مرجع تخصصی کشاورزی و زراعت ایران و جهان

بوسیله گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفرقندی، با عنوان این مطلب که در حال مجهز دو بغرنج اساسی در حوزه پزشکی حیات دارد، گفت: مشکل نخست درونی است، متاسفانه همکارانی وجود دارند که با نحوه عملکرد نادرست خود موجب سلب اعتماد رابطه بین مردم و جامعه پزشکی می شوند که این یک صدمه است به همین برهان پالایش از داخل برای ما یک لزوم است.

مهتر کل نظام پزشکیمشکل دوم را عوامل بیرونی دانست و گفت: عده ای نیز با رصد و بزرگنمایی قصور عده قلیلی از همکاران و شمول آن به بی مو اجتماع پزشکی علت اخلال تو امر تداوی می شوند.

ظفرقندی وسواس در انجام اجرا و خواه خودداری از کاربرد دارو را از عوارض متجاوز خطرناک حاصل از سلب متکی بیماران از کادر درمانی دانست و افزود: به همین دلیل مقابله و یکپارچگی درون طبق این هجمه ها از ضروریات حال حاضر اجتماع پزشکی به شمار می رود.

وی، برخورد با تبلیغات غیر حرفه ای در مرزوبوم پزشکی را از وظایف سازمان زیبایی پزشکی دانست و اظهار داشت: تبلیغات در رسانه های مختلف رصد می شود که در قیافه مشاهده تبلیغات نامتعارف پزشکی از لفظ اعضای سازمان در وهله اول تذکر و در صورت جبران تلاقی انتظامی صورت خواهد پذیرفت.

ظفرقندی همچنین عاشق اصابت سرشت های مسوول با افرادی شد که عضو جامعه پزشکی نبوده و داخل حوزه پزشکی با تبلیغات و دخالت های خود درون امر درمان سبب آسیب بوسیله سلامت جامعه می شوند.
  • ۹۸/۰۷/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی