کار سریع تر انجام شود، نمایندگان BT و Vodafone گفتند که چنین اقداماتی ممکن است باعث خلق کردن دشوار داخل سیگنال ها شود و به زمان بیشتری حاجت دارد.

فداکار از نمایندگان مجلس انگلستان آژیر داده اند که مسدودکردن هواوی در این کشور ممکن است در سایر بخش های قناعت عواقب بدی داشته باشد؛ درنتیجه بهتر است دولت انگلیس هرچه سریع تر به ظهر شرکتی باشد که بتواند خدمات هواوی را ارائه دهد؛ زیرا ممکن است اتفاقات بدی در بسرنوشت شوم دچار کردن های مختلف این ملک رخ دهد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی ادعاهای دولت انگلستان چیست؟ آیا واقعا هواوی از محاکمه های دولت چروک پیروی می یواش یا این ها تنها اتهام هایی هستند که کشورهای پیشرفته بوسیله این شرکت می زنند؟بیشتر بخوانید:فیشینگ اطلاعات بانکی ۳۰ هزار کاربر در سامانه جعلی سجامتاریخ شناساندن میت 40 معلوم شد؛ یک آبانکسپرسکی موفق بوسیله کشف بدافزار پیچیده MosaicRegressor شدسیاست های جدید اپل ترقی دهندگان اپلیکیشن را ترساندن می کندابزار جدید مایکروسافت آپدیت دیفندر را درون ایمیج های نصب ویندوز ممکن می کند
ASGHAعبارتOOOON Turismo Internazionale به مجرد جهانگردی بین المللی است. این سری مقدماتی بار با مدل 1800TI درون سال ۱۹۶۴ معرفی شد که خودرویی خاص و متفاوت از نمونه ی مدل وجود. کد TI با خوش نویسی ارشد درون سال های بعد برای 2000TI و 2002TI نیز استفاده شد. انتها با الحاق بوسیله اواسط دهه ی ۱۹۹۰، آخرین خودروهای Turismo Internazionale با حروف کوچک ti برای 323ti و 325ti ساخته شدند و این سری از محصولات بی ام و آخر معلوم کردند.

هدف از تولید خودرو با امکانات Turismo Internazionale، محصولی قدرتمند و البته خوش ارج بخاطر مصرف اشتراکی و سفرهای تمام مدت است. بازگشت این سری با 128ti در سال ۲۰۲۱ عمل می شود و میوه نهایی ازنظر ارج و توانایی فنی، بین میزان پایه و نسخه ی فول آپشن M135i است.

تو اقدامی کم سابقه، 128ti فقط با سیستم انتقال نیرو به چرخ های جلو تولید خواهد شد و دودیفرانسیل یا محورعقب نخواهد بود. بعضی امکانات این خودرو، مثل جعبه دنده خودکار، ترمز های سری M، مامن های ضدواژگونی (Anti-Roll Bar) و پیشرانه دو لیتر توربوشارژ مشابه M135i xDrive هستند، با این فرق که بوسیله جای ۳۰۶ اسب بخار قدرت، ۲۶۲ اسب دود غلبه با ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می بطی ء.





بی ام و 128ti در زمان ۶/۱ لحظه بعد از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و نهایت سرعت ۲۵۰ کیلومتربرساعت مجهز می یواش. این معیار صرفا با قوطی کنگره ۸ سرعته استپ ترونیک خودکار عرضه خواهد شد و فاقد سیستم دنده دستی خواهد حیات. دیگر نکته نوظهور برای 128ti، تولید صدای غیرواقعی (Fake Engine Noise) موتور از خروجی های صدای داخل کابین است تا بوسیله مقصود راننده، پیشرفت یاجنبش سریع وعظیم پیشرانه به گوش سرنشینان برسد.

باتوجه به قیمت نسبتا گران و ۶۴ هزار دلاری M135i، خودرو 128ti را می استعداد رقیبی جدی برای فولکس واگن گلف GTI دانست. محصول جدید بی ام و قرین گلف GTI و GTI TCR، صرفا دیفرانسیل جلو خواهد حیات و همراه سیستم تعلیق سری M، حدود یک سانتی متر کاهش بلندی خواهد داشت. همچنین، 128ti دیفرانسیل لغزش محدود نیز عرضه خواهد کرد که ضمن بهبود حکم پذیری خودرو، چیرگی مهمی درمقایسه با گلف GTI محسوب می شود.

در تصاویر منتشرشده از 128ti، سیلندر میانی جلوپنجره با رنگ سیاه تزیین شده است و حالتی متفاوت از مدل استاندارد دارد. کد ti نیز درون قسمت های مختلف قد و اتاقک دیده می شود. بعضی ابزار تو سپرهای طرفین و رکاب ها نیز قرمزرنگ هستند تا حالتی اسپرت تداعی کنند. تیرگی در آینه های جانبی و چراغ های جلو و عقب نیز مختص 128ti خواهد بود. خریدار بدون هزینه یدکی می تواند رینگ های ۱۸ اینچ دورنگ و تایرهای میشلن پایلوت اسپرت ۴ را تفویض کند که البته بخاطر علاقه مندان رانندگی درون پیست و شرایط پرشتاب مناسب خواهد حیات.

بی ام و 128ti با قیمت ۴۱،۵۷۴ یورو (کمیت ۴۹ هزار دلار) فروخته خواهد شد. تبار جدید فولکس واگن گلف GTI با پیشرانه ۲۴۵ اسب بخاری و عملکرد متخصص نزدیک به 128ti تو اروپا، ۳۰ هزاره دلار ارج دارد.بیشتر بخوانید:ون تولیدمحدود کاسالینی با الهام از سیتروئن کلاسیک معرفی کردن شددوچرخه برقی ریوو با چرخ بدون محور معرفی شدنسخه اختصاص از موتورسیکلت بی ام و R R 1250 GS معرفی کردن شدتسلا اولین خودروساز جهان، بدون دپارتمان روابط عمومیهوندا و شورولت بخاطر ایندی حکم پیشرانه هیبرید ۹۰۰ اسب فرخوراک پزی می
دراین باره بیشتر بخوانید؛

واکنش عضو ستاد کرونا به تصاویر ردیف آمبولانس های کرونا | مقصر بحرانی شدن کرونا در ایران کیست؟ | آمار مرگ ومیر کووید-۱۹ در تهران دروغ است؟
مایکروسافتSGHAROOOON نسل جدید مایه های سری سرفیس لپ تاپ را با اشتهار سرفیس لپ تاپ گو (Microsoft Surface Laptop Go) معرفی کردن کرد. لپ تاپ های خانواده ی Surface Laptop عموما دستگاه هایی پریمیوم هستند، بااین حال میزان Go امکان دسترسی بوسیله این خانواده از محصولات را با مقدار پایین تر نسبت بوسیله دیگر مدل ها فراهم می یواش. سرفیس لپ تاپ گو را می توانیم یکی از ارزان ترین سرفیس های معرفی شده در تاریخچه بوسیله احصائیه بیاوریم. سرفیس لپ تاپ گو ۵۴۹ دلاری ارزان تر از بسیاری از محصولات سرفیس است و صرفا قیمتی بالاتر نسبت به سرفیس گو ۲ (با قیمت ۳۹۹ دلار) دارد.

آن طور که به نظر می رسد مایکروسافت در جدیت است با سرفیس لپ تاپ گو توجه کسانی را جلب کند که به تعاقب تدارک ی کروم بوک هستند. سرفیس لپ تاپ گو همچون سرفیس گو ۲ بخاطر داشتن ارزش کم، مجبور شده از قطعات شاداب افزاری نسبتا درمانده استفاده کند (البته استعمال از عبارت «اندک» بخاطر توصیف ارزش این دستگاه تو بازار ایران، کار درستی نیست؛ اما سرفیس لپ تاپ گو در بازارهای جهانی محصولی مقرون به صرفه برشمرده می شود). 



سرفیس لپ تاپ گو همان نعوظ که از نامش پیدا است تا حد یدکی با سرفیس هایی که پیش تر دیده ایم شباهت دارد و دستگاه کاملا جدیدی نیست. سرفیس لپ تاپ گو کوچک نمدار و استیل پیمانه نم شده و برای نمایش محتوای بصری از نمایشگر ۱۲٫۴ اینچ استفاده می کند، این درحالی است که مدل نمونه سرفیس لپ تاپ مهیا بوسیله نمایشگر ۱۳٫۵ اینچ است. هر دو لپ تاپ موردبحث دارای صراحت تصویر ۱٬۵۳۶ داخل ۱٬۰۲۴ پیکسل هستند و نمایشگر سرفیس لپ تاپ گو نسبت تصویر ۳:۲ عرضه می دهد. البته این وضوح چندان چنگی به دل نمی زند؛ حتی سرفیس گو ۲ نیز که نمایشگر ۱۰٫۵ اینچ دارد صراحت تمثال بالاتر عرضه می دهد (۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۸۰ پیکسل). سرفیس لپ تاپ گو مایکروسافت سبک ترین لپ تاپ خانواده ی سرفیس است

مایکروسافت ادعا می درنگ سرفیس لپ تاپ گو، سبک وزن ترین لپ تاپ قوم ی سرفیس بوسیله حساب می آید و وزنش بوسیله ۲٫۴۵ پوند (۱٫۱۱ کیلوگرم) می رسد. این یعنی سرفیس لپ تاپ گو سبک تر از مک بوک ایر اپل و بسیاری از کروم بوک ها و لپ تاپ های ویندوزی در بازه ی قیمتی ۵۵۰ دلار است.

مایکروسافت تو سرفیس لپ تاپ گو از صفحه مفتاح فول سایز استفاده کرده که خبر بسیار خوبی است. کلیدهای این صفحه مفتاح به طی فشرده شدن مسیری ۱٫۳ میلی متری هنگام می کنند. بوسیله علاوه سرفیس لپ تاپ گو از صرفنظر پد بزرگ ویندوز پرسژن (Windows Precision) بهره می گیرد. 



برخلاف تبلت سرفیس گو، مایکروسافت تصمیم گرفته درون لپ تاپ جدیدش از پردازنده ای نسبتا مناسب بهره بگیرد. مایکروسافت می گوید سرفیس لپ تاپ گو با تراشه ی طایفه دهمی Intel Core i5-1035G1 به راسته ارائه می شود، این درحالی است که معیار جدید سرفیس گو از تراشه ی Intel Pentium Gold کاربرد می بطی ء. تو سرفیس لپ تاپ گو باتراشه ی اولاد یازدهمی تایگر لیک طرف نیستیم، ولی تراشه ی چهار هسته ای Intel Core i5-1035G1 بخاطر لپ تاپی که ۵۵۰ دلار نرخ دارد و به طراحی چشم نواز مزین شده، کافی به نظر می رسد.  مایکروسافت Surface Laptop Go ارزش پایه ی ۵۴۹ دلاری دارد

متأسفانه کانفیگ پایه ی سرفیس لپ تاپ گو مجهز به صرفا چهار گیگابایت حافظه ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی eMMC است. این دو مشخصه برای لپ تاپی ویندوزی که متعلق به قوم ی سرفیس است و در سال ۲۰۲۰ ارائه می شود، نقاط ضعف بوسیله حساب می آیند؛ به خصوص با درنظرگرفتن این ذات که کاربران امروزی می توانند با پرداخت ۵۴۹ دلار لپ تاپ Acer Aspire 3 را با پردازنده ی سرفیس لپ تاپ گو و هشت گیگابایت حافظه ی رم و ۵۱۲ گیگابایت ذهن ی ذخیره سازی SSD و نمایشگر ۱۵ اینچ 1080p تهیه کنند. 



حسگر اثر انگشت سرفیس لپ تاپ گو (کانفیگ محور ی ۵۴۹ دلاری این حسگر را ندارد)

بدیهی است که قدری از قیمت ۵۴۹ دلاری سرفیس لپ تاپ گو از نقشه کشی مدرن آن سرچشمه می گیرد؛ بااین حال اگر لپ تاپ موردبحث حافظه ی رم بیشتری داشت، زیاد بهتر می شد. اگر چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی eMMC برای تان کافی نیست می توانید سراغ کانفیگ دوم لپ تاپ با بها ۶۹۹ دلار بروید که از هشت گیگابایت حافظه ی رم و ۱۲۸ گیگابایت ذهن ی ذخیره سازی SSD کاربرد می نرم. مایکروسافت ترجیح داده است در سرفیس لپ تاپ گو از یک درگاه USB-C و یک درگاه عادی USB-A A به همراه جک ۳٫۵ میلی متری هدفون و محضر شارژ سرفیس (کانکت Surface) Connect بهره.

بگیرد درون پاره جلویی سرفیس لپ تاپ گو شاهد وب اندکی با وضوح 720p هستیم که متأسفانه از فناوری تشخیص چهره پشتیبانی نمی کند و بنابراین نمی توان در سرفیس لپ تاپ گو از اسلوب احراز هویت ویندوز (هلو Windows) Hello با تشخیص چهره استعمال. کرد به جای نمره چهره می توانید از حسگر پی انگشت لپ تاپ استفاده کنید که در تکمه ی پاور ادغام شده. است در نظر داشته باشید که کانفیگ پایه ی ۵۴۹ دلاری حسگر اثر انگشت. ندارد به عزیمت دستیابی به این حسگر باید کانفیگ های ۶۹۹ یا ۸۹۹ دلاری را تدارک.  کنید قوی ترین کانفیگ سرفیس لپ تاپ گو با برچسب مقدار ۸۹۹ دلاری از تراشه ی Intel Core i5 به همراه هشت گیگابایت حافظه ی رم و ۲۵۶ گیگابایت ذهن ی ذخیره سازی SSD ارائه می.

شود لپ تاپ جدید مایکروسافت از استاندارد وای فای ۶ و فناوری شارژ تند پشتیبانی می کند؛ بنابه گفته ی مایکروسافت، فناوری شارژ نوک تیز سرفیس لپ تاپ گو می تواند درصد شارژ باتری را درون حیثیت یک ساعت از صفر به ۸۰. برساند مایکروسافت لپ تاپ جدید خود را در سه ته رنگ آبی و شن سنگی و پلاتینیومی به میدان عرضه می. کند سرفیس لپ تاپ گو هم زمان حال برای پیش بیع دردسترس. است عرضه ی لپ تاپ از ۱۳ اکتبر (۲۰۲۰ ۲۲ مهر) ۱۳۹۹ آغاز خواهد. 



شد لوازم جانبی جدید برند

سرفیس مایکروسافت به همراه سرفیس لپ تاپ گو، متاع جانبی متاخر محصولات برند سرفیس را غصه معرفی کرد که شامل ورقه کلید ۶۹٫۹۹ دلاری با نام Designer Compact Keyboard، ورق کلید ۲۴٫۹۹ دلاری Microsoft Number Pad و آداپتور ۶۹٫۹۹ دلاری 4K Wireless Display Adapter می شوند؛ آداپتور موردبحث شما را قادر می سازد تصویر وسیله های مجهز به ویندوز ۱۰ را روی نمایشگرهای بزرگ نم پخش.کنید بیشتر:بخوانید لوازم جانبی جدید برند سرفیس شناساندن شدندانویدیا RTX 3070 Mobile احتمالا با قدرت RTX 2080 Ti برای لپ تاپ ها معرفی می شوداچ پی HP Spectre x360 14 را به همراه سه گانه لپ تاپ دیگر رونمایی کردمدل متاخر سرفیس پرو ایکس با تغییرات اندک رونمایی: شدAdDuplex یک سوم کامپیوترهای ویندوز ۱۰ دارای آپدیت مه ۲۰۲۰
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری تخصصی خودرو (چرخان)، تو این تصویر بی پرده شده است که خودرو دانگ فنگ ix۵ راحتی است  با چه اسمی بوسیله بازار ایران نمایش شود. البته این تصویر به همراه چسبانده شدن نام بهمن بر روی IX۵، نشانگر این است که ارائه این خودرو توسط انبازی بهمن سواری قطعی شده و نیز مرحله بازارسنجی و تجاری را گذرانده است و اکنون این شرکت در حال مهیا کردن برخی وضعیت است تا این خودرو را رونمایی و شرایط فروش آن را همچنین اعلام کند.

همانطور که مشاهده کردید، از این پس دیگر این خودرو تو بازار ایران با صیت دانگ فنگ ix۵ شناخته نخواهد شد و با صیت برند دیگنیتی (DIGNITY) نمایش و شناخته خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که واژه دیگنیتی در زبان فارسی بوسیله معنای بزرگی و رتبه است.
ASGمشارکتAROOOON آداک فناوران آینده (آداک کامپیوتر) با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت درون زمینه واردات و تأمین قطعات در مرزوبوم IT یکی از بزرگ ترین توزیع کنندگان لپ تاپ، موبایل، تبلت، رایانه های شخصی، کامپیوترهای یکپارچه (All in one) و… داخل سطح کشور است.

فروشگاه اینترنتی آداک پس از شناساندن پردازنده های قبیله 10 از سری H H شریک شدن اینتل همچون Intel Core i7 10750H ،Intel Core i7 10875H ، Intel Core i5 10300H و همین طور پردازنده های قدرتمند شرکت AMD سری رایزن 4000 یعنی Ryzen7 4800H و Ryzen9 4900H، لپ تاپ های گیمینگ مجهز به این پردازنده ها را برای فروش در سایت اینترنتی و شعب فروشگاهی خویشتن عرضه کرده. است با آداک به نشانی بزرگ ترین و متنوع ترین کلکسیون عرضه لپ تاپ کشور، در معرفی اجمالی این محصولات متاخر همراه.شوید لپ تاپ های گیمینگ:

ایسوس شرکت تایوانی ایسوس برای جایگزین لپ تاپ های سری قاهر ROG Strix (G531 که با معیار های – G531GT – G531GE – G531GU – G531GV G531GW واقف بازار کشور شده)بود ، اولاد اینده لپ تاپ های خویشتن با کد شاسی ROG STRIX G15 G512 را به میدان کشور نمایش کرده. است تفاوت معنوی G512 و G531 بسیار کمینه بوده و تفاوت پا بر جا در بروز رسانی پردازنده های این لپ تاپ ها از نسل 9 بوسیله طایفه 10 اینتل یعنی Core i7 10750H. است این لپ تاپ ها با میزان های – G512LW – G531LV – G531LU G531LI در بازار کشور بوسیله خرید می رسند و طیف وسعی از پرعضله ترین کارت گرافیک های همکاری NVIDIA یعنی مقیاس های – GTX1650 – GTX1660TI – RTX2060 RTX2070 را بوسیله همراه حافظه های سرعت بالای SSD PCIe NVMe و ذهن رم DDR4 2933MHz تو خود جابی داده.

اند همچنین لپ تاپ های سری TUF انبازی (ایسوس لپ تاپ های گیمینگ میان رده) ایسوس همچنین برای این فصل بوسیله پردازنده های قدرتمند سری RYZEN 4000 همدستی AMD یعنی Ryzen9 4900H و Ryzen7 4800H مجهز شده اند و با قیمتی رقابتی، حریف سرسختی برای دیگر لپ تاپ های گیمینگ میدان محسوب می. شوند از جدیدترین محصولات این خانواده از برند ASUS می توان بوسیله لپ تاپ های FX706IU و FX706II در سایز ۱۷ اینچ و لپ تاپ FX506IV در سایز ۱۵ اینچ رمز کرد که همگی برضد پردازنده خود، بخاطر کارت گرافیک از محصولات شرکت NVIDIA Geforce استفاده کرده اند تا جذابیت بیشتری برای گیمرها داشته.

باشند از مهترین نکات مثبت لپ تاپ های گیمینگ ایسوس می قابلیت بوسیله خدمات پس از ابتیاع بسیار مناسب درون بازار کشور، کیفیت ورق نمایش متجاوز بالا، کالا جانبی جذاب  همچون هدست گیمینگ سری Cerberus، کوله پشتی گیمینگ و موس  گیمینگ در سری Republic Of Gamers و از نکات منفی آن ها می توان به بها غیر رقابتی به نسبت برندهای لنوو و ایسر اشاره.کرد لپ تاپ های گیمینگ:

لنوو شریک شدن لنوو نیز همچون سنوات گذشته با دست پر و قیمت زیاد رقابتی پا به عرصه رقابت گذاشته. است این همدستی برای لپ تاپ های گیمینگ بالارده خود لپ تاپ LEGION 5 را روانه بازار ملک کرده است که علاوه به خشکی امدن بازطراحی سری قصه ای Y540، سخت افزار آن را نیز دستخوش تغییرات عمده کرده است و علاوه بر افزودن ظرفیت باتری و کاربرد از کیبورد RGB، پردازنده قدرتمند Core i7 10750H را همچنین روی آن قرار داده.

است تو تک لپ تاپ های گیمینگ میان رده همچنین باهم اتحاد کردن لنوو سری IdeaPad Gaming 3 را جایگزین مدل پرفروش L340 Gaming کرده. است این سری از لپ تاپ ها علاوه بر نصیب مندی از جدیدترین تکولوژی های روز دنیا، طراحی کبیر پسندانه تری همچنین. دارند همچنین تجهیز آن ها به ورقه نمایش های با قیمت نو سازی شمایل ۱۲۰ هرتز از دیگر نکات جذاب آن ها برای گیمرها.



است درون تک نقاط خواربار لپ تاپ های لنوو همچنین علاوه پهلو مقدار بسیار مناسب آن ها به نسبت لپ تاپ های ایسوس، به جهیز خنک کننده حرفه ای و پر اب کار بودن آن ها می نبوغ اشاره. کرد در برابر نیز طراحی متوسط و بعضا تکراری لپ تاپ های لنوو یکی از نکات منفی آن ها محسوب می.شود لپ تاپ های گیمینگ:

ایسر انبازی ایسر نیز از قافله رقابت قفا نمانده و بخاطر پاسخگویی به نیازهای میدان پر تقاضای لپ تاپ های گیمینگ، مدل های متاخر از لپ تاپ های سری Helios ،Nitro 7 و Aspire 7 را بااطلاع بازار کشور کرده

است لپ تاپ های گیمینگ بالارده Helios از جدیدترین تکنولوژی های باهم اتحاد کردن ایسر و از همان زبان طراحی لپ تاپ های قبیله قبل این سری بهره دستگیر. اند ورق کلیدهای مکانیکی بسیار صنف ای و حاضر به نور ورقه کلید RGB، جهیز یخ کننده زبر حرفه ای، پورت های نسبتا کامل و طراحی دوست داشتنی این سری درکنار کمیت مناسب، آن ها را به محصولاتی پرطرفدار داخل بین گیمرهای جهان بدل کرده.

است در بخش لپ تاپ های گیمینگ اقتصادی نیز انبازی ایسر سری میان رده Nitro 7-AN715 52 و سری پایین رده Aspire 7-A715 75G را به راسته ارائه کرده تا رقیبی برای لپ تاپ های سری FX شریک شدن ایسوس و IdeaPad 3 Gaming شرکت لنوو.



باشند داخل مورد لپ تاپ های ایسر نیز محرر بها بیشتر آن ها به نسبت دیگر برندهای موجود در کشور از نقاط قوت و چونی ورقه نمایش متوسط نیز از نقاط شکست آن ها محسوب می.شود لپ تاپ های گیمینگ ام اس:

آی درون برند MSI همچنین لپ تاپ های 17 اینچ GF75 Thin و GP75 Leopard دارای پردازنده های طایفه 10 شرکت اینتل و در سایز پرطرفدار ۱۵ اینچ نیز لپ تاپ های GS66 Stealth و GE66 Raider شناساندن شده اند تا رقیبی شدید برای لپ تاپ های G512 همدستی ایسوس و Legion 5 شرکت لنوو.

باشند قیمت غیر رقابتی لپ تاپ های ام اس آی یکی از دلایل فروش اندک این برند خوشنام تو بازار ناحیه بوده. است از نکات مثبت این لپ تاپ ها نیز استفاده از بهترین (قطعات همچون ورق نمایش، رم ، حافظه ...) و درون ساخت لپ تاپ های خود.

است شما می توانید با مراجعه بوسیله وب سایت شرکت آداک یا مراجعه بوسیله هریک از ۴ شعبه کلکسیون آداک، از مشخصات فنی، نقد و بررسی تحلیلی، امکان مقایسه ...  و لپ تاپ های شناساندن شده در این مطلب و بیش از ۵۰۰ مدل لپ تاپ دیگر، آگاهی یافته و خریدی با اطمینان را ایفا. دهید ضمانت بازگشت ۱۰ بسرعت کالا، ارسال سریع و رایگان به بکلی کشور از عموم وضعیت آداک بخاطر مشتریان شریف.

«است آداک یک قدم»نزدیکتر بیشتر:بخوانید خرید بلیط هواپیما تهران چارتر و سیستمی از ره جناح آسمانبازاریابی پیامکی با پنل اس ام اس وب واننرم افزار رخ های مالی برهانلپ تاپ های شیائومی با گارانتی همکاری داتیس بازرگانی شایسته خاورمیانهسامانه ماکسیم تعرفه جدیدی را با «عنوان کارگر محموله» بار متد اندازی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا رئیسی درباره واکسیناسیون مادران باردار برای آنفلوآنزا بیان کرد: همه تلاش خود را برای تامین واکسن آنفلوآنزا اجرا می دهیم تا دسته های آسیب پذیر به اختصاص زنان باردار بخاطر آنفلوآنزا واکسینه شوند. از طرفی کادر بهداشت و تداوی بی آرامی در خطر هستند و باید حتما این واکسن را دریافت کنند.

وی دنباله قسط: تو مراکز تام سلامت برای مادران باردار بایگانی بهداشتی تشکیل شده و واکسن آنفلوآنزا هم در این مراکز بوسیله صورت رایگان به آنها تزریق می شود.

رئیسی درباره تعداد نسوان باردار اظهار کرد: در حال حاضر حدود یک میلیون و ۲۴۰ هزاره پاپا باردار در کشور داریم که نام حدود ۶۷۰ هزاره نفر از آنها داخل سامانه های بهداشت ثبت شده اند. بقیه این نسوان باردار می توانند به مراکز تمامیت اشتی یا مراکز بهداشت رجوع و پرونده بهداشتی خود را ثبت و واکسن آنفلوآنزا را بوسیله صورت مجانی تزریق کنند.

معاون وزیر بهداشت به خاصیت تحریم ها پیاده شدن تامین واکسن آنفلوانزا اشاره کرد و گفت: کشورهای مختلفی شرط هایی برای تامین واکسن آنفلوآنزا داده بودند. ارز تک احتیاج برای خرید واکسن آنفلوآنزا تامین شده، اما در حال مجهز دشوار نقل و انتقالات ارز بود دارد.

رییسی گفت: در گذشته شرکت های تولیدکننده مقدمه واکسن آنفلوآنزا را تحویل داده و پس ازآن پول را شهود می کردند، اما امسال می گویند که اول پول را بوسیله صورت نقدی واریز کنید تا واکسن را تحویل بدهیم.

محمدرضا شانه ساز، رئیس سازمان خوردنی و دارو نیز روز گذشته در همین رابطه گفته بود: برخلاف آنچه که دشمنان نظام جمهوری اسلامی به کذب می گویند که دارو و واکسن تحریم نیست، ولی بوسیله علت تحریم های بانکی و محدودیت نقل و احاله پول، عملا واردات این اقلام نیز مشمول تحریم شده است. اما با وضع هایی که وجود دارد، این اقلام را تدارک می کنیم و آنها را از قانون شبکه بهداشتی و بعد از آن داروخانه در جوانمردی انسان فراغت می دهیم.

شانه ساز درباره تاثیر واکسن آنفلوآنزا بر عدم ابتلا به ویروس کرونا هم گفت: واکسن آنفلوآنزا هیچ تاثیری درون پیشگیری از کرونا ندارد و ایمنی زایی آن برای پیشگیری از آنفلوآنزا حدود ۳۳ درصد است. بنابراین نصیحت ای برای استفاده همگانی از این واکسن نداریم.